PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Ajax XXI
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 34 »

Poster
Topic: [club] Ajax XXI 
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 13 mei 2008 om 00:32:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

En er is volgens de interim-directeur nóg een reden waarom deelname noodzakelijk is. ‘Marco van Basten is volgend jaar onze trainer. Ik denk dat dát wel een positief effect zal hebben op de ploeg. Dat heeft zo’n grootheid als hij altijd. Ik ben er dan ook van overtuigd dat wij met hem héél ver zullen komen.’

God god, ze hebben zich nog niet eens geplaatst, of ze gaan al ver komen.
 Help mods!
Pool: 123eMotM: -Battle-rating: 1.291,2VoVo: 129e / 660e / 67eOpstelling: 4-5-1
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Syracuse (USA)
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 13 mei 2008 om 02:34:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Foxy schreef:

(...)

Prrrrrrrrrachtig
 Help mods!
Pool: 527eMotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 3-4-3
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 13 mei 2008 om 07:50:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Foxy schreef:

(...)

En de druk op Marco en zijn spelers groeit en groeit maar....heerlijk...
 Help mods!
Pool: 805eMotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
WOENSEL
Veelbelovend talent

Vak: Oost - X
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 13 mei 2008 om 08:47:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Foxy schreef:

(...)

Deze reacties zijn werkelijk waar heeeeerlijk.

Men heeft zich nog niet eens geplaatst voor de voorronde (laat staan voor het tournooi opzich).

Maar misplaatste arrogantie hebben we niet hoor....

Probeer je eerst eens te plaatsen en dan praten we verder
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
The Viking
Internationale topspeler

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 13 mei 2008 om 08:55:23.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk wel dat Ajax thuis gewoon van twente wint, ik hoop echter van niet. Maar ik denk dat het een dikke 3-0 of 4-1 voor Ajax wordt.
 Help mods!
Pool: 1314eMotM: -Battle-rating: 1.386,2VoVo: 2365e / - / 1978eOpstelling: 4-5-1
WOENSEL
Veelbelovend talent

Gepost op 13 mei 2008 om 09:37:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

13/5/2008 - AD: Koster in onderhandeling met FC Twente
(Gepost door )

Volgens het Algemeen Dagblad is Adrie Koster in onderhandeling met FC Twente over de functie van hoofdtrainer. De huidige interim-trainer van Ajax moet in Enschede de opvolger worden van Fred Rutten, die naar Schalke 04 vertrekt. Eerder wist Marco van Basten nog een overstap van Koster naar PSV te voorkomen. [reageer]

Het is weer paniek in de tent voor de belangerijkste wedtstrijd van het jaar

Voor de wedstrijd tegen PSV was er ook al transfer gerucht omtrent Adrie Koster.

Hij kiest de tijdstippen wel uit zeg...

[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 13 mei 2008 09:38:08).]
 Help mods!
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 13 mei 2008 om 09:42:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Viking schreef:

Ik denk wel dat Ajax thuis gewoon van twente wint, ik hoop echter van niet. Maar ik denk dat het een dikke 3-0 of 4-1 voor Ajax wordt.

Dit denk ik ook. Volgens mij laat Twente zich helemaal zoekspelen in de arena, zoals AZ dat vorig jaar play off ook overkwam. Simpele zege voor Ajax al met al.
 Help mods!
Pool: 2064eMotM: -Battle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
chev
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 6 november 2005
Gepost op 13 mei 2008 om 09:51:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fritsie schreef:

(...)

Dit denk ik ook. Volgens mij laat Twente zich helemaal zoekspelen in de arena, zoals AZ dat vorig jaar play off ook overkwam. Simpele zege voor Ajax al met al.

Ik denk dat dat niet makkelijk gebeurt met twente.
Twente is verder nu dan az vorig jaar, en trouwens az was een aangeslagen club op dat moment en dan gaat werkelijk alles altijd fout.

T zou best kunnen dat ajax door gaat maar ik zet mn geld toch op twente.
Ik denk dat ajax wederom gaat choken en het een gelijkspel wordt of een 0-2 voor twente.
Ik zal er iig flink voor duimen.
 Help mods!
Pool: 2925eMotM: -Battle-rating: 1.488,1VoVo: 1088e / 1491e / 1412eOpstelling: -
WOENSEL
Veelbelovend talent

Gepost op 13 mei 2008 om 09:56:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Enn Whopppaaaa..nog meer druk

13/5/2008 - Van der Aat: belang halen CL mega-groot
(Gepost door )

BRON: DePers.nl

Van der Aat ontbrak bij het eerste duel tegen FC Twente vanwege een eerder gemaakte afspraak om een samenwerkingsverband op te zetten met de voetbalclub Beijing Guan. Ondanks zijn afwezigheid benadrukte de tijdelijke bestuurder vanuit China in De Pers de noodzaak voor Ajax om via de voorrondes de Champions League te halen. ‘We moeten winnen, het belang is zowel vanwege de financiën, als vanwege ons sportieve imago, mega-groot.’ [reageer]
 Help mods!
chev
Internationale topspeler

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 13 mei 2008 om 09:59:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WOENSEL schreef:

(Gepost door )

Van der Aat ontbrak bij het eerste duel tegen FC Twente vanwege een eerder gemaakte afspraak om een samenwerkingsverband op te zetten met de voetbalclub Beijing Guan. Ondanks zijn afwezigheid benadrukte de tijdelijke bestuurder vanuit China in De Pers de noodzaak voor Ajax om via de voorrondes de Champions League te halen. ‘We moeten winnen, het belang is zowel vanwege de financiën, als vanwege ons sportieve imago, mega-groot.’ [reageer]

Eigenlijk moet er gebeuren wat die man wil dat ajax gewoon wint.
met rust met 3-1 voor staan en dan in blessuretijd de 3-2
 Help mods!
Pool: 2925eMotM: -Battle-rating: 1.488,1VoVo: 1088e / 1491e / 1412eOpstelling: -
Just_Waal
Legende

Uit: Vleuten
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 13 mei 2008 om 10:57:25.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mooie overwinning van Twente, maar ik betwijfel of een 2-1 genoeg is om in de Arena te overleven. Scoren zal een must zijn.

Ik zat trouwens eens naar de topscorers van de Play-offs te kijken. Ik zocht Neerlands beste topschutter, maar Huntelaar heeft in de belangrijkste wedstrijden van het seizoen nog niet gescoord. Tegen Twente niet, tegen Heerenveen niet, in de competitie tegen PSV ook al niet. Het blijft maar doorgaan. Scoren tegen de kleintjes, maar beslissend als het er écht om gaat....ho maar!

Er wordt hier trouwens regelmatig geroepen dat Twente evenveel dan wel meer kans heeft op winst in de vCL, maar dat is op dit moment echt de grootst mogelijke onzin.

- Ajax zal geplaatst zijn bij de vCL-loting en ontmoet een club van het kaliber Sparta Praag, Dinamo Kiev, Slavia Praag (!), Galatasaray, CSKA Sofia, kampioen van Servie, Vitória Guimaraes, Dinamo Zagreb (!), Wisla Krakow, Standard Luik en Brann Bergen.
- Twente zal niet geplaatst zijn en ontmoet een ploeg als Liverpool, Barcelona, Arsenal, Schalke/Werder, Juventus, Steaua Boekarest, Panathinaikos, Celtic/Rangers, Basel, Olympiakos, Fenerbahce, Shakhtar, Anderlecht en Fiorentina/Milan

Wie heeft er nou meer kans? Tuurlijk kan Ajax Galatasaray loten en Twente Basel, maar we hebben qua 'kans' is er maar 1 club die het meeste kans heeft en dat zijn onze vrienden.

Voor het puntenaantal van Nederland is het trouwens het beste dat Twente het haalt, want voor Twente is de kans groter dat ze alsnog naar de UEFA Cup worden gebonjourd. En hoe meer teams in de UEFA Cup, hoe beter het is. Voor het Nederlands voetbal, zou het wel eens goed zijn als meerdere clubs in de CL strijden, want daar wordt het échte voetbal gespeeld. Kan het niveau misschien nog een beetje omhoog van de Eredivisie....
 Help mods!
Pool: 3350eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 126e / 185e / 85eOpstelling: 4-3-3
Albert Trestena
Vaste waarde in elftal

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 13 mei 2008 om 11:50:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WOENSEL schreef:

(Gepost door )

Wat gaan ze doen in Beijing eigenlijk? Dat China zo booming is, is leuk, maar goede spelers komen er volgens mij niet vandaan. Die gozer zal wel shoalin soccer (oid) hebben gekeken ofzo.

Ik denk dat Ajax met deze druk niet op Huntelaar hoeft te rekenen. Dat is zo een faaljong. Die gaat pas scoren als het 0-2 of 2-0 staat.

Met een Suarez in vorm, en een Perez als hij zijn dag heeft, maakt Ajax een goede kans. Daartegenover staat Twente die de zwakke verdediging van Ajax flink gaat belasten. Beide teams hebben een goede keeper, maar de verdediging van Ajax is wat meer gericht op doordekken, waar Twente wat beter is in achterin hangen en ballen wegkoppen, ondanks dat ze over het algemeen aanvallender spelen.

Ik zou zeggen dat op basis van de eerste wedstrijd Twente favoriet is. Vanuit PSV oogpunt is dit ook het meest gunstig, want Ajax is toch onze concurrent. Daarnaast levert het veel op als de vCL niet overleeft wordt, en Twente heeft met een niet-geplaatst team minder kans in de vCL dan Ajax.
 Help mods!
Pool: 524eMotM: -Battle-rating: 1.523,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 13 mei 2008 om 12:23:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jawel, daar is die weer, als ze toen een pingel hadden gekregen, ja dan...

Arbiter wacht hete play-off-finale

door onze Telesportredactie

EMMEN - De scheidsrechter die vandaag of morgen te horen krijgt dat hij Ajax - FC Twente in goede banen moet leiden, wacht een heet middagje. De Amsterdammers hebben – zo bleek zaterdag na de heenwedstrijd in Emmen (2-1 voor Twente) – nog maar weinig vertrouwen in de arbitrage. De reden is dat Ben Haverkort de gasten in hun ogen twee glaszuivere strafschoppen onthield en de tukkers er een cadeau deed.

"In de competitiewedstrijd in Enschede ging het ook al mis. Je zou er haast iets van gaan denkenâ€, was Ajax-trainer Adrie Koster hard in zijn oordeel. "Destijds kostte het ons – achteraf – het kampioenschap. Nu gaat het weer om plaatsing voor de Champions League, om miljoenen.â€

Gezien de gevoeligheden van de afgelopen weken is het interessant om te kijken wie scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg zondag op pad stuurt. De internationals Eric Braamhaar (Heerenveen-Ajax) en Pieter Vink (Twente-NAC) kwamen de clubs net als Dick van Egmond (Ajax-Heerenveen) en Roelof Luinge (NACTwente) onlangs nog tegen in de play-offs. Terwijl Van Hulten na zijn competitieoptreden in Enschede niet meer welkom is in de ArenA. De roep om Dick Jol was in Emmen aan beide kanten hoorbaar.

Gezien de aanstellingen van de afgelopen tijd, zal echter Jan Wegereef of tóch EK-ganger Vink de voorkeur krijgen. De keuze voor Wegereef zou pikant zijn, omdat uitgerekend hij een jaar geleden – na AZ-Ajax – in Amsterdam op de zwarte lijst terechtkwam en maanden niet in de ArenA floot. Wat ook in zijn nadeel spreekt, is dat hij afgelopen vrijdag pas terugkwam van vakantie. Overigens geen beletsel in Zeist om hem aan te wijzen voor ADO Den HaagRKC twee dagen later. Uiteindelijk werd hij toch vervangen door Bjorn Kuipers.

Vink heeft daarentegen een minnetje achter zijn naam, omdat hij FC Twente-NAC Ronnie Stam (NAC) wel heel makkelijk met rood naar de kant stuurde, nadat die hem ’blinde’ had genoemd. Terwijl de arbiter uit Noordwijkerhout Nicky Hofs van Feyenoord begin januari slechts geel gaf toen hij hem volgens Vink ’krijg de pestpleuris’ toebeet. Iets wat door Hofs trouwens werd ontkend en waarin de televisiebeelden hem gelijk gaven.

Bij de Ajacieden in Emmen was scheidsrechter Haverkort de gebeten hond na het duel tegen FC Twente. "Als je in het veld zegt dat het te snel voor je gaat, weet ik niet wat je hier doetâ€, schamperde Edgar Davids. "Die onterechte pingel van FC Twente is de ommekeerâ€, voegde Koster eraan toe. "Jan Vertonghen kan zijn arm toch niet afzagen?â€

Haverkort wilde slechts kort reageren. „Laat ik vooropstellen dat ik de beelden niet heb teruggezien. Maar op het moment suprème waren mijn assistent en ik ervan overtuigd dat er sprake was van opzet bij Vertonghen.†Bij het hands van Edson Braafheid in de eerste helft bij een 0-0 stand beriep Haverkort zich volgens Davids op de onoverzichtelijkheid van de situatie. Toen Braafheid even later binnen de beruchte lijnen Luis Suarez neerlegde oordeelde de geboren Amsterdammer en in Exloo woonachtige Haverkort dat sprake was van een reglementaire tackle.
 Help mods!
Pool: 2064eMotM: -Battle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Adje Interim
Bankzitter

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 13 mei 2008 om 12:30:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou, het gerucht Seedorf naar Ajax kunnen we wel doorstrepen.
Hij gaat namelijk niet mee naar het EK en heeft gezegd: ''Van Basten moet me gewoon niet''.
Woops..
 Help mods!
Pool: 631eMotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: 623e / 889e / 563eOpstelling: 4-4-2
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 13 mei 2008 om 12:43:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Adje Interim schreef:

Nou, het gerucht Seedorf naar Ajax kunnen we wel doorstrepen.
Hij gaat namelijk niet mee naar het EK en heeft gezegd: ''Van Basten moet me gewoon niet''.
Woops..

Een echte peoples-manager is Van Basten in ieder geval niet....

Dat worden 4 hete jaren in Amsterdam. Als ie zo lang mag blijven zitten tenminste....
 Help mods!
Pool: 805eMotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Frikandel Grand Cru
Legende

Vak: Noord - PP
Reg.: 31 mei 2001
Gepost op 13 mei 2008 om 13:04:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fritsie schreef:

Jawel, daar is die weer, als ze toen een pingel hadden gekregen, ja dan...

Arbiter wacht hete play-off-finale

door onze Telesportredactie

EMMEN - De scheidsrechter die vandaag of morgen te horen krijgt dat hij Ajax - FC Twente in goede banen moet leiden, wacht een heet middagje. De Amsterdammers hebben – zo bleek zaterdag na de heenwedstrijd in Emmen (2-1 voor Twente) – nog maar weinig vertrouwen in de arbitrage. De reden is dat Ben Haverkort de gasten in hun ogen twee glaszuivere strafschoppen onthield en de tukkers er een cadeau deed.

"In de competitiewedstrijd in Enschede ging het ook al mis. Je zou er haast iets van gaan denkenâ€, was Ajax-trainer Adrie Koster hard in zijn oordeel. "Destijds kostte het ons – achteraf – het kampioenschap. Nu gaat het weer om plaatsing voor de Champions League, om miljoenen.â€

Gezien de gevoeligheden van de afgelopen weken is het interessant om te kijken wie scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg zondag op pad stuurt. De internationals Eric Braamhaar (Heerenveen-Ajax) en Pieter Vink (Twente-NAC) kwamen de clubs net als Dick van Egmond (Ajax-Heerenveen) en Roelof Luinge (NACTwente) onlangs nog tegen in de play-offs. Terwijl Van Hulten na zijn competitieoptreden in Enschede niet meer welkom is in de ArenA. De roep om Dick Jol was in Emmen aan beide kanten hoorbaar.

Gezien de aanstellingen van de afgelopen tijd, zal echter Jan Wegereef of tóch EK-ganger Vink de voorkeur krijgen. De keuze voor Wegereef zou pikant zijn, omdat uitgerekend hij een jaar geleden – na AZ-Ajax – in Amsterdam op de zwarte lijst terechtkwam en maanden niet in de ArenA floot. Wat ook in zijn nadeel spreekt, is dat hij afgelopen vrijdag pas terugkwam van vakantie. Overigens geen beletsel in Zeist om hem aan te wijzen voor ADO Den HaagRKC twee dagen later. Uiteindelijk werd hij toch vervangen door Bjorn Kuipers.

Vink heeft daarentegen een minnetje achter zijn naam, omdat hij FC Twente-NAC Ronnie Stam (NAC) wel heel makkelijk met rood naar de kant stuurde, nadat die hem ’blinde’ had genoemd. Terwijl de arbiter uit Noordwijkerhout Nicky Hofs van Feyenoord begin januari slechts geel gaf toen hij hem volgens Vink ’krijg de pestpleuris’ toebeet. Iets wat door Hofs trouwens werd ontkend en waarin de televisiebeelden hem gelijk gaven.

Bij de Ajacieden in Emmen was scheidsrechter Haverkort de gebeten hond na het duel tegen FC Twente. "Als je in het veld zegt dat het te snel voor je gaat, weet ik niet wat je hier doetâ€, schamperde Edgar Davids. "Die onterechte pingel van FC Twente is de ommekeerâ€, voegde Koster eraan toe. "Jan Vertonghen kan zijn arm toch niet afzagen?â€

Haverkort wilde slechts kort reageren. „Laat ik vooropstellen dat ik de beelden niet heb teruggezien. Maar op het moment suprème waren mijn assistent en ik ervan overtuigd dat er sprake was van opzet bij Vertonghen.†Bij het hands van Edson Braafheid in de eerste helft bij een 0-0 stand beriep Haverkort zich volgens Davids op de onoverzichtelijkheid van de situatie. Toen Braafheid even later binnen de beruchte lijnen Luis Suarez neerlegde oordeelde de geboren Amsterdammer en in Exloo woonachtige Haverkort dat sprake was van een reglementaire tackle.

Mag ik bij deze de sportredactie van de Telegraaf nomineren voor de Calimero bokaal?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.270,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Neo
Internationale topspeler

Uit: Maastricht
Reg.: 21 juli 2000
Gepost op 13 mei 2008 om 13:11:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Humor

Over misplaatste arrogantie gesproken, zie deze quote:

Comment by ajaxgeezer on 7 May 2008:

I don’t believe it. It’s like stealing from God.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Robinhooo
Vedette
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Rotterdam / Eindhoven
Vak: Noord - T
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 13 mei 2008 om 13:22:18.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Seedorf gaat dus niet mee met Oranje vanwege Van Basten. Ik hoorde nog wel eens ajax-supporters hopen dat Seedorf terug zou keren naar ajax. Nou, dat lijkt me dus iig niet meer aan de orde zolang van Basten daar zit.
 Help mods!
Pool: 1701eMotM: -Battle-rating: 1.305,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
WOENSEL
Veelbelovend talent

Gepost op 13 mei 2008 om 13:39:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Just_Waal schreef:

Mooie overwinning van Twente, maar ik betwijfel of een 2-1 genoeg is om in de Arena te overleven. Scoren zal een must zijn.

Ik zat trouwens eens naar de topscorers van de Play-offs te kijken. Ik zocht Neerlands beste topschutter, maar Huntelaar heeft in de belangrijkste wedstrijden van het seizoen nog niet gescoord. Tegen Twente niet, tegen Heerenveen niet, in de competitie tegen PSV ook al niet. Het blijft maar doorgaan. Scoren tegen de kleintjes, maar beslissend als het er écht om gaat....ho maar!

Er wordt hier trouwens regelmatig geroepen dat Twente evenveel dan wel meer kans heeft op winst in de vCL, maar dat is op dit moment echt de grootst mogelijke onzin.

- Ajax zal geplaatst zijn bij de vCL-loting en ontmoet een club van het kaliber Sparta Praag, Dinamo Kiev, Slavia Praag (!), Galatasaray, CSKA Sofia, kampioen van Servie, Vitória Guimaraes, Dinamo Zagreb (!), Wisla Krakow, Standard Luik en Brann Bergen.
- Twente zal niet geplaatst zijn en ontmoet een ploeg als Liverpool, Barcelona, Arsenal, Schalke/Werder, Juventus, Steaua Boekarest, Panathinaikos, Celtic/Rangers, Basel, Olympiakos, Fenerbahce, Shakhtar, Anderlecht en Fiorentina/Milan

Wie heeft er nou meer kans? Tuurlijk kan Ajax Galatasaray loten en Twente Basel, maar we hebben qua 'kans' is er maar 1 club die het meeste kans heeft en dat zijn onze vrienden.

Voor het puntenaantal van Nederland is het trouwens het beste dat Twente het haalt, want voor Twente is de kans groter dat ze alsnog naar de UEFA Cup worden gebonjourd. En hoe meer teams in de UEFA Cup, hoe beter het is. Voor het Nederlands voetbal, zou het wel eens goed zijn als meerdere clubs in de CL strijden, want daar wordt het échte voetbal gespeeld. Kan het niveau misschien nog een beetje omhoog van de Eredivisie....

Maar toch zou ik hem het liefst in Eindhoven zien voetballen deze jongen..maar ja.

Natuurlijk heeft Ajax meer kans om het hoofdtournooi te halen tijdens een eventuele voorronde.

Maar op dit moment schat ik Twente wel hoger in qua voetbal en als team zijnde, daarintegen is Ajax individueel weer sterker.
Volgend seizoen zal Twente leeggekocht zijn en hebben ze Koster als trainer (wat zal hij doen wanneer het erom zal spannen tijdens de wedstrijd )
Ajax zal beduidend sterker zijn dan dit seizoen alleen hebben zij M v Basten aan het roer
Van deze peoplesmanager/trainer heb ik (zachtjes uitgedrukt) geen hoge pet op.

Wanneer Ajax wint/doorgaat zullen ze zich dan weer aan dezelfde (welbekende) steen stoten, je zou zeggen van niet maar het verleden (lekker he jongens) wijst anders uit.

Zal Ajax ooit nog eens de tegenstander niet gaan onderschatten/ zichzelf niet gaan overschatten?
Ben benieuwd of ik dit ooit nog zal meemaken...

[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 13 mei 2008 13:41:45).]
 Help mods!
Just_Waal
Legende

Uit: Vleuten
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 13 mei 2008 om 13:47:07.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@WOENSEL,

Ik bedoelde in de zin dat er op dit moment nog niet geloot is en dat de kans dat Twente een veel sterkere tegenstander krijgt dan Ajax, zeer groot is. Dat Twente op dit moment een goed team heeft, doet niet ter zake. Tegen ploegen als Schalke en Fenerbahce zijn ze kansloos. Ajax tegen CSKA Sofia of Dinamo Kiev niet.
 Help mods!
Pool: 3350eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 126e / 185e / 85eOpstelling: 4-3-3
WOENSEL
Veelbelovend talent

Gepost op 13 mei 2008 om 13:53:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Just_Waal schreef:

@WOENSEL,

Ik bedoelde in de zin dat er op dit moment nog niet geloot is en dat de kans dat Twente een veel sterkere tegenstander krijgt dan Ajax, zeer groot is. Dat Twente op dit moment een goed team heeft, doet niet ter zake. Tegen ploegen als Schalke en Fenerbahce zijn ze kansloos. Ajax tegen CSKA Sofia of Dinamo Kiev niet.

Ben het helemaal eens met je hoor.

Ik ging alleen even door met vergelijken vanwege de wedstrijd die eraan komt voor de play offs, daarna komen nog een aantal dingen waarom Ajax zeker meer kans maakt om de eventuele voorronde te winnen.
 Help mods!
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 13 mei 2008 om 14:00:49.       Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Neo schreef:

Humor

Over misplaatste arrogantie gesproken, zie deze quote:

Comment by ajaxgeezer on 7 May 2008:

I don’t believe it. It’s like stealing from God.

Ook grappig als je ziet hoe ajax in een ver verleden zelf aan het shirt kwam. Gewoon een stel voetballers die hun oude shirt van een opgeheven club meenamen. Daarvoor waren ze rood-wit gestreept.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
ut twidde
Toeschouwer

Reg.: 15 april 2005
Gepost op 13 mei 2008 om 14:04:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De arrogantie vind ik altijd wel mooi, geeft meteen het verschil tussen ajax en PSV aan. Ajax is aan het begin van het seizoen al kampioen , PSV op het eind
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
WOENSEL
Veelbelovend talent

Gepost op 13 mei 2008 om 14:16:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ut twidde schreef:

De arrogantie vind ik altijd wel mooi, geeft meteen het verschil tussen ajax en PSV aan. Ajax is aan het begin van het seizoen al kampioen , PSV op het eind

In de zomerstop begint het al...Ajax wordt kampioen.
Tot aan de winterstop is het dan wat rustiger (ze komen een beetje op achterstand).
Tijdens de winterstop gaat Ajax helemaal terug komen vanwege de aankopen die in de winterstop zijn gedaan.
Na de winterstop worden ze (normaal gezien) helemaal op achterstand gezet, waar het niet dat we ze in de twee laatste edities een beetje dichterbij hebben laten komen
Conclusie PSV weer kampioen

Dan komt de zomerstop weer...en raad eens wie er dan weer kampioen gaat worden
 Help mods!
PsVeindhoven
Talentje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 13 mei 2008 om 14:16:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En toch blijf ik het raar vinden dat bijvoorbeeld Woensel nu al kan zien dat de komende (4)jaren bij ajax niet goed zouden gaan. Het gaat al vier jaar niet goed bij PSV qua organisatie en daar wist je niets vanaf? Ben je OF heel goed ingevoerd bij ajax OF je gist maar wat en vind dat zelf zo leuk dat je er helemaal in op gaat, welke is het?

quote:
ut twidde schreef:

Deze uitspraak zou gedaan kunnen worden door een ajacied, hetgeen aantaant dat onze jonge garde ook veelal bestaat uit successporters

[Dit bericht is veranderd door PsVeindhoven (op 13 mei 2008 14:22:22).]
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk