PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Ajax XXI
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 34 »

Poster
Topic: [club] Ajax XXI 
Gomes4Ever
Vaste waarde in elftal

Vak: -
Reg.: 15 mei 2007
Gepost op 7 mei 2008 om 16:54:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Wél raadde de 43-voudig international zijn broer Rodney af naar Real over te stappen. 'Ze wilden hem heel graag hebben en Rodney zelf vond het natuurlijk prachtig. Maar toen heb ik de knoop doorgehakt. Ik ben er geen voorstander van dat junioren steeds vaker naar topclubs gaan. Ik heb hem gezegd dat hij eerst maar eens bij Ajax moet zien door te breken.'
Sneijder weet ook waar Ajax staat
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Uit: Aruba
Reg.: 19 mei 2007
Gepost op 7 mei 2008 om 17:01:11.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Luijben schreef:

(...)

Inderdaad. Een spijker op de kop noem ik deze opmerking. Blind is een echte Ajacied en weet je? Ik heb nog respect voor hem ook. Een erg sympathieke vent!

En Gomes? Ach, wie is dat?

Even over Huntelaar; ik denk dat hij zijn contract eventueel wil verlengen pas als Ajax de CL haalt. Anders is de kans toch echt groot dat hij weggaat.

Blind is destijds natuurlijk terecht ontslagen, maar de manier waarop die kon niet. Destijds wist ik niet helemaal wie ik moest geloven, maar gezien alle perikelen rond Van Geel in de afgelopen twee jaar ben ik toch wel geneigd om te zeggen dat Blind toen gewoon is gepiepeld. En dat was nergens voor nodig. Als je nu ook de reacties bij Sparta leest dan spreekt dat boekdelen. Blind anticipeerde gewoon al op Ajax, want als Ajax kwam dan moest en zou hij die kans grijpen. En even iets anders, ik vind Sparta echt een geweldig stijlvolle club. De reacties van de mensen daar waren gewoon weer erg chic.

Huntelaar zal een groot deel van de plannen van Van Basten te horen hebben gekregen. Met de aankoop van spelers als Sulejmani, De Zeeuw, een centrale verdediger, Cvitanich en hopelijk het behalen van de voorronde van de Champions League is er zeker genoeg vertrouwen voor nog een jaar Huntelaar bij Ajax. Huntelaar wil ook graag afscheid nemen met een landskampioenschap en dat moet komend seizoen toch een serieuze mogelijkheid zijn.

quote:
MiKaZa schreef:

Bijtekenen voor die gelimiteerde transfersom en aankomende zomer er alsnog tussenuit piepen: het zou me niets verbazen.......

Je zal mij niet zo snel horen zeggen dat Huntelaar een echte clubman is of iets dergelijks, maar hier zie ik hem echt totaal niet voor aan. Als Huntelaar z'n woord geeft om nog een jaar bij te tekenen en blijven in ruil voor een gelimiteerde transfersom, dan doet hij dat wel. Hij heeft al eerder aangegeven Ajax ook een mooie transfersom te gunnen. Kijk, ik weet ook wel dat Huntelaar erg ambitieus is en naar een topclub wil, dus Ajax moet ook zeker niet onredelijk worden, maar het is geen slechte jongen.

Vergeet ook niet dat er nu toch geen club is die 35 miljoen voor Huntelaar gaat betalen. Anders zou hij namelijk niet bijtekenen. Ajax wil nu 30-35 miljoen maar geen club wil dat betalen, waardoor er niets concreet wordt en Huntelaar niet naar een topclub kan. Huntelaar vind het zelf verder prima om nog een jaar te blijven maar wil vervolgens wel naar de top. Met een clausule van 20-25 miljoen wordt de interesse waarschijnlijk wel concreet en heeft Huntelaar in de zomer van 2009 z'n topclub.

[Dit bericht is veranderd door Thomas Aruba (op 7 mei 2008 17:04:29).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Samba
Internationale topspeler

Reg.: 15 februari 2005
Gepost op 7 mei 2008 om 17:08:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gomes4Ever schreef:

Sneijder weet ook waar Ajax staat

Ben jij McGyver? die kon van een tandenstoker ook een tank maken

Huntelaar:

Vind hem nog niet goed genoeg voor het buitenland (lees een van de grote clubs). Neemt niet weg dat hij misschien wel te goed wordt voor Nederland maar hij mist een belangrijk deel in zijn voetbal en dat is snelheid. Als hij al gaat dan zal het een club moeten zijn die in de 16 van de tegenstander wil spelen, dicht bij zijn uiteindelijke positie dus.

Hij kan zeker nog groeien qua handelingssnelheid, overzicht en gogme maar basissnelheid heb je of heb je niet. Daarmee worden de clubs die bij hem passen op het eventuele wensenlijstje wel minder....

[Dit bericht is veranderd door Samba (op 7 mei 2008 17:09:54).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Tommassi
Internationale topspeler

Reg.: 4 februari 2004
Gepost op 7 mei 2008 om 17:35:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik mag toch hopen dat als er een clausule in komt te staan die pas volgende zomer in werking treed

Zou toch leuk zijn als Huntelaar nog een seizoen bleef. Mogelijk Sulejmani erbij, Suarez, Cvitanich, ja voorin zit het dan wel goed. Dan is er dus nog veel werk te verzetten want de verdediging is zo lek als een mandje en op het middenveld vind ik het ook wat ligt bezet zonder Davids.
 Help mods!
Pool: 2035eMotM: -Battle-rating: 1.306,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Adje Interim
Bankzitter

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 7 mei 2008 om 18:37:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Huntelaar speelt volgend seizoen echt niet meer voor Ajax, daar durf ik wel iets om te verwedden. Dat er nu weinig interesse is, is redelijk normaal. Die transfercaroussel komt nog wel op gang, met een absolute piek in augustus. Huntelaar gaat een Sneijder- verhaal worden...
 Help mods!
Pool: 631eMotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: 623e / 889e / 563eOpstelling: 4-4-2
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Syracuse (USA)
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 7 mei 2008 om 18:48:24.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tommassi schreef:

Ik mag toch hopen dat als er een clausule in komt te staan die pas volgende zomer in werking treed

Zou toch leuk zijn als Huntelaar nog een seizoen bleef. Mogelijk Sulejmani erbij, Suarez, Cvitanich, ja voorin zit het dan wel goed. Dan is er dus nog veel werk te verzetten want de verdediging is zo lek als een mandje en op het middenveld vind ik het ook wat ligt bezet zonder Davids.

Jammer dat je slechts 11 spelers kunt opstellen, anders zou het idd heel goed zijn om 4 aanvallers erin te gooien. Zo niet, dan hoop ik idd dat bassie alle 4 erin smijt.
 Help mods!
Pool: 527eMotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 7 mei 2008 om 19:39:24.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
7/5/2008 - Radonjic: 'Transfer Sulejmani voor EK afronden'
(Gepost door P.)

BRON: RTVNH

De zaakwaarnemer van Miralem Sulejmani, Jovica Radonjic, heeft volgens RTVNH gezegd dat zijn pupil het liefst naar Ajax wil. De transfer zou ook rond moeten zijn voordat het Europees Kampioenschap begint. Volgens Radonjic zijn Ajax en Heerenveen al aan het onderhandelen over de overgang van Sulejmani naar Ajax. 'Er zijn meer clubs geïnteresseerd, maar Sulejmani wil het liefst naar Ajax, en op dit moment is de kans daarop zeer groot.'
AN

Sulejmani, Cvitanich, De Zeeuw en hopelijk nog twee centrale verdedigers. Dan zijn we wel klaar voor het nieuwe seizoen.
 Help mods!
WOENSEL
Veelbelovend talent

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 7 mei 2008 om 22:57:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

AN

Sulejmani, Cvitanich, De Zeeuw en hopelijk nog twee centrale verdedigers. Dan zijn we wel klaar voor het nieuwe seizoen.

Zoals altijd dus...

Maar even serieus.
Wanneer die namen binnen zijn en Huntelaar blijft.....jah dan heb je voor het eerst (naar PSV maatstaven) een goede selectie.... en kan je voor het kampioenschap gaan.

Als het nou nog een echt team wordt...dan heb je bijna alles mee.

Jullie zijn favoriet..
 Help mods!
The Viking
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Vak: Oost - X
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 8 mei 2008 om 08:46:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WOENSEL schreef:
Jullie zijn favoriet..

quote:
WOENSEL schreef:
Zoals altijd dus...

Help mods!
Pool: 1314eMotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 4-5-1
Geissbock
Vedette

Uit: Leuven, België
Vak: West - LL
Reg.: 4 april 2000
Gepost op 8 mei 2008 om 09:58:46.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Benieuwd of Ajax een beschermde status gaat hebben in de voorronde CL. Kan best dat er acht ploegen beter geplaatst zijn dan hen.
De deelnemer voorronde CL van:

Duitsland
Engeland
Italië
Roemenië: Steau Boekarest
Schotland: normaal gezien Rangers
Portugal: Sporting Lissabon zeer goed mogelijk
Zwitserland: indien Basel kampioen wordt (staan eerste, één punt voor, nog één match te gaan)
Spanje: eventueel Sevilla
Frankrijk: indien Marseille nog voorbij Nancy gaat
Griekenland weet ik niet. Zijn daar nog play-offs bezig? Panathinaikos kan daar. Zag dat ze eerste staan in play-offs.
 Help mods!
Pool: 1994eMotM: -Battle-rating: 1.452,4VoVo: -Opstelling: incompleet
PSVEindhoven92
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 8 mei 2008 om 11:24:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://nl.youtube.com/watch?v=eSGkf1ejDPQ

Harde kern Ajax in de trein. Haha, te grappig. Ze zetten hiermee wel de échte ajacieden voor lul
 Help mods!
Pool: 2119eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Turbo-Tinus72
Basisspeler

Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 8 mei 2008 om 12:07:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSVEindhoven92 schreef:

http://nl.youtube.com/watch?v=eSGkf1ejDPQ

Harde kern Ajax in de trein. Haha, te grappig. Ze zetten hiermee wel de échte ajacieden voor lul

Het zijn toch echte Ajacieden? Het is gewoon het gemiddelde niveau in Amsterdam en omstreken.
En dat niet bang in Rotterdam is ook nieuw voor me? Ik weet niet beter dat de gemiddelde Ajacied behoorlijk hard kan rennen in Rotterdam. Wat eigenlijk wel weer te triest voor woorden is want dat heeft niets met voetbal te maken.
 Help mods!
Pool: 454eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Thomas Luijben
Internationale topspeler

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 10 april 2005
Gepost op 8 mei 2008 om 12:08:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

Je zal mij niet zo snel horen zeggen dat Huntelaar een echte clubman is of iets dergelijks, maar hier zie ik hem echt totaal niet voor aan. Als Huntelaar z'n woord geeft om nog een jaar bij te tekenen en blijven in ruil voor een gelimiteerde transfersom, dan doet hij dat wel. Hij heeft al eerder aangegeven Ajax ook een mooie transfersom te gunnen. Kijk, ik weet ook wel dat Huntelaar erg ambitieus is en naar een topclub wil, dus Ajax moet ook zeker niet onredelijk worden, maar het is geen slechte jongen.

Vergeet ook niet dat er nu toch geen club is die 35 miljoen voor Huntelaar gaat betalen. Anders zou hij namelijk niet bijtekenen. Ajax wil nu 30-35 miljoen maar geen club wil dat betalen, waardoor er niets concreet wordt en Huntelaar niet naar een topclub kan. Huntelaar vind het zelf verder prima om nog een jaar te blijven maar wil vervolgens wel naar de top. Met een clausule van 20-25 miljoen wordt de interesse waarschijnlijk wel concreet en heeft Huntelaar in de zomer van 2009 z'n topclub.

Toch blijft staan; haalt Ajax de CL of niet. Dat is van levensbelang (ook voor Huntelaar). Hij kan zich natuurlijk niet in de kijker spelen als hij geen CL speelt.

Mijn opmerking over Blind was gemeend hoor, niet cynisch
 Help mods!
Pool: 823eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Turbo-Tinus72
Basisspeler

Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 8 mei 2008 om 12:17:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Luijben schreef:

(...)

Toch blijft staan; haalt Ajax de CL of niet. Dat is van levensbelang (ook voor Huntelaar). Hij kan zich natuurlijk niet in de kijker spelen als hij geen CL speelt.

Mijn opmerking over Blind was gemeend hoor, niet cynisch

Ik kan mij nog herinneren dat Huntelaar vond dat hij was uitgeleerd in de Nederlandse competitie? Ik denk ook dat Huntelaar niet beter wordt van weer een jaar tegen WillemII, Sparta en Heracles spelen.
 Help mods!
Pool: 454eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Just_Waal
Legende

Uit: Vleuten
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 8 mei 2008 om 13:00:19.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Geissbock schreef:

Benieuwd of Ajax een beschermde status gaat hebben in de voorronde CL. Kan best dat er acht ploegen beter geplaatst zijn dan hen.

Er zijn 16 ploegen geplaatst. Als je minimaal 49.932 punten als teamcoefficient hebt, ben je nu al zeker geplaatst, ongeacht hoe alles afloopt in de competities.

Ajax heeft 51.610 punten. Helaas dus, maar het scheelt niet veel. Twente zal wel ongeplaatst zijn en pakweg Liverpool of Arsenal tegen kunnen komen
 Help mods!
Pool: 3350eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 126e / 185e / 85eOpstelling: 4-3-3
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 8 mei 2008 om 14:06:51.     MSN: martin_lemair@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax gaat weer vrolijk verder op de weg die ze zijn ingeslagen, namelijk het leegkopen van de concurrentie. Waren het eerste Suarez, Silva en Lindgren, nu zijn het Sulejmani en volgens de nieuwste VI ook Douglas. Who's next? Ooit gehoord van een buitenlands netwerk? Scouten?
 Help mods!
Pool: 26eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 139e / 676e / 119eOpstelling: 4-4-2
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 8 mei 2008 om 14:14:08.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je het geld het, waarom zou je meer risico's gaan nemen in je scouting? Zo'n Suljemani en Douglas bewezen dit seizoen prima spelers te zijn met veel potentie. Wie zegt dat ze dat 2 jaar geleden hadden? Had jij kunnen ruiken dat ze zich zo zouden ontwikkelen?

Echt bullshit! Sterker nog, wees juist blij! Nu blijft het geld wat Ajax uitgeeft in de Nederlandse competitie. De subtoppers kunnen daar weer goede spelers voorhalen zodat het niveau alleen maar omhoog gaat.

Ik zie het probleem echt niet.....
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 8 mei 2008 om 14:26:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ZO als we de berichten moeten doen geloven, koopt Ajax binennkort een vleugel aanvaller.
Weer EUR 10mio voor een club, die zegt spelers zelf op te leiden....

En koop er nog maar 1 en koop er nog maar 2 en koop er nog maar 3....
 Help mods!
Pool: 712eMotM: -Battle-rating: 1.502,1 (daag uit)VoVo: 1982e / - / 1896eOpstelling: 4-5-1
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 8 mei 2008 om 14:33:10.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax heeft dat geld juist omdat eigen jeugdspelers als Sneijder (27 miljoen), Babel (18 miljoen), Heitinga (10 miljoen), De Mul (5 miljoen), Maduro (3 miljoen) voor een vermogen zijn verkocht. Daarnaast verwacht ik dat een jongen als Sarpong komend seizoen definitief doorbreekt, er ook veel speeltijd in het verschiet ligt voor Stekelenburg, Lindgren (speelt volgens mij toch vanaf z'n 16de bij Ajax), Vermaelen, Van der Wiel en De Jong en meer dan genoeg voor Martina, Vertonghen en Emanuelson. Genoeg eigen jeugd dus.
 Help mods!
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 8 mei 2008 om 14:33:59.     MSN: martin_lemair@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

Als je het geld het, waarom zou je meer risico's gaan nemen in je scouting? Zo'n Suljemani en Douglas bewezen dit seizoen prima spelers te zijn met veel potentie. Wie zegt dat ze dat 2 jaar geleden hadden? Had jij kunnen ruiken dat ze zich zo zouden ontwikkelen?

Echt bullshit! Sterker nog, wees juist blij! Nu blijft het geld wat Ajax uitgeeft in de Nederlandse competitie. De subtoppers kunnen daar weer goede spelers voorhalen zodat het niveau alleen maar omhoog gaat.

Ten eerste omdat Ajax, zoals PSV Oisterwijk al zei, pretendeert de beste jeugdopleiding te hebben. Daar valt op deze manier weinig van te ontdekken.

Ten tweede gaat het mij er niet zozeer om dát ze een speler kopen, maar van wíé. Dit hele seizoen koopt Ajax structureel de beste spelers van directe concurrenten weg. Ik vind dat zwak. Bovendien getuigt dat van een slecht buitenlands netwerk en een zwakke scouting. PSV heeft de laatste jaren vaak verrast met onbekende spelers (Gomes, Farfán, Alex, Dzsudzsak etc.). Natuurlijk mislukt een aankoop weleens, maar Ajax lijkt nog maar zelden een speler uit het buitenland te halen.

EDIT:
quote:
Thomas Aruba schreef:

Ajax heeft dat geld juist omdat eigen jeugdspelers als Sneijder (27 miljoen), Babel (18 miljoen), Heitinga (10 miljoen), De Mul (5 miljoen), Maduro (3 miljoen) voor een vermogen zijn verkocht. Daarnaast verwacht ik dat een jongen als Sarpong komend seizoen definitief doorbreekt, er ook veel speeltijd in het verschiet ligt voor Stekelenburg, Lindgren (speelt volgens mij toch vanaf z'n 16de bij Ajax), Vermaelen, Van der Wiel en De Jong en meer dan genoeg voor Martina, Vertonghen en Emanuelson. Genoeg eigen jeugd dus.

Niet als er een aantal nieuwe jongens gekocht wordt. Blijkbaar hebben ze bij Ajax niet zo veel vertrouwen in de huidige lichting van de jeugd.

[Dit bericht is veranderd door Flippie Cocu (op 8 mei 2008 14:36:33).]
 Help mods!
Pool: 26eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 139e / 676e / 119eOpstelling: 4-4-2
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 8 mei 2008 om 14:34:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

Ik ook niet. Laat ze maar telkens de hoofdprijs betalen ipv deze spelers voor een schijntje uit verweggistan te halen....

Ik vind het prima.......
 Help mods!
Pool: 805eMotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
PSV Oisterwijk
Legende

Gepost op 8 mei 2008 om 14:35:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

tja Thomas, we hebben de afgelopen 4 jaar met zijn allen mogen aanschouwen wat die eigen jeugd allemaal gebracht heeft .

Ajax topclub van weleer, Ajax het grootste opleidingsinstituur van Nederland van weleer.

en koop er nog maar 4, en koop er nog maar 5.

Ajak$$$$$$$$$$
 Help mods!
Pool: 712eMotM: -Battle-rating: 1.502,1 (daag uit)VoVo: 1982e / - / 1896eOpstelling: 4-5-1
Thomas Aruba
Vaste waarde in elftal

Gepost op 8 mei 2008 om 14:44:51.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Flippie Cocu schreef:

(...)

Niet als er een aantal nieuwe jongens gekocht wordt. Blijkbaar hebben ze bij Ajax niet zo veel vertrouwen in de huidige lichting van de jeugd.

Zoals gezegd komen die jongens naar mijn verwachting nog genoeg aan spelen toe. Van der Wiel heeft bijvoorbeeld opbouwende kwaliteiten die essentieel zijn in onze achterhoede. Een slechte lichting kan overigens altijd voorkomen, maar met talenten als Sarpong, Van der Wiel en De Jong achter de hand geloof ik daar niet zo in.

Het probleem is zeker niet het intrinsieke talent van de jeugdspelers. In de opleiding valt er nog genoeg te verbeteren, maar het aller grootste probleem is het aankoopbeleid.

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

(...)

tja Thomas, we hebben de afgelopen 4 jaar met zijn allen mogen aanschouwen wat die eigen jeugd allemaal gebracht heeft .

Ajax topclub van weleer, Ajax het grootste opleidingsinstituur van Nederland van weleer.

en koop er nog maar 4, en koop er nog maar 5.

Ajak$$$$$$$$$$

Het lag niet bepaald aan een jongen als Sneijder dat Ajax geen kampioen is geworden. En spelers als Ogararu en Rommedahl kunnen zich op hun beste dag niet meten met Heitinga en Sarpong. En dan ben ik nog niet eens een Heitinga-fan.

Ik vat jouw reactie maar op als irritatie over de aankoop van een zekerheidje als Sulejmani. Ik zou namelijk niet weten waarom je anders zou beginnen over de jeugdspelers die deze aankoop financieel mogelijk hebben gemaakt en de talloze jongens die er komend seizoen weer aansluiten bij het eerste. In totaal:

Stekelenburg
Vermeer
Vermaelen
Vertonghen
Lindgren
Emanuelson
Van der Wiel
De Jong
Sarpong
Martina
Anita
Van der Heijden

Niet dat ik er zo'n spelletje van wil maken, maar aangezien ik geen normaal weerwoord verwacht doe ik het toch maar zo: nu jij weer.
 Help mods!
PSV Oisterwijk
Legende

Gepost op 8 mei 2008 om 14:48:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vat jij het maar jij het maar op hoe jij het op wil vatten.
Ajak$ is een odinaire koopclub!
 Help mods!
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 8 mei 2008 om 14:50:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

Stekelenburg
Vermeer
Vermaelen
Vertonghen
Lindgren
Emanuelson
Van der Wiel
De Jong
Sarpong
Martina
Anita
Van der Heijden

Ik kan bij PSV ook wel 10 jeugdspelers opnoemen. Maar noem er nou echt is één die nu al onmisbaar is bij Ajax van deze spelers ? Dus niveautje Sneijder of v.d. Vaart .....
 Help mods!
Pool: 805eMotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk