PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Ajax XXI
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 34 »

Poster
Topic: [club] Ajax XXI 
Icecold699
Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 3 december 2007
Gepost op 9 mei 2008 om 09:29:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chev schreef:

Vraagje aan de heren ajacieden.

Waarom is een komst van sulejmani nu wel te doen voor ajax en een paar jaar geleden niet.
Omdat hij toen met vreemde zakenlui werkte.

Volgens mij doet ie nog steeds met dezelfde lui werken al zal er wel een nieuwe naam bij zitten of iets dergelijks?

EN gaat ajax nou nog van de beurs?

1. Van wege de schorsing die Sulejmani destijds boven het hoofd hing. Hij is een half jaar geschorst geweest eer hij aan spelen toekwam bij Heerenveen. Dit i.c.m. de beursnotitie.
2. Schimmige zakenlui die daar om heen hingen (hoe dat nu zit weet ik niet).
3. Martin van Geel
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Metz
Whisker
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Kaatsheuvel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 oktober 2000
Gepost op 9 mei 2008 om 09:37:02.       MSN: h@nsmetzke.eu    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Icecold699 schreef:

(...)

3. Martin van Geel

Dan de vraag, zag Martin van Geel het niet in hem zitten of wilde hij geen zaken doen met de louche personen die om Sulejmani hingen? Dat laatste zou hem namelijk sieren.
 Help mods!
Pool: 1804eMotM: -Battle-rating: 1.496,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Just_Waal
Legende

Uit: Vleuten
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 9 mei 2008 om 09:43:44.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik meen me toch te herinneren dat het AZ was die Sulejmani niet wilde hebben. Hij was zelfs op proef geweest daar. Dat het niet doorging komt, omdat Scheringa eigenaar van een bank is en daarom onder toezicht van De Nederlandsche Bank staat. Scheringa kan zich geen geldtoestop- en geldverduisterpraktijken mbt schimmige zaakwaarnemers veroorloven, omdat het DSB-geld is. Dat verhaal heeft Johan Derksen misschien al wel 10 keer verteld.

Sinds wanneer geldt precies hetzelfde verhaal ook voor Ajax?

Er is een mooie opstelling voor Ajax gepost: Stekelenburg; Silva, Douglas, Vermaelen, LB (Vertonghen??); Gabri, Lindgren, Perez/De Jong; Sulejmani, Huntelaar en Suarez.

Volgens mij bezit deze ploeg 0,0 spelmakers van niveau. Alleen Perez speelt 1 op de 10 wedstrijden redelijk, maar verder zal deze ploeg weer ouderwets op de counter moeten spelen. Een blok met 6 veldspelers en een keeeper. Een zoutzak ertussen. Schiet de bal naar voren, dan doen de spitsen er vast wat goeds mee. Als het Cruijffiaanse Ajax-spelletje gespeeld moet gaan worden, missen ze 2 van de meest cruciale spelers. Een inschuivende verdediger en een spelmaker.

Zo...Ajax' fantastische transferbeleid is weer gerelativeerd!

[Dit bericht is veranderd door Just_Waal (op 9 mei 2008 09:44:52).]
 Help mods!
Pool: 3350eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 126e / 185e / 85eOpstelling: 4-3-3
WOENSEL
Veelbelovend talent

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 9 mei 2008 om 10:55:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Just_Waal schreef:

Ik meen me toch te herinneren dat het AZ was die Sulejmani niet wilde hebben. Hij was zelfs op proef geweest daar. Dat het niet doorging komt, omdat Scheringa eigenaar van een bank is en daarom onder toezicht van De Nederlandsche Bank staat. Scheringa kan zich geen geldtoestop- en geldverduisterpraktijken mbt schimmige zaakwaarnemers veroorloven, omdat het DSB-geld is. Dat verhaal heeft Johan Derksen misschien al wel 10 keer verteld.

Sinds wanneer geldt precies hetzelfde verhaal ook voor Ajax?

gerelativeerd!

Dat was inderdaad AZ en niet Ajax.

QUOTE AN:

Een beetje verfrissing is nooit weg he met zulke dagen? Je hebt het nodig want je bent een tikkie in het warretje...naar mijn weten komt ook Teaser Samba een stukkie tekort om het* eruit te lachen...( niet vanwege de leeftijd dit keer maar heeft alles met het geslacht te maken)

Je ziet, het zijn (weer) de vrouwen hier die de boel op scherp houden.

Ik kon het al niet plaatsen, maar er was iets (nee niet tussen ons )
Soms was het een beetje aandoenlijk zelfs...

Maar hierbij neem ik (bijna) alle woorden terug die je eventueel gekwetst hebben....SORRY

Heb je misschien nog een foto? Effe checken

[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 9 mei 2008 11:02:50).]
 Help mods!
Gaberiel-2

Toeschouwer

Uit: Tilburg
Reg.: 9 mei 2008
Gepost op 9 mei 2008 om 10:56:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hey Allemaal,

Eerste post op dit forum, dus zal ik me kort even voorstellen. Ik ben 25, woon in Tilburg en heel mijn leven al Ajacied. Ben sinds 2003 onder dezelfde naam actief op het Ajax netwerk, maar veel posts van me zul je niet vinden, want ik ben meer een lezer dan een poster... Ben sinds 2003 ook zeer regelmatig hier aan het lezen en wilde me bij deze eens mengen in de Ajax discussie. Dat doe ik liever hier dan op het feyenoord netwerk want, volgens mij, kan er hier wel op een normale manier gediscusieerd worden...

quote:
Just_Waal schreef:
Er is een mooie opstelling voor Ajax gepost: Stekelenburg; Silva, Douglas, Vermaelen, LB (Vertonghen??); Gabri, Lindgren, Perez/De Jong; Sulejmani, Huntelaar en Suarez.

Volgens mij bezit deze ploeg 0,0 spelmakers van niveau. Alleen Perez speelt 1 op de 10 wedstrijden redelijk, maar verder zal deze ploeg weer ouderwets op de counter moeten spelen. Een blok met 6 veldspelers en een keeeper. Een zoutzak ertussen. Schiet de bal naar voren, dan doen de spitsen er vast wat goeds mee. Als het Cruijffiaanse Ajax-spelletje gespeeld moet gaan worden, missen ze 2 van de meest cruciale spelers. Een inschuivende verdediger en een spelmaker.
Je meent het toch niet als je zegt dat dit team geen spelmakers heeft?? Suarez en Sulejmani waren nrs. 1 en 2 in het assist klassement en Perez stond ook in de top 10...!! ik denk dat Ajax (mits dat Huntelaar blijft en Sulejmani komt) zo zal gaan spelen...

----------------------Stekelenburg----------------------
Silva--------(aankoop)----------Vermaelen-----Vertonghen
---------Gabri-------------------Lindgren---------------
Suarez-----------------Perez----------------Sulejmani----
----------------------Huntelaar--------------------------

Als dit de opstelling wordt dan raakt jouw opmerking "Volgens mij bezit deze ploeg 0,0 spelmakers van niveau" toch kant nog wal...??

quote:
Lindsay Wilson schreef:

Ik kan bij PSV ook wel 10 jeugdspelers opnoemen.
Ben ik eerlijk gezegd wel benieuwd naar...
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 9 mei 2008 om 11:11:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hey Gabri, ook weer terug?
 Help mods!
Pool: 1056eMotM: -Battle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Adje Interim
Bankzitter

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 9 mei 2008 om 11:12:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@Gaberiel-2

Sulejmani en Suarez zijn geen spelmakers; ze verdelen het spel niet. Tuurlijk geven ze assists, maar veel assists maakt een speler geen spelmaker.

[Dit bericht is veranderd door Adje Interim (op 9 mei 2008 11:13:19).]
 Help mods!
Pool: 631eMotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: 623e / 889e / 563eOpstelling: 4-4-2
Albert Trestena
Vaste waarde in elftal

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 9 mei 2008 om 11:16:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomas Aruba schreef:

(...)

... maar op als irritatie over de aankoop van een zekerheidje als Sulejmani. ...
Iemand die 10 wedstrijden goed speelt is nu al een zekerheidje? Terwijl hij bij zijn vorige club op de bank zat. Iemand die 11 Miljoen en een percentage bij doorverkoop moet kosten. Als ik reeel ben speelt hij zich wel in de basis en voegt hij meer toe dan bijvoorbeeld Rommedahl, maar 11 Miljoen voor iemand die nauwelijks scoort en pas net goed begint te spelen lijkt me toch een beetje veel. Zoals je misschien in de posts van vóór deze transfers kan lezen ben ik ook blij dat PSV dat niet heeft neergelegd voor deze speler.
 Help mods!
Pool: 524eMotM: -Battle-rating: 1.523,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Gaberiel-2

Toeschouwer

Gepost op 9 mei 2008 om 11:22:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Adje Interim schreef:

@Gaberiel-2

Sulejmani en Suarez zijn geen spelmakers; ze verdelen het spel niet. Tuurlijk geven ze assists, maar veel assists maakt een speler geen spelmaker.

Als Sulejmani en Suarez hangend aan de zijkanten van het middenveld spelen, worden dat wel spelmakers... Daarnaast zal in genoemde opstelling ook Perez nog eens van het middenveld af spelen... heeft de verdediging + Gabri en Lindgren (die het spel ook goed kan verdelen) dus drie technisch goede afspeelmogelijkheden... het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn...

quote:
Demenkovets schreef:

Hey Gabri, ook weer terug? :B

Neem aan dat je niet op mij doelt..??

[Dit bericht is veranderd door Gaberiel-2 (op 9 mei 2008 11:23:19).]
 Help mods!
PSVEindhoven92
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 9 mei 2008 om 11:28:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Neem van mij maar aan van wel
 Help mods!
Pool: 2119eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Gaberiel-2

Toeschouwer

Gepost op 9 mei 2008 om 11:32:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSVEindhoven92 schreef:

Neem van mij maar aan van wel

Dan zou hij een behoorlijk wantrouwende PSV supporter zijn... heb me in mijn eerste post op dit forum netjes voorgesteld... en ga vanaf nu op zulke opmerkingen verder niet meer in...
 Help mods!
Icecold699
Toeschouwer

Gepost op 9 mei 2008 om 11:32:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Metz schreef:

(...)

Dan de vraag, zag Martin van Geel het niet in hem zitten of wilde hij geen zaken doen met de louche personen die om Sulejmani hingen? Dat laatste zou hem namelijk sieren.

Dit is wat ik begrepen heb destijds:

" Ajax tastte aansluitend eveneens de mogelijkheden af, maar deinsde terug voor het perspectief van slepende procedures bij UEFA en FIFA. Als het beursgenoteerde Ajax een moddergevecht was begonnen om een net 17-jarige jeugdspeler, was er zonder twijfel een tsunami van kritiek op de club neergedaald.
'We hebben een gesprek gehad met Martin van Geel. We hadden verwacht dat we een contract zouden tekenen maar dat is niet gebeurd,' aldus Stankovic. 'Ajax gaf als reden voor het niet contracteren van Miralem op dat hij te duur was. Ook zouden de risico’s te groot zijn."
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 9 mei 2008 om 11:37:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gaberiel-2 schreef:

(...)Dan zou hij een behoorlijk wantrouwende PSV supporter zijn... heb me in mijn eerste post op dit forum netjes voorgesteld... en ga vanaf nu op zulke opmerkingen verder niet meer in...

Niet te snel op je teentjes getrapt zijn he
De link is alleen snel gelegd, de gelijkenis in loginnaam is treffend.

On-topic: gaat Ajax straks 11 aanvallers opstellen of mogen we ook nog versterkingen voor de verdediging en middenveld verwachten?
 Help mods!
Pool: 1056eMotM: -Battle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Icecold699
Toeschouwer

Gepost op 9 mei 2008 om 11:39:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

(...)

On-topic: gaat Ajax straks 11 aanvallers opstellen of mogen we ook nog versterkingen voor de verdediging en middenveld verwachten?

Dat vragen wij ons Ajaxieden ook af!
 Help mods!
Gaberiel-2

Toeschouwer

Gepost op 9 mei 2008 om 11:41:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

(...)

Gabri... Gaberiel-2... had de link nog niet gelegd..

Liever geen 11 aanvallers... 4 (Huntelaar, Suarez, Sulejmani en Perez) zijn er genoeg... Hebben we die nieuwe Argentijn, Rommendahl en Kennedy nog achter de hand...
 Help mods!
The Viking
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 9 mei 2008 om 11:42:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gaberiel-2 schreef:

(...)Dan zou hij een behoorlijk wantrouwende PSV supporter zijn... heb me in mijn eerste post op dit forum netjes voorgesteld... en ga vanaf nu op zulke opmerkingen verder niet meer in...

Dan had je dat eigenlijk nu ook al beter niet kunnen doen

Maar wees welkom!!

wordt ik eerlijk gezegd niet warm of koud van.

Tis een goed team, maar het is niets beter dan wat er bij PSV rond loopt (nu nog athans)

Ik denk dat Ajax nog steeds Sneijder moet opvangen
 Help mods!
Pool: 1314eMotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 4-5-1
Gaberiel-2

Toeschouwer

Gepost op 9 mei 2008 om 11:49:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Viking schreef:

(...)

Maar wees welkom!!

Tis een goed team, maar het is niets beter dan wat er bij PSV rond loopt (nu nog athans)

Point Taken...

Denk niet dat Sneijder op te vangen is... ik denk dat je het over een ander boeg moet gooien, en daarin kan Perez weldegelijk erg belangrijk zijn... was begin vorig jaar dan ook erg pissed dat ie naar PSV ging...

Ik zie het zo... Ajax had dit jaar de sterkste aanval... jullie de beste verdediging... dit jaar viel het kwartje jullie kant op... Ik denk (hoop ) dat, mits Ajax een goede centrale verdediger weet te strikken, het best zo kan zijn dat volgend jaar het kwartje onze kant op valt. Helemaal als Gomes zou vertrekken (en daar lijkt het wel op)

En ben eens eerlijk... van zo'n aanval wordt iedereen toch wel een beetje warm of koud...??

[Dit bericht is veranderd door Gaberiel-2 (op 9 mei 2008 12:01:56).]
 Help mods!
KaleGek
Legende

Uit: Groesbek
Reg.: 6 december 2003
Gepost op 9 mei 2008 om 11:59:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Viking schreef:

(...)

Maar wees welkom!!

Dan te bedenken dat voor de vacature centraal achterin Douglas en namen als Huth genoemd worden. Met vdWiel nog achter de hand. Dan denk ik dat je de selectie van Ajax nu al danig weet te onderschatten Viking.

IN ogenschouw nemend dat Gomes vertrekt en er voor Salcido, Affelay, Farfan ook veel lucratieve aanbiedingen komende zomer op de loer liggen.

Bakkal en Aissati hebben nog steeds niet hun contrtact verlengd in tegenstelling tot wat Reker zei(Aissati) ik was allang onder de indruk dat hij getekent had. DOM GEDRAG WEER! EN Bakkal zou na het kampioenschap gaan praten maar na 2 3 weken is er nog niets getekent dus begin ook dit somber in te zien.

Ik heb de vrees dat een van deze 2 jongens voor wat kleingeld gaat verhuizen naar Ajax om de vacature van Sneidjer op te gaan vangen. Hopelijk niet maar ze kosten peanuts vergeleken met andere talenten van hun leeftijd en Ajaxs heeft nog zo iemand nodig.

Met spitsen als Huntelaar, Suarez, Cvitanovic en Sulejmani heb je het stuk voor stuk over betere sptesen als die wij tot onze beschikking hebben. Farfan is van een zelfde niveau maar de rest veel minder. Heel veel scorend vermogen ligt er bij Ajax. Een degelijk middenveld met Lindgren en Gabri Aissati er nog voor is goed voor de nederlandse top en met een sterke topverdediger staat het gewoon ijzersterk bij Ajax. Een akelig goed team hebben ze nu al op de been kunnen bregnen. Terwijl ze playoffs spelen en PSV wordt verteerd door interne problemen, zijn kampioen maar steeds meer spelers zeggen hun vertrouwen op: getuige het niet tekenen van Bakkal, Aissati en het wegwillen van Gomes...

Stevens moet snel naar Eindhoven komen om orde op zaken te stellen en mensne proberen te behouden voor de clup...
Bakkal, Aissati en Gomes zijn gewoon spelers die ik graag ook de komende seizoenen bij PSv zou willen zien.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.383,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Just_Waal
Legende

Uit: Vleuten
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 9 mei 2008 om 12:28:47.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gaberiel-2 schreef:

Je meent het toch niet als je zegt dat dit team geen spelmakers heeft?? Suarez en Sulejmani waren nrs. 1 en 2 in het assist klassement en Perez stond ook in de top 10...!! ik denk dat Ajax (mits dat Huntelaar blijft en Sulejmani komt) zo zal gaan spelen...

Als dit de opstelling wordt dan raakt jouw opmerking "Volgens mij bezit deze ploeg 0,0 spelmakers van niveau" toch kant nog wal...??

Als je al niet weet wat een spelmaker is, zijn we gauw uitgediscussieerd...

Ik probeer je te helpen:

Afellay had dit jaar 3 assists en Rommedahl misschien wel 5 (gokje). Maakt dit Rommedahl een spelmaker en Afellay gekookte worst? Het feit dat je zegt dat Sneijder nog steeds niet vervangen is, zegt genoeg.

Nogmaals: het zijn aardige spelers bij elkaar, maar er is geen motor. Dan kun je nog zoveel benzine in je auto met fantastische onderdelen gooien. Rijden zal ie niet. In ieder geval niet op jullie manier. Want nogmaals: waar is de inschuivende verdediger en waar is dé nummer 10 (is de woordkeus zo wel begrijpelijk)?

Opmerking 2: leer Perez eens op waarde schatten.
 Help mods!
Pool: 3350eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 126e / 185e / 85eOpstelling: 4-3-3
Samba
Internationale topspeler

Reg.: 15 februari 2005
Gepost op 9 mei 2008 om 12:34:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WOENSEL schreef:

Dat was inderdaad AZ en niet Ajax.

En Ajax...

quote:

Ik kon het al niet plaatsen, maar er was iets (nee niet tussen ons )
Soms was het een beetje aandoenlijk zelfs...

Ik denk dat het meer te maken heeft met tig keer herschrijven omdat het anders niet door de regelementen heen komt...

quote:

Maar hierbij neem ik (bijna) alle woorden terug die je eventueel gekwetst hebben....SORRY

Gekwetst? You did'nt even scratched the surface yet....

quote:

Heb je misschien nog een foto? Effe checken

Nope maar ik heb er een gevonden die meer in jouw 'league' past...

Voila, doe je wel zachtjes met haar? de boer is namelijk een goede kennis
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
WOENSEL
Veelbelovend talent

Uit: Eindhoven
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 9 mei 2008 om 12:39:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Samba schreef:

(...)

Nope maar ik heb er een gevonden die meer in jouw 'league' past...

(plaatje)

Voila, doe je wel zachtjes met haar? de boer is namelijk een goede kennis

Ik rij de BBQ vast naar buiten
(dat is een mannending)

Dek jij de tafel?

[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 9 mei 2008 12:43:39).]
 Help mods!
The Viking
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 9 mei 2008 om 12:41:59.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gaberiel-2 schreef:
En ben eens eerlijk... van zo'n aanval wordt iedereen toch wel een beetje warm of koud...??

ik zie je punt en ja die aanval is 100% top. Als dit zo in stand blijft dan heeft Ajax een aanval dat is de CL geen modder figuur zou slaan, sterker nog, ik denk eerder het tegen_over_gestelde!!!

quote:
KaleGek schreef:
Dan denk ik dat je de selectie van Ajax nu al danig weet te onderschatten Viking.

Ik onderschat de selectie van Ajax niet, wellicht overschat ik de selectie van PSV, dat zou kunnen

Maar ik word ook regelmatig verweten dat ik een rood witte bril draag

Effe zonder dollen

Als Ajax nog een vervanger voor Heitinga haalt en een speler voor op de plaats van Perez, dan zijn ze een titelkandidaat. En dan ligt het aan de ver en aankopen van PSV of er 2 titelfavorieten zijn of 1
 Help mods!
Pool: 1314eMotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 4-5-1
Gaberiel-2

Toeschouwer

Gepost op 9 mei 2008 om 12:55:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Just_Waal schreef:

(...)

Als je al niet weet wat een spelmaker is, zijn we gauw uitgediscussieerd...

Ik probeer je te helpen:

Afellay had dit jaar 3 assists en Rommedahl misschien wel 5 (gokje). Maakt dit Rommedahl een spelmaker en Afellay gekookte worst? Het feit dat je zegt dat Sneijder nog steeds niet vervangen is, zegt genoeg.

Nogmaals: het zijn aardige spelers bij elkaar, maar er is geen motor. Dan kun je nog zoveel benzine in je auto met fantastische onderdelen gooien. Rijden zal ie niet. In ieder geval niet op jullie manier. Want nogmaals: waar is de inschuivende verdediger en waar is dé nummer 10 (is de woordkeus zo wel begrijpelijk)?

Opmerking 2: leer Perez eens op waarde schatten.

Bedankt voor deze neerbuigende reactie... Nee... spelverdelen staat niet gelijk aan het geven van assists, maar een goede spelverdeler ziet wel wanneer hij die beslissende paas moet geven...

Als er op een middenveld drie creatief begaafde spelers rondlopen en twee tactisch en verdedigend sterke balafpakkers, is het toch allemaal niet meer zo moeilijk...?? Speel de bal naar of Perez, of Sulejmani, Of Suarez... dan is het spel verdelen niet zo moeilijk...

En doe aub niet zo neerbuigend over Perez... want toen hij uit jullie elftal vertrok viel het spel helemaal dood... Afellay kan dan een hele goede voetballer zijn, zo'n geweldig inzicht heeft hij niet... want een speler met echt goed tactisch inzicht dribbelt wat minder en geeft iets vaker die beslissende paas... (i.e. assist...)
 Help mods!
Adje Interim
Bankzitter

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 9 mei 2008 om 13:03:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax zal het volgend seizoen waarschijnlijk (weer) in gaan met een op papier sterkere selectie dan PSV. Ze hebben Sulejmani al, Suarez heeft zich goed ontwikkeld, Huntelaar blijft misschien. En er gaan nog wel een aantal aankopen komen (o.a. centrale verdediger, verdedigende middenvelder).
Het gaat er om dat PSV (zoals bijna altijd) een sterker teamheeft. Als eenmaal de onrust is afgenomen en Stevens staat aan het roer, dan heb ik daar alle vertrouwen in.
 Help mods!
Pool: 631eMotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: 623e / 889e / 563eOpstelling: 4-4-2
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Syracuse (USA)
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 9 mei 2008 om 13:05:23.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze komen weer uit alle hoeken en gaten gekropen...

Is Gabri18 weer terug?
 Help mods!
Pool: 527eMotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 3-4-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk