PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Ajax XXI
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 34 »

Poster
Topic: [club] Ajax XXI 
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 8 mei 2008 om 14:52:28.     MSN: martin_lemair@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

In totaal:

Stekelenburg
Vermeer
Vermaelen
Vertonghen
Lindgren
Emanuelson
Van der Wiel
De Jong
Sarpong
Martina
Anita
Van der Heijden

Niet dat ik er zo'n spelletje van wil maken, maar aangezien ik geen normaal weerwoord verwacht doe ik het toch maar zo: nu jij weer.

Zo wordt je lijstje wel iets minder veelzeggend. De doorgestreepte spelers zullen naar alle waarschijnlijkheid niet of nauwelijks aan spelen toekomen. Bovendien is geen van deze spelers een echte topper, behalve misschien Stekelenburg, ook al vind ik zelf van niet.

En over je laatste zin...

[Dit bericht is veranderd door Flippie Cocu (op 8 mei 2008 14:53:54).]
 Help mods!
Pool: 26eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 139e / 676e / 119eOpstelling: 4-4-2
Samba
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 15 februari 2005
Gepost op 8 mei 2008 om 14:59:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja maar Thomas Ajax hoort toch elk jaar 11 jeugdspelers naadloos in te kunnen passen?

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

Ajax het grootste opleidingsinstituur van Nederland van weleer.

Ajak$$$$$$$$$$

Om Aja$$$$ te kunnen zijn zal je idd grootse talenten of spelers moeten verkopen nietwaar? zonder talent geen $$$...

quote:

en koop er nog maar 4, en koop er nog maar 5.

Wat je elke keer hiermee wil bereiken zal wel een raadsel blijven....

Huur er nog maar 1, krijg er nog maar 1, ritsel onder de tafel er nog maar 1, kost wat kost voor nog 1..... leuk spelletje

Vertrouwen is er genoeg in eigen jeugd, verpesten door ze zoals de laatste lichtingen even als kartrekker te gebruiken is hopelijk verleden tijd. Groeien en instromen tussen kwalitatief goede spelers is een pré in mijn ogen en daar moeten ze naartoe. Een mix van eigen jeugd en wat er daarnaast nog nodig is om voor een goede basis te zorgen waarin jeugd zijn kansen krijgt.

[Dit bericht is veranderd door Samba (op 8 mei 2008 15:00:25).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Tommassi
Internationale topspeler

Reg.: 4 februari 2004
Gepost op 8 mei 2008 om 15:00:07.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:

(...)

Ik kan bij PSV ook wel 10 jeugdspelers opnoemen. Maar noem er nou echt is één die nu al onmisbaar is bij Ajax van deze spelers ? Dus niveautje Sneijder of v.d. Vaart .....

Die zijn al weg gekocht he...

Er is altijd pessimisme over de eigen jeugd van Ajax zeker onder de PSV-fans en in meerdere mate op dit forum en speciaal bij Oisterwijk natuurlijk.

Wij hebben iig de laatste jaren 5 spelers opgeleid die 5 miljoen of meer hebben opgeleverd.

Het gaat toch om resultaat ? Niet om hoe goed ze al dan niet volgens bepaalde mensen zijn ?

Er zijn genoeg spelers die naar een niveau kunnen groeien zodat ze belangrijk zijn voor ajax. Dat zou je toch moeten toegeven als je de vergelijking maakt naar Heitinga bijvoorbeeld. Die werd tot vorig jaar nog door alles en iedereen afgekraakt en regelmatig naar voren geschoven als het toonbeeld van matigheid bij Ajax, ook onder de eigen aanhang. Dit jaar is hij toch uitgegroeid tot een steunpilaar. Hoeveel dat ook zegt over het niveau waarop Ajax acteert maar dat is wel een terugkoppeling naar jouw opmerking Lindsay.

Wij geven al jaren onze eigen jeugdspelers de kansen om te groeien en zich door te ontwikkelen dat kun je van sommige clubs niet zeggen...

Of dat de juiste strategie is om een optimaal resultaat te behalen is maar de vraag. Dat hangt in grote mate af van de definitie die je aan optimaal resultaat hangt (financieel opzicht, voetballend opzicht, resultaten in competities verspreiding merknaam etc.)

[Dit bericht is veranderd door Tommassi (op 8 mei 2008 15:02:03).]
 Help mods!
Pool: 2035eMotM: -Battle-rating: 1.306,6VoVo: -Opstelling: incompleet
chev
Internationale topspeler

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 8 mei 2008 om 15:04:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tommassi schreef:

(...)

Er is altijd pessimisme over de eigen jeugd van Ajax zeker onder de PSV-fans en in meerdere mate op dit forum en speciaal bij Oisterwijk natuurlijk.

Wij hebben iig de laatste jaren 5 spelers opgeleid die 5 miljoen of meer hebben opgeleverd.

Het gaat toch om resultaat ? Niet om hoe goed ze al dan niet volgens bepaalde mensen zijn ?

Er zijn genoeg spelers die naar een niveau kunnen groeien zodat ze belangrijk zijn voor ajax. Dat zou je toch moeten toegeven als je de vergelijking maakt naar Heitinga bijvoorbeeld. Die werd tot vorig jaar nog door alles en iedereen afgekraakt en regelmatig naar voren geschoven als het toonbeeld van matigheid bij Ajax, ook onder de eigen aanhang. Dit jaar is hij toch uitgegroeid tot een steunpilaar. Hoeveel dat ook zegt over het niveau waarop Ajax acteert maar dat is wel een terugkoppeling naar jouw opmerking Lindsay.

Wij geven al jaren onze eigen jeugdspelers de kansen om te groeien en zich door te ontwikkelen dat kun je van sommige clubs niet zeggen...

Of dat de juiste strategie is om een optimaal resultaat te behalen is maar de vraag. Dat hangt in grote mate af van de definitie die je aan optimaal resultaat hangt (financieel opzicht, voetballend opzicht, resultaten in competities verspreiding merknaam etc.)

Welke 5 en hoe lang is laatste jaren?
Wat is een eigen jeugd speler?
Is maduro dat dan ook geweest?
Of dat gekke belgske ?
 Help mods!
Pool: 2925eMotM: -Battle-rating: 1.488,1VoVo: 1088e / 1491e / 1412eOpstelling: -
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Gepost op 8 mei 2008 om 15:05:29.     MSN: martin_lemair@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tommassi schreef:

(...)

Hier heb je een punt. Toch wil ik wel even vermelden dat ik de bedragen die voor Maduro en Babel zijn betaald belachelijk hoog vind. 18 miljoen voor een speler die zo ontzettend voorspelbaar is, dat is buiten alle proporties. En Maduro is ook geen miljoenen waard. Dat Sneijder zoveel opleverde is gewoon terecht, dat is een echte topper.

Ik ben toch wel benieuwd wat jullie (Samba en Tommassi) hiervan vinden. Zijn Babel en Maduro echt zo goed of geven jullie ook toe dat de bedragen niet reëel waren?
 Help mods!
PsVeindhoven
Talentje

Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 8 mei 2008 om 15:10:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

ZO als we de berichten moeten doen geloven, koopt Ajax binennkort een vleugel aanvaller.
Weer EUR 10mio voor een club, die zegt spelers zelf op te leiden....

En koop er nog maar 1 en koop er nog maar 2 en koop er nog maar 3....

Ah , je stokpaardje,....ze hebben nog altijd een stuk meer jeugdspelers (een procent of duizend) in de selectie dan wij, dus zet jezelf maar voor schut met dit soort uitspraken.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Samba
Internationale topspeler

Gepost op 8 mei 2008 om 15:10:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daar kan je kort over zijn, Sneijder leverde een godsvermogen op voor Nederlandse maatstaven en Babel leverde naar verhouding nog vele malen meer op. Dit zegt genoeg. De markt is al jaren op hol geslagen en wat de gek er voor geeft is meer op zijn plaats.

Leuk blijft wel om te zien hoe men een waarde in schat bij andere clubs, die worden gelijk getrokken aan het ontvangen bedrag bij Ajax voor een speler.... ja maar Sneijder leverde dat ook op....
 Help mods!
ons calimeroos
Veelbelovend talent

Uit: Luik
Reg.: 4 oktober 2003
Gepost op 8 mei 2008 om 15:13:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jullie hebben jullie grootste prijs namelijk de EC 1 in 1988 gewonnen door de beste spelers van de NL-concurentie te kopen. Nl. Vanenburg en Koeman van Ajax, Ivan Nielsen van Feyenoord, Gilhaus van Den Bosch, van Breukelen van Utrecht,Eric Gerets van MVV, Lerby en kieft zijn van Ajax via een omweg bij PSV gekomen.
Daar is overigens niks mis mee, het was vroeger zo en zo zal het altijd blijven , de club met het meeste geld kan
de beste spelers kopen en het meeste salaris bieden.
Zo worden PSV en Ajax op hun beurt weer "leeggeroofd" door
de buitenlandse topclubs.
 Help mods!
Pool: 2859eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Gepost op 8 mei 2008 om 15:14:25.     MSN: martin_lemair@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@Samba
Je bent het dus met me eens dat Babel en Maduro zwaar overschat werden, gezien de transfersommen die ervoor betaald werden?

En over je andere opmerking: ik heb het hier helemaal niet over vergelijkingen van transfersommen tussen de clubs. Ik heb het puur over het transferbeleid van Ajax. Waarom je die opmerking maakt is mij dus een raadsel.

[Dit bericht is veranderd door Flippie Cocu (op 8 mei 2008 15:14:59).]
 Help mods!
WOENSEL
Veelbelovend talent

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 8 mei 2008 om 15:15:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

Ajax heeft dat geld juist omdat eigen jeugdspelers als Sneijder (27 miljoen), Babel (18 miljoen), Heitinga (10 miljoen), De Mul (5 miljoen), Maduro (3 miljoen) voor een vermogen zijn verkocht. Daarnaast verwacht ik dat een jongen als Sarpong komend seizoen definitief doorbreekt, er ook veel speeltijd in het verschiet ligt voor Stekelenburg, Lindgren (speelt volgens mij toch vanaf z'n 16de bij Ajax), Vermaelen, Van der Wiel en De Jong en meer dan genoeg voor Martina, Vertonghen en Emanuelson. Genoeg eigen jeugd dus.

Goh je lijkt Reker wel

Sarpong, 1 leuke wedstrijd...en nu breekt hij definitief door . Niet teveel andere spelers kopen dan....
Stekelenburg, Was vorig seizoen eerste keus...en nu meer speelminuten
Lindgren, gewogen en te licht bevonden...en nu weer goed genoeg.
Vermaelen, zeer goede speler.
Vertonghen, zeer goede speler.
Emanuelson, voegd werkelijk niets toe.
Van der Wiel,de Jong,Martina , met deze koopgekte zie je ze waarschijnlijk nog dit seizoen in de eerste divisie voetballen.

Jullie hebben zodra een selectie van 84 spelers

[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 8 mei 2008 15:31:24).]
 Help mods!
Tommassi
Internationale topspeler

Reg.: 4 februari 2004
Gepost op 8 mei 2008 om 15:16:54.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chev schreef:

(...)

Welke 5 en hoe lang is laatste jaren?
Wat is een eigen jeugd speler?
Is maduro dat dan ook geweest?
Of dat gekke belgske ?

Heitinga, Babel, Van der Vaart, De Mul, Sneijder

Tuurlijk vind ik de bedragen voor Babel, De Mul, Maduro veel te hoog ook al kan ik niet echt een goede inschatting maken op basis waarvan zo'n bedrag tot stand komt.

Aspecten die zowiezo meespelen zijn:
-1 leeftijd
-2 voetbal kwaliteiten
-3 promotie/marktwaarde speler
-4 potentie
-5 situatie kopende/verkopende club
-6 contract speler
-7 macht zaakwaarnemers

Je hebt wel een punt, 'laatste jaren' 'eigen jeugd' zijn inderdaad lastige termen die te pas en te onpas gebruikt worden om iets uit te drukken en er bestaan vele verschillende definities van.

In de zomer van 2005 ging Van der Vaart geloof ik naar HSV vanaf die transfer doelde ik in ieder geval op.

Over eigen jeugd benaming zijn al vele discussies over gevoerd op de verschillende fora en ook daar zijn véél verschillende meningen over en is het lastig om een eenduidige definitie bij te zetten ik zou uitgaan van iets als: een speler die voor zijn 20e minimaal 2 jaar in de jeugdteams van een club heeft gespeeld waarna hij een debuut maakt bij die club en daar dan 1 jaar speelt.

Of dit opgaat voor De Mul dat weet ik eerlijkheidshalve niet. Volgens mij hadden we destijds/nu? wel een samenwerkingsverband met de club waar hij vandaan kwam, dat is ook lastig in een definitie in te passen.

Is Pienaar eigen jeugd ?
Moet een 'eigen jeugd speler' dezelfde nationaliteit hebben als de club ?

Het is maar net vanuit welk perspectief je er tegen aan WILT kijken.
 Help mods!
Pool: 2035eMotM: -Battle-rating: 1.306,6VoVo: -Opstelling: incompleet
chev
Internationale topspeler

Gepost op 8 mei 2008 om 15:23:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tommassi schreef:

(...)

Heitinga, Babel, Van der Vaart, De Mul, Sneijder

Tuurlijk vind ik de bedragen voor Babel, De Mul, Maduro veel te hoog ook al kan ik niet echt een goede inschatting maken op basis waarvan zo'n bedrag tot stand komt.

Aspecten die zowiezo meespelen zijn:
-1 leeftijd
-2 voetbal kwaliteiten
-3 promotie/marktwaarde speler
-4 potentie
-5 situatie kopende/verkopende club
-6 contract speler
-7 macht zaakwaarnemers

Je hebt wel een punt, 'laatste jaren' 'eigen jeugd' zijn inderdaad lastige termen die te pas en te onpas gebruikt worden om iets uit te drukken en er bestaan vele verschillende definities van.

In de zomer van 2005 ging Van der Vaart geloof ik naar HSV vanaf die transfer doelde ik in ieder geval op.

Over eigen jeugd benaming zijn al vele discussies over gevoerd op de verschillende fora en ook daar zijn véél verschillende meningen over en is het lastig om een eenduidige definitie bij te zetten ik zou uitgaan van iets als: een speler die voor zijn 20e minimaal 2 jaar in de jeugdteams van een club heeft gespeeld waarna hij een debuut maakt bij die club en daar dan 1 jaar speelt.

Of dit opgaat voor De Mul dat weet ik eerlijkheidshalve niet. Volgens mij hadden we destijds/nu? wel een samenwerkingsverband met de club waar hij vandaan kwam, dat is ook lastig in een definitie in te passen.

Is Pienaar eigen jeugd ?
Moet een 'eigen jeugd speler' dezelfde nationaliteit hebben als de club ?

Het is maar net vanuit welk perspectief je er tegen aan WILT kijken.

Qua verkoop zijn het allemaal goede bedragen geweest.
Maduro had wel potentie maar is volgens mij te traag qua startsnelheid.
De mul vind ik knap dat ie voor meer dan 300.000 verkocht is.
Heytinga is sinds vorg jaar play offs goed gaan voetballen alleen heeft ajax er eigenlijk net iets te weinig plezier van gehad.
Sneijder is technisch erg goed alleen zn gedrag is bij ajax nooit je van het geweest.
Vdv zie ik nog steeds als veruit de beste voetballer sinds jaren van ajax.

Maar al met al is de eigen jeugd heel erg achteruit gegaan.

AL is het logisch want er zijn veel meer vissers aan datelfde slootje.
 Help mods!
Pool: 2925eMotM: -Battle-rating: 1.488,1VoVo: 1088e / 1491e / 1412eOpstelling: -
Samba
Internationale topspeler

Gepost op 8 mei 2008 om 15:38:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Flippie Cocu schreef:

@Samba
Je bent het dus met me eens dat Babel en Maduro zwaar overschat werden, gezien de transfersommen die ervoor betaald werden?

In mijn ogen wel, in de ogen van Koeman en Liverpool misschien niet maar dat is hun pakkie an..

quote:

En over je andere opmerking: ik heb het hier helemaal niet over vergelijkingen van transfersommen tussen de clubs. Ik heb het puur over het transferbeleid van Ajax. Waarom je die opmerking maakt is mij dus een raadsel.

Het was niet specifiek op jou gericht het is een opmerking van mijn kant uit. Na Babel en Sneijder bijv. werden mogelijke spelers bij andere clubs vooral door de supporters ook veels te hoog ingeschat. Ja maar Sneijder dan? of Babel dan? ik vind daar moet je niet naar kijken.

Als Liverpool gek genoeg is om voor Babel 18 miljoen neer te tellen dan maakt dat een andere vergelijkbare speler bij welke club dan ook geen 18 miljoen waard natuurlijk.

[Dit bericht is veranderd door Samba (op 8 mei 2008 15:48:24).]
 Help mods!
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 8 mei 2008 om 15:56:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PsVeindhoven schreef:

(...)

Ah , je stokpaardje,....ze hebben nog altijd een stuk meer jeugdspelers (een procent of duizend) in de selectie dan wij, dus zet jezelf maar voor schut met dit soort uitspraken.

Bij wijze van uitzondering reageer ik op je.
Het gaat niet hoeveel PSV er heeft, ik accepteer dat PSV een koopclub is!
Maar Ajax pretendeert een club te zijn die zijn spelers liever opleid dan koopt. Echter zie ik de laatse jaren de miljoenen over de balk vliegen, nog ergers als in de bijna 100 jaar bij PSV.
Je kan het beter zien als koekje van eigen deeg of wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Hmm Schuilt er soms een kleine Gabri in je.... Gabri is sinds februari spoorloos en toen....kwam jij in eens.
 Help mods!
Pool: 712eMotM: -Battle-rating: 1.502,1 (daag uit)VoVo: 1982e / - / 1896eOpstelling: 4-5-1
Samba
Internationale topspeler

Gepost op 8 mei 2008 om 16:11:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

Maar Ajax pretendeert een club te zijn die zijn spelers liever opleid dan koopt.

Je zegt het eindelijk eens goed, 'liever' is het juiste woord...

quote:

Echter zie ik de laatse jaren de miljoenen over de balk vliegen, nog ergers als in de bijna 100 jaar bij PSV.

Voor een club die liever gratis krijgt, leent en percentages af staat is het logisch lijkt mij. Ook is de Euro niet te vergelijken met de Florijn en de gulden was vroeger op de markt een daalder waard.

quote:

Je kan het beter zien als koekje van eigen deeg of wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

In jouw geval wie de bal een keer te veel en te hard gekopt heeft.

quote:

Hmm Schuilt er soms een kleine Gabri in je.... Gabri is sinds februari spoorloos en toen....kwam jij in eens.

Zoals jij zijn zeldzaam gezien de vele andere topics, wat dat betreft bestaat het hele PN uit Gabri's als je jou moet geloven....

[Dit bericht is veranderd door Samba (op 8 mei 2008 16:12:36).]
 Help mods!
PsVeindhoven
Talentje

Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 8 mei 2008 om 16:14:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

Tja ik weet gelukkig A niet wat je bedoeld en B zie ik niet in hoe je hierbij komt gezien mijn registratiedatum. Op en sedert die dag zijn er meer aanmeldingen geweest niet? Wellicht dat admins een ipchek kunnen doen als dat jou gerust stelt? Ik zou zeggen, vraag het ze .
 Help mods!
Koevermans
Nationale topspeler

Reg.: 5 januari 2004
Gepost op 8 mei 2008 om 16:54:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ze Huntelaar weten te behouden en Sulejmani en Douglas weten te strikken gaan ze toch wel een goed team krijgen volgend jaar denk ik.

------------------------Stekelenburg-----------------------
--B. Silva--------Douglas----------Vermaelen--------XXXXX--
--------------------------Lindgren-------------------------
----------------Gabri-----------------Perez/De Jong--------
-Sulejmani/Cvitanich------Huntelaar-----------------Suarez-

Alleen nog een LB halen en ze zijn compleet, zou toch wel een elftal zijn om rekening mee te houden. Waar velen Vertonghen goed vinden zie ik geen linksback in hem, is eigenlijk altijd net is te laat en ook te traag om het te herstellen zie hem altijd beetje duwend en trekkend achter zijn man aanlopen.

Ook Feyenoord is goed bezig met El Ahmadi en evt Emnes (kan wel wat worden denk ik).

Wordt afwachten wat PSV er tegenover kan zetten volgend jaar, ik verwacht iig een betere top3 dan dit jaar.
 Help mods!
Pool: 2862eMotM: -Battle-rating: 1.458,2VoVo: 2340e / 1834e / 2399eOpstelling: incompleet
Samba
Internationale topspeler

Gepost op 8 mei 2008 om 17:06:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je de Sportweek mag geloven is Manchester een bod van 20 miljoen aan het voorbereiden. Als dit een openingsbod is kan je je afvragen waar Ajax de grens legt en of de mogelijke andere geinteresseerden mee gaan in de opbod race. Die eerder genoemde 35 miljoen of toch iets minder, Huntelaar zal zelf ook een grote rol spelen hierin....

Het balletje kan snel aan het rollen gebracht worden.

[Dit bericht is veranderd door Samba (op 8 mei 2008 17:08:24).]
 Help mods!
chev
Internationale topspeler

Gepost op 8 mei 2008 om 18:50:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Samba schreef:

Als je de Sportweek mag geloven is Manchester een bod van 20 miljoen aan het voorbereiden. Als dit een openingsbod is kan je je afvragen waar Ajax de grens legt en of de mogelijke andere geinteresseerden mee gaan in de opbod race. Die eerder genoemde 35 miljoen of toch iets minder, Huntelaar zal zelf ook een grote rol spelen hierin....

Ik vind 20 miljoen onverwacht weinig en neem aan dat het dan wel ponden zullen zijn.
Ik schat huntelaar tussen de 25 en 30 miljoen in.
En als real of zo gek doet kan het zelfs 35 zijn maar dat vind ik persoonlijk te veel.

Hij is iets completer geworden maar moet gewoon gebruikt worden als pure afmaker.
Denk dat veel afhangt van de eventuele voorronde championsleague.

Des te meer voor ons om op twente te hopen.
 Help mods!
PSV Oisterwijk
Legende

Gepost op 8 mei 2008 om 18:57:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Samba schreef:

EUR 35mio niet slecht voor een speler uit de jeugd van PSV!
 Help mods!
Pool: 712eMotM: -Battle-rating: 1.502,1 (daag uit)VoVo: 1982e / - / 1896eOpstelling: 4-5-1
breukie nr. 1
Legende

Uit: Eindhoven
Reg.: 10 april 2002
Gepost op 8 mei 2008 om 19:28:59.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

(...)

Lees de Graafschap want daar was hij voor PSV jeugdspeler.
 Help mods!
Pool: 280eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
chev
Internationale topspeler

Gepost op 8 mei 2008 om 19:43:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vraagje aan de heren ajacieden.

Waarom is een komst van sulejmani nu wel te doen voor ajax en een paar jaar geleden niet.
Omdat hij toen met vreemde zakenlui werkte.

Volgens mij doet ie nog steeds met dezelfde lui werken al zal er wel een nieuwe naam bij zitten of iets dergelijks?

EN gaat ajax nou nog van de beurs?
 Help mods!
Adje Interim
Bankzitter

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 8 mei 2008 om 20:21:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

(...)

Als het om zulke bedragen gaat, wil ik er niet aan herinnerd worden dat hij bij PSV in de jeugd heeft gezeten
 Help mods!
Pool: 631eMotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: 623e / 889e / 563eOpstelling: 4-4-2
BLOF
Toeschouwer

Reg.: 30 december 2007
Gepost op 8 mei 2008 om 20:31:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chev schreef:

Vraagje aan de heren ajacieden.

Waarom is een komst van sulejmani nu wel te doen voor ajax en een paar jaar geleden niet.
Omdat hij toen met vreemde zakenlui werkte.

Volgens mij doet ie nog steeds met dezelfde lui werken al zal er wel een nieuwe naam bij zitten of iets dergelijks?

EN gaat ajax nou nog van de beurs?

Ik kan me iets herinneren ivm met zijn leeftijd en toen hadden ze een ander beleid.
 Help mods!
PSV Oisterwijk
Legende

Gepost op 8 mei 2008 om 23:41:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Adje Interim schreef:

(...)

Als het om zulke bedragen gaat, wil ik er niet aan herinnerd worden dat hij bij PSV in de jeugd heeft gezeten

Ik kijk liever na het aantal kampioenschappen wat de HUNT voor Ajax op geleverd heeft.
Hoevaak heeft de HUNT Ajax naar de CL geschoten? Was het niet de HUNT die dit seizoen in 1 week tegen PSV en Twente de competitie weer spannend maakten?
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk