PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Ajax XXI
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »

Poster
Topic: [club] Ajax XXI 
Tommassi
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 4 februari 2004
Gepost op 28 mei 2008 om 19:27:01.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Waarom scoort hij dan niet als het belangrijk is/als het er echt om gaat'

Haha leuk argument, gebruikte ik ook altijd over Kezman en Van Nistelrooy om mijn jaloezië weg te poetsen.

*haha ik zie dat Oisterwijk alweer bezig is laat ook maar zitten

Ik kan er best op ingaan zoals de benaming 'regelmatig' waar basseer jij dat op is dat een feitelijke typering ? Of is dat een subjectieve uitlating ? Die ene goal van Huntelaar had toch heel wat belangrijker kunnen zijn dan die 2,3 ? Goals van Kezman destijds. Afijn over Kezman zijn we het denk ik wel eens, zeer belangrijk voor PSV (destijds) maar internationale top heeft hij nooit gehaald. Wil je ook de vorige play offs er dan even bijpakken Oister ? Als dat blijkbaar voor jou een belangrijke graadmeter is.

Ons grootste probleem is de verdediging en vooral Emanuelson die in mijn ogen persoonlijk voor heel veel malheur heeft gezorgd. Dan kan een voorhoede nog zo leuk spelen maar daar bereik je geen resultaten mee. Daarom is het ook zo triest om te zien dat er met geen woord wordt gerept over mogelijke verdedigende versterkingen. Ja een speler van Boavista die ze 3 jaar terug moesten halen, ene Douglas die ze vorig jaar gratis konden halen en het een half jaar leuk bij Twente doet (Bakirciouglu iemand..). Laatst las ik iets over een linksback dat leek me wel interessant. Maar op deze fora moest destijds die belgische linksback aangetrokken worden die nu bij AZ speelt en geen potten kan breken (scouting is relatief en de opinie van een voetbalfan is bijna niks waard).

In mijn ogen wat de aller belangrijkste factor is om rendement uit een groep voetballers te halen, is de sfeer die er omheen hangt en al dan niet gecreërd wordt. Tuurlijk wordt er wel eens lachwekkend gedaan over de Herdgang maar dat speelt zeker een rol. Hiddink is een meester in het creeëren van rust zonder verwachtingen weg te nemen, erg knap. Ik zie het daarom met de iet wat pendante/arrogante Marco Van Basten des te meer somber in.

Was het nog maar 3 jaar terug toen geloofde ik tenminste nog in al die sprookjes over Ajax. Nog een paar jaar verder en we dromen van deelname aan intertoto voetbal, het zou me niks verbazen echt. Groningen, Twente, Heerenveen timmeren gestaag en verstandig aan de weg wij teren op naam en budget. En elke keer weer presteren we minder dan minimaal. Wat ik ook veracht is een Koster die in een interview gaat zeggen dat hij het een mooie ervaring vond, het zo weer zou doen en NERGENS spijt van heeft. Belachelijk. (net als dat ik het ongelovelijk vond dat afgelopen winter 'board of directors' gewoon bonussen kregen voor de 'goede prestaties' ja leuke doelstellingen die ze zelf vast stellen maar waarvan wij op het veld niks terugzien en ook zeker niet op de 'lange termijn' wat ze natuurlijk zullen beweren als je 'ze' ermee confronteert)

Nu komt de MvB kliek lekker chillen bij Ajax, nou ik houd mijn hart vast !

Edit: Echt, Koster uithangbord van een club als Ajax wordt niet ontslagen maar weer terug gezet in een andere geleding binnen de club, ik zou zo graag dat rapport over 'toegevoegde waarde A. Koster' willen lezen. Op welke basis worden dit soort beslissingen genomen zeg.

[Dit bericht is veranderd door Tommassi (op 28 mei 2008 19:38:22).]
 Help mods!
Pool: 2035eMotM: -Battle-rating: 1.306,6VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 28 mei 2008 om 21:00:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De vorige Play offs?
Die play offs die ze ontlopen hadden, als Huntelaar 1 keer(meer) had gescoord tegen W2. Een wedstrijd die het er om deed?

Maar ja rendement is heel belangerijk als je al 4 jaar geen kampioen wordt....
 Help mods!
Pool: 712eMotM: -Battle-rating: 1.502,1 (daag uit)VoVo: 1982e / - / 1896eOpstelling: 4-5-1
PsVeindhoven
Talentje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 28 mei 2008 om 21:56:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

De vorige Play offs?
Die play offs die ze ontlopen hadden, als Huntelaar 1 keer(meer) had gescoord tegen W2. Een wedstrijd die het er om deed?

Maar ja rendement is heel belangerijk als je al 4 jaar geen kampioen wordt....

Of je geeft die jongen gewoon antwoord,...hij geeft een mooi objectief verslag en jij komt weer met een kulantwoord.

Huntelaar is in Nederland gewoon absolute top, internationaal valt het nog wel te bezien.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Gomesfannetje
Vaste waarde in elftal

Uit: Steenwijk
Reg.: 17 mei 2007
Gepost op 28 mei 2008 om 21:59:07.     MSN: Vraag maar als je hem wilt hebben.  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De Graafschap aast op Erik Heijblok
Erik Heijblok staat nadrukkelijk in de belangstelling van De Graafschap. De huidige derde doelman van Ajax moet in de Achterhoek de opvolger worden van de naar NAC vertrekkende Jimmy van Fessem.

De 29-jarige doelman kan transfervrij uit Amsterdam vertrekken, aangezien Ajax besloot zijn aflopende contract niet te verlengen. De Gelderlander maakte vandaag bekend dat De Graafschap mogelijk de nieuwe werkgever zal zijn van Heijblok.

De Superboeren zullen waarschijnlijk op zoek gaan naar nog een doelman voor het komende seizoen. Dit omdat de beoogde reservedoelman Nicolas Cinalli langdurig is uitgeschakeld met een blessure.

Aldus VoetbalPrimeur.nl
 Help mods!
Pool: 277eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1313e / 1716e / 1534eOpstelling: 4-4-2
Nilis 10
Internationale topspeler

Uit: Zuid-Limburg
Reg.: 4 september 2005
Gepost op 28 mei 2008 om 22:11:35.       MSN: vraag maar als je hem nodig hebt.  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

(...)

Het enige verschil dat het van Huntelaar de feiten zijn. EN bij Ruud niet. Ruud heeft in zijn PSV tijd als regelmatig tegen Ajax gescoord, regelmatig in Europese wedstrijden belangerijke goals gemaakt.

Huntelaar?

Huntelaar heeft 2 keer gescoord in de finale van de beker tegen PSV(mischien geen belangrijke wedstrijd). Verder ben ik het met je eens Huntelaar niet het verschil maakt in de topwedstrijden.

[Dit bericht is veranderd door Nilis 10 (op 28 mei 2008 22:12:20).]
 Help mods!
Pool: 11eMotM: -Battle-rating: 1.761,7 (daag uit)VoVo: 1357e / 1657e / 1282eOpstelling: 4-4-2
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 28 mei 2008 om 22:14:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PsVeindhoven schreef:

(...)

Of je geeft die jongen gewoon antwoord,...hij geeft een mooi objectief verslag en jij komt weer met een kulantwoord.

Huntelaar is in Nederland gewoon absolute top, internationaal valt het nog wel te bezien.

Als ik Ajacied zou zijn, zou ik dat ook vinden....
 Help mods!
Pool: 712eMotM: -Battle-rating: 1.502,1 (daag uit)VoVo: 1982e / - / 1896eOpstelling: 4-5-1
PsVeindhoven
Talentje

Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 28 mei 2008 om 22:20:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 28 mei 2008 23:37:45).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
The Harminator
Legende
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004

Uit: zonderlijk getalenteerd
Vak: Noord - N
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 28 mei 2008 om 22:42:05.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nilis 10 schreef:

(...)

Huntelaar heeft 2 keer gescoord in de finale van de beker tegen PSV(mischien geen belangrijke wedstrijd). Verder ben ik het met je eens Huntelaar niet het verschil maakt in de topwedstrijden.

Toen deed Alex niet mee en PSV was al een week of twee/ drie uitgespeeld terwijl Ajax mooi in het ritme bleef.

En ik meen me te herinneren dat Huntelaar Ajax naar de CL of UEFA Cup kon schieten, maar gewoon een penalty miste...

[Dit bericht is veranderd door The Harminator (op 28 mei 2008 22:43:14).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.479,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Tommassi
Internationale topspeler

Gepost op 28 mei 2008 om 23:04:09.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach ja, het zal me werkelijk worst wezen, of hij het tegen 'de grote' wel of niet doet/gaat doen. Ik ben erg blij dat een spits als Huntelaar bij Ajax speelt.

Net als Sneijder destijds, ook zoveel kritiek op dit forum, precies hetzelfde commentaar als nu op Huntelaar. Het zal wel er zijn interessantere dingen om over te praten. Al die insiders die zeiden dat Sulejmani 'binnen 2 dagen/binnen 1 week/binnen 2 weken' binnen zou zijn bijvoorbeeld...

@Harminator, jij vertelt het 'psv verhaaltje' leuk om weer eens te horen, heb je dat zelf ook door ? 'PSV was 2/3 weken uitgespeeld terwijl Ajax mooi in het ritme bleef' Daartegenover staat het 'Ajax verhaaltje' en ergens in het midden ligt de waarheid.

[Dit bericht is veranderd door Tommassi (op 28 mei 2008 23:56:33).]
 Help mods!
Just_Waal
Legende

Uit: Vleuten
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 29 mei 2008 om 08:08:58.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tommassi schreef:

... Als dat blijkbaar voor jou een belangrijke graadmeter is.

...
De mensen van jouw club vertelden ons dat het de belangrijkste wedstrijd van het jaar was, die tegen Twente-thuis...

Wij dachten eerder aan PSV-uit, de 6 punten wedstrijd in maart, waarin Ajax 0,0 aanspraak maakte op een overwinning en angstig achterin hing met de bal aan de voet.
 Help mods!
Pool: 3350eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 126e / 185e / 85eOpstelling: 4-3-3
Peer
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Noord - SS
Reg.: 28 maart 2000
Gepost op 29 mei 2008 om 08:58:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Ajax haalt Argentijnse verdediger Maidana'
Volgens de grote Argentijnse krant Clarin is de kans groot dat Ajax de Argentijnse verdediger Jonathan Maidana aantrekt. Ajax zou een bod van drie miljoen euro hebben uitgebracht op de verdediger van Boca Juniors. Over de persoonlijke voorwaarden van de verdediger zou al een principe-akkoord zijn bereikt, aldus de krant.

info: 020-netwerk

Had/heeft PSV nog een samenwerkingsverband met Boca???
 Help mods!
Pool: 2807eMotM: -Battle-rating: 1.498,6VoVo: -Opstelling: incompleet
The Viking
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Vak: Oost - X
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 29 mei 2008 om 08:59:21.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Huntelaar is klaar voor de top, of hij het redt is vers 2.

Zo simpel is het. Hij heeft bij Ajax bewezen een stapje hoger te kunnen, hoeveel hoger, dat valt nog te bezien.
Maar de eredivisie is hij ontgroeit.
 Help mods!
Pool: 1314eMotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 4-5-1
stanislav
Vaste waarde in elftal

Uit: Oostelbeers
Vak: Oost - YY
Reg.: 5 september 2005
Gepost op 29 mei 2008 om 10:13:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax roert zich opnieuw op de zuid amerikaanse markt met die verdediger van Boca. Benieuwd of deze uit het boekje van Van der Zee komt?
 Help mods!
Pool: 1444eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1901e / 1752e / 1594eOpstelling: 4-3-3
Peer
Legende

Uit: eindhoven
Vak: Noord - SS
Reg.: 28 maart 2000
Gepost op 29 mei 2008 om 10:23:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://freeonlinefun.blogspot.com/2007/08/video-de-jonathan-maidana-y-ever-banega.html

Op deze site is hij voor de webcam aan het mastruberen ,misschien is ie daar wel op beoorrdeelt of ie kan Ballen
 Help mods!
Pool: 2807eMotM: -Battle-rating: 1.498,6VoVo: -Opstelling: incompleet
The Harminator
Legende

Gepost op 29 mei 2008 om 10:25:15.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tommassi schreef:
@Harminator, jij vertelt het 'psv verhaaltje' leuk om weer eens te horen, heb je dat zelf ook door ? 'PSV was 2/3 weken uitgespeeld terwijl Ajax mooi in het ritme bleef' Daartegenover staat het 'Ajax verhaaltje' en ergens in het midden ligt de waarheid.

Wat klopt er dan niet aan mijn verhaal?

Was PSV niet uitgespeeld?

Zat Ajax niet in een winning mood?
 Help mods!
Adje Interim
Bankzitter

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 29 mei 2008 om 10:28:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb die Maidana zien spelen tegen Fluminense, maar daar kon hij me zeker niet bekoren. Speelde vooral rechtsback en viel me niet echt op. Als hij het deed, dan was het niet in de goede zin.
Daarnaast denk ik niet dat Boca een goede verdediger weg zou doen voor 3 miljoen (?)
 Help mods!
Pool: 631eMotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: 623e / 889e / 563eOpstelling: 4-4-2
Samba
Internationale topspeler

Reg.: 15 februari 2005
Gepost op 29 mei 2008 om 11:06:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Harminator schreef:

Wat klopt er dan niet aan mijn verhaal?

Was PSV niet uitgespeeld?

Zat Ajax niet in een winning mood?

Er waren meer dan genoeg geluiden destijds dat PSV lekker kon uitrusten voor de wedstrijd en Ajax zich lekker leeg speelde. Achteraf werd dat lichtjes omgedraaid in nadeel vanwege geen wedstrijdritme hebben tegen het voordeel vanwege wel wedstrijdritme hebben.

quote:
Adje Interim schreef:

Ik heb die Maidana zien spelen tegen Fluminense, maar daar kon hij me zeker niet bekoren. Speelde vooral rechtsback en viel me niet echt op. Als hij het deed, dan was het niet in de goede zin.

Het bljft daarom ook moeilijk een speler te beoordelen op 1 wedstrijd. Daarnaast Argentijnen en verdedigen... 9 van de 10 keer weet je wat dat inhoud..... bikkelhard.

quote:

Daarnaast denk ik niet dat Boca een goede verdediger weg zou doen voor 3 miljoen (?)

Ajax opent zeer regelmatig rond de 3 a 3.5 dus dat zegt nog niets. Ook de markt in Nederland is niet zeer realistisch meer te noemen. Accepteren ze dan elders te weinig net als ze hier te veel vragen?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Just_Waal
Legende

Uit: Vleuten
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 29 mei 2008 om 11:18:40.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Samba schreef:

(...)

Het bljft daarom ook moeilijk een speler te beoordelen op 1 wedstrijd. Daarnaast Argentijnen en verdedigen... 9 van de 10 keer weet je wat dat inhoud..... bikkelhard.

Maar Ajax verloochent nog steeds zijn eigen cultuur niet...?
 Help mods!
Pool: 3350eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 126e / 185e / 85eOpstelling: 4-3-3
The Harminator
Legende

Gepost op 29 mei 2008 om 11:24:15.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Samba schreef:

(...)

Er waren meer dan genoeg geluiden destijds dat PSV lekker kon uitrusten voor de wedstrijd en Ajax zich lekker leeg speelde. Achteraf werd dat lichtjes omgedraaid in nadeel vanwege geen wedstrijdritme hebben tegen het voordeel vanwege wel wedstrijdritme hebben.

meer dan genoeg geluiden?

Kun je iets specifieker zijn?

In het voetbal is wedstrijdritme (mits normaal en niet een hele competitie een dubbel programma) altijd beter dan trainen. Kijk maar naar jullie Europese campagnes van de afgelopen jaren.
 Help mods!
Samba
Internationale topspeler

Gepost op 29 mei 2008 om 11:29:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Uiteraard, ik zal de desbetreffende posters even opzoeken voor je.

quote:
Just_Waal schreef:

Om de competitie spannend te houden en vooral voor PSV natuurlijk gaat Ajax idd volgend seizoen met minimaal 15 eigen jeugdspelers starten. Aangezien ze in de selectie van het eerste niet kunnen voldoen aan de aantallen halen ze er 10 uit de A1 en B1 erbij.... poeslief en aardig dus.

Zinloos dus.... had eerder iemand anders met die lijfspreuk verwacht eerlijk gezegd....

[Dit bericht is veranderd door Samba (op 29 mei 2008 11:33:47).]
 Help mods!
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 29 mei 2008 om 11:40:50.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Samba schreef:

Uiteraard, ik zal de desbetreffende posters even opzoeken voor je.

(...)

Om de competitie spannend te houden en vooral voor PSV natuurlijk gaat Ajax idd volgend seizoen met minimaal 15 eigen jeugdspelers starten. Aangezien ze in de selectie van het eerste niet kunnen voldoen aan de aantallen halen ze er 10 uit de A1 en B1 erbij.... poeslief en aardig dus.

Zinloos dus.... had eerder iemand anders met die lijfspreuk verwacht eerlijk gezegd....

Ik gok dat er bedoeld wordt:

Een bikkelharde verdediger? Dat hoort toch niet bij de ajax-cultuur. Een verdediger moet toch vooral op kunnen komen, een eindeloos tactisch inzicht hebben én niet te vergeten een goede opbouw hebben......
 Help mods!
Pool: 2019eMotM: -Battle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Tommassi
Internationale topspeler

Gepost op 29 mei 2008 om 11:47:27.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:

(...)

Ik gok dat er bedoeld wordt:

Een bikkelharde verdediger? Dat hoort toch niet bij de ajax-cultuur. Een verdediger moet toch vooral op kunnen komen, een eindeloos tactisch inzicht hebben én niet te vergeten een goede opbouw hebben......

Dat is beter verwoord ja. Daar ben ik het helemaal mee eens Alleen Ajax is zover afgegleden van het ideaal dat gewoon een sterke verdediger die weinig foutjes maakt en een mannetje kan uitschakelen ook niet verkeerd is.
 Help mods!
Samba
Internationale topspeler

Gepost op 29 mei 2008 om 11:51:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

IK had er al bijgezet poeslief en aardig. Net als jeugdspelers die weten dat er opbouwend iets verwacht wordt. Geluiden als Buitenlander en eigen jeugd dek ik ook maar meteen even aangezien die er ook regelmatig op volgt.

Opbouwend sterk, zijn mannetje kunnen staan en ook nog tactisch/technisch sterk is een ultieme verdediger. Met bikkelhard kaart ik maar 1 aspect aan. Ik ken hem niet maar dat punt? daar kan je enigzins vanuit gaan bij Argentijnen.

Er zijn verschillende soorten spelers zoals de Gattuso's, Materazzi's en Chivu's. Allen hun eigen speltype maar van 1 aspect kan je zeker zijn en dat is dat ze ook bikkelhard kunnen zijn als het moet. Dat zegt dus niets over hun hele pakket het is maar een onderdeel.

[Dit bericht is veranderd door Samba (op 29 mei 2008 11:58:02).]
 Help mods!
Turbo-Tinus72
Basisspeler

Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 29 mei 2008 om 11:50:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Just_Waal schreef:

(...)

Waarschijnlijk is zijn specialiteit het maken van spectaculaire snoekduiken en het vol overgaven doorrollen na een klein tikkie. Iets wat eigenlijk niets is voor Argentijnen, maar ander weet ik ook niet wat deze Zuid-Amerikaan bij Ajax komt doen?
 Help mods!
Pool: 454eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 29 mei 2008 om 11:59:14.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tommassi schreef:

(...)

Dat is beter verwoord ja. Daar ben ik het helemaal mee eens Alleen Ajax is zover afgegleden van het ideaal dat gewoon een sterke verdediger die weinig foutjes maakt en een mannetje kan uitschakelen ook niet verkeerd is.

Nou vraag ik me af: vind jij feyenoords beleid dan ook begrijpelijk?

quote:
Samba schreef:

IK had er al bijgezet poeslief en aardig. Geluiden als Buitenlander en eigen jeugd dek ik ook maar meteen even aangezien die er ook regelmatig op volgt.

Opbouwend sterk, zijn mannetje kunnen staan en ook nog tactisch/technisch sterk is een ultieme verdediger. Met bikkelhard kaart ik maar 1 aspect aan. Ik ken hem niet maar dat punt? daar kan je enigzins vanuit gaan bij Argentijnen.

Er zijn verschillende soorten spelers zoals de Gattuso's, Materazzi's en Chivu's. Allen hun eigen speltype maar van 1 aspect kan je zeker zijn en dat is dat ze ook bikkelhard kunnen zijn als het moet. Dat zegt dus niets over hun hele pakket het is maar een onderdeel.

Fijn, waarom zeg je dat dan niet gelijk ipv met allemaal andere ´grappige´ dingen over de eigen jeugd te komen.
 Help mods!
Pool: 2019eMotM: -Battle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk