| Poster | | Topic: [club] Ajax XXII |  |
|
kameel Vedette
Uit: Veldhoven Vak: Noord - RR Posts: 1216 Reg.: 27 april 2000 |
quote: ajax_supporter schreef:
(...)
Je begrijpt er niet veel van volgens mij. Indien je een samenwerkingsverband hebt met een andere club ben je min of meer afhankelijk van die andere club. Je hebt het dus niet 100% voor het zeggen.
Indien Ajax een financier zou vinden die geld er in wil steken maar verder geen zeggenschap wil hebben heb je alleen extra inkomsten maar bepaal jezelf wat je met dat geld doet en gaat je identiteit natuurlijk niet verloren. Is het zo moeilijk te begrijpen?
Ja, kennelijk wel.. want dat bestaat net zo min als regen zonder wolken.
Iemand die geld in een club steekt zonder zeggenschap?
Iemand die zijn investeringen nooit zal verdedigen?
Iemand die nooit verwacht dat door resultaten zijn centjes terugverdient gaan worden?
dream on...
|
|
|
ajax_supporter Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 137 Reg.: 21 juli 2008 |
quote: kameel schreef:
(...)
Ja, kennelijk wel.. want dat bestaat net zo min als regen zonder wolken.
Iemand die geld in een club steekt zonder zeggenschap?
Iemand die zijn investeringen nooit zal verdedigen?
Iemand die nooit verwacht dat door resultaten zijn centjes terugverdient gaan worden?
dream on...
Jij ook nooit leren lezen? Ook voor jou nog een keer dan:
'Aangezien het mij ook sterk lijkt dat een investeerder geld in een club pompt zonder te weten wat ermee gedaan wordt lijkt het me een utopie dat zoiets mogelijk is.'
De stelling was echter of de supporters een investeerder zonder zeggenschap zouden willen hebben. het merendeel wil dat wel als zo iemand er zou zijn. Een investeerdeer met zeggenschap wil de meerderheid van de supporters echter niet, maar de stelling ging over een investeerder zonder zeggenschap. Als er zo'n gek is mag hij in Ajax investeren wat mij betreft, maar als iemand er geld in wil pompen en zeggenschap wil hebben mag hij lekker wegblijven.
|
|
|
RoyCo Ribery Vedette
Uit: Tilburg - Leens(Gr.) Vak: Oost - X Posts: 1450 Reg.: 14 oktober 2000 | Het is gewoon een kansloze stelling, dat lijkt me duidelijk 
|
|
|
Tommassi Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1206 Reg.: 4 februari 2004 |
quote: RoyCo Ribery schreef:
Het is gewoon een kansloze stelling, dat lijkt me duidelijk 
Juist, en nog kanslozer om daar conclusies aan te verbinden. En dan ook nog daar over gaan discussiëren. Ik zal blij zijn als het volgende voetbalweekend gespeeld is, dan is er weer genoeg om interessante discussies over te voeren.
|
|
|
WOENSEL Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 787 Reg.: 29 februari 2008 |
quote: ajax_supporter schreef:
(...)
Je begrijpt er niet veel van volgens mij. Indien je een samenwerkingsverband hebt met een andere club ben je min of meer afhankelijk van die andere club. Je hebt het dus niet 100% voor het zeggen.
Indien Ajax een financier zou vinden die geld er in wil steken maar verder geen zeggenschap wil hebben heb je alleen extra inkomsten maar bepaal jezelf wat je met dat geld doet en gaat je identiteit natuurlijk niet verloren. Is het zo moeilijk te begrijpen?
Oh, ik begrijp het niet?
Dus wanneer je een speler huurt ben je afhankelijk van de club waar hij vandaan komt??
Waar ben je dan afhankelijk van??
Ben je verplicht om hem op te stellen?
Mag je geen andere spekers meer kopen/verkopen?
Nou nou wat ben je dan afhankelijk toch??
Met een externe financier die geen zeggenschap wil ben je nog steeds afhankelijk van hem.
Mocht hij zeggen dat hij er bij voorbeeld geen zin meer in heeft en zich terugtrekt met zijn geld hebben jullie geen centen meer en wij missen 2 spelers....
Mijn punt was dat iedereen PSV ergens op afbrand, maar in ee poll wordt vervolgens het tegendeel bewezen.
Hypocriet dus..
|
|
|
Samba Vedette
Vak: - Posts: 1778 Reg.: 15 februari 2005 |
quote: WOENSEL schreef:
Mijn punt was dat iedereen PSV ergens op afbrand.....
Exact en vervolgens ga je een appel net zo lang boetseren dat hij op een peer gaat lijken... 
|
|
|
Sting Aanstormend talent
Uit: Leiden Vak: - Posts: 120 Reg.: 7 maart 2002 |
quote: Samba schreef:
(...)
Exact en vervolgens ga je een appel net zo lang boetseren dat hij op een peer gaat lijken... 
Ik heb eens gehoord van Iemand (wel met hoofdletter )die dat met water en wijn deed...men heeft het er nog steeds over
on-topic: Zullen we het gewoon houden op een onhandige stelling? Lijkt me beter
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 3330 Reg.: 20 augustus 2006 | Weet je wat mij opvalt? Elke Ajax speler die een goede wedstrijd speelde kwam weleens in een buitenlandse roddelkrant, Chelsea volgde hem, Juventus, Arsenal, etcetera. Stekelenburg, Emanuelson, Huntelaar, Vertonghen, ze hebben er allemaal wel eens ingestaan. Ik vind het vreemd dat je nooit iets over Luis Suarez hoort. Ik heb een hekel aan Ajax, maar hem vind ik echt een geweldige voetballer, voor zo'n man kom je naar het stadion. Ik kan niet anders dan zeggen dat ik zo'n man heel graag bij onze club zou hebben gezien. Maar, hij kan zulke geweldige dingen met een bal, speelt dit seizoen ook redelijk constant goede wedstrijden. Waarom staat hij nooit in de belangstelling?
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7925 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: Godfather schreef:
Weet je wat mij opvalt? Elke Ajax speler die een goede wedstrijd speelde kwam weleens in een buitenlandse roddelkrant, Chelsea volgde hem, Juventus, Arsenal, etcetera. Stekelenburg, Emanuelson, Huntelaar, Vertonghen, ze hebben er allemaal wel eens ingestaan. Ik vind het vreemd dat je nooit iets over Luis Suarez hoort. Ik heb een hekel aan Ajax, maar hem vind ik echt een geweldige voetballer, voor zo'n man kom je naar het stadion. Ik kan niet anders dan zeggen dat ik zo'n man heel graag bij onze club zou hebben gezien. Maar, hij kan zulke geweldige dingen met een bal, speelt dit seizoen ook redelijk constant goede wedstrijden. Waarom staat hij nooit in de belangstelling?
Enkele optie's:
1) Zelfs in zulke landen kotsen ze van zulke misselijke ventjes
2) Ze willen dat hij het langere tijd laat zien
3) De ajax hype is definitief over, op Huntelaar na hoor je sowieso niets meer
Ik vind ze alle 3 niet ondenkbaar.
|
|
|
Michael Laudrup Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1206 Reg.: 4 februari 2004 |
quote: MiKaZa schreef:
(...)
Enkele optie's:
1) Zelfs in zulke landen kotsen ze van zulke misselijke ventjes
2) Ze willen dat hij het langere tijd laat zien
3) De ajax hype is definitief over, op Huntelaar na hoor je sowieso niets meer
Ik vind ze alle 3 niet ondenkbaar.
1 meen je zelf ook niet serieus
Kijk naar wat voor vuile spelers er in Italië spelen. Dat zou mogelijk een extra reden vóór het aantrekken van Suarez kunnen zijn daar.
|
|
|
quote: Michael Laudrup schreef:
(...)
1 meen je zelf ook niet serieus
Kijk naar wat voor vuile spelers er in Italië spelen. Dat zou mogelijk een extra reden vóór het aantrekken van Suarez kunnen zijn daar.
Nou zelfs in Italië moet je de 3 grootste viezeriken met elkaar vermenigvuldigen voor je op het niveau Suarez zit.
Overigens kan hij qua voetbalniveau de top in Italië wel aan.
|
|
|
akuma Jeugdspeler
Vak: - Posts: 35 Reg.: 14 mei 2008 |
(...)
Nou zelfs in Italië moet je de 3 grootste viezeriken met elkaar vermenigvuldigen voor je op het niveau Suarez zit.
Overigens kan hij qua voetbalniveau de top in Italië wel aan.
buiten ze voetabl kwaliteiten om daar zitten toch de grootste schoften hoor , misschien zegt de naam Mattarazi je iets die actie met zidane.
|
|
|
quote: akuma schreef:
(...)
buiten ze voetabl kwaliteiten om daar zitten toch de grootste schoften hoor , misschien zegt de naam Mattarazi je iets die actie met zidane.
Nee Mattarazi heb ik nog nooit van gehoord.
|
|
|
Michael Laudrup Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1206 Reg.: 4 februari 2004 | Op google doen ze niet zo moeilijk
Bedoelde u: Materazzi ?
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7925 Reg.: 18 juli 2002 | Oh Materazzi, ja die ken ik wel.
Ik denk dat Materazzi * Van Bommel * Robben ongeveer gelijk staat aan Suarez.
Suarez maakt tenslotte smerige overtredingen, jengelt als een kind als hij een tikje krijgt, jengelt als een kind als een teamgenoot een tikje krijgt, jengelt als een kind als hij geen vrije trappen krijgt én ligt de hele tijd op de grond in de hoop op een penalty of vrije trap.
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 3464 Reg.: 6 december 2003 | Suarez staat in de belangstelling van Fiorentina onder adnere is wel eens in de media geweest. Vind ik persoonlijk de beste aanvaller van Ajax op dit moment.
Huntelaar scoort veel maar Suarez is met assists en zijn overzicht evenals zijn doelpunten veel belangrijker voor het elftal heb ik het idee.
Stekelenburg, Suarez, Huntelaar zouden na dit seizeon wel een toptransfer kunnen gaan maken. Mits Stekelenburg na zijn blessure op dezelfde manier door gaat in de goal.
Emanuelsson zie ik ook vertrekken die is toe aan een andere uitdaging.
|
|
|
Botigol Vedette
Uit: het Brabantse land Vak: Oost - W Posts: 2094 Reg.: 30 december 2004 |
Oh Materazzi, ja die ken ik wel.
Ik denk dat Materazzi * Van Bommel * Robben ongeveer gelijk staat aan Suarez.
Suarez maakt tenslotte smerige overtredingen, jengelt als een kind als hij een tikje krijgt, jengelt als een kind als een teamgenoot een tikje krijgt, jengelt als een kind als hij geen vrije trappen krijgt én ligt de hele tijd op de grond in de hoop op een penalty of vrije trap.
Anders doe je iets minder hypocriet...
|
|
|
Samba Vedette
Vak: - Posts: 1778 Reg.: 15 februari 2005 |
quote: KaleGek schreef:
Emanuelsson zie ik ook vertrekken die is toe aan een andere uitdaging.
Was hij al (de supporters denk ik ook), kon naar Tottenham afgelopen winter volgens zijn zaakwaarnemer.
|
|
|
AFELLAY Legende
Uit: Nederland Vak: - Posts: 11277 Reg.: 6 maart 2003 | Om de aanvallers vertrouwen te geven op de training zeker? Of op basis van z'n optreden van Peking? Of was het op basis van z'n optreden het/de laatste seizoen(en)? 
[Dit bericht is veranderd door AFELLAY (op 13 oktober 2008 21:47:45).]
|
|
|
Beej Legende Winnaar PSV Netwerk VoVo Relatief 2006/2007
Uit: Zijtaart Vak: Oost - VV Posts: 1688 Reg.: 24 april 2004 |
(...)
Je bedoelt die kopstoot?
Die was inderdaad heel smerig van Zidane 
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2957 Reg.: 23 oktober 2001 |
(...)
Als dát je te binnen schiet over de schofterigheid van Materazzi, zou ik eens gaan youtube-en op onze grote vriend Marco.
Wat heeft Materazzi trouwens misdaan tegen Zidane?
|
|
|
lindsaywilson  Legende
quote: Just_Waal schreef:
Wat heeft Materazzi trouwens misdaan tegen Zidane?
Hij noemde alleen de zus van Zidane een vrouw van lichte zeden. Als dat al niet meer mag.... 
|
|
|
De Fietsende Apotheek Internationale topspeler
Uit: Hellmond Vak: Oost - X Posts: 5741 Reg.: 4 augustus 2005 | Gister Live naar Nederland en naar België gekeken.
Daarin vielen mij een aantal dingen op.
Huntelaar kon geen potten breken. Hij kan mij internationaal nog steeds niet overtuigen, hij heeft buiten een paar kleine dingen na internationaal nog niet veel laten zien.
Vertonghen speelde gister een goede westrijd bij België.
Vermaelen is nog niet klaar voor het grote werk. Hoe eenvoudig Villa kan scoren, en dat in die fase van de wedstrijd, dat is niet echt goed te noemen.
|
|
|
quote: De Fietsende Apotheek schreef:
Gister Live naar Nederland en naar België gekeken.
Daarin vielen mij een aantal dingen op.
Huntelaar kon geen potten breken. Hij kan mij internationaal nog steeds niet overtuigen, hij heeft buiten een paar kleine dingen na internationaal nog niet veel laten zien.
Vertonghen speelde gister een goede westrijd bij België.
Vermaelen is nog niet klaar voor het grote werk. Hoe eenvoudig Villa kan scoren, en dat in die fase van de wedstrijd, dat is niet echt goed te noemen.
Klopt, Huntelaar was echt heel slecht gisteren.
Het systeem is niet genoeg op meneer afgestemd en het niveau is hoger dan de 2-0 tegen Volendam en het is niets met hem.
Verthongen was inderdaad goed. Wat Vermaelen deed kon je niet eens verdedigen noemen, hij stond op een meter of 3.
|
|
|
Levi Bottle Nationale topspeler Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 789 Reg.: 7 december 2001 | Vertonghen speelde erg goed. Sterker nog, ik vond heel Belgie erg goed spelen. Was een genot om naar te kijken. Vanden Borre was ook erg sterk.
Huntelaar was bij Oranje echt de zwakste schakel. Wederom door de mand gevallen. Nou moet ik er wel bij zeggen dat Huntelaar op dit moment nog niet zijn vorm te pakken heeft. En hij kreeg ook wel erg weinig bruikbare ballen.
Ben ik overigens de enige of zijn er meer mensen die het meeverdedigen van Klaas Jan liever niet zien? Hij is veel te lomp, kan zijn handen niet thuis houden. Elk duel lijkt een overtreding op die manier.
|
|
|