PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Feyenoord deel VIII
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 58 pagina's: « 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 58 »

Poster
Topic: [club] Feyenoord deel VIII 
M00
Bankzitter

Reg.: 1 februari 2002
Gepost op 6 oktober 2008 om 01:03:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
koetje schreef:

Vanavond gaf Bosz min of meer toe dat de investeringsfondsen van Feyenoord een mislukking zijn. Ze hebben miljoenen binnengehaald en een stel bejaarden daarvan aangeschaft. Alle talenten als onderpand daarvoor, waarvan er mischien 1 of 2 ooit een substansieel bedrag gaan opleveren. Het geld van een transfer gaat eerst naar de investeerders. Zal net zoals bij PSV uiteindelijk wel omgezet gaan worden in een rentedragende lening. Samen met het structureel ontbreken van CL inkomsten wordt dit nog wel 10 jaar subtop of zo.

Erg dom hoor, ik riep dit vorig jaar al. Je koopt met geleend geld een stel oude auto's dan moet je niet denken dat die auto's meer waard gaan worden zodat je de lening eruit krijgt. Bosz & Co. had eens gewoon logisch na moeten denken, maar ja korte termijn visie regeert in R'dam.

Over de wedstrijd, ik vond Feyenoord nog eens niet zo slecht ze maakten gewoon de kansen niet af en dan krijg je vroeg of laat de deksel op je neus. Voetballend waren ze in ieder geval al een stuk beter nu het scoren nog.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
PSV Down Under
Internationale topspeler

Uit: Adelaide, Australia
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 augustus 2005
Gepost op 6 oktober 2008 om 02:32:59.         MSN: PKamer1976@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BruggiKeane schreef:

Feyenoord is ook zo wisselvallig als het weer ook he. Verliezen van Kalmar, goed spelen tegen Ajax, verliezen van Groningen, winnen van Kalmar en nu weer verliezen van NEC. Toch treurig elke keer weer, de topclub status raak je zo onderhand echt wel eens kwijt...

Die status zijn ze al jaren kwijt hoor. Niet dat het de maatstaaf is maar hier in "the land Down Under" kent echt niemand ze meer.

Forza Down Under
 Help mods!
Pool: 419e, NAC Breda-PSV 3-1 (2-1)MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.537,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Buffel
Legende

Uit: Noordwijk
Vak: -
Reg.: 2 juli 2003
Gepost op 6 oktober 2008 om 09:13:14.         MSN: youri_de_goeij@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

(...)

Ho even, JIJ bent degene die over een als-als bij een volledig fitte selectie begon. Daar haak ik nu op in, dus kun je mij daarin -op basis van je eigen aannames nota bene!- geen ongelijk geven.
Waar zeg ik dat? Misschien lijd ik aan geheugenverlies, maar naar mijn stellige beleving heb ik me geen enkele keer verscholen achter blessures e.d.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.376,7VoVo: -Opstelling: -
Just_Waal
Legende

Uit: Vleuten
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 6 oktober 2008 om 09:13:18.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
M00 schreef:

(...)

Erg dom hoor, ik riep dit vorig jaar al. Je koopt met geleend geld een stel oude auto's dan moet je niet denken dat die auto's meer waard gaan worden zodat je de lening eruit krijgt. Bosz & Co. had eens gewoon logisch na moeten denken, maar ja korte termijn visie regeert in R'dam.

Over de wedstrijd, ik vond Feyenoord nog eens niet zo slecht ze maakten gewoon de kansen niet af en dan krijg je vroeg of laat de deksel op je neus. Voetballend waren ze in ieder geval al een stuk beter nu het scoren nog.

Ze dachten met hun ingekochte routine zonder leiderschap effetjes de CL te bereiken en vervolgens de weg naar boven in te slaan met de gewonnen euro's. Zoals iedereen buiten Rotterdam verwachtte, stortte het hele gepropageerde glazen huis in. Nu is er niks over; geen goede selectie, geen toekomst voor de selectie, geen geld, nieuwe schulden, geen thuisvoordeel (zo'n legioen kan prachtig zijn, maar het legt veel te veel druk op aan zijn club). Zoals ik al vaker heb gezegd: laatste stuiptrekking, alles-of-niets-poging, enz...

Ik meen trouwens dat de propagandamachine iedereen deed geloven dat bij slechte transferopbrengsten de investeerders niets zouden krijgen, maar daar twijfel ik ten zeerste aan na Bosz' verhaal van gisteravond. Zoals eerder geopperd, zullen dat wel leningen gaan worden. Investeerders zijn niet zo gek, als Feyenoord ons wilde doen geloven. Investeerders investeren, ze zijn geen liefdadigheidsinstelling.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: 96e / 225e / 202eOpstelling: 4-4-2
ya ya
Internationale topspeler

Reg.: 6 juli 2005
Gepost op 6 oktober 2008 om 10:15:58.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En op de vraag van Hugo Borst; "Hebben jullie schulden" kwam eerst 5x het woordje uh uh uit zijn mond alvorens hij begon te stotteren over het feit dat elke club schulden heeft.

Natuurlijk is dit zo Peter, maar als je de voorzitters van Heerenveen en Groningen hoort vertellen dat ze aardig wat centen op de bank hebben, een goede selectie bij elkaar gescout hebben met aardige sportieve potenties maar zeer zeker ook financiele en dat alles voor weinig geld, dan moet je je als beleidsbepaler van een grote volksclub als Feyenoord toch kapot schamen.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Sonninho
Nationale topspeler

Uit: 0032
Vak: Zuid - E
Reg.: 30 september 2001
Gepost op 6 oktober 2008 om 10:23:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Drs.Nimrod schreef:

Die Makaay heeft het nog niet echt waargemaakt bij feyenoord he?

Dit zat ik ook al te denken. Echt een schim van 'das Phantom' van weleer ... Hij bakt er echt niks van bij Feyenoord.

Verschrikkelijk trouwens dat Michael Mols iedere wedstrijd nog mag meedoen. Wat ze daar bij Feyenoord nog in zien. Die kerel was zelfs nog te slecht voor Utrecht en ADO.

Maar goed, het zal mij worst wezen
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.493,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Just_Waal
Legende

Gepost op 6 oktober 2008 om 11:16:16.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sonninho schreef:

(...)

Dit zat ik ook al te denken. Echt een schim van 'das Phantom' van weleer ... Hij bakt er echt niks van bij Feyenoord.

Verschrikkelijk trouwens dat Michael Mols iedere wedstrijd nog mag meedoen. Wat ze daar bij Feyenoord nog in zien. Die kerel was zelfs nog te slecht voor Utrecht en ADO.

Maar goed, het zal mij worst wezen

Ik ben het helemaal met je eens dat Mols by far geen potentiele basisspeler van Feyenoord behoord te zijn, maar je kan toch niet zeggen dat Mols te slecht voor Utrecht en ADO was. Hij is conditioneel geen 20 meer, maar speelde bij deze clubs bijna alles en op het technische vlak voegt hij zelfs aan Feyenoord iets toe.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: 96e / 225e / 202eOpstelling: 4-4-2
Kokkie
Legende
Tweede en derde prijs Banner Battle

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 9 februari 2000
Gepost op 6 oktober 2008 om 11:29:08.         MSN: jde_kok@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Blijkt maar weer hoe dramatisch het gesteld is met die club, als je types als Mols nodig hebt.
 Help mods!
Pool: 403e, NAC Breda-PSV 1-2 (0-0)MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Sonninho
Nationale topspeler

Uit: 0032
Vak: Zuid - E
Reg.: 30 september 2001
Gepost op 6 oktober 2008 om 11:36:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Just_Waal schreef:

(...)

Ik ben het helemaal met je eens dat Mols by far geen potentiele basisspeler van Feyenoord behoord te zijn, maar je kan toch niet zeggen dat Mols te slecht voor Utrecht en ADO was. Hij is conditioneel geen 20 meer, maar speelde bij deze clubs bijna alles en op het technische vlak voegt hij zelfs aan Feyenoord iets toe.

Ik weet nog dat hij bij Utrecht met veel bombarie werd teruggehaald van de Rangers, maar dat hij daarna vrij snel op de bank belandde. Hij scoorde toen 1 doelpunt in 14 duels en kreeg geen contractverlenging ...

Voor een club als ADO was hij nog wel geschikt, daar kan ik je in volgen.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.493,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Just_Waal
Legende

Gepost op 6 oktober 2008 om 11:54:31.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sonninho schreef:

(...)

Ik weet nog dat hij bij Utrecht met veel bombarie werd teruggehaald van de Rangers, maar dat hij daarna vrij snel op de bank belandde. Hij scoorde toen 1 doelpunt in 14 duels en kreeg geen contractverlenging ...

Voor een club als ADO was hij nog wel geschikt, daar kan ik je in volgen.

Utrecht was idd niet zo'n megasucces, ik doelde vooral op ADO. Ik denk dat we het eens zijn...
 Help mods!
Sevso
Bankzitter

Uit: Boxtel
Reg.: 28 december 2007
Gepost op 6 oktober 2008 om 12:04:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mols is gewoon de meest balvaste spits die we hebben....
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 6 oktober 2008 om 13:37:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buffel schreef:

(...)

Waar zeg ik dat? Misschien lijd ik aan geheugenverlies, maar naar mijn stellige beleving heb ik me geen enkele keer verscholen achter blessures e.d.

Zucht, daar héb ik het helemaal niet over... Ik reageer op jouw stelling:

quote:

Met dit materiaal moet de top 3 in de Eredivisie makkelijk haalbaar zijn.

quote:

De Cler, Timmer, Van Bronckhorst, Tomasson en El Ahmadi zijn internationals. Hofland en Makaay zijn ex-internationals. Wijnaldum, Fer, De Guzman en Bruins zijn neo-internationals.

Wat ik wil zeggen: ik ben bloedserieus.

quote:

Het vermogen tot relativeren heb ik mezelf redelijk eigen gemaakt. Lees mijn eerdere posts maar. Als ik zeg dat Feyenoord met deze selectie 3e zou moeten kunnen eindigen, zeg ik niets raars. De opmerking over die kinderhand heb ik zelf al dikwijls gemaakt. Misschien eerst lezen, een opmerking in de juist context plaatsen en dàn wat roepen?

quote:

Sorry, maar ik moet een beetje lachen om een aantal reacties van jullie. Volgens mij heb ik 'geschreven' dat op basis van het spelersmateriaal Feyenoord 3e ('bij de beste 3') zou moeten eindigen. Met geen enkel argument verwerpen jullie dat, waaruit ik helaas moet concluderen dat jullie niet kunnen lezen.

Dat laatste ben ik dus aan het doen. Helaas ben jij degene die blijkbaar niet goed leest.

Hierbij betrek ik jouw volgende verhaal:
quote:
Met alle respect, maar nu zeg je weer twee verschillende dingen waar m.i. juist de discussie over gaat. Ja, o.a. Heerenveen en Groningen hebben beter teams. Mee eens. Daarentegen vind ik dat Feyenoord betere spelers heeft en dat het aan Verbeek de schone taak is er ook een beter team dan de concurrentie van te maken. Want ja, niet PSV en Ajax, maar Groningen en Heerenveen zijn momenteel de concurrenten waar de focus op moet liggen.

Overigens vind ik die discussie over de gemiddelde leeftijd binnen Feyenoord zo'n ontzettende lariekoek. Kijk naar de laatste wedstrijd:

Van Dijk - 39
Greene - 26
Bahia - 24
Hofland - 29
De Cler - 29
Van Bronckhorst - 33
Biseswar - 20
Bruins - 21
Fer - 18
Wijnaldum - 17
Makaay - 33
El Ahmadi - 23

Een gemiddelde leeftijd van exact 26 jaar. Als we daar de andere mensen ook nog eens bij betrekken...

Timmer - 36
De Guzman - 21
Vlaar - 23
Lucius - 31
Slory - 26
Mols - 37
Buijs - 26
Landzaat - 32
Tomasson - 32

...bij deze gasten is de gemiddelde leeftijd 29,3 jaar. Dan laat ik de jonge gasten als Janota en Manteiga nog buiten beschouwing.

In de basis staan in principe maximaal 3, hooguit 4, gasten van in de 30. Als we naar Italië keken op de laatste EK waren dat er 10 of heb ik het mis?

Weet je, als zo'n mix van leeftijd draait, dan is is het de ge-wel-di-ge mix van ervaring en jong enthousiasme. Op het moment dat het niet loopt, zijn de oudere spelers over de hill. Zou het echt zo zwart-wit zijn?

Snappie?
 Help mods!
Pool: 327e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 5-2-3
Buffel
Legende

Uit: Noordwijk
Reg.: 2 juli 2003
Gepost op 6 oktober 2008 om 21:46:58.         MSN: youri_de_goeij@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eerlijk? Ik heb geen flauw idee wat je duidelijk probeert te maken.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.376,7VoVo: -Opstelling: -
Demenkovets
Legende

Gepost op 6 oktober 2008 om 21:56:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*

Eens iets anders, wat vinden de Feyenoorders hier van de bijdrage van Tomasson dit seizoen? Ik lees net dat hij alweer voor Denemarken gaat spelen. Tijd om bij Feyenoord te spelen heeft hij niet, want dan heeft hij pijntjes. Zo gauw Denemarken echter weer moet is hij opeens weer speelklaar. Zou gek van die gast worden als ik Feyenoord-fan was. En natuurlijk weer geblesseerd als 'ie terug is straks.

[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 7 oktober 2008 14:28:30).]
 Help mods!
Pool: 327e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 5-2-3
Leon_FR
Talentje

Uit: Groningen
Reg.: 20 juni 2007
Gepost op 6 oktober 2008 om 21:59:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

(...)

*

Eens iets anders, wat vinden de Feyenoorders hier van de bijdrage van Tomasson dit seizoen? Ik lees net dat hij alweer voor Denemarken gaat spelen. Tijd om bij Feyenoord te spelen heeft hij niet, want dan heeft hij pijntjes. Zo gauw Denemarken echter weer moet is hij opeens weer speelklaar. Zou gek van die gast worden als ik Feyenoord-fan was. En natuurlijk weer geblesseerd als 'ie terug is straks.
Kijk maar in zijn topic op FN en op de frontpage

[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 8 oktober 2008 16:31:37).]
 Help mods!
Pool: 1480e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Demenkovets
Legende

Gepost op 6 oktober 2008 om 22:16:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leon_FR schreef:

Kijk maar in zijn topic op FN en op de frontpage

Ah duidelijk Tjonge zeg, de reacties liegen er niet om.

Er zijn zelfs al supporters die om zijn ontslag roepen.. Kan het ergens nog begrijpen ook, zou me ook flink genaaid voelen door zo'n speler (of ook veel gelezen: zakkenvuller)
 Help mods!
Turbo-Tinus72
Vaste waarde in elftal

Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 7 oktober 2008 om 08:39:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

(...)

Ah duidelijk Tjonge zeg, de reacties liegen er niet om.

Er zijn zelfs al supporters die om zijn ontslag roepen.. Kan het ergens nog begrijpen ook, zou me ook flink genaaid voelen door zo'n speler (of ook veel gelezen: zakkenvuller)

Er is er maar 1 die kan voelen of hij echt fit is of niet en dat is Tomasson zelf. Ik neem aan dat hij na al die jaren zijn lichaam goed kent. Ik maak me er niet zo'n zorgen om, fit is fit. Een blessure kan je altijd oplopen, het zou pas vervelend worden als de bondscoach van Denenmarken net als de Haan bij Makaay deed, een speler opstelt die zelf aangeeft geblesseerd te zijn.
 Help mods!
Pool: 275e, NAC Breda-PSV 2-2 (0-1)MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 7 oktober 2008 om 08:53:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Turbo-Tinus72 schreef:

Ik maak me er niet zo'n zorgen om, fit is fit.

Klopt, maar als speler begeef je je wel op glad ijs. Stel je voor dat hij om één of andere reden weer geblesseerd raakt tijdens deze interland. Dan heb je de poppen natuurlijk wel aan het dansen.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Turbo-Tinus72
Vaste waarde in elftal

Reg.: 11 juni 2007
Gepost op 7 oktober 2008 om 08:57:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:

(...)

Klopt, maar als speler begeef je je wel op glad ijs. Stel je voor dat hij om één of andere reden weer geblesseerd raakt tijdens deze interland. Dan heb je de poppen natuurlijk wel aan het dansen.

Als het om dezelfde blessure gaat heb je wel wat uit te leggen, maar als het een andere blessure is kan je er niet al teveel aan doen lijkt mij.
 Help mods!
Pool: 275e, NAC Breda-PSV 2-2 (0-1)MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 7 oktober 2008 om 12:30:44.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord in dezelfde poule als Nancy. Verder met CSKA Moskou, Lech Poznan en Deportivo la Coruna een sterke poule, maar er zijn zeker kansen.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
WOENSEL
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 7 oktober 2008 om 12:33:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Groep H:
CSKA Moskou
Deportivo la Coruna
Feyenoord
Nancy
Lech Poznan

Nancy zal blij zijn...
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Demenkovets
Legende

Gepost op 7 oktober 2008 om 12:40:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Turbo-Tinus72 schreef:

(...)

Er is er maar 1 die kan voelen of hij echt fit is of niet en dat is Tomasson zelf. Ik neem aan dat hij na al die jaren zijn lichaam goed kent. Ik maak me er niet zo'n zorgen om, fit is fit. Een blessure kan je altijd oplopen, het zou pas vervelend worden als de bondscoach van Denenmarken net als de Haan bij Makaay deed, een speler opstelt die zelf aangeeft geblesseerd te zijn.

Het is ook meer dat Tomasson bij Feyenoord steeds geblesseerd is, terwijl hij bij de eerstvolgende interland opeens weer doodleuk meedoet. Vooral zo'n potje tegen Malta, wordt dan eerst 100% fit en ga spelen voor je club lijkt mij. Best frustrerend voor de supporters kan ik me voorstellen, niet voor je eigen club uit (kunnen) komen, maar zo gauw Denemarken weer moet is 'ie weer foetsie en opeens fit.

Lekkere loting trouwens, gaan de Fransen nu Rotterdam slopen of mag Feyenoord weer naar Frankrijk?
 Help mods!
Sevso
Bankzitter

Gepost op 7 oktober 2008 om 13:30:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nancy uit zal zonder Feyenoord supporters zijn, lijkt me logisch.

Wel lachen trouwens, Nancy. Die voorzitter keek niet zo heel blij.

Coruna, Moskou, leuke uitwedstrijden. Eens kijken of m'n werkrooster het toe laat.

[Dit bericht is veranderd door Sevso (op 7 oktober 2008 13:32:47).]
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Gepost op 7 oktober 2008 om 13:38:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sevso schreef:

Nancy uit zal zonder Feyenoord supporters zijn, lijkt me logisch.

Wel lachen trouwens, Nancy. Die voorzitter keek niet zo heel blij.

Coruna, Moskou, leuke uitwedstrijden. Eens kijken of m'n werkrooster het toe laat.

Je speelt maar 1x tegen elke ploeg he, niet uit én thuis.. Is het al bekend welke wedstrijden uit en thuis zijn?
 Help mods!
Sevso
Bankzitter

Gepost op 7 oktober 2008 om 14:22:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Demenkovets schreef:

(...)

Je speelt maar 1x tegen elke ploeg he, niet uit én thuis.. Is het al bekend welke wedstrijden uit en thuis zijn?

Nee, dat weet ik.

Ik hoop dus Moskou en Depor uit. Stond er inderdaad niet echt duidelijk. Maar dat lijkt mij de leukste uitwedstrijd aangezien Nancy zonder fans zal zijn (verwacht ik) en die andere ken ik niet zo. Maar lijkt me niet echt super. Heb net effe wat op internet opgezocht....
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 58 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk