PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Ajax XXII
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 235 pagina's: « 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 ... 235 »

Poster
Topic: [club] Ajax XXII 
WOENSEL
Regelmatige invaller

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 7 oktober 2008 om 08:52:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

7/10/2008 - Coronel: geen sprake van paniek
(Gepost door SvdE)

Volgens Uri Coronel is er nog geen sprake van paniek binnen Ajax na het echec van afgelopen zondag in de wedstrijd bij SC Heerenveen (5-2). "Sportief bemoei ik me nergens mee", aldus de voorzitter in AD Sportwereld. "Het was teleurstellend zondag, maar we zijn pas vijf competitiewedstrijden onderweg. Dus paniek? Ben je gek zeg."
Ajax Netwerk
Het AD meldt echter tevens dat enkele clubmensen van mening zijn dat je als trainer je spelersgroep nooit zo publiekelijk hoort af te branden als Marco van Basten deed na de zware nederlaag in Friesland. Enkele clubmensen zouden van mening zijn dat Van Basten zijn walging in de kleedkamer had moeten aankaarten en niet daarbuiten. Vanuit andere geledingen van de club zou Van Basten juist steun krijgen voor zijn handelwijze na zondagmiddag. [reageer]

Gelukkig, ze blijven op dezelfde voet doorgaan.
Ze zullen het (philips) licht nooit zien..

Ik hoop dat v Basten wel door blijft gaan met het openlijk bekritiseren van zijn spelers..
Mooie televisie..

[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 7 oktober 2008 08:58:15).]
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
De Fietsende Apotheek
Vedette

Uit: Hellmond
Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 7 oktober 2008 om 09:02:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zit toch niet allemaal zo te piepen. De KNVB meet niet met 2 maten. (ik vond bijv., de overtreding van Amrabat echt veel zwaarder dan die van Suarez)

Denken jullie (Ajacieden en PSVers) nou werkelijk dat als de KNVB een club uit de eredivisie jarenlang en opzichtig een voorkeur behandeling geeft (zoals velen van jullie beweren) dat de UEFA of de FIFA niet een keertje zou optreden. Desnoods achter de schermen.

Iedere club heeft te maken met fouten van de scheids, van de openbare aanklager, kortom van mensenlijke fouten. Het is niet zo dat 1 club altijd maar weer benadeeld wordt, daar hebben alle 18 clubs last van.

Leuke van deze dingen vind ik altijd dat de meeste Ajacieden alleen maar de benadeelde situaties naar voren halen (terwijl ze ook heel veel situaties hebben waar ze onterecht voordeel uit halen, zoals elke club overigens) en dat de meeste PSVers alleen maar oog hebben voor vergelijkingen met Ajax.

GROW UP!!

Wat ik eerder vind is dat een kleinere club (zoals bijv. NEC) vaker benadeeld wordt t.o.v. een grotere club. Stel je voor het is in het Philips stadion na 80 min 0-0. Dan hoeft er in het strafschop gebied van NEC niet veel te gebeuren voor een strafschop, maar aan de andere kant zal de scheids hem niet zo snel neer durven te leggen (en dat is geheel menselijk). Dat gebeurt toch zo vaak! Bij PSV, bij Feyenoord en bij Ajax.

conclusie: Kijk gewoon naar de "prestaties" van je eigen club. Als Ajax of PSV verliest bij Willem II ligt dat maar aan 1 ding, en dat is Ajax of PSV zelf.
 Help mods!
Pool: 1876e, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.386,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 7 oktober 2008 om 09:09:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Fietsende Apotheek schreef:

Zit toch niet allemaal zo te piepen. De KNVB meet niet met 2 maten. (ik vond bijv., de overtreding van Amrabat echt veel zwaarder dan die van Suarez)
Je mist het punt. Het gaat erom of het opzet was of niet en of die opzet bewezen kan worden. Waarom kan in het geval Suarez opzet niet bewezen worden en in het geval van Amrabat wel ? Wel de discussie volgen.....
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Turbo-Tinus72
Vaste waarde in elftal

Vak: -
Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 7 oktober 2008 om 09:15:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:

(...)

Je mist het punt. Het gaat erom of het opzet was of niet en of die opzet bewezen kan worden. Waarom kan in het geval Suarez opzet niet bewezen worden en in het geval van Amrabat wel ? Wel de discussie volgen.....

Is opzet werkelijk het criterium? Opzet is nagenoeg nooit te bewijzen. Of een speler nou bewust of onbewust bijvoorbeeld met zijn armen staat te zwaaien en hij raakt een tegenstander op z'n kokosnoot, is het in beide gevallen rood volgens mij? Met je armen zwaaien mag niet, is dus een overtreding, ik vraag me af of het van belang is of het bewust is of niet.
 Help mods!
Pool: 355e, Vitesse-PSV 1-2 (1-0)MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
De Fietsende Apotheek
Vedette

Gepost op 7 oktober 2008 om 09:15:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:

Wie mist hier nou het punt, dat is toch niet de strekking van mijn verhaal. Reageer op de inhoud en niet op 1 zinnetje

Toch maar een reactie om jou te plezieren, ik vind namelijk een gewaardeerd lid van dit forum.

Ik vind wel dat het duidelijk te zien was dat Amrabat vol doorging met geen enkele andere intentie om Hofs te raken. Bij Suarez ben ik hier niet zo 110% zeker van als bij Amrabat.
 Help mods!
Pool: 1876e, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.386,2VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Midland
Aanstormend talent

Uit: Utrecht
Reg.: 26 augustus 2006
Gepost op 7 oktober 2008 om 09:32:20.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Just_Waal schreef:

(...)

Deze zou ik het liefst met hoofdletters willen schrijven. Het lijstje gaat erg hard, als je ziet dat we pas 5 wedstrijden onderweg zijn. Waar is ajax_supporter trouwens?

- Comp01: Wil-Aja - Vrijspraak Sno na elleboogstoot
- Comp03: Fey-Aja - Geen penalty Fey na overtreding op Makaay.
- Beker2e: Aja-Utr - Geen rode kaart Suarez voor natrappen na 6 minuten
- Beker2e: Aja-Utr - Geen (2x) gele kaart Suarez voor opzichtig commentaar, schwalbe én kaart vragen, binnen 12 minuten
- Beker2e: Aja-Utr - Geen penalty Utr na duidelijke handsbal Vermaelen.
- Comp05: Hee-Aja - Geen 2e gele kaart Van de Wiel in 1e helft.
- Comp05: Hee-Aja - Geen 2e gele kaart Vertonghen in 1e helft.
- Comp05: Hee-Aja - Geen rode kaart Sarpong na grove overtreding in 1e helft.
- Beker2e: Aja-Utr - Vrijspraak Suarez na natrappen

Ik heb er nog 1, namelijk die bal die bij Ajax-Roda bij een stand van 1-0 wel of niet over de lijn was. Volgens mij was deze er over en had het dus 1-1 moeten staan.
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
lempkesfabriek Rode kaart: waarschuwing
Vedette
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Vak: Noord - SS
Reg.: 26 november 2004
Gepost op 7 oktober 2008 om 09:40:19.       Lid van PSV Fans United   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Wie mist hier nou het punt, dat is toch niet de strekking van mijn verhaal. Reageer op de inhoud en niet op 1 zinnetje

Toch maar een reactie om jou te plezieren, ik vind namelijk een gewaardeerd lid van dit forum.

Ik vind wel dat het duidelijk te zien was dat Amrabat vol doorging met geen enkele andere intentie om Hofs te raken. Bij Suarez ben ik hier niet zo 110% zeker van als bij Amrabat.

Je bedoelt dat Amrabat vol doorging bij een duel om de bal met als doel Hofs te raken en dat Suarez gewoon natrapt zonder bal in de buurt, maar je het niet zeker weet of hij wel de intentie had om hem te raken?
 Help mods!
Pool: 172e, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.500,0VoVo: 63e / 155e / 89eOpstelling: 4-3-3
Berry van Kilsdonk
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - PR
Reg.: 27 december 1999
Gepost op 7 oktober 2008 om 09:54:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Midland schreef:
Ik heb er nog 1, namelijk die bal die bij Ajax-Roda bij een stand van 1-0 wel of niet over de lijn was. Volgens mij was deze er over en had het dus 1-1 moeten staan.

Maar die is hoe dan ook discutabel, omdat het niet helemaal duidelijk was. De overige voorbeelden staan niet ter discussie. Jouw voorval maakt het lijstje daarom zwakker, dus niet er op zetten. Is mijn mening...
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.479,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
BasUtrecht
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 september 2003
Gepost op 7 oktober 2008 om 10:12:49.     MSN: b_vanderiet@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stel je voor het is in het Philips stadion na 80 min 0-0. Dan hoeft er in het strafschop gebied van NEC niet veel te gebeuren voor een strafschop, maar aan de andere kant zal de scheids hem niet zo snel neer durven te leggen (en dat is geheel menselijk). Dat gebeurt toch zo vaak!

Hoevaak gebeurt het dat het bij een thuiswedstrijd van PSV na 80 minuten nog 0-0 (of überhaupt gelijk) staat? Bijna nooit...ik vind het ook altijd een beetje een cliché dat de topclubs vaak geholpen worden. Er is namelijk geen bewijs voor!
 Help mods!
Pool: 756e, Vitesse-PSV MotM PSV-Liverpool: SalcidoBattle-rating: 1.487,8VoVo: 61e / 284e / 32eOpstelling: 4-3-3
lindsaywilson
Legende

Gepost op 7 oktober 2008 om 10:28:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Turbo-Tinus72 schreef:

(...)

Is opzet werkelijk het criterium? Opzet is nagenoeg nooit te bewijzen. Of een speler nou bewust of onbewust bijvoorbeeld met zijn armen staat te zwaaien en hij raakt een tegenstander op z'n kokosnoot, is het in beide gevallen rood volgens mij? Met je armen zwaaien mag niet, is dus een overtreding, ik vraag me af of het van belang is of het bewust is of niet.

Suárez hoeft niet te vrezen voor schorsing

De aanklager betaald voetbal heeft besloten de zaak tegen Ajax-aanvaller Luis Suárez te seponeren. Nadat de tv-beelden van het duel tussen Ajax en FC Utrecht nogmaals bekeken werden, werd besloten geen actie te ondernemen.

In het duel raakte Suárez al dan niet opzettelijk Utrecht-aanvaller Loic Loval in de maag. Arbiter van dienst, Jan Wegereef, zag het incident over het hoofd. De tv-camera's logen echter niet.

De aanklager kwam, nadat de beelden nogmaals bekeken werden, tot de conclusie dat er geen opzet in het spel was waardoor de Uruguayaan niet hoeft te vrezen voor een schorsing, meldt De Telegraaf.

Opzet is dus het criterium, daarom vind ik dit ook zo vreemd. Hoe bewijs je namelijk opzet ?
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
WOENSEL
Regelmatige invaller

Gepost op 7 oktober 2008 om 10:29:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gevoelsmatig heb ik wel het vermoeden dat alle topclubs bevoordeeld worden.

Bewijs is er niet, maar het gevoel is er wel.

Maar dat alleen Ajax benaadeeld wordt...neeeh
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
lindsaywilson
Legende

Gepost op 7 oktober 2008 om 10:31:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Maar waar leg je dan de grens ? Amrabat claimt dat hij gewoon te laat in kwam op de bal. Bewijs het tegendeel dan maar eens als opzet het criterium is......
 Help mods!
De Fietsende Apotheek
Vedette

Gepost op 7 oktober 2008 om 10:44:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:
Maar waar leg je dan de grens ? Amrabat claimt dat hij gewoon te laat in kwam op de bal. Bewijs het tegendeel dan maar eens als opzet het criterium is......

Probeer het te begrijpen.

Je kan hier geen criterium aan stellen. Dit is en blijft mensen werk, en mensen maken fouten. Ik heb gewoon het vertrouwen dat degene die deze beslissingen neemt, dat goed doet. Ik neem aan dat alles eerlijk, redelijk, onpartijdig en per situatie afzonderlijk beoordeeld. De meeste wantrouwen deze mensen, ik durf deze mensen te vertrouwen.

Nu ben ik het niet altijd eens met deze mensen. Zie bijv. het Huntelaar-Cziommer geval tijdens Ajax-AZ. Maar ik ga er wel vanuit dat deze mensen die situatie naar alle eerlijkheid hebben ingeschat.

Iedere club heeft net zoveel voordeel als nadeel van foute beslissingen, er is echt geen sprake van een complot.

quote:
BasUtrecht schreef:
Hoevaak gebeurt het dat het bij een thuiswedstrijd van PSV na 80 minuten nog 0-0 (of überhaupt gelijk) staat? Bijna nooit...ik vind het ook altijd een beetje een cliché dat de topclubs vaak geholpen worden. Er is namelijk geen bewijs voor!

Dan is er ook geen bewijs van benadeling! En dus zijn zowel de ajacieden als de PSVers hier aan het calimero-en

[Dit bericht is veranderd door De Fietsende Apotheek (op 7 oktober 2008 10:47:12).]
 Help mods!
Turbo-Tinus72
Vaste waarde in elftal

Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 7 oktober 2008 om 10:46:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:

(...)

Suárez hoeft niet te vrezen voor schorsing

De aanklager betaald voetbal heeft besloten de zaak tegen Ajax-aanvaller Luis Suárez te seponeren. Nadat de tv-beelden van het duel tussen Ajax en FC Utrecht nogmaals bekeken werden, werd besloten geen actie te ondernemen.

In het duel raakte Suárez al dan niet opzettelijk Utrecht-aanvaller Loic Loval in de maag. Arbiter van dienst, Jan Wegereef, zag het incident over het hoofd. De tv-camera's logen echter niet.

De aanklager kwam, nadat de beelden nogmaals bekeken werden, tot de conclusie dat er geen opzet in het spel was waardoor de Uruguayaan niet hoeft te vrezen voor een schorsing, meldt De Telegraaf.

Opzet is dus het criterium, daarom vind ik dit ook zo vreemd. Hoe bewijs je namelijk opzet ?

Het lijkt mij inderdaad lastig te bewijzen in sommige gevallen of een speler opzettelijk iemand een schop geeft of dat hij net te laat was en daardoor de bal miste en de speler raakte?
 Help mods!
Pool: 355e, Vitesse-PSV 1-2 (1-0)MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
BasUtrecht
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 september 2003
Gepost op 7 oktober 2008 om 11:16:58.     MSN: b_vanderiet@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Dan is er ook geen bewijs van benadeling! En dus zijn zowel de ajacieden als de PSVers hier aan het calimero-en

Helemaal mee eens! Ik kan begrijpen dat er af en toe bij een incidenteel geval vraagtekens worden gezet bij een actie van een scheidsrechter / tuchtcommissie, maar het kan gewoon niet zo zijn dat er sprake is van een structurele bevoordeling / benadeling van clubs. Enerzijds is dit namelijk altijd gevoelsmatig en niet te bewijzen, anderzijds wordt dit steeds gevoed door emotie (niet de meest realistische manier om tot een bepaald oordeel te komen).

Mensen die zich dus hierover druk maken zijn inderdaad bezig met calimero-raktijken.
 Help mods!
Pool: 756e, Vitesse-PSV MotM PSV-Liverpool: SalcidoBattle-rating: 1.487,8VoVo: 61e / 284e / 32eOpstelling: 4-3-3
lindsaywilson
Legende

Gepost op 7 oktober 2008 om 11:27:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Iedere club heeft net zoveel voordeel als nadeel van foute beslissingen, er is echt geen sprake van een complot.

Oh, dat geloof ik ook niet hoor. Volgens mij zitten wij beiden in een ander gedeelte van de discussie.

Het gaat er mij om dat volgens de aanklager er geen opzet in het spel was. Dan mag hij bij de volgende aanklacht maar eens mooi bewijzen dat er wel opzet in het spel was. Hoe wil hij dat in godsnaam gaan doen ?
 Help mods!
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 7 oktober 2008 om 11:31:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Nu ik dit zie staan en het de hele tijd over Suarez gaat, moet ik ineens aan die gele kaart van Oper denken in de 83ste minuut.
Hoezo schwalbe Vermaelen, triest figuur. Hij raakte nog niet eens zijn team bij het doorjagen.
 Help mods!
Pool: 27e, Vitesse-PSV 0-2 (0-1)MotM PSV-Liverpool: MarcellisBattle-rating: 1.286,2VoVo: 2e / 114e / 36eOpstelling: 4-3-3
De Fietsende Apotheek
Vedette

Gepost op 7 oktober 2008 om 11:52:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:
Oh, dat geloof ik ook niet hoor. Volgens mij zitten wij beiden in een ander gedeelte van de discussie.

Het gaat er mij om dat volgens de aanklager er geen opzet in het spel was. Dan mag hij bij de volgende aanklacht maar eens mooi bewijzen dat er wel opzet in het spel was. Hoe wil hij dat in godsnaam gaan doen ?

Dat kan en hoeft hij niet te bewijzen. Het is zijn beoordeling! Wij moeten ervan uitgaan dat hij een eerlijk man is.

Hij kan nu zeggen dat hij vind dat er geen opzet in het spel was, en bij een andere situatie kan hij een ander oordeel hebben.

Wat betreft Suarez en Amrabat kan ik zeggen dat ik het met hem eens ben.

Ik zie de situaties zo. ( niet dat ik gelijk heb, maar zo zie ik het)

Amrabat kwam veels te laat en ging opzettelijk vol door op Hofs. Hij had in kunnen houden. Daarom zeg ik opzettelijk.

Suarez werd voordat hij zijn sprint inzette licht getoucheerd, daardoor iets uit balans en daardoor maakt hij met zijn been een rare beweging. Ik zeg niet dat hij het onbewust deed, maar ik vind dat er geen duidelijk sprake is van opzet, in ieder geval niet zo duidelijk als bij Amrabat.

BasUtrecht verwoord het mooi;
quote:

Enerzijds is dit namelijk altijd gevoelsmatig en niet te bewijzen, anderzijds wordt dit steeds gevoed door emotie (niet de meest realistische manier om tot een bepaald oordeel te komen).
Ik ben het met hem eens. Emotie is een slechte raadgever.
 Help mods!
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 7 oktober 2008 om 12:29:32.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prima loting voor Ajax, moet te doen zijn om in deze poule bij de eerste 3 te eindigen.
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
WOENSEL
Regelmatige invaller

Gepost op 7 oktober 2008 om 12:31:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Groep F:
HSV
Ajax
Slavia Praag
Aston Villa
Zilina

Geen moeilijke poule zo te zien....
Moet te doen zijn.

edit:

De totale loting:

Groep A:
Schalke´04
Paris Saint Germain
Manchester City
Racing Santander
FC Twente

Groep B:
Benfica
Olympiakos
Galatasaray
Hertha BSC
Metalist

Groep C:
Sevilla
VFB Stuttgart
Sampdoria
Partizan
Standard Luik

Groep D:
Tottenham Hotspur
Spartak Moskou
Udinese
Dinamo Zagreb
NEC

Groep E:
AC Milan
Heerenveen
SC Braga
Portsmouth
VFL Wolfsburg

Groep F:
HSV
Ajax
Slavia Praag
Aston Villa
Zilina

Groep G:
Valencia
Club Brugge
Rosenborg
Kopenhagen
St. Etienne

Groep H:
CSKA Moskou
Deportivo la Coruna
Feyenoord
Nancy
Lech Poznan

[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 7 oktober 2008 12:32:28).]
 Help mods!
Batsu
Lid 2e elftal

Reg.: 22 april 2007
Gepost op 7 oktober 2008 om 12:32:37.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is wel Slavia Praag he....
 Help mods!
Pool: 1399e, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Rob (L) psv
Regelmatige invaller

Uit: Den bosch
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 27 november 2006
Gepost op 7 oktober 2008 om 12:32:54.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weer slavia Verder zijn hamburg en Aston villa lastig zat voor ajax denk ik.

[Dit bericht is veranderd door Rob (L) psv (op 7 oktober 2008 12:33:35).]
 Help mods!
Pool: 1905e, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
WOENSEL
Regelmatige invaller

Gepost op 7 oktober 2008 om 12:36:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rob (L) psv schreef:

(plaatje)
Weer slavia Verder zijn hamburg en Aston villa lastig zat voor ajax denk ik.

Ja dat klopt, maar de eerste 3 gaan door.
Dus wanneer je niet door gaat heb je het echt zeer slecht gedaan..

[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 7 oktober 2008 12:36:45).]
 Help mods!
Rob (L) psv
Regelmatige invaller

Uit: Den bosch
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 27 november 2006
Gepost op 7 oktober 2008 om 12:39:18.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WOENSEL schreef:

(...)

Ja dat klopt, maar de eerste 3 gaan door.
Dus wanneer je niet door gaat heb je het echt zeer slecht gedaan..

De eerste 3?
Dan heb ik niks gezegd, als ze hier gewoon de eerste 2 van maken word 't stukken spannender denk ik..
Van slavia en Zilina wint iedereen met 'n fatsoenlijk elftal

[Dit bericht is veranderd door Rob (L) psv (op 7 oktober 2008 12:39:49).]
 Help mods!
Pool: 1905e, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Ron Jeremy
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 7 oktober 2008 om 12:46:14.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Slaviahahaha
 Help mods!
Pool: 985e, Vitesse-PSV MotM: PSV-LiverpoolBattle-rating: 1.484,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 235 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk