PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Eredivisie en Eerste divisie
[club] Feyenoord deel VIII
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 47 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 47 »

Poster
Topic: [club] Feyenoord deel VIII 
akuma
Jeugdspeler

Vak: -
Reg.: 14 mei 2008
Gepost op 13 oktober 2008 om 11:49:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wat ik hier allemaal lees , t lijkt wel feyenoord-haters of mense die alleen t negatieve zien.
Ik als Feyenoord supporter heb respect voor wat psv heeft gepresteerd t gaat wel wat minder elk jaar maar dat is niet meer dan logisch als je spelers als cocu/alex/farfan/gomes kwijt raakt.
Ik kijk als t om feyenoord gaat niet door een roze bril ,Het gaat gewoon slecht de ouderen brengen niet wat we hadden verwacht.

Timmer ,goeie reactie maar de rest is zwak tot matig, vooral hoge voorzetten.

onze verdediging is niet stabiel genoeg wisselen sterke met zwakke momenten af en die zwakke kosten ons tegen goals.

Ons middenveld is een van de weinige licht punten(fer/wijnaldum/elahmadi/deguzman/gio/landzaat/bruins/biseswar)
veel voetbal en creatieviteit alleen vind ik dat gio meer controlerend gericht moet spelen en dan missen we misschien nog een type simmons.

Onze aanval moet echt sterker ik vond 1 oudje al genoeg, nu lopen we er met 2 voor allebij niet de scherp/snelste.
Gelukkig zitten er jongens te dringen naar hun plaats.
Zoals erasmus/pedro/janota.
Het bestuur ziet t gelukkig ook vandaar dat ze ook 5mil wouden inversteren in die Arnautovic.
Misschien dat hij alsnog komt of een vergelijkbaar type.

We zijn aan t bouwen aan de toekomst niet iedereen ziet t of vind t te lang duren maar t gebeurd.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
ya ya
Internationale topspeler

Reg.: 6 juli 2005
Gepost op 13 oktober 2008 om 12:10:47.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een aantal jeugdspelers opstellen omdat je niks anders hebt en daar dmv investeringspoules je volledige toekomst vanaf laten hangen, heeft niks te maken met bouwen aan de toekomst, maar eerder met jarenlang wanbeleid.
Jij maakt van een drama voor Feyenoord een rooskleurig verhaaltje en ziet spelers aandringen (Pedro/ Erasmus) die nog geen 5 minuten mee hebben mogen doen, in een elftal met 15 geblesseerden. Feyenoord heeft niet voor niets een blik B-spelers gehaald met Mols, Lucius, Greene en Landzaat. Dat doe je niet als je een aantal grote talenten chter de hand hebt die je vervolgens in hun ontwikkeling remt.
Janota mag af en toe invallen maar is niks beter dan Biseswar, die eigenlijk al gedumpt was. Fer en Wijnaldum zijn noodgedwongen opgesteld en zijn blijven staan omdat Bruins uit vorm is, de Guzman gebleseerd/geschorst is en Feyenoord op RB geen fatsoenlijke speler kan opstellen.
Maar als jij het positief in wil blijven zien heb ik daar respect voor. Dan ga je misschien toch nog met een glimlach op je gezicht naar de Kuip en is in ieder geval je zondagmorgen een goeie.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Vak: Oost - X
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 13 oktober 2008 om 12:11:16.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

wat ik hier allemaal lees , t lijkt wel feyenoord-haters of mense die alleen t negatieve zien.
Ik als Feyenoord supporter heb respect voor wat psv heeft gepresteerd t gaat wel wat minder elk jaar maar dat is niet meer dan logisch als je spelers als cocu/alex/farfan/gomes kwijt raakt.
Ik kijk als t om feyenoord gaat niet door een roze bril ,Het gaat gewoon slecht de ouderen brengen niet wat we hadden verwacht.

Timmer ,goeie reactie maar de rest is zwak tot matig, vooral hoge voorzetten.

onze verdediging is niet stabiel genoeg wisselen sterke met zwakke momenten af en die zwakke kosten ons tegen goals.

Ons middenveld is een van de weinige licht punten(fer/wijnaldum/elahmadi/deguzman/gio/landzaat/bruins/biseswar)
veel voetbal en creatieviteit alleen vind ik dat gio meer controlerend gericht moet spelen en dan missen we misschien nog een type simmons.

Onze aanval moet echt sterker ik vond 1 oudje al genoeg, nu lopen we er met 2 voor allebij niet de scherp/snelste.
Gelukkig zitten er jongens te dringen naar hun plaats.
Zoals erasmus/pedro/janota.
Het bestuur ziet t gelukkig ook vandaar dat ze ook 5mil wouden inversteren in die Arnautovic.
Misschien dat hij alsnog komt of een vergelijkbaar type.

We zijn aan t bouwen aan de toekomst niet iedereen ziet t of vind t te lang duren maar t gebeurd.

Zeg nou eens zelf, je zegt zelf:

Keeper niet goed genoeg (en oud)
Verdediging niet stabiel genoeg
Aanval niet scherp (en oud)

Daarnaast is de bank heel dun bezet, is er geen geld voor versterkingen, sterker nog: er is niet eens geld om die oudjes te vervangen totdat er een bankzitter wordt verkocht (daar staan ze vast niet voor in de rij).

Vind je het dan gek dat ik als ik dat allemaal zie geen cent geef voor de toekomst van feyenoord?
 Help mods!
Pool: 1057e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
akuma
Jeugdspeler

Gepost op 13 oktober 2008 om 13:25:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

klopt ook wat je zegt alleen dat mense hier doen alsof de club dood is :I
we zijn af gezakt dat ontken ik niet maar zoals sommige hier praten is t net als of we morgen gaan sluiten.

de een komt met ja t zijn jeugd spelers. klopt kwa leeftijd horen ze nog in het 2de of A1 te spelen.
maar kwa niveau echt niet.
over jeugd gesproken hoe oud waren afalay en aissati ook alweer en Dirk marcellis?

je moet niet altijd kijken naar leeftijd maar naar kwaliteit. het feit dat ze zich staande hielden onder de druk van de wedstrijd tegen kalmar ,een 1-0 weg te werken is niet niks maar zij gingen daar perfect mee om en waren uit eindelijk de belagrijkste op t veld.

Bij jullie is de situatie gewoon beter waardoor jullie talenten niet voor de leeuwen worden gegooit en langzamer gebracht kunnen worden maar vroeg of laat moet je hem laten zwemmen of zinken ,alleen zo kom je er achter of hij t niveau heeft. Dat gebeurt bij jullie ook.
Ik weet de wedstrijd tegen AC milaan nog toen aissati en afalay beiden in t veld stonden,dat was t moment van vecht met de leeuwen of afhaken. Ze hebben een betere voor bereiding gehad dan bij ons maar het moment van zwemmen of zinken is t zelfde.

Natuurlijk als er geen geld is en er versterkt moet worden wat niet kan ,begrijp ik t ook wel ben niet blind zoals sommige feyenoord supporters,maar dat we dood zijn :nee .

waar feyenoord zich voornamelijk op concentreerd is talentvolle jeugd.
Die zijn goedkoop en als ze een paar jaar ouder zijn geworden en wat ervarender zal de club pas weer wat omhoog gaan.
Wij kunnen ons geen miskoop meer veroorloven.
We zijn nog geneens klaar met de opruiming van overbodige spelers.

quote:
akuma schreef:

klopt ook wat je zegt alleen dat mense hier doen alsof de club dood is :I
we zijn af gezakt dat ontken ik niet maar zoals sommige hier praten is t net als of we morgen gaan sluiten.

de een komt met ja t zijn jeugd spelers. klopt kwa leeftijd horen ze nog in het 2de of A1 te spelen.
over jeugd gesproken hoe oud waren afalay en aissati ook alweer en Dirk marcellis?

je moet niet altijd kijken naar leeftijd maar naar kwaliteit. het feit dat ze zich staande hielden onder de druk van de wedstrijd tegen kalmar ,een 1-0 weg te werken is niet niks maar zij gingen daar perfect mee om en waren uit eindelijk de belagrijkste op t veld.

Bij jullie is de situatie gewoon beter waardoor jullie talenten niet voor de leeuwen worden gegooit en langzamer gebracht kunnen worden maar vroeg of laat moet je hem laten zwemmen of zinken ,alleen zo kom je er achter of hij t niveau heeft. Dat gebeurt bij jullie ook.
Ik weet de wedstrijd tegen AC milaan nog toen aissati en afalay beiden in t veld stonden,dat was t moment van vecht met de leeuwen of afhaken. Ze hebben een betere voor bereiding gehad dan bij ons maar het moment van zwemmen of zinken is t zelfde.

Natuurlijk als er geen geld is en er versterkt moet worden wat niet kan ,begrijp ik t ook wel ben niet blind zoals sommige feyenoord supporters,maar dat we dood zijn :nee .

Die zijn goedkoop en als ze een paar jaar ouder zijn geworden en wat ervarender zal de club pas weer wat omhoog gaan.
want er is heel weinig geld, waarvan denkje dat ze arnautovic zouden halen of tim krul die waar schijnlijk in de winterstop komt.

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 13 oktober 2008 13:28:54).]
 Help mods!
Henny Huiswijn
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Reg.: 31 mei 2001
Gepost op 13 oktober 2008 om 13:35:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

En dit geeft precies aan waar het probleem bij Feyenoord ligt. Hallo! We hebben het over Kalmar! Een Zweedse houthakkersvereniging waar een Feyenoord in haar goede jaren 2 keer met 5-0 overheen zou zijn gegaan. Op het moment dat dit clubje als een zware horde gezien wordt weet je dat je ver afgegleden bent.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.270,4VoVo: -Opstelling: incompleet
MiKaZa
Legende

Gepost op 13 oktober 2008 om 13:48:14.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

klopt ook wat je zegt alleen dat mense hier doen alsof de club dood is

Natuurlijk als er geen geld is en er versterkt moet worden wat niet kan ,begrijp ik t ook wel ben niet blind zoals sommige feyenoord supporters,maar dat we dood zijn .

(...)

Poe, moeilijk te volgen verhaal ivm ontbrekende leestekens, hoofdletters enz. enz. maar wat ik er van begrijp ga ik op reageren:

- De jeugd die bij PSV doorbrak (Marcellis was overigens wel wat ouder dan Fer of Wijnaldum) hoefde niet dragend te zijn, bij Feyenoord wordt dat wel gevraagd
- Kalmar stelt echt geen drol voor dus dat is niet zo bijzonder
- Er is geen geld en ook de talenten opbrengsten zijn deels al verpatst aan investeerders en zaakwaarnemers. Hoe dat op te vangen?

Als aanvulling heb ik nog even de basiself van de laatste wedstrijd gepakt en een voorspelling gedaan. Ben benieuwd naar de meningen van de Feyenoorders waar ik mis zit:

Timmer: oud dus 0 euro opbrengst
Greene: kan niet voetballen dus 0 euro opbrengst
Bahia: is niet bijzonder veel, 2 miljoen opbrengst
Van Bronckhorst: oud dus 0 euro opbrengst
De Cler: oud en niet extreem bijzonder, 1 miljoen opbrengst
Bruins: na aftrek van alle investeerdersopbrengsten 5 miljoen
Wijnaldum: kan zeker een grote worden, 12 miljoen na aftrek van alle investeerdersopbrengsten
El Ahmadi: Heel aardige speler, 6 miljoen opbrengst
Fer: talent, maar zeker geen Wijnaldum, 6 miljoen na aftrek van alle investeerdersopbrengst
Biseswar: hooguit naar 1e divisie Engeland of naar degradatiekandidaat Duitsland ofzo, 2 miljoen
Makaay: oud dus 0 euro opbrengst.

Ik denk dat ik zeker niet te laag heb ingezet. Uiteraard zou een speler nog kunnen verrassen (of juist gratis de deur uit wandelen aan het einde vh contract) maar dit gok ik nu zo ongeveer.

Totale opbrengst van de basiself is dus een kleine 35 miljoen in mijn ogen. Van wat er verder nog beschikbaar is aan basisspelers (Hofland, Lucius, Landzaat enz.) hoef je ook geen spetterende inkomsten te verwachten.

Dus over een jaar of 3 zou Feyenoord met zo'n 35 miljoen euro in de pocket een compleet nieuw elftal moeten hebben, dat moet bestaan uit eigen jeugd en aankopen. Sterkte ermee!
 Help mods!
Pool: 1057e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
akuma
Jeugdspeler

Gepost op 13 oktober 2008 om 14:19:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Henny Huiswijn schreef:

(...)

En dit geeft precies aan waar het probleem bij Feyenoord ligt. Hallo! We hebben het over Kalmar! Een Zweedse houthakkersvereniging waar een Feyenoord in haar goede jaren 2 keer met 5-0 overheen zou zijn gegaan. Op het moment dat dit clubje als een zware horde gezien wordt weet je dat je ver afgegleden bent.

kalmar is ook niet groots maar voor 17 jarige spelers die een 0-1 uit duel moeten doen keren is t wel wat.
 Help mods!
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 13 oktober 2008 om 14:43:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Henny Huiswijn schreef:

(...)

Eens maar dat geldt voor het hele Nederlandse voetbal. Voorbeelden genoeg de laatste jaren, kijk ajax bijvoorbeeld eens. Na jaren gestuntel in de voorronde CL verliezen ze het afgelopen seizoen zelfs van Twente de play-offs finale.
Als land is Nederland zwaar afgegleden door het achterblijven in de opbrengsten uit tvgelden enz.
Nationaal heeft er een sterke nivellering plaatsgevonden waardoor clubs als Heerenveen, Twente, AZ en Groningen al niet meer onder doen voor Feyenoord en binnenkort wellicht ook niet meer voor Ajax en PSV.

Ik moet bijvoorbeeld eens zien wat er met PSV zal gebeuren wanneer ooit de CL misgelopen wordt. Dan loop je niet alleen de miljoenen mis voor duurdere en betere spelers maar je mist bovendien dat stukje meer aantrekkingskracht.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.405,6VoVo: -Opstelling: -
Godfather
Nationale topspeler

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 13 oktober 2008 om 14:43:35.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

kalmar is ook niet groots maar voor 17 jarige spelers die een 0-1 uit duel moeten doen keren is t wel wat.

Je doet net of Feyenoord met heel het elftal van de B1 aantrad. Alleen Wijnaldum was die avond 17 en begon in de basis, geloof ik. Heel het veteranen(ex-)international team was ook aanwezig en had nog moeite met Kalmar. Triest.
 Help mods!
Pool: 9e, NAC Breda-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.503,3 (daag uit)VoVo: 489e / 919e / 465eOpstelling: 4-2-4
akuma
Jeugdspeler

Gepost op 13 oktober 2008 om 14:56:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:

(...)

Poe, moeilijk te volgen verhaal ivm ontbrekende leestekens, hoofdletters enz. enz. maar wat ik er van begrijp ga ik op reageren:

- De jeugd die bij PSV doorbrak (Marcellis was overigens wel wat ouder dan Fer of Wijnaldum) hoefde niet dragend te zijn, bij Feyenoord wordt dat wel gevraagd
- Kalmar stelt echt geen drol voor dus dat is niet zo bijzonder
- Er is geen geld en ook de talenten opbrengsten zijn deels al verpatst aan investeerders en zaakwaarnemers. Hoe dat op te vangen?

Als aanvulling heb ik nog even de basiself van de laatste wedstrijd gepakt en een voorspelling gedaan. Ben benieuwd naar de meningen van de Feyenoorders waar ik mis zit:

Timmer: oud dus 0 euro opbrengst
Greene: kan niet voetballen dus 0 euro opbrengst
Bahia: is niet bijzonder veel, 2 miljoen opbrengst
Van Bronckhorst: oud dus 0 euro opbrengst
De Cler: oud en niet extreem bijzonder, 1 miljoen opbrengst
Bruins: na aftrek van alle investeerdersopbrengsten 5 miljoen
Wijnaldum: kan zeker een grote worden, 12 miljoen na aftrek van alle investeerdersopbrengsten
El Ahmadi: Heel aardige speler, 6 miljoen opbrengst
Fer: talent, maar zeker geen Wijnaldum, 6 miljoen na aftrek van alle investeerdersopbrengst
Biseswar: hooguit naar 1e divisie Engeland of naar degradatiekandidaat Duitsland ofzo, 2 miljoen
Makaay: oud dus 0 euro opbrengst.

Ik denk dat ik zeker niet te laag heb ingezet. Uiteraard zou een speler nog kunnen verrassen (of juist gratis de deur uit wandelen aan het einde vh contract) maar dit gok ik nu zo ongeveer.

Totale opbrengst van de basiself is dus een kleine 35 miljoen in mijn ogen. Van wat er verder nog beschikbaar is aan basisspelers (Hofland, Lucius, Landzaat enz.) hoef je ook geen spetterende inkomsten te verwachten.

Dus over een jaar of 3 zou Feyenoord met zo'n 35 miljoen euro in de pocket een compleet nieuw elftal moeten hebben, dat moet bestaan uit eigen jeugd en aankopen. Sterkte ermee!

Waarom moet er over 3 jaar een heel nieuw eltal staan.
De jongens die je nu hebt moet je langdurig vast leggen waar ze ook mee bezig zijn.

Er zullen nog meer jongens door breken in 3 jaar.
Je verkoopt gelijdelijk en haald ook gelijdelijk binnen.
Jullie zetten over 3 jaar toch ook niet een heel nieuw elftal op.

Je praat alsof de geld kassa op 0 blijft tot die tijd volgensmij heb je sponsors zoals fortis waar je geld van krijgt, een stadion waar je aan verdient, seizoens kaarten die verkocht worden.
Naturrlijk heb je onkosten waar een deel naar toe gaat waardoor niet dat al dat geld van feyenoord is maar cker de helft.

Ik zie t probleem ook waar feyenoord zich tegen aan gaat lopen.
makaay/mols/tomasson/gio/lucius/timmer/landzaat/
als die stoppen over 1 a 2 jaar

De vervangers van hun.
Gelukkig zijn er al een paar.
Midd: gio /landzaat.

Aangezien onze toekomst in 4-3-3.

basis:
================wijnaldum===================
======elahmadi===============fer============
bank:
------------------bruins--------------------
--------manteinga-----------V.haaren--------

aanval: makaay/mols/tomasson:

biseswar==============?==============erasmus
janota----------------?----------------schet

Er komt nog wel een centrum spits, als alles goed was gelopen was Arnautovic nu bij ons.

verdediging zie ik t er somber in decler en hofland gaan gelukkig nog wat langer mee dan die andere ouderen.
Maar bv op de RB/LB plaats word t moeilijk ,een sep de rover zou niet misstaan op RB

vlaar lijkt chronisch te zijn bahia komt er wel met verloop van tijd.
Ik hoop dat GJVB gelijk krijgt en tiendallie weer aan de praat krijgt net als bij biseswar. Vandaar dat hij er tegenwoordig ook bij zit(tiendallie).

Timmer word na dit of tijdens dit siezoen al aan de kant gezet door waarschijnlijk krul.
 Help mods!
Just_Waal
Legende

Uit: Vleuten
Vak: Oost - Y
Reg.: 23 oktober 2001
Gepost op 13 oktober 2008 om 14:57:51.     MSN: erwindewaalpsv@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

Maar dat geeft dus precies aan hoe ver jouw club afgegleden is.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 129e / 304e / 202eOpstelling: 4-4-2
akuma
Jeugdspeler

Gepost op 13 oktober 2008 om 14:59:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Je doet net of Feyenoord met heel het elftal van de B1 aantrad. Alleen Wijnaldum was die avond 17 en begon in de basis, geloof ik. Heel het veteranen(ex-)international team was ook aanwezig en had nog moeite met Kalmar. Triest.

dat heb ik ook niet ontkend als je de posts is goedleest ging het over de jeugd.
Je had dan ook gelezen dat ik zei dat de ouderen niet brengen wat van ze verwacht werd/word.

quote:
Just_Waal schreef:

(...)

Maar dat geeft dus precies aan hoe ver jouw club afgegleden is.

en daar zijn jij en ik t dus over eens wat ik ook al hier geschreven heb maar ok
zoals ik al zei ik zie t niet met een rose bril de waarheid is de waarheid hoe hard/pijnlijk hij ook is

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 13 oktober 2008 15:05:30).]
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 13 oktober 2008 om 15:34:57.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

Waarom moet er over 3 jaar een heel nieuw eltal staan.
De jongens die je nu hebt moet je langdurig vast leggen waar ze ook mee bezig zijn.

Er zullen nog meer jongens door breken in 3 jaar.
Je verkoopt gelijdelijk en haald ook gelijdelijk binnen.
Jullie zetten over 3 jaar toch ook niet een heel nieuw elftal op.

Je praat alsof de geld kassa op 0 blijft tot die tijd volgensmij heb je sponsors zoals fortis waar je geld van krijgt, een stadion waar je aan verdient, seizoens kaarten die verkocht worden.
Naturrlijk heb je onkosten waar een deel naar toe gaat waardoor niet dat al dat geld van feyenoord is maar cker de helft.

Ik zie t probleem ook waar feyenoord zich tegen aan gaat lopen.
makaay/mols/tomasson/gio/lucius/timmer/landzaat/
als die stoppen over 1 a 2 jaar

De vervangers van hun.
Gelukkig zijn er al een paar.
Midd: gio /landzaat.

Aangezien onze toekomst in 4-3-3.

basis:
================wijnaldum===================
======elahmadi===============fer============
bank:
------------------bruins--------------------
--------manteinga-----------V.haaren--------

aanval: makaay/mols/tomasson:

biseswar==============?==============erasmus
janota----------------?----------------schet

Er komt nog wel een centrum spits, als alles goed was gelopen was Arnautovic nu bij ons.

verdediging zie ik t er somber in decler en hofland gaan gelukkig nog wat langer mee dan die andere ouderen.
Maar bv op de RB/LB plaats word t moeilijk ,een sep de rover zou niet misstaan op RB

vlaar lijkt chronisch te zijn bahia komt er wel met verloop van tijd.
Ik hoop dat GJVB gelijk krijgt en tiendallie weer aan de praat krijgt net als bij biseswar. Vandaar dat hij er tegenwoordig ook bij zit(tiendallie).

Timmer word na dit of tijdens dit siezoen al aan de kant gezet door waarschijnlijk krul.

Stel dat je niet over 3 jaar een heel nieuw elftal moet neerzetten dan heb je over 3 jaar wel vervangers nodig voor de volgende spelers zonder dat er geld binnen komt:

Timmer - gestopt
Greene - kwaliteit te weinig
Bahia - kwaliteit te weinig
Van Bronckhorst - gestopt
Biseswar - kwaliteit te weinig
Makaay - gestopt
Tomasson - gestopt
Landzaat - beide
Lucius - beide

Als jij denkt dat je dat kunt doen met het beetje geld dat er op een jaarlijkse begroting over blijft dan sluit je je ogen aardig voor de werkelijkheid..... Want je kunt wel praten over sponsoren en stadion maar je praat niet over salarissen, stadionhuur, belasting enz. enz.
 Help mods!
akuma
Jeugdspeler

Gepost op 13 oktober 2008 om 16:12:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:

(...)

Stel dat je niet over 3 jaar een heel nieuw elftal moet neerzetten dan heb je over 3 jaar wel vervangers nodig voor de volgende spelers zonder dat er geld binnen komt:

Timmer - gestopt
Greene - kwaliteit te weinig
Bahia - kwaliteit te weinig
Van Bronckhorst - gestopt
Biseswar - kwaliteit te weinig
Makaay - gestopt
Tomasson - gestopt
Landzaat - beide
Lucius - beide

Als jij denkt dat je dat kunt doen met het beetje geld dat er op een jaarlijkse begroting over blijft dan sluit je je ogen aardig voor de werkelijkheid..... Want je kunt wel praten over sponsoren en stadion maar je praat niet over salarissen, stadionhuur, belasting enz. enz.

ik word gek van al die mensen die niet lezen
ga terug en lees nog een keer, erstaat duidelijk onkosten of niet ben ik nou blind.

Ik ben reeel:
Timmer - Tim krul , ik ga er van uit dat je t verhaal kent.
Greene - gaat ons kosten.
Bahia - Doet t gewoon goed tot redelijk en word met het half seizoen sterker van daar ook dat FC Porto hem over wou nemen in de zomer.
Gio - die stopt ,hij is een LCM bij ons. Ze vervangers zijn er al in de personen fer/elahmadi/manteinga.
Biseswar - kom op die jongen is pas 20/21 en doet t redelijk tot goed en zit nog zat rek in.
makaay - dat gaat ons kosten, maar alsof wij in 3 jaar niet 1spits ken kopen in zweden of een van die landen voor 3.5 (M.Berg).
Tomasson - misschien zegt de naam Luis Pedro je iets.
landzaat - zelfdeverhaal met gio vandaar dat ik meerderen namen had neer gezet.
lucius - gaat ons kosten.

het genen waar wij ons t meeste druk gaan moeten maken is onze verdediging ,maar GJVB is al van plan er 1 te kopen in de winterstop zodra buis/greene of tienadlli weg is.
zodat we het salaris niet nog hoger op voeren.

Er komt wel geld binnen alleen zijn t niet bedragen van boven de 5 mil.
Er komen bedragen van 2.5 of 1.5 binnen. zometeen gaat de duguzman weg dan komt er weer een miezirige 3 a 4 mil binnen.
Als jij denkt dat als het sponsoren/stadion geld naar onkosten gaat zit je goed verkeerd. Elke club verdient geld aan ze sponsoren/stadion/tv rechten

zoals ik hierboven al geschreven heb de waarheid is de waarheid hoe hard/pijnlijk hij ook is.
sommige dingen zijn goed de meeste zijn slecht.
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 13 oktober 2008 om 16:49:30.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

ik word gek van al die mensen die niet lezen
ga terug en lees nog een keer, erstaat duidelijk onkosten of niet ben ik nou blind.

Ik ben reeel:
Timmer - Tim krul , ik ga er van uit dat je t verhaal kent.
Greene - gaat ons kosten.
Bahia - Doet t gewoon goed tot redelijk en word met het half seizoen sterker van daar ook dat FC Porto hem over wou nemen in de zomer.
Gio - die stopt ,hij is een LCM bij ons. Ze vervangers zijn er al in de personen fer/elahmadi/manteinga.
Biseswar - kom op die jongen is pas 20/21 en doet t redelijk tot goed en zit nog zat rek in.
makaay - dat gaat ons kosten, maar alsof wij in 3 jaar niet 1spits ken kopen in zweden of een van die landen voor 3.5 (M.Berg).
Tomasson - misschien zegt de naam Luis Pedro je iets.
landzaat - zelfdeverhaal met gio vandaar dat ik meerderen namen had neer gezet.
lucius - gaat ons kosten.

het genen waar wij ons t meeste druk gaan moeten maken is onze verdediging ,maar GJVB is al van plan er 1 te kopen in de winterstop zodra buis/greene of tienadlli weg is.
zodat we het salaris niet nog hoger op voeren.

Er komt wel geld binnen alleen zijn t niet bedragen van boven de 5 mil.
Er komen bedragen van 2.5 of 1.5 binnen. zometeen gaat de duguzman weg dan komt er weer een miezirige 3 a 4 mil binnen.
Als jij denkt dat als het sponsoren/stadion geld naar onkosten gaat zit je goed verkeerd. Elke club verdient geld aan ze sponsoren/stadion/tv rechten

zoals ik hierboven al geschreven heb de waarheid is de waarheid hoe hard/pijnlijk hij ook is.
sommige dingen zijn goed de meeste zijn slecht.

Sorry, maar jij praat over:

quote:
Dat is gewoon onzin. Er blijft per jaar echt niet veel geld over, clubs als PSV en Ajax moeten ook spelers verkopen om af en toe wat extra's te kunnen doen. Dat zal voor Feyenoord echt niet anders zijn.

1. Timmer - Krul: verhaal is bekend, hij was te duur voor Feyenoord wordt gefluisterd. Indien niet te duur moet er toch weer een paar miljoen betaald worden
2. Greene: eens
3. Bahia: voorlopig zit hij nog steeds bij Feyenoord en wordt hij steeds ouder en loopt zijn contract steeds korter
4. Gio: prima, maar zijn toch minder
5. Biseswar: als je dit voldoende vindt heb je in de CL NIETS te zoeken
6. Makaay: dat kon de afgelopen jaren ook niet dus waarom nu wel?
7. Tomasson: heb het opgezocht en is niet bepaald een persoon waarvan je nu al zeker weet dat die even mee kan draaien in de eredivisie he? Beetje te jong en onervaren om dat zeker te weten
8. Landzaat: prima, wordt je niet minder van
9. Lucius: eens

Oftewel de gevallen 1, 2, 6, 7, 8 (er moet toch een bankzitter voor in de plaats komen) en 9 gaan sowieso geld kosten.

3 zal weinig opleveren, 4 is zeker geen vooruitgang en 5 is nou niet bepaald iemand die er 30 maakt in een seizoen.

Oftewel: maak je maar wel druk om alles.... Zeker als je bekijkt wat voor ongekende transfersommen Feyenoord de afgelopen jaren heeft opgehoest. Ik kan je wel vertellen dat Ajax de laatste 3 jaar wel 3x een speler heeft gekocht die duurder was dan jullie aankopen van het afgelopen seizoen of het seizoen ervoor in dat hele seizoen!

PS: het maken van fouten is menselijk, ook ik maak regelmatig (in de haast) wat spelfouten maar even je post nalezen kan in jouw geval geen kwaad hoor!

[Dit bericht is veranderd door MiKaZa (op 13 oktober 2008 17:10:26).]
 Help mods!
lempkesfabriek
Vedette
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Vak: Zuid - BB
Reg.: 26 november 2004
Gepost op 14 oktober 2008 om 09:54:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

2,5 jaar na dato krijgen de Feyenoord-supporters dan toch gelijk, en terecht; het geeft maar weer eens aan dat de houding van vooral de ME niet altijd even correct is (understatement).

quote:
Kritiek ombudsman op oppakken fans

` De Nationale ombudsman Brenninkmeijer
veroordeelt de massale aanhouding van
supporters na de wedstrijd Feyenoord-
Ajax in april 2006.800 mensen werden
opgepakt uit angst voor rellen.Onder
hen waren ook tachtig kinderen.

Ze werden met plastic strips geboeid en
moesten uren wachten in bussen en
ruimtes zonder toiletten,water en eten.
Sommigen werden pas na negen uur weer
vrijgelaten.De ombudsman noemt die
behandeling ernstig onder de maat.

Na hun vrijlating zijn de arrestanten
nooit geïnformeerd dat ze niet vervolgd
worden.De prijs voor het voorkomen van
rellen was te hoog,zegt de ombudsman.

Help mods!
Pool: 267e, NAC Breda-PSV 0-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 104e / 36e / 232eOpstelling: 4-3-3
akuma
Jeugdspeler

Gepost op 14 oktober 2008 om 11:18:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MiKaZa schreef:

(...)

Dat is gewoon onzin. Er blijft per jaar echt niet veel geld over, clubs als PSV en Ajax moeten ook spelers verkopen om af en toe wat extra's te kunnen doen. Dat zal voor Feyenoord echt niet anders zijn.

1. Timmer - Krul: verhaal is bekend, hij was te duur voor Feyenoord wordt gefluisterd. Indien niet te duur moet er toch weer een paar miljoen betaald worden
2. Greene: eens
3. Bahia: voorlopig zit hij nog steeds bij Feyenoord en wordt hij steeds ouder en loopt zijn contract steeds korter
4. Gio: prima, maar zijn toch minder
5. Biseswar: als je dit voldoende vindt heb je in de CL NIETS te zoeken
6. Makaay: dat kon de afgelopen jaren ook niet dus waarom nu wel?
7. Tomasson: heb het opgezocht en is niet bepaald een persoon waarvan je nu al zeker weet dat die even mee kan draaien in de eredivisie he? Beetje te jong en onervaren om dat zeker te weten
8. Landzaat: prima, wordt je niet minder van
9. Lucius: eens

Oftewel de gevallen 1, 2, 6, 7, 8 (er moet toch een bankzitter voor in de plaats komen) en 9 gaan sowieso geld kosten.

3 zal weinig opleveren, 4 is zeker geen vooruitgang en 5 is nou niet bepaald iemand die er 30 maakt in een seizoen.

Oftewel: maak je maar wel druk om alles.... Zeker als je bekijkt wat voor ongekende transfersommen Feyenoord de afgelopen jaren heeft opgehoest. Ik kan je wel vertellen dat Ajax de laatste 3 jaar wel 3x een speler heeft gekocht die duurder was dan jullie aankopen van het afgelopen seizoen of het seizoen ervoor in dat hele seizoen!

PS: het maken van fouten is menselijk, ook ik maak regelmatig (in de haast) wat spelfouten maar even je post nalezen kan in jouw geval geen kwaad hoor!

Ik zal proberen op de schrijf fouten te letten.

1)hij was niet te duur ,zij wouden 2.7 feyenoord had 2.5 geboden. Toen begonnen zij in eens moeilijk te doen,waarschijnlijk omdat hun deal niet goed liep om een 2de keeper te kopen. Twee ton kom je heus wel uit.
2)Leuk dat we t eens zijn.
3)Ze contract is al verlengd. Hij mocht niet weg anders zat hij nu bij Porto.
4)Gio komt het best uit de voeten als LB dat is algemene kennis.
5)Hij is pas 20/21 en er zit nog zat rek in. dat hij kwaliteit heeft is duidelijk. we hebben ook niks te zoeken in de CL,niet met dit team misschien wanneer de jongeren wat meer ervaring op doen en de ouderen bank zitters zijn geworden.
6)Ik weet niet welke jaren jij bedoeld ,hij zit er pas 1 bij ons en in dat jaar waarvan hij ongeveer de helft geblesseerd van is geweest 13 goals en 8 assist.
7)Daar ben ik t met je eens,ik was ook tegen zijn komst. Had liever een jongeren spits in de basis gezien zoals die Erasmus.
8)Goed voor de breedte.
9) Duidelijk verhaal, je ziet wel dat er een stijgende lijn in onze selectie zit. Onder Koeman was hij onze sterkste speler ,nu is hij onze zwakste in de basis.

Ik maak me cker druk maar ik zie wel dat er ook goeie dingen gebeuren. De jeugd word eindelijk gebruikt ,deels gedwongen maar toch, en dat scheeld veel geld.
Nu worden er alleen maar echte aanwinsten gehaald zoals Elahmadi en de rest is talentvolle jeugd.

De scouting gaat eindelijk aangepakt worden. Want eerlijk gezegt heb ik nog niks van de scouting gezien kwa talenten in 5 jaar.

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 14 oktober 2008 11:21:48).]
 Help mods!
ALEXGOMESFARFAN
Vedette

Reg.: 18 mei 2005
Gepost op 14 oktober 2008 om 11:59:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

Ik zal proberen op de schrijf fouten te letten.

1)hij was niet te duur ,zij wouden 2.7 feyenoord had 2.5 geboden. Toen begonnen zij in eens moeilijk te doen,waarschijnlijk omdat hun deal niet goed liep om een 2de keeper te kopen. Twee ton kom je heus wel uit.
2)Leuk dat we t eens zijn.
3)Ze contract is al verlengd. Hij mocht niet weg anders zat hij nu bij Porto.
4)Gio komt het best uit de voeten als LB dat is algemene kennis.
5)Hij is pas 20/21 en er zit nog zat rek in. dat hij kwaliteit heeft is duidelijk. we hebben ook niks te zoeken in de CL,niet met dit team misschien wanneer de jongeren wat meer ervaring op doen en de ouderen bank zitters zijn geworden.
6)Ik weet niet welke jaren jij bedoeld ,hij zit er pas 1 bij ons en in dat jaar waarvan hij ongeveer de helft geblesseerd van is geweest 13 goals en 8 assist.
7)Daar ben ik t met je eens,ik was ook tegen zijn komst. Had liever een jongeren spits in de basis gezien zoals die Erasmus.
8)Goed voor de breedte.
9) Duidelijk verhaal, je ziet wel dat er een stijgende lijn in onze selectie zit. Onder Koeman was hij onze sterkste speler ,nu is hij onze zwakste in de basis.

Ik maak me cker druk maar ik zie wel dat er ook goeie dingen gebeuren. De jeugd word eindelijk gebruikt ,deels gedwongen maar toch, en dat scheeld veel geld.
Nu worden er alleen maar echte aanwinsten gehaald zoals Elahmadi en de rest is talentvolle jeugd.

De scouting gaat eindelijk aangepakt worden. Want eerlijk gezegt heb ik nog niks van de scouting gezien kwa talenten in 5 jaar.

Waar gaan jullie dan die talentvolle spits voor 3.5 miljoen vandaan halen
Bahia is een minkukel, waar haal je vandaan dat hij naar porto kon
Net of Tim Krul volgend jaar opeens wel naar feyenoord komt. Als die jongen zich een beetje ontwikkelt kan ie naar een heleboel andere, betere clubs...
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV 1-3 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.419,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
akuma
Jeugdspeler

Gepost op 14 oktober 2008 om 14:03:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ALEXGOMESFARFAN schreef:

(...)

Waar gaan jullie dan die talentvolle spits voor 3.5 miljoen vandaan halen
Bahia is een minkukel, waar haal je vandaan dat hij naar porto kon
Net of Tim Krul volgend jaar opeens wel naar feyenoord komt. Als die jongen zich een beetje ontwikkelt kan ie naar een heleboel andere, betere clubs...

Ik denk dat je beter je huiswerk moet doen voor dat je mee gaat praten.

Bahia kon afgelopen zomer naar Porto ,ze hadden een begin bod gedaan van 3 miljoen. Feyenoord zei nee omdat wij al te dun in de verdedigers zitten. Ik zou zeggen doe je huiswerk nu wel en zoek t op.

Tim had zelf gezegt dat hij t ook wel zag zitten ,want op speeltijd in New Castle wachten schoot niet op. New Castle en Feyenoord zouden toch niet beginnen met onderhandelen als T Krul geen intresse had, denk zelf aub is na.

Die talentvolle spits van FC Groningen ,hoeveel denk je dat hij gekost heeft en daarbij de vraag was hij vanaf dag 1 goed of komt t door de trainer van daar?
Ik hoop dat je t andwoord weet
 Help mods!
ALEXGOMESFARFAN
Vedette

Gepost op 14 oktober 2008 om 14:56:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

Ik denk dat je beter je huiswerk moet doen voor dat je mee gaat praten.

Bahia kon afgelopen zomer naar Porto ,ze hadden een begin bod gedaan van 3 miljoen. Feyenoord zei nee omdat wij al te dun in de verdedigers zitten. Ik zou zeggen doe je huiswerk nu wel en zoek t op.

Tim had zelf gezegt dat hij t ook wel zag zitten ,want op speeltijd in New Castle wachten schoot niet op. New Castle en Feyenoord zouden toch niet beginnen met onderhandelen als T Krul geen intresse had, denk zelf aub is na.

Die talentvolle spits van FC Groningen ,hoeveel denk je dat hij gekost heeft en daarbij de vraag was hij vanaf dag 1 goed of komt t door de trainer van daar?
Ik hoop dat je t andwoord weet

Zoek het zelf ook op

[Dit bericht is veranderd door ALEXGOMESFARFAN (op 14 oktober 2008 16:50:35).]
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV 1-3 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.419,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
akuma
Jeugdspeler

Gepost op 14 oktober 2008 om 15:20:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ALEXGOMESFARFAN schreef:

(...)

Zoek het zelf ook

http://www.viplanet.nl/NieuwsItem/FCPortoHeeftBijFeyenoordGenformeerdNaarBahia.htm.

André Bahia mag zich in de belangstelling verheugen van FC Porto. Volgens De Telegraaf heeft de Portugese kampioen informatie ingewonnen bij de Rotterdamse club over de Braziliaanse verdediger.

Bahia is bij Feyenoord bezig aan zijn vierde seizoen en heeft nog een contract tot medio 2009. Tijdens de huidige competitie had coach Bert van Marwijk aanvankelijk geen basisplaats ingeruimd voor de 24-jarige verdediger. Na het wegvallen van Ron Vlaar met een ernstige knieblessure groeide Bahia toch uit tot een vaste waarde.

Overigens is het nog onduidelijk of de interesse van FC Porto voor Bahia concreet wordt. De Portugese club legde dinsdag al een andere centrumverdediger vast. De 22-jarige jeugdinternational Rolando werd overgenomen van Belenenses en tekende een contract voor vier seizoenen.

Ik kon het anderen stukje ff niet vinden waar het preciese bedrag instaat,sorry zul je ff zelf verder moeten zoeken.
 Help mods!
IsakssonDeZweed
Veelbelovend talent

Reg.: 3 juli 2008
Gepost op 14 oktober 2008 om 15:51:03.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap het beleid van Feyenoord niet zo,want:

1.Waarom halen ze oude spelers, die hoogstwaarschijnlijk stoppen bij Feyenoord?, ze hebben geen restwaarde, dus waarom niet de jeugd veel meer ruimte geven?

2.Ze hebben geen geld, dus waarom dan de Kuip vervangen?

3.Waarom lenen ze geen geld en kopen in de winterstop een hoop talenten uit scandinavie en oost-europa?,
een beetje wat Groningen doet, dat vind ik namelijk een super-beleid wat ze daar voren .

verder vind/vond ik Feyenoord altijd een mooie club met een Ijzersterke Achterban, maar wat ze daar nu aan het doen zijn vind ik gewoon Dieptriest om te zien.
 Help mods!
Pool: 58e, NAC Breda-PSV 0-0 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.477,3 (daag uit)VoVo: 729e / 956e / 720eOpstelling: 4-3-3
ALEXGOMESFARFAN
Vedette

Gepost op 14 oktober 2008 om 16:49:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

http://www.viplanet.nl/NieuwsItem/FCPortoHeeftBijFeyenoordGenformeerdNaarBahia.htm.

André Bahia mag zich in de belangstelling verheugen van FC Porto. Volgens De Telegraaf heeft de Portugese kampioen informatie ingewonnen bij de Rotterdamse club over de Braziliaanse verdediger.

Bahia is bij Feyenoord bezig aan zijn vierde seizoen en heeft nog een contract tot medio 2009. Tijdens de huidige competitie had coach Bert van Marwijk aanvankelijk geen basisplaats ingeruimd voor de 24-jarige verdediger. Na het wegvallen van Ron Vlaar met een ernstige knieblessure groeide Bahia toch uit tot een vaste waarde.

Overigens is het nog onduidelijk of de interesse van FC Porto voor Bahia concreet wordt. De Portugese club legde dinsdag al een andere centrumverdediger vast. De 22-jarige jeugdinternational Rolando werd overgenomen van Belenenses en tekende een contract voor vier seizoenen.

Ik kon het anderen stukje ff niet vinden waar het preciese bedrag instaat,sorry zul je ff zelf verder moeten zoeken.

Dat preciese bedrag bestaat niet wss.
 Help mods!
akuma
Jeugdspeler

Gepost op 14 oktober 2008 om 17:26:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
IsakssonDeZweed schreef:

Ik snap het beleid van Feyenoord niet zo,want:

1.Waarom halen ze oude spelers, die hoogstwaarschijnlijk stoppen bij Feyenoord?, ze hebben geen restwaarde, dus waarom niet de jeugd veel meer ruimte geven?

2.Ze hebben geen geld, dus waarom dan de Kuip vervangen?

3.Waarom lenen ze geen geld en kopen in de winterstop een hoop talenten uit scandinavie en oost-europa?,
een beetje wat Groningen doet, dat vind ik namelijk een super-beleid wat ze daar voren .

verder vind/vond ik Feyenoord altijd een mooie club met een Ijzersterke Achterban, maar wat ze daar nu aan het doen zijn vind ik gewoon Dieptriest om te zien.

Het halen van oude spelers is niet erg maar hou t bij hooguit 2 a 3 niet meer(elke linie 1).

De kuip hebben ze verbouwd ,dat was slim nu brengt hij meer op. Het nieuwe stadion dat ze willen komt veel later,volgensmij ergens rond 2016 willen ze naar 80.000 zitplaatsen. Ons stadion is ook erg oud en niet van deze tijd,ook het trainings complex met maar 1 trainings veld kan eigenlijk niet. Veel clubs hebben al een nieuwe.

Geld lenen is de grootste oorzaak waardoor wij in deze problemen zitten.. Geld gebruiken die je niet hebt of niet cker weet dat je krijgt is gevaarlijk. Het geld dat we verdient hebben met Kuijt ging grotendeels daar naar toe. Waardoor we niet het geld hadden om weer een spits van kaliber te halen en op geschept zaten met charisteas
Kuijt kreeg als het goed is ook een deel want hij bezat een deel van ze eigen rechten.
Maar lenen moeten we nooit meer doen. We zitten nu nog met een schuld van boven de 10 mil volgensmij.

Plus zie je t al voor je ,we lenen weer geld en de spelers die je haald zijn mis kopen. Dan is t echt over en sluiten.
Nee de weg van de talenten en alleen echte aan winsten is de meest veiligen voor ons om terug te komen.
Daarom balen veel mensen dat Drenthe weg is gegaan.

Maar gelukkig begint onze Kermit Erasmus vruchten te werpen. Ik heb gehoord dat hij de laatse 3 a 4 wedstrijden de belangrijkste man was bij jong feyenoord en elke keer het duel opende of eindigde.
 Help mods!
ALEXGOMESFARFAN
Vedette

Gepost op 14 oktober 2008 om 17:44:50.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ga je nou zeggen dat 13 mln voor Drenthe geen goede deal is ?
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 47 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk