PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Ajax XXI
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »

Poster
Topic: [club] Ajax XXI 
Sjoerd87 PSV
Basisspeler

Uit: Eindhoven / Nijmegen
Vak: -
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 27 mei 2008 om 10:27:33.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Viking schreef:

(...)

Maar ik neem aan de je de voetbal wereld onderhand wel kent.

Het gaat niet om de waarde van een speler, het gaat erom wat de gek ervoor geeft.

Vorig jaar nog de transfer van Babel voor 17 miljoen?

of

John Obi Mikel voor 25 miljoen van Man U naar Chelsea en van dat geld kocht Man U Nani van porto

Vind jij deze twee samen 50 miljoen waard?

OF deze als vergelijk

In het jaar dat Kuyt naar Liverpool gaat voor 18 Miljoen gaat van Nistelrooij van Man U naar Real Madrid voor 15 miljoen??

Of Schevchenko voor 54 miljoen van Milan naar Chelsea?

Zeg maar welke transfer wel redelijk betaald is!

Nouja dat was mn punt ook; we mogen heel jaloers zijn op ajax als ze dit lukt, dan hebben ze gewoon een goede strategie of iets dergelijks. Voor 35 miljoen kun je namelijk heel wat beters kopen (laat ik het dan zo zeggen)
 Help mods!
Pool: 51eMotM: -Battle-rating: 1.635,6 (daag uit)VoVo: 713e / 754e / 602eOpstelling: 4-3-3
Samba
Internationale topspeler

Reg.: 15 februari 2005
Gepost op 27 mei 2008 om 12:01:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Just_Waal schreef:

Gelijk kun je niet krijgen of geven. Gelijk heb je of heb je niet.

Exact...

quote:
Revo!ution schreef:

Voor 35 Miljoen zou ik niet aarezelen als ik Ajax was, maar dat zie ik momenteel niet gebeuren.

Voor dat bedrag kan je idd wel een vervanger krijgen. Probleem is enkel dat men naar zijn doelpunten kijkt en niet naar de rest. Een salaris van 4 miljoen als dat doorgang vindt is helemaal buitensporig te noemen. Als je dat salaris vrij kan maken is er veel meer mogelijk.

quote:
Sjoerd87 PSV schreef:

Ow enne, tuurlijk krijgt PSV opleidingsgeld. En dat zal op een bedrag van 35 miljoen ook geen kattenpis zijn. Farfán was 1.5 miljoen ofzo toch?

Hoeveel is dat eigenlijk? Ik dacht 5% van 35 miljoen (er vanuit gaande dat dit het bedrag zou worden) : 10 en dan x 2.5 (jaar) dat hij bij PSV speelde? Zou de Graafschap er niet meer aan over houden? Het gaat er toch om waar je speelt?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 27 mei 2008 om 12:11:20.       MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alle clubs waar hij van zijn (uit mijn hoofd) 14e tot 21e heeft gespeeld, krijgt een deel van die 5%. Dus ook De Graafschap krijgt een deel.
 Help mods!
Pool: 1213eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 876e / 87e / 943eOpstelling: 4-5-1
TimmySimons
Regelmatige invaller

Reg.: 28 juli 2005
Gepost op 27 mei 2008 om 12:14:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Samba schreef:

(...)

Hoeveel is dat eigenlijk? Ik dacht 5% van 35 miljoen (er vanuit gaande dat dit het bedrag zou worden) : 10 en dan x 2.5 (jaar) dat hij bij PSV speelde? Zou de Graafschap er niet meer aan over houden? Het gaat er toch om waar je speelt?
Het lijkt me dat het er om gaat waar je onder contract staat.
 Help mods!
Pool: 3846eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
KaleGek
Legende

Uit: Groesbek
Reg.: 6 december 2003
Gepost op 27 mei 2008 om 15:48:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Izecson Santos schreef:

Alle clubs waar hij van zijn (uit mijn hoofd) 14e tot 21e heeft gespeeld, krijgt een deel van die 5%. Dus ook De Graafschap krijgt een deel.

van 12de tot 22ste...

KJH is nu 24 en wordt aanstaande augustus 25.

Tot zijn 16/17(94 tot 2000) speelde hij bij De Graafschap: 17 - 12: 5 jaar voor de Graafschap

Toen 4 jaar PSV (verhuurd graafschap en agovv)
17 + 4: 21 jaar

Toen 1,5 jaar Heerenveen
21 + 1,5: 22,5 jaar

Dus Ajax krijgt geen opleidingsvergoeding:
Hier de url erover:

quote:

Solidariteitsbijdrage
1. Indien een contractspeler gedurende de looptijd van een spelerscontract wordt overgeschreven naar een ndere betaaldvoetbalorganisatie, zal door laatstgenoemde betaaldvoetbalorganisatie als solidariteits-bijdrage 5 % van de vergoeding die wordt betaald aan de betaaldvoetbalorganisatie, waarvan de speler wordt overgeschreven, worden verdeeld onder de clubs, waarbij de speler tussen zijn twaalfde en drieëntwintigste jaar als speelgerechtigd lid geregistreerd is geweest.

2. De vergoeding die de betaaldvoetbalorganisatie ontvangt tengevolge van de voortijdige beëindiging van het spelerscontract met de over te schrijven speler, is bepalend voor de hoogte van de in lid 1 van dit artikel bedoelde solidariteitsbijdrage.

Berekening Solidariteitsbijdrage
Indien een contractspeler, gedurende de looptijd van zijn contract wordt overgeschreven naar een andere betaaldvoetbalorganisatie, wordt als solidariteitsbijdrage 5 % van de vergoeding, conform onderstaande verdeling verdeeld onder de clubs waarbij de speler als spelend lid geregistreerd is geweest:

verenigingsjaar waarin de speler

• 12 jaar is geworden: 5%
• 13 jaar is geworden: 5%
• 14 jaar is geworden: 10%
• 15 jaar is geworden: 10%
• 16 jaar is geworden: 10%
• 17 jaar is geworden: 10%
• 18 jaar is geworden: 10%
• 19 jaar is geworden: 10%
• 20 jaar is geworden: 10%
• 21 jaar is geworden: 10%
• 22 jaar is geworden: 10%
Dus PSV krijgt 40 % van de opleidingsvergoeding:
5% van 35 miljoen: 1750000
40% van 1750000: 700000 euro ontvangt PSV bij een verkoop van Huntelaar voor 35 miljoen.. valt wel mee, maar toch mooi meegenomen. Ik zie liever Huntelaar gweoon vertrekken bij Aajx die gast is gewoon te goed geworden nu.

[Dit bericht is veranderd door KaleGek (op 27 mei 2008 15:48:32).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.383,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Just_Waal
Legende

Uit: Vleuten
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 27 mei 2008 om 16:03:04.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als hij té goed is, waarom scoort hij dan nooit als het belangrijk wordt?
 Help mods!
Pool: 3350eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 126e / 185e / 85eOpstelling: 4-3-3
The Viking
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 27 mei 2008 om 16:15:05.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beetje flauw om Huntelaar op dat scoren als het belangrijk wordt af te schrijven.

Hij is toch gewoon goed. Hij scoort veel, makelijk en soms ook heel mooi. Huntelaar is de eredivisie ontgroeit. Dat is gewoon zo

Toen men dat niet scoren in Europa verhaal over Kezman bracht, werd dat altijd als onzin afgedaan door bijna iedere PSVer.

Beetje Hypocriet, toch
 Help mods!
Pool: 1314eMotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 4-5-1
hektiano
Vaste waarde in elftal

Uit: Gendringen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 mei 2007
Gepost op 27 mei 2008 om 16:15:55.           Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Just_Waal schreef:

Als hij té goed is, waarom scoort hij dan nooit als het belangrijk wordt?

Ach, wees blij
Ik zit er niet zo mee dat hij juist dán laat afweten.
Tijdens de playoffs heeft hij ook weer niets gepresteerd.

Voor ons alleen maar mooi
 Help mods!
Pool: 375eMotM: -Battle-rating: 1.684,0 (daag uit)VoVo: 255e / 933e / 235eOpstelling: 4-4-2
Sjoerd87 PSV
Basisspeler

Gepost op 27 mei 2008 om 16:19:11.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nouja als het gaat om voetbalemoties is iedereen hypocriet. Ik schaam me daar al niet meer voor.

Maargoed, om nou te zeggen dat Huntelaar de eredivisie is ontgroeit.. dan is iedereen dat die slaagt bij een Nederlandse topclub. Het is een prima spits, en okee, ik zie niet elke wedstrijd van ajax, en ik kijk alleen de samenvattingen als ze verloren hebben, maar die keren dat ik em zie bespeur ik in Huntelaar nog geen wereldklasse.. Tsja als Real dat wel ziet is dat heel fijn voor ajax, want nogmaals; dat bedrag is ie niet waard.
Alves was ook maar 18 miljoen he. Die lijkt me minstens zo goed als Huntelaar. (om maar een voorbeeld te noemen)

Maar aan de andere kant kun je je niet in de top bewijzen als je er niet speelt, dus mocht ie naar Real gaan dan zullen we zien of ie het redt.
 Help mods!
Pool: 51eMotM: -Battle-rating: 1.635,6 (daag uit)VoVo: 713e / 754e / 602eOpstelling: 4-3-3
KaleGek
Legende

Uit: Groesbek
Reg.: 6 december 2003
Gepost op 27 mei 2008 om 16:36:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat mij vooral op valt is dat Marco van Basten de nadruk heeft gelegd op aankopen voor de aanval (Cvtanovic/Sulejmani) en middenevlders(Vucikovic ofzo/Dufour/etc)

Dit terwijl in mijn ogen als Bassie slim is en het echt goed wilt aanpakken daar. Dan snijd hij al het overbodige spelermateriaal wat niet het gewenste niveau heeft of haast niet beter is als de eigen jeugd. Hardhandig weg uit de selectie en gaat hij door met een kwalitatief sterke groep van 16 a 17 man waaronder 2 eerste elftal keepers.

Voor de rest aangevuld met jeugd etc..

Keepers: Stekelenburg/Gentenaar/Vermeer (3)

Verdedging: Silva/Colin/Vermaelen/Vertonghen/Van der Wiel/Ogararu/Slijngard (emmanuelsson) (9)

Middenveld: Lindgren/Gabri/DeJong/Perez/Van der Heijden/Sarpong/Donald/Anita/Delorge/Emanuelsson (18)

Aanval: Huntelaar/Suarez/Bakircioglu/Cvitanovic/Leonardo/Rommedahl/Martina/Luque/Mitea (27)

ps: Colin niet gestreept omdat Bassie zijn contract al heeft verlengt en hem een vast plaats bij het eerste heeft beloofd.

Dit is bij elkaar 27 selectiespelers voor komend seizoen. De dikgedrukte spelers zie ik als spelers die in een eerste elftal kunnen spelen. Doorgestreept zijn neit goed genoeg.. Dan houd je 22 spelers over waarvan 7 spelers jeugdspelers zijn die mits er iemand uitvalt hun kans krijgen..

met de keepers zit het goed

De verdediging is op de basis na heel smal:
Silva/vd Wiel/Vermaelen/Vertonghen
Daarachter hebben ze:
Ogararu/Colin/Vertonghen/ Emmanuelsson(Slijngard)

Dit lijtk me een beetje kwaliteitsarm zeker als er 1 basispeler wegvalt.

Een middenveld met Gabri/Lindgren/De Jong/Emmanuelsson/Perez en voor de rest groot talenten is goed genoeg..

aanval met Huntelaar/Suarez/Cvitanovic/Martina en er blijft waarschijnlijk nog wel een van de anderen met misschien Sulejmani is ook zeer goed.

[Dit bericht is veranderd door KaleGek (op 27 mei 2008 16:36:52).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.383,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Lester Burnham
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 27 mei 2008 om 17:11:05.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hou toch op, die jongen is echt niet meer dan 12 miljoen euro waard. 35 miljoen is niet minder dan een bespottelijk bedrag. Volgens mij was Fernando Torres nog goedkoper vorig seizoen en die is van minimaal twee niveau's hoger dan het konijn.
 Help mods!
Pool: 159eMotM: -Battle-rating: 1.472,0VoVo: 381e / 273e / 402eOpstelling: 4-3-3
PsVeindhoven
Talentje

Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 27 mei 2008 om 17:57:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Viking schreef:

Beetje flauw om Huntelaar op dat scoren als het belangrijk wordt af te schrijven.

Hij is toch gewoon goed. Hij scoort veel, makelijk en soms ook heel mooi. Huntelaar is de eredivisie ontgroeit. Dat is gewoon zo

Toen men dat niet scoren in Europa verhaal over Kezman bracht, werd dat altijd als onzin afgedaan door bijna iedere PSVer.

Beetje Hypocriet, toch

Nou nou, kijk maar uit dat je geen ajacied genoemd wordt met je positiviteit
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 27 mei 2008 om 18:54:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mance schreef:

Wat een geweldige reclame zag ik bij Voetbalzone.nl:

(plaatje)

Is dat niks voor het 'het grote calimero tegenhanger topic'?

quote:
Sjoerd87 PSV schreef:
Alves was ook maar 18 miljoen he. Die lijkt me minstens zo goed als Huntelaar. (om maar een voorbeeld te noemen)

Ajax heeft Europees veel meer aanzien, dat werkt ook in haar voordeel natuurlijk. Bovendien deed Alves vervelend (understatement), dus als Heerenveen nog een klapper wilde maken moest het dat snel doen. Niemand zit namelijk te wachten op een speler die een half jaar (of langer) niet gespeeld heeft, omdat ie het hogerop wilde opzoeken.

[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 27 mei 2008 18:55:08).]
 Help mods!
Pool: 862eMotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: 1732e / 1480e / 1668eOpstelling: 4-5-1
Sjoerd87 PSV
Basisspeler

Gepost op 27 mei 2008 om 20:15:53.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja dat weet ik. Zelfde reden dat wij Amrabat voor minder geld kunnen kopen; als ie van zeg Twente kwam dan had ie 4x zo veel gekost.
Was ook niet mijn punt, ik bedoelde dat je voor 35 miljoen wel wat beters kunt kopen als je een beetje rondkijkt. Als ajaxspelers zo duur zijn dan zou ik als Real Madrid zijnde gewoon ff wat beter scouten. Huntelaar is echt niet uitzonderlijk, weet zeker dat je betere spitsen kunt vinden voor een schijntje.
 Help mods!
manbast
Vedette

Uit: uden
Vak: Noord - O
Reg.: 14 februari 2000
Gepost op 27 mei 2008 om 20:40:47.       MSN: manbast@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Viking schreef:

Beetje Hypocriet, toch

Maar aan de andere kant heeft Kezman alleen maar goed gepresteerd in de Eredivisie. Bij Chelsea (kan gebeuren) en Atl. Madrid heeft hij het totaal niet waargemaakt.
Bij Fenerbache mag/moet hij ook weg. (ook te weinig goals). Verder heeft hij ruzie gehad (gespuugd naar een aantal supporters van Fenerbache) met de supporters van Fenerbache.

Moet het dus eerst nog zien of Huntelaar europees mee kan.
Veel scoren is geen garantie voor succes in europa. zie je wel aan Kezman.
 Help mods!
Pool: 2233eMotM: -Battle-rating: 1.486,5VoVo: 1019e / 1169e / 1080eOpstelling: 4-4-2
WOENSEL
Veelbelovend talent

Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 27 mei 2008 om 22:38:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na een x aantal weken voorbereiding vergeten ze 1 klein dingetje...

/5/2008 - Tevergeefs eerbetoon aan Davids bij laatste training
(Gepost door RvN)

Tijdens de laatste training werd Edgar Davids door fans geëerd voor alles wat hij presteerde in het Ajax-shirt door onder meer een meterslang spandoek voor hem op te hangen. Edgar Davids ontbrak echter omdat hij in het buitenland is voor een benefietwedstrijd ten bate van de Luis Figo Foundation, georganiseerd door Gheorghe Hagi en Gheorghe Popescu.
Ajax Netwerk
Meer over het eerbetoon: Ajax.nl [reageer]

...

Verder schat ik Huntelaar veel hoger in als Kezman.

[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 27 mei 2008 22:40:06).]
 Help mods!
PSV Down Under
Internationale topspeler

Uit: Adelaide, Australia
Reg.: 30 augustus 2005
Gepost op 28 mei 2008 om 00:18:53.         MSN: PKamer1976@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WOENSEL schreef:

Na een x aantal weken voorbereiding vergeten ze 1 klein dingetje...

/5/2008 - Tevergeefs eerbetoon aan Davids bij laatste training
(Gepost door RvN)

Tijdens de laatste training werd Edgar Davids door fans geëerd voor alles wat hij presteerde in het Ajax-shirt door onder meer een meterslang spandoek voor hem op te hangen. Edgar Davids ontbrak echter omdat hij in het buitenland is voor een benefietwedstrijd ten bate van de Luis Figo Foundation, georganiseerd door Gheorghe Hagi en Gheorghe Popescu.
Ajax Netwerk
Meer over het eerbetoon: Ajax.nl [reageer]

...

Verder schat ik Huntelaar veel hoger in als Kezman.

Hahaha, mooi man van dat spandoek.

Huntelaar heeft meer potentie dan Kezman

Forza Down Under
 Help mods!
Pool: 469eMotM: -Battle-rating: 1.498,8 (daag uit)VoVo: 309e / 935e / 352eOpstelling: 5-3-2
The Viking
Internationale topspeler

Gepost op 28 mei 2008 om 12:07:30.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
manbast schreef:
Moet het dus eerst nog zien of Huntelaar europees mee kan.
Veel scoren is geen garantie voor succes in europa. zie je wel aan Kezman.

Dat klopt maar;

Om niet (veel) scoren in belangrijke wedstrijden, als maatstaf te gebruiken is ook niet juist.

2 redenen,

1. hij scoort veel in de Eredivisie
2. Bij de Europese top heeft hij wel betere voetballers om zich heen. Dat kan ten goede komen van zijn spel. Dit omdat hij de ballen beter en zuiverder krijgt aangespeeld.
 Help mods!
Pool: 1314eMotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 4-5-1
WOENSEL
Veelbelovend talent

Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 28 mei 2008 om 12:26:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Viking schreef:

(...)

Dat klopt maar;

Om niet (veel) scoren in belangrijke wedstrijden, als maatstaf te gebruiken is ook niet juist.

2 redenen,

1. hij scoort veel in de Eredivisie
2. Bij de Europese top heeft hij wel betere voetballers om zich heen. Dat kan ten goede komen van zijn spel. Dit omdat hij de ballen beter en zuiverder krijgt aangespeeld.

1. klopt
2. Bij de europese top heeft hij ook betere tegenstanders tegen zich...dus kul argument.

Het verschil (in mijn ogen) zit hem in het feit dat Kezman een meester was in het 5 meter gebied ,ala inzaghi, de intikkers dus..
Huntelaar heeft een beter overzicht en een betere techniek ,heb je bijvoorbeeld kezman al eens een bal zien aannemen .
Wat overeenkomt is een killer instinct.
Al met al vergelijk ik Huntelaar meer met van Nistelrooy.
Het enige verschil tot nu toe is dat van Nistelrooy wel europees scoorde in zijn PSV tijd en Huntelaar niet/bijna niet, maar dat komt wel.

Het kan natuurlijk ook zijn dat Ajax nooi/bijna nooit europees hoeft te spelen

[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 28 mei 2008 12:33:36).]
 Help mods!
The Viking
Internationale topspeler

Gepost op 28 mei 2008 om 12:59:01.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WOENSEL schreef:

(...)

1. klopt
2. Bij de europese top heeft hij ook betere tegenstanders tegen zich...dus kul argument.

Het verschil (in mijn ogen) zit hem in het feit dat Kezman een meester was in het 5 meter gebied ,ala inzaghi, de intikkers dus..
Huntelaar heeft een beter overzicht en een betere techniek ,heb je bijvoorbeeld kezman al eens een bal zien aannemen .
Wat overeenkomt is een killer instinct.
Al met al vergelijk ik Huntelaar meer met van Nistelrooy.
Het enige verschil tot nu toe is dat van Nistelrooy wel europees scoorde in zijn PSV tijd en Huntelaar niet/bijna niet, maar dat komt wel.

Het kan natuurlijk ook zijn dat Ajax nooi/bijna nooit europees hoeft te spelen

De laatste opmerking is raak

Maar je opmerking over de betere tegenstanders is gedeeltelijk waar. MAAR De spelers die met hem voetballen zijn tig x beter dan de tegenstanders waartegen hij moet.

Ik denk dat het verschil tussen de "kleinere" Engelse clubs (zoals bijv. Bolton Wanderers, Wigan Athletic en Aston Villa) en de nummer 4 t/m nummer 14 in Nederland kleinder is dan het verschil tussen de spelers van Ajax/ PSV en bijv. Manchester United.

Wat ik hiermee wil zeggen.

Huntelaar heeft volgens mij meer voordeel van de betere spelers die met hem spelen dan nadeel van de betere spelers die tegen hem spelen.
 Help mods!
arne
Basisspeler

Reg.: 25 april 2001
Gepost op 28 mei 2008 om 13:38:05.     ICQ: 7  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Viking schreef:

Beetje Hypocriet, toch

Huntelaar is een goede spits, en als hij bij PSV zou spelen zou iedereen erg blij met hem zijn en roepen dat hij in Oranje moet. Ook erg flauw om te roepen dat hij in de belangrijke wedtrijden niet scoort. Beetje zoals Ajacieden van Nistelrooy behandelen: alleen maar intikkertjes en niet scoren tegen de echte ploegen. Onzin natuurlijk.

Dat Huntelaar niet heeft gescoort tegen PSV is ook te danken dat onze spelers zijn aanvoer hebben verstoort en gewoon en puike pot hebben gespeelt tegen hem. Het lag dus vooral aan zijn medespelers (die hun tegenstanders niet onschadelijk konden maken) dat hij niet heeft gescoort.

Ik ben niet overtuigd van de kwaliteiten van Huntelaar. Maar roepen dat hij niets kan? Hij loopt bijna 1 op 1 in de competitie. Dan kun je wel wat. Ik denk alleen niet dat hij rijp is voor een Europese topclub waar hij met een Ronaldhino, Ibrahimovic en een van Nistelrooy moet concurreren. Daar verliest hij het van. Een Europese sub-topper wel (Valencia, Spurs, AS Roma, Fiorentina, Deportivo, etc...), daar zou hij prima kunnen spelen.
 Help mods!
Pool: 915eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 28 mei 2008 om 14:18:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'AC Milan stalt Gourcuff bij Bordeaux'

Yoann Gourcuff speelt volgend seizoen weer in zijn vaderland Frankrijk. Volgens La Gazzetta Dello Sport zijn AC Milan en Girondins Bordeaux het eens geworden over de verhuur van de spelmaker.

In Milaan wist de 21-jarige Gourcuff nog niet te aarden. In twee seizoenen kwam de jonge middenvelder tot 37 competitiewedstrijden, waarvan een groot deel als invaller. Hij scoorde in die duels pas twee keer. Milan nam Gourcuff medio 2006 over van Stade Rennes.

Naast Gourcuff verwacht Milan de komende dagen afscheid te nemen van nog een aantal spelers. Alberto Gilardino staat op het punt te tekenen bij Fiorentina, terwijl ook Christian Abbiati mag vertrekken. Hij zou al met Palermo hebben gesproken. Ricardo Oliveira tekende eerder deze week al een contract bij Real Zaragoza.

Ook niet naar Ajax dus....
 Help mods!
Pool: 805eMotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Just_Waal
Legende

Uit: Vleuten
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 28 mei 2008 om 14:32:42.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb nergens gezegd dat Huntelaar een slechte voetballer is. KaleGek noemde hem "echt té goed voor de Eredivisie" en daar gaat ie veel te ver in. Kezman was ook niet té goed voor de Eredivisie.

Kezman scoorde wel degelijk Europees, hij maakte in 03-04 6 goals in de UEFA Cup, bovendien scoorde hij regelmatig belangrijke goals tegen Ajax en Feyenoord (toen Feyenoord nog een goede club was). De CL was een ander verhaal.

Huntelaar faalt grotendeels in de belangrijke wedstrijden.

@ The Viking, Kezmans avonturen in Europa en PSV's succes sinds zijn vertrek hebben denk ik een hoop ogen geopend hoor! Ik denk dat ze niet hypocriet zijn, maar eerder onwetend waren. Ik heb Kezman ook overschat. Sterker nog: zijn vertrek is dé oorzaak van PSV's 4 landstitels.

Huntelaar is een uitstekende spits met heel veel talent, maar hij is op dit nog niet klaar voor de Europese top. Dan moet er nog iets gebeuren/groeien.
 Help mods!
Pool: 3350eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 126e / 185e / 85eOpstelling: 4-3-3
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 28 mei 2008 om 14:35:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ook erg flauw om te roepen dat hij in de belangrijke wedtrijden niet scoort.

Beetje zoals Ajacieden van Nistelrooy behandelen: alleen maar intikkertjes en niet scoren tegen de echte ploegen. Onzin natuurlijk.
Het enige verschil dat het van Huntelaar de feiten zijn. EN bij Ruud niet. Ruud heeft in zijn PSV tijd als regelmatig tegen Ajax gescoord, regelmatig in Europese wedstrijden belangerijke goals gemaakt.

Huntelaar?

Zelfs Kezman scoorde belangerijker doelpunten dan Huntelaar, zoals in wedstrijden tegen Ajax/Feyenoord als in de CL en Uefacup.

Dat zijn de feiten en is niets flauw aan.
Want Huntelaar scoorde niet alleen niet tegen PSV dit jaar, maar een week later scoorde hij ook niet tegen Twente, in die week werd het kampioenschap beslist. En in de play offs... 0 goals van Huntelaar, Hoe belangerijk was Huntelaar in de voorronde CL en Uefacup dit jaar?

Dus er is totaal niets flauw aan. Het zijn de feiten.
 Help mods!
Pool: 712eMotM: -Battle-rating: 1.502,1 (daag uit)VoVo: 1982e / - / 1896eOpstelling: 4-5-1
Turbo-Tinus72
Basisspeler

Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 28 mei 2008 om 15:18:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

(...)

Het enige verschil dat het van Huntelaar de feiten zijn. EN bij Ruud niet. Ruud heeft in zijn PSV tijd als regelmatig tegen Ajax gescoord, regelmatig in Europese wedstrijden belangerijke goals gemaakt.

Huntelaar?

Zelfs Kezman scoorde belangerijker doelpunten dan Huntelaar, zoals in wedstrijden tegen Ajax/Feyenoord als in de CL en Uefacup.

Dat zijn de feiten en is niets flauw aan.
Want Huntelaar scoorde niet alleen niet tegen PSV dit jaar, maar een week later scoorde hij ook niet tegen Twente, in die week werd het kampioenschap beslist. En in de play offs... 0 goals van Huntelaar, Hoe belangerijk was Huntelaar in de voorronde CL en Uefacup dit jaar?

Dus er is totaal niets flauw aan. Het zijn de feiten.

Huntelaar wordt behoorlijk overschat, hij heeft zeker talent, maar niet voor de absolute top. Vergelijk hem maar met echte topspitsen in topcompetities.
Hij mist een paar belangrijke dingen die echte toppers wel hebben. Hij creeerd zelden zelf een kans, hij is te traag voor de echte top en positioneel kan het ook beter. Het laat zich ook nog eens erg makkelijk uit de tent lokken, en dat weten de verdedigers ook. 1 Keer Huntelaar hard op z'n tenen stampen en hij is de komende 20 minuten alleen op zoek naar wraak.
Ik denk ook niet dat Huntelaar zal slagen als hij naar Madrid gaat. Maar wie weet verrast hij me nog.
 Help mods!
Pool: 454eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk