| Poster | | Topic: [club] Feyenoord deel VIII |  |
|
Sevso Regelmatige invaller
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 245 Reg.: 28 december 2007 | Deze discussie duurt nu al ongeveer 158 pagina's ofzo. Te oude spelers. Geen restwaarde. Kan een club als Feyenoord niet hebben. Ten dode opgeschreven. Paar leuke talenten, maar moeten het nog maar bewijzen. Prestaties zijn slecht. Supporters zijn slecht. Stadion te oud. Nieuw stadion. Leuk! Een gebouw waarin, volgens media, 100.000 supporers moeten kunnen. Waar gaat men dat van betalen? Niet te realiseren. 2-2 Tegen de aartsrivaal, in de laatste 5 minuten niet verliezen van de aartsrivaal! Gelukkig zijn we! Natuurlijk. Alles beter dan een nederlaag. Word gevierd als kampioenschap. Triest. Met een 0-1 achterstand naar Zweden toe. Stugge ploegen, die Zweden. Op strijd winnen, 1-2! Strijd! Dat willen we zijn. Dat is Feyenoord. Ook triest. Tekenend het niveau. Voetbal was namelijk slecht. Klopt. Maar wel vechtvoetbal, karakter, met zo'n slecht elftal. Het lijkt wel Feyenoord waar de meeste supporers verliefd op zijn geworden. Een sponsor die op de rand van de afgrond staat. Een club die op zaterdag nog niet kan zeggen of de spelersbus op zondag nog kan rijden. Een strijdend elftal. Straks een niet nader te noemen investeerder die de club weer "red" van de ondergang. Paar mooie successen. Worden groots gevierd. We zijn kampioenskandidaad voor de komende jaren.
En zo begint het weer opnieuw.
|
|
|
lapswanz.25/5/88.ec.1 Legende
Uit: Florence Vak: Zuid - D Posts: 1870 Reg.: 28 maart 2000 | "The night of the living dead" zou een goede titel voor dat boek zijn.
|
|
|
WOENSEL Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 738 Reg.: 29 februari 2008 |
quote: Sevso schreef:
Deze discussie duurt nu al ongeveer 158 pagina's ofzo. Te oude spelers. Geen restwaarde. Kan een club als Feyenoord niet hebben. Ten dode opgeschreven. Paar leuke talenten, maar moeten het nog maar bewijzen. Prestaties zijn slecht. Supporters zijn slecht. Stadion te oud. Nieuw stadion. Leuk! Een gebouw waarin, volgens media, 100.000 supporers moeten kunnen. Waar gaat men dat van betalen? Niet te realiseren. 2-2 Tegen de aartsrivaal, in de laatste 5 minuten niet verliezen van de aartsrivaal! Gelukkig zijn we! Natuurlijk. Alles beter dan een nederlaag. Word gevierd als kampioenschap. Triest. Met een 0-1 achterstand naar Zweden toe. Stugge ploegen, die Zweden. Op strijd winnen, 1-2! Strijd! Dat willen we zijn. Dat is Feyenoord. Ook triest. Tekenend het niveau. Voetbal was namelijk slecht. Klopt. Maar wel vechtvoetbal, karakter, met zo'n slecht elftal. Het lijkt wel Feyenoord waar de meeste supporers verliefd op zijn geworden. Een sponsor die op de rand van de afgrond staat. Een club die op zaterdag nog niet kan zeggen of de spelersbus op zondag nog kan rijden. Een strijdend elftal. Straks een niet nader te noemen investeerder die de club weer "red" van de ondergang. Paar mooie successen. Worden groots gevierd. We zijn kampioenskandidaad voor de komende jaren.
Perferct verwoord..
Hele goede post, mijn complimenten. 
|
|
|
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 245 Reg.: 28 december 2007 |
quote: WOENSEL schreef:
(...)
Perferct verwoord..
Hele goede post, mijn complimenten. 
Dank.
Alleen jammer dat je dan weer dat laatste stukje doorstreept. Want er komt vast wel weer iemand. Weer een grote kale man. Jeroen heet-ie. Gaat ons redden. Let maar op.
|
|
|
Turbo-Tinus72 Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 385 Reg.: 11 juni 2007 |
(...)
Dank.
Alleen jammer dat je dan weer dat laatste stukje doorstreept. Want er komt vast wel weer iemand. Weer een grote kale man. Jeroen heet-ie. Gaat ons redden. Let maar op.
Is dat soms de broer van Jorien van den Herik?
|
|
|
WOENSEL Bankzitter
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
(...)
??
Neeh dat is Bart..duh.. 
|
|
|
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 245 Reg.: 28 december 2007 |
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
(...)
Het is Jorien udercover. Heeft zich een snor aangemeten, een cavia z'n hoofd gezet en vervolgens zonder problemen het Maasgebouw ingewandeld.
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7687 Reg.: 18 juli 2002 |
Deze discussie duurt nu al ongeveer 158 pagina's ofzo. Te oude spelers. Geen restwaarde. Kan een club als Feyenoord niet hebben. Ten dode opgeschreven. Paar leuke talenten, maar moeten het nog maar bewijzen. Prestaties zijn slecht. Supporters zijn slecht. Stadion te oud. Nieuw stadion. Leuk! Een gebouw waarin, volgens media, 100.000 supporers moeten kunnen. Waar gaat men dat van betalen? Niet te realiseren. 2-2 Tegen de aartsrivaal, in de laatste 5 minuten niet verliezen van de aartsrivaal! Gelukkig zijn we! Natuurlijk. Alles beter dan een nederlaag. Word gevierd als kampioenschap. Triest. Met een 0-1 achterstand naar Zweden toe. Stugge ploegen, die Zweden. Op strijd winnen, 1-2! Strijd! Dat willen we zijn. Dat is Feyenoord. Ook triest. Tekenend het niveau. Voetbal was namelijk slecht. Klopt. Maar wel vechtvoetbal, karakter, met zo'n slecht elftal. Het lijkt wel Feyenoord waar de meeste supporers verliefd op zijn geworden. Een sponsor die op de rand van de afgrond staat. Een club die op zaterdag nog niet kan zeggen of de spelersbus op zondag nog kan rijden. Een strijdend elftal. Straks een niet nader te noemen investeerder die de club weer "red" van de ondergang. Paar mooie successen. Worden groots gevierd. We zijn kampioenskandidaad voor de komende jaren.
Grappig dat enkele posts nadat jij mij credits geeft voor een opmerking dat ik dat direct ook bij jou kan doen!
Dit is namelijk goed verwoord hoe het gaat bij feyenoord.
Alleen die laatste zin (waar al eerder iemand over struikelde) is een beetje een gevalletje 'de wens is de vader van de gedachte' want of iemand hier zijn vingers aan wil branden vraag ik me af.
Ik denk eerlijk gezegd dat er te weinig potentie in de spelersgroep zit, te veel schulden in de club, te veel vervelende ervaringen uit het verleden (Nancy, 'redder' vd Herik die zijn leven (spreekwoordelijk sowieso) niet veilig was enz.) om iemand die fout te laten maken.
Maar we gaan het zien, gezien de post die bljkbaar goed de verhoudingen/stemmingswisselingen aangeeft blijkt ook wel dat een nieuw stadion en een zuchtje wind alles weer anders kunnen maken (op de korte termijn dan) en wat een vleugje blijvend positivisme kan doen weten we natuurlijk niet.
|
|
|
Buffel Legende
Uit: Noordwijk Vak: - Posts: 1834 Reg.: 2 juli 2003 |
quote: MiKaZa schreef:
Nee, want de discussie komt voort uit jouw opmerking:
(...)
PS: als je mensen aanspreekt op hun zinsbouw terwijl je zelf het bovenstaande zegt 
Die woordkeuze is inderdaad belabberd. Sterker nog: het klopt niet.
Op de geselecteerde, en door jou aangepaste, zinnen reageer ik maar niet meer. Het wordt van kwaad tot erger en dat komt deze topic niet ten goede.
|
|
|
quote: Buffel schreef:
(...)
Die woordkeuze is inderdaad belabberd. Sterker nog: het klopt niet.
Op de geselecteerde, en door jou aangepaste, zinnen reageer ik maar niet meer. Het wordt van kwaad tot erger en dat komt deze topic niet ten goede.
Als mijn zinnen zo erg zijn dan rest je 3 optie's:
1) Melden dat er slecht taalgebruik voor komt in mijn post bij de mod's want dat is niet de bedoeling van een forum
2) Als de inhoud slecht is kun je me fileren
3) Als de inhoud goed is kun je me negeren.
Ik zou zeggen: doe er iets mee want deze discussie dood laten bloeden is zo zonde! Ik ben namelijk net aangekomen bij het punt: jouw telling van maximaal 4 basisspelers dit seizoen zijn 30 jaar of ouder klopt gewoon niet.
|
|
|
Juanito Basisspeler
Uit: Malaga/Amsterdam Vak: Noord - RR Posts: 348 Reg.: 2 maart 2001 | Mikaza,
Hier moet ik de Feyenoorders toch echt even bijvallen. Tot nu toe zijn er vijf competitiewedstrijden gespeeld en alleen tegen Volendam stonden er vijf 30-plussers in de basis. Alle andere westrijden waren er het drie of vier. Een andere vraag is of dit zo blijft als Landzaat, Lucius ed weer hersteld zijn van hun blessures. Wel, laten we dit even afwachten.
Om nog wat olie te gooien op een andere non discussie: ook Hofland wordt dit seizoen, in januari namelijk, 30.
Waar Mikaza wel een punt heeft, en daar gaat geen enekele Feyenoorder hier op in, is dat er in de huide selectie van Feyenoord niet 1 spler te vinden is in de categorie 22 tot 28 jaar. Simpel gezegd: de splers zijn of 29jaar en ouder of 22 jaar en jonger. En normaal gesproken zijn oudere splers blessuregevoeliger en jongere spelers niet constant in hun presteren (uitzonderingen daargelaten) En dat is nu het probleem van dit Feyenoord.
Maar goed heren Feyenoorders droom lekker verder onder jullie Feyenoord dekbedje van dat 100.000 plus stadion, dan komt het vast helemaal goed met de club.
|
|
|
Voijke International
Uit: Eindhoven Vak: West - J Posts: 615 Reg.: 18 november 2005 |
quote: Juanito schreef:
Maar goed heren Feyenoorders droom lekker verder onder jullie Feyenoord dekbedje van dat 100.000 plus stadion, dan komt het vast helemaal goed met de club.
Deze krijgen ze van hun sponser, Wouter Bos. Hij financiert de hele bups, incl. nieuwe spelers. Evt tekorten in spelersfondsen worden ruimschoots vergoed. Ook het stadion wordt door onze Wout betaald met belastinggeld, want we willen de credietcrisis toch tegen gaan. 
|
|
|
DJX Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Posts: 772 Reg.: 11 augustus 2002 |
Mikaza,
Hier moet ik de Feyenoorders toch echt even bijvallen. Tot nu toe zijn er vijf competitiewedstrijden gespeeld en alleen tegen Volendam stonden er vijf 30-plussers in de basis. Alle andere westrijden waren er het drie of vier. Een andere vraag is of dit zo blijft als Landzaat, Lucius ed weer hersteld zijn van hun blessures. Wel, laten we dit even afwachten.
Om nog wat olie te gooien op een andere non discussie: ook Hofland wordt dit seizoen, in januari namelijk, 30.
Waar Mikaza wel een punt heeft, en daar gaat geen enekele Feyenoorder hier op in, is dat er in de huide selectie van Feyenoord niet 1 spler te vinden is in de categorie 22 tot 28 jaar. Simpel gezegd: de splers zijn of 29jaar en ouder of 22 jaar en jonger. En normaal gesproken zijn oudere splers blessuregevoeliger en jongere spelers niet constant in hun presteren (uitzonderingen daargelaten) En dat is nu het probleem van dit Feyenoord.
In mijn ogen de beoogde basisopstelling?
Roy Makaay (33)
Jon Dahl Tomasson (33)
Giovanni van Bronckhorst (33)
Luigi Bruins (21)
Karim El Ahmadi (23)
Jonathan De Guzman (21)
Tim de Cler (29)
Kevin Hofland (29)
André Bahia (25)
Georginio Wijnaldum (17)
Henk Timmer (37)
4 dertigers, 6 twintigers en 1 teener. Lijkt me toch niet zo'n heel vreemde leeftijds samenstelling?
PSV heeft wel eens een ouder team gehad.
|
|
|
Buffel Legende
(...)
Als mijn zinnen zo erg zijn dan rest je 3 optie's:
1) Melden dat er slecht taalgebruik voor komt in mijn post bij de mod's want dat is niet de bedoeling van een forum
2) Als de inhoud slecht is kun je me fileren
3) Als de inhoud goed is kun je me negeren.
Ik zou zeggen: doe er iets mee want deze discussie dood laten bloeden is zo zonde! Ik ben namelijk net aangekomen bij het punt: jouw telling van maximaal 4 basisspelers dit seizoen zijn 30 jaar of ouder klopt gewoon niet.
Kolere MiKaZa...steek ik de hand in eigen boezem door toe te geven dat MIJN zin niet deugde, kom je met zo'n post. Met alle respect....
De (inderdaad) nondiscussie is nu wel gevoerd. Ik heb al meerdere malen de feiten (tot nu toe) opgesomd, hetgeen anderen nu ook weer hebben gedaan. Ik ga het niet wéér herhalen.
En (ook) inderdaad, het zou niet gek zijn geweest als Feyenoord in de categorie 23 tot 28 er één of twee spelers bij had gehad. Met de bruikbare El Ahmadi, de weinig bruikbare Bahia en de nauwelijks bruikbare Greene redden we het niet.
Nergens beweer ik overigens dat Feyenoord een wereldteam heeft. Wèl beweer ik dat het ook weer zeker niet zó slecht is gesteld als sommige mensen beweren.
[Dit bericht is veranderd door Buffel (op 10 oktober 2008 22:35:48).]
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10698 Reg.: 8 augustus 2001 | |
|
HJB Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - Y Posts: 1584 Reg.: 1 september 2000 |
quote: Gelderse Boer schreef:
Ik weet niet of het hier al is gepost, maar check dit filmpje van een tegenstander van Feyenoord
http://nl.youtube.com/watch?v=KoA9UNpF1xk&eurl=http
Dat is pas een sfeeractie!
In Rotterdam hebben ze al moeite om hun logo, tijdens de belangrijkste wedstrijd van het jaar, op de juiste manier te laten zien! 
|
|
|
WOENSEL Bankzitter
quote: Gelderse Boer schreef:
Ik weet niet of het hier al is gepost, maar check dit filmpje van een tegenstander van Feyenoord
http://nl.youtube.com/watch?v=KoA9UNpF1xk&eurl=http
Die gasten zijn echt gestoord
Kan wel eens de schorsing opleveren waar de UEFA op zinspreekt...wanneer deze gasten massaal Rotterdam zullen aandoen..
Dit kan wel eens goed uit de hand gaan lopen.
Wanneer is deze wedstrijd gepland?
Wil graag de chaos zien. 
@ HJB
Hoezo??
Iedereen was er ondersteboven van 
[Dit bericht is veranderd door WOENSEL (op 11 oktober 2008 00:41:32).]
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3010 Reg.: 8 april 1999 |
En (ook) inderdaad, het zou niet gek zijn geweest als Feyenoord in de categorie 23 tot 28 er één of twee spelers bij had gehad. Met de bruikbare El Ahmadi, de weinig bruikbare Bahia en de nauwelijks bruikbare Greene redden we het niet.
He he, dat probeer ik dus de hele tijd al duidelijk te maken, dat de Feyenoord-selectie spelers in deze leeftijd ontbeert... Fijn dat je het licht zo langzamerhand ook begint te zien!
@Juanito, de discussie gaat om de beoogde basisopstelling, niet de fantasie-opstellingen van de laatste weken vanwege al die geblesseerden... En Hofland is pas in juni jarig, niet in januari.
@DJX, ik kom tot een volgende opstelling, afgezien van blessures/schorsingen:
Henk Timmer (37)
Lucius (31)
Kevin Hofland (29)
André Bahia (25)
Tim de Cler (29)
Giovanni van Bronckhorst (33)
Karim El Ahmadi (23)
Jonathan De Guzman (21)
Landzaat (32) / Biseswar (20) / Wijnaldum (17)
Jon Dahl Tomasson (33)
Roy Makaay (33)
Dit zijn dus 5 Ã 6 dertigers, waarbij aangetekend dat De Cler binnen een maand ook al 30 is. Hoeft op zich geen punt te zijn als dit exceptionele spelers zijn, maar dit zijn in dit geval veelal waterdragers of spelers op hun retour. Die tillen het team dus ook niet echt naar een hoger niveau.
|
|
|
HJB Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - Y Posts: 1584 Reg.: 1 september 2000 |
quote: WOENSEL schreef:
(...)
Wanneer is deze wedstrijd gepland?
Wil graag de chaos zien. 
17 december; hier het volledige pouleprogramma:
23/10 20.45 CSKA Moskou - Dep. La Coruna
23/10 20.45 AS Nancy - Feyenoord
06/11 20.45 Feyenoord - CSKA Moskou
06/11 20.45 Poznan - AS Nancy
27/11 20.45 CSKA Moskou - Poznan
27/11 20.45 Dep. La Coruna - Feyenoord
04/12 20.45 Poznan - Dep. La Coruna
04/12 20.45 AS Nancy - CSKA Moskou
17/12 20.45 Feyenoord - Poznan
17/12 20.45 Dep. La Coruna - AS Nancy
|
|
|
WOENSEL Bankzitter
quote: HJB schreef:
(...)
17 december; hier het volledige pouleprogramma:
23/10 20.45 CSKA Moskou - Dep. La Coruna
23/10 20.45 AS Nancy - Feyenoord
06/11 20.45 Feyenoord - CSKA Moskou
06/11 20.45 Poznan - AS Nancy
27/11 20.45 CSKA Moskou - Poznan
27/11 20.45 Dep. La Coruna - Feyenoord
04/12 20.45 Poznan - Dep. La Coruna
04/12 20.45 AS Nancy - CSKA Moskou
17/12 20.45 Feyenoord - Poznan
17/12 20.45 Dep. La Coruna - AS Nancy
Bedankt.
Kijk eens aan, misschien wel een beslissende...extra adrealine.
Eens kijken of ze echte supporters zijn van hun club 
|
|
|
Kolere MiKaZa...steek ik de hand in eigen boezem door toe te geven dat MIJN zin niet deugde, kom je met zo'n post. Met alle respect....
De (inderdaad) nondiscussie is nu wel gevoerd. Ik heb al meerdere malen de feiten (tot nu toe) opgesomd, hetgeen anderen nu ook weer hebben gedaan. Ik ga het niet wéér herhalen.
Nergens beweer ik overigens dat Feyenoord een wereldteam heeft. Wèl beweer ik dat het ook weer zeker niet zó slecht is gesteld als sommige mensen beweren.
Gezien het feit dat je zoals Demenkovets al aangeeft dat je ondanks je tegen beter weten in praten wel weet dat de leeftijdsopbouw in de selectie belachelijk is (zeker voor een arme club) zullen we inderdaad maar stoppen met deze discussie.
Precies, en er zijn ook nog wat blessuregevallen waarvan het zeker niet ondenkbaar is dat ze in de basis komen. Overigens zie mijn telling hierboven eens dan.
PS: Ik heb even geteld maar volgens mij stonden er tegen Heracles 5, tegen Volendam 6, tegen ajax 6, tegen Groningen 6 en tegen NEC 4 spelers in de basis die dit seizoen minimaal 30 zijn. Dat jij vindt dat een verdediger van 30 niet oud is is prima, maar de discussie kwam zoals gezegd voort uit
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9973 Reg.: 19 juni 2003 | We kunnen wel een weddenschapje aangaan hoeveel 30-ers er tegen Willem II in staan? Leuk?
|
|
|
Voijke International
Uit: Eindhoven Vak: West - J Posts: 615 Reg.: 18 november 2005 | |
|
quote: Remco. schreef:
We kunnen wel een weddenschapje aangaan hoeveel 30-ers er tegen Willem II in staan? Leuk?
Voor mij hoeft het niet. Waar het alleen om ging was dat Buffel met argumenten als:
quote: De Cler tel ik niet meer bij de oudere spelers. Dat zou namelijk betekenen dat jij over 2 jaar en ik over 3 jaar oud ben. Dat weiger ik te accepteren.
Probeerde aan te geven dat feyenoord niet zoveel dertigers heeft, zo begon Demenkovets namelijk......
|
|
|
Buffel Legende
(...)
Precies, en er zijn ook nog wat blessuregevallen waarvan het zeker niet ondenkbaar is dat ze in de basis komen. Overigens zie mijn telling hierboven eens dan.
PS: Ik heb even geteld maar volgens mij stonden er tegen Heracles 5, tegen Volendam 6, tegen ajax 6, tegen Groningen 6 en tegen NEC 4 spelers in de basis die dit seizoen minimaal 30 zijn. Dat jij vindt dat een verdediger van 30 niet oud is is prima, maar de discussie kwam zoals gezegd voort uit
MiKaZa, je lijkt me een kei te worden van het voeren van een discussie in een discussie. Mede daardoor zuigt deze topic, omdat we steeds afwijken van het onderwerp. Overigens klasse dat jij nu niet de hand in eigen boezem steekt dat je het (weer) verkeerd interpreteerde. Dat siert je.
De balans in de selectie van Feyenoord is niet optimaal. MAAR: ik begon mijn opmerkingen door te stellen dat de spelers van Feyenoord gemiddeld genomen ook weer niet zoooo dramatisch oud zijn. Dat deed ik door het gemiddelde aan te geven. Jij vindt de leeftijdsopbouw (ik citeer) belachelijk, ik zie dat een stuk genuanceerder.
Je tellingen kloppen trouwens ook (weliswaar consequent) niet. Lees de VI er maar op na. Maar goed, de waarheid ligt een beetje in het midden. Ik zit er bij sommige wedstrijden één te laag, jij twee te hoog.
Overigens, een beetje overbodige info., Tomasson is net 32 geworden en is geen 33.
|
|
|