| Poster | | Topic: [club] Feyenoord deel VIII |  |
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5903 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: Thomas Luijben schreef:
Mocht Feyenoord vanmiddag winnen, komen ze op 4 punten van PSV. Over wie zegt dat meer? Over Feyenoord of PSV? 
Over PSV lijkt me toch. En over Fietstas .
|
|
|
Thomas Luijben Vedette
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Noord - Ere Noord Posts: 2550 Reg.: 10 april 2005 | Haha, toch nog 1-1 geworden 
|
|
|
Clerx Vedette
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1792 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Ik heb me sinds tijden niet zo vermaakt door zo slecht voetbal!
[Dit bericht is veranderd door Clerx (op 30 november 2008 14:29:48).]
|
|
|
arne Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1134 Reg.: 25 april 2001 | 29-11-2008 13:43
Spaanse kranten lachen om Feyenoord: "Dit was een grap"
Feyenoord heeft geen bijster goede indruk gemaakt op de Spaanse journalisten die donderdagavond de Rotterdamse ploeg zagen spelen tegen Deportivo La Coruna. De kritieken in de Spaanse kranten lieten geen spaan heel van de club uit Rotterdam-Zuid, die kansloos met 3-0 ten onder ging in Galicië. Door de nederlaag zijn de Feyenoorders uitgeschakeld, na eerdere verliespartijen tegen Nancy en CSKA Moskou.
"Een van de meest lamentabele clubs die we in lange tijd zagen", schrijft de grootste Spaanse krant El Pais. "Dit Feyenoord was een grap, een samenraapsel met een chaotische verdediging zonder ook maar één speler die in staat was om de bal toe te spelen aan een ster die het niet verdient om op deze manier af te gaan op het toneel waar hij eens zijn beste dagen beleefde", doelde de krant op Roy Makaay.
Andere media noemden het spel van de Rotterdammers 'passief' en'lusteloos'. "Deze club verdient het niet om door te gaan naar een volgende ronde", zo besluit het verslag van La Vanguardia.
Goal.com
|
|
|
Sevso Regelmatige invaller
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 296 Reg.: 28 december 2007 |
quote: arne schreef:
29-11-2008 13:43
Spaanse kranten lachen om Feyenoord: "Dit was een grap"
Feyenoord heeft geen bijster goede indruk gemaakt op de Spaanse journalisten die donderdagavond de Rotterdamse ploeg zagen spelen tegen Deportivo La Coruna. De kritieken in de Spaanse kranten lieten geen spaan heel van de club uit Rotterdam-Zuid, die kansloos met 3-0 ten onder ging in Galicië. Door de nederlaag zijn de Feyenoorders uitgeschakeld, na eerdere verliespartijen tegen Nancy en CSKA Moskou.
"Een van de meest lamentabele clubs die we in lange tijd zagen", schrijft de grootste Spaanse krant El Pais. "Dit Feyenoord was een grap, een samenraapsel met een chaotische verdediging zonder ook maar één speler die in staat was om de bal toe te spelen aan een ster die het niet verdient om op deze manier af te gaan op het toneel waar hij eens zijn beste dagen beleefde", doelde de krant op Roy Makaay.
Andere media noemden het spel van de Rotterdammers 'passief' en'lusteloos'. "Deze club verdient het niet om door te gaan naar een volgende ronde", zo besluit het verslag van La Vanguardia.
Goal.com
Klopt ook. Het waren een stel lamlendige idioten die er stonden. Sterker nog, het zou Feyenoord sieren om de supporters het kaartje terug te betalen. 65 euro! Terwijl ze bij het stadion 30 euro waren, in het Deportivo-vak, dan wel.
We zijn gewoon in de zeik genomen. 1035 man naar een Europese uitwedstrijd in een plaats die moeilijk te bereiken is, moeten ze koesteren. De kans dat je de volgende ronde nog haalt nihiel is. Maar ze doen niet echt hun best. Schan-da-lig was het.
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 8390 Reg.: 29 april 2000 | 'Selectie Feyenoord is Verbeek meer dan zat'
In Europa is Feyenoord inmiddels hard met de neus op de feiten gedrukt, maar in competitieverband is er de laatste weken zowaar een stijgende lijn waarneembaar. De ploeg van Gertjan Verbeek verloor eind oktober de Rotterdamse stadsderby van Sparta, maar verzamelde daarna elf punten uit drie overwinningen en twee remises.
Volgens de zondageditie van De Telegraaf moet Gertjan Verbeek zich echter zorgen gaan maken om de toenemende ergenis binnen de spelersgroep. Een belangrijk deel van de selectie is niet te spreken over de aanpak van hun hoofdtrainer. Onder de spelers zijn de meningen over Verbeek gepeild en hoewel het geen stemming betrof, bleek dat bijna vier vijfde het heeft gehad met de opvolger van Bert van Marwijk.
Waar Verbeek het zware trainingsprogramma niet ziet als de oorzaak van het onwerkelijk hoge aantal blessures, zijn de spelers in dat aspect het oneens met de Deventer coach. Bovendien worden vraagtekens gezet bij gemaakte tactische keuzes en zijn er ook klachten over de onderlinge communicatie. Zo zou de voormalig trainer van SC Heerenveen volgens de ochtendkrant vaak te rigide en eigenwijs zijn.
Naar verluidt stapelen de incidenten in Rotterdam-Zuid zich op. Zo werden Roy Makaay, Kevin Hofland en Theo Lucius na de wedstrijd tegen Deportivo la Coruña als kleine kinderen naar bed gestuurd toen ze een versnapering accepteerden van meegereisde sponsoren. Stonden technische en medische staf onlangs voor niets in De Kuip omdat de trainer vergeten was iedereen in te lichten over een vrije dag voor de spelers en had Verbeek een aanvaring met Jon Dahl Tomasson, omdat hij niet langer de herstelschema´s van zijn trainer wilde volgen en zijn eigen plan wilde trekken.
Voor een ontslag hoeft Verbeek volgens De Telegraaf niet te vrezen. De directie geeft vooralsnog geen krimp en kan zich een vroegtijdig ontslag zelfs financieel niet permitteren. Bij de achterban heeft Verbeek veel krediet. De gedreven werklust en nuchtere houding van de man van het volk vallen goed bij het legioen.
Dit meldt voetbalzone.nl...
|
|
|
KOENIE Legende
Uit: eindhoven Vak: Oost - W Posts: 3352 Reg.: 5 mei 2000 | Ook tussen de fans en een speler gaat het totaal niet goed. De feyenoord lads zijn erachter gekomen dat een geblesseerde speler van hun,er voor heeft gezorgd heeft dat die speler voor kaarten heeft gezorgd voor de wedstrijd HSV- 020.( en niet aan gewone fans,maar bekende fans uit het wereldje ) Dat is de grootste doodzonde die je als feyenoorder kunt maken.Kaarten ritselen voor de HK van 020.
Wens die zaatloze speler speler sterkte op het moment ( dombo )
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 9574 Reg.: 9 december 1999 |
quote: KOENIE schreef:
Ook tussen de fans en een speler gaat het totaal niet goed. De feyenoord lads zijn erachter gekomen dat een geblesseerde speler van hun,er voor heeft gezorgd heeft dat die speler voor kaarten heeft gezorgd voor de wedstrijd HSV- 020.( en niet aan gewone fans,maar bekende fans uit het wereldje ) Dat is de grootste doodzonde die je als feyenoorder kunt maken.Kaarten ritselen voor de HK van 020.
Ik ben wel benieuwd welke speler Dombo dat is. Gezien er 2.353 spelers geblesseerd zijn bij Feyenoord, heb ik totaal nog geen idee wie het is .
|
|
|
Dennis Rommedahl Vedette Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 1460 Reg.: 22 juli 2000 |
quote: PSV Oisterwijk schreef:
Ik ben wel benieuwd welke speler Dombo dat is. Gezien er 2.353 spelers geblesseerd zijn bij Feyenoord, heb ik totaal nog geen idee wie het is .
Lijkt me Landzaat. Is bevriend met Matthijssen en heeft connecties binnen 020.
|
|
|
Nick_ Nationale topspeler
Uit: Terneuzen Vak: - Posts: 788 Reg.: 4 oktober 2006 |
quote: KOENIE schreef:
Koenie gaf ook al een tip 
|
|
|
Sjoerd87 PSV International
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 1746 Reg.: 5 juni 2007 | 0-1, zoals verwacht.. Maar ach, ze hebben nog ff, misschien kan feyenoord alsnog stunten tegen de graafschap.

|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 27395 Reg.: 8 juni 2001 | En 0-2 
|
|
|
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 296 Reg.: 28 december 2007 | En ik had al koppijn. Benieuwd of die bom vanmiddag al ontploft of volgende week tegen Asset....
|
|
|
Scott Steiner Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 818 Reg.: 9 augustus 2005 | En ik maar denken dat wij het zwaar hebben de laatste tijd.
|
|
|
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 1746 Reg.: 5 juni 2007 | Onbegrijpelijk hoor.. zet die spelers van feyenoord eens af tegen die van de graafschap. Op papier zou het nou 5-0 moeten zijn.
|
|
|
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 296 Reg.: 28 december 2007 |
quote: Sjoerd87 PSV schreef:
Onbegrijpelijk hoor.. zet die spelers van feyenoord eens af tegen die van de graafschap. Op papier zou het nou 5-0 moeten zijn.
Omdat het een stel omhooggevallen mongolen zijn. Die niet willen knokken voor elkaar. En maar lekker zeiken op de trainer. Laat zelf maar eens wat zien. Moet het doen met een radioverslag, maar het doet nu al pijn aan m'n ogen.
|
|
|
fritsie Internationale topspeler
Posts: 1187 Reg.: 28 augustus 2005 | 0-3 tegen De Graafschap... lekker bezig 
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 8390 Reg.: 29 april 2000 | 0-3 nu, drama in de Kuip zeg...
|
|
|
Henk Huppelschoten Legende
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 2629 Reg.: 26 januari 2004 | Nu het bij ons niet loopt heb ik het wel wat meer te doen met de Feyenoord fans.
|
|
|
Uit: Boxtel Vak: - Posts: 296 Reg.: 28 december 2007 | Gelukkig is het voor de wedstrijd wel altijd gezellig....
(PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF......)
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777201 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 1746 Reg.: 5 juni 2007 | Ik zat net NEC te kijken maar heb maar ff overgeschakeld, en wat een schitterende goal zie ik de graafschap weer maken.. 0-3. Ongelofelijk..
Makaay, van Bronckhorst, Wijnaldum, Landzaat. Die spelen allemaal gewoon.. tsja Sevso het zal wel aan de inzet liggen dan, want normaal gesproken hoef je toch niet zo bang te zijn voor Jason Oost en Geert den Oude..
correctie.. Landzaat zie ik volgens mij niet
[Dit bericht is veranderd door Sjoerd87 PSV (op 7 december 2008 16:01:14).]
|
|
|
Nick_ Nationale topspeler
Uit: Terneuzen Vak: - Posts: 788 Reg.: 4 oktober 2006 | Nou moet er wel gezegd worden dat elke kans van de Graafschap een goal opleverd. Maar waar is Feyenoord mee bezig..
[Dit bericht is veranderd door Nick_ (op 7 december 2008 16:07:15).]
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5903 Reg.: 18 oktober 2003 | Voordat je medelijden gaat krijgen met die feyenoorders zou ik maar even het PSV topic daar doorlezen. Ik gun ze het van harte iig (behalve voor mijn broertje die in de kuip een kuttijd beleeft. Het is wel stil daar zeg... en maar klagen over het PSV stadion ).
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 8127 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | Zal Verbeek de kerst halen?
Wat een wanvertoning van Feyenoord zeg, zal me diep schamen als wij de 21e van deze ploeg verliezen!
[Dit bericht is veranderd door brig. (op 7 december 2008 16:04:01).]
|
|
|