PSV Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 07:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Eredivisie en Eerste divisie » FC Twente Deel II

HR

Deze topic is open en bestaat uit 97 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 97 »

HR

Tjomme
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 16 maart 2012

Het is tijd voor een nieuw topic.
Zie oude topic
HR
HR

1913Lighttown1913
Vaste waarde in elftal

Uit: Apeldoorn
Droomaankoop: Filip Đuričić

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 juli 2012 om 11:58:25.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jaimyligtenberg@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Alleen PSV was toch een 'koop'club? Twente haalt net zoveel aankopen maar daar hoor ik niemand over? Vele zeuren over onze aankoopbeleid maar de duitsers doen het veel minder, betalen voor Fer 5.5 miljoen euro, en voor Tadic leggen ze 7miljoen euro neer. Waarschijnlijk komt ex-kakkerlak Castaignos voor 5miljoen plus naar Enschede en dan hebben ze ook nog Janssen, Schilder, Plet, Bulykin Breukers, een Chileen en nog een verdediger gehaald? Ik zou er ongetwijfeld wat vergeten.

Ook vind ik die Munsterman maar een enge clown, zijn prestaties daar buiten gelaten, bij elke overwinning zie je hem al weer langs het veld staan om als een klein kind de lucht in de springen en met zijn tong half op de grond omdat hij weet dat hij toch wel weer voor de camera mag verschijnen. Ik moet er niet aan denken dat er bij PSV zo'n clown zit.

Ook ben ik totaal niet bang voor Twente dit seizoen, iedereen praat over de verdediging van PSV maar die van Twente is beduidend minder. Wisgerhof kan het niveau al drie jaar niet meer aan, de back zijn van het niveau Roda JC en Dougslas is goed maar vind hem zeker niet beter dan Marcelo. Onze, man achter de elleboog, Brama stond wissel, dat betekent dat er gedonder op komst is.

Ik heb weinig goeds over voor Twente, puur omdat ik, als ik kijk naar de selectie, die van ons beduidend beter vind en iedereen doet alsof Twente zo'n leuke club is. Indien je de tukkers verlaat krijg je bijna altijd een schop na dus Kluivert kan zijn borst natmaken als hij naar Nederlands elftal gaat en daardoor misschien Twente verlaat.

[Dit bericht is veranderd door 1913Lighttown1913 (op 22 juli 2012 12:18:20).]
HR
HR

TomPSV.
Legende

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Ik las vorige week in het AD dat Twente al 21 miljoen heeft geinvesteerd dit seizoen en daar komen dan ook Bulykin en Castaignos nog bij. Dan mogen ze wel veel verkocht hebben, ze hebben ook weer meer dan 25 miljoen uitgegeven.
HR
HR

1913Lighttown1913
Vaste waarde in elftal

Uit: Apeldoorn
Droomaankoop: Filip Đuričić

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 juli 2012 om 12:19:50.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jaimyligtenberg@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
TomPSV. schreef:

Ik las vorige week in het AD dat Twente al 21 miljoen heeft geinvesteerd dit seizoen en daar komen dan ook Bulykin en Castaignos nog bij. Dan mogen ze wel veel verkocht hebben, ze hebben ook weer meer dan 25 miljoen uitgegeven.
HR
Precies, dan nog niet te spreken over hun misaankopen, kijk alleen al naar Plet.
HR
HR

Lens11
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo
Droomaankoop: Lucas Moura
Reg.: 6 augustus 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 juli 2012 om 20:57:52.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zoveel investeren en dan toch in eigen huis van Paderborn verliezen. Het is wat hoor :D
HR
HR

Leonard Skinner
Legende

Vak: Noord - U
Reg.: 20 juli 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 juli 2012 om 21:04:59.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Spelen ze voortaan 'thuis' in Gronau dan? ;)
HR
HR

Al Bundy
Legende

Uit: Amersfoort
Reg.: 6 juni 2009

Misschien onderschat ik Twente, maar ik zie ze met dit materiaal (en trainer) niet meedoen om de titel. Ik schat Ajax en ons veel hoger in, AZ schat ik ook hoger in en Feyenoord eigenlijk ook wel.
Ik kan bij FC Twente geen echte topper ontdekken. Douglas zou het kunnen, maar die heeft al twee slechte seizoenen achter de rug. Tadic heeft de potentie ervoor, maar die is er pas net. Mihaylov is verre van een slechte speler, maar dat is een keeper en Chadli heeft het ook nog niet bepaald laten zien. De rest zijn of leuke meevoetballers of subtoppers.

[Dit bericht is veranderd door Al Bundy (op 22 juli 2012 21:07:54).]
HR
HR

Godfather
Legende

Uit: Gothenburg
Reg.: 20 augustus 2006

Mijn voorspelling: McClaren is weg, vroeg in het seizoen, en Bert van Marwijk vervangt hem.
HR
HR

Derk Johansen
Legende

Reg.: 14 januari 1999

Godfather schreef:

Mijn voorspelling: McClaren is weg, vroeg in het seizoen, en Bert van Marwijk vervangt hem.
HR
Ik denk dat zelfs Munsterman dat niet kan maken om z'n vertrouweling zo snel weer te lozen. Laten we ze trouwens ook weer niet te vroeg afschrijven. Duitsers komen altijd weer terug he...
HR
HR

Heppie Berrie
Vedette

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: Zuid - FF
Reg.: 10 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 juli 2012 om 16:22:22.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Bertje gaat zich echt niet in een tukkerse slangenkuil begeven....
HR
HR

PSVCFC
Basisspeler

Uit: Eibergen
Vak: Oost - X
Reg.: 14 juni 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 juli 2012 om 17:45:04.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hoop dat FCT zo ver mogelijk wegzakt..
Het zou niet goed zijn voor het nederlandse voetbal maar ik denk dat ze het niet halen tegen FC Inter Turku.
Dan kan ik er wel wat uitlachen dit seizoen op werk :) :D
HR
HR

Tonynijmegen
Lid 2e elftal

Uit: Nijmegen
Reg.: 15 december 2008

Hoop maar dat ze doorgaan. Is veel beter voor ons dat ze zich lekker leeg spelen in de Europa league. Je hebt gezien wat er vorig jaar met Feyenooit is gebeurd slecht scenario als ze er nu al uit vliegen.
HR
HR

psvsupottie.com
Legende

Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Reg.: 18 maart 2000

Tja, ik vind het ook ff afwachten met FC Twente. Met Ola John en vooral Luuk de Jong zijn ze (weer) twee sterkhouders kwijt. Na Theo Janssen en Bryan Ruiz vorig seizoen, weer een afname van kwaliteit. Maar ze hebben nog steeds wel een aantal prima spelers. Mihaylov is een uitstekende keeper, Douglas (als hij de vorm weer krijgt) de beste centrale verdediger in de eredivisie, Fer zal zich verder ontwikkelen en met Tadic en Chadli heeft FC Twente ook in aanvallend opzicht kwaliteit.

Het elftal kent echter zeker zwakke plekken. Zo missen ze een echte spits, ik zie Castaignos of Bulykin Luuk de Jong niet naar behoren vervangen. Op het middenveld missen ze nog steeds de creativiteit van Theo Janssen. Ik geloof niet dat Robbert Schilder die vacature naar behoren gaat invullen.

Toch is het wel lekker voor ze dat niemand er echt geloof in heeft, terwijl ze weldegelijk kwaliteit herbergen. Ik schrijf ze zeker niet af.
HRHR
HR

Massimo
Legende

Reg.: 4 juni 2009

psvsupottie.com schreef:

Tja, ik vind het ook ff afwachten met FC Twente. Met Ola John en vooral Luuk de Jong zijn ze (weer) twee sterkhouders kwijt. Na Theo Janssen en Bryan Ruiz vorig seizoen, weer een afname van kwaliteit. Maar ze hebben nog steeds wel een aantal prima spelers. Mihaylov is een uitstekende keeper, Douglas (als hij de vorm weer krijgt) de beste centrale verdediger in de eredivisie, Fer zal zich verder ontwikkelen en met Tadic en Chadli heeft FC Twente ook in aanvallend opzicht kwaliteit.

Het elftal kent echter zeker zwakke plekken. Zo missen ze een echte spits, ik zie Castaignos of Bulykin Luuk de Jong niet naar behoren vervangen. Op het middenveld missen ze nog steeds de creativiteit van Theo Janssen. Ik geloof niet dat Robbert Schilder die vacature naar behoren gaat invullen.

Toch is het wel lekker voor ze dat niemand er echt geloof in heeft, terwijl ze weldegelijk kwaliteit herbergen. Ik schrijf ze zeker niet af.
HR
Tuurlijk heeft Twente kwaliteit. Die hebben het meest uitgegeven tot nu toe en daar gaat ook nog het één en ander bijkomen. ( is ook het meest verkocht )

Transfersommen van 7 miljoen horen bij een kampioenskandidaat. Als ze weer gaan roepen dat ze bij de eerste vier willen eindigen, dan worden ze ongeloofwaardig.

Voor de creativiteit hebben ze voor 3 miljoen een Chileen gekocht. Daar ben ik wel benieuwd naar. Alhoewel het eerste half jaar meestal voor dat soort spelers wel wennen is. Ook Tadic kan eventueel op 10. Dat vind ik wel een grote aanwinst voor Twente en zelfs een vooruit gang t.o.v. John. Luuk de Jong wordt een heel groot gemis.
HR
HR

Heppie Berrie
Vedette

Vak: Zuid - FF
Reg.: 10 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 juli 2012 om 12:49:13.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nogmaals....chadli, michailov, douglas en brama willen weg....die voetballen enkel en alleen voor de vorm nog bij twente. Na de 8e plaats van vorig seizoen, dit seizoen wellicht nog lager!
HR
HR

tytonski
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Reg.: 28 augustus 2011

Heppie Berrie schreef:

Nogmaals....chadli, michailov, douglas en brama willen weg....die voetballen enkel en alleen voor de vorm nog bij twente. Na de 8e plaats van vorig seizoen, dit seizoen wellicht nog lager!
HR
Ik verwacht dit seizoen een keurige middenmoot voor twente ik gok plaats 10 of 11.
HR
HR

tinuske
Internationale topspeler

Uit: Vught
Vak: Oost - VV
Reg.: 20 oktober 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 juli 2012 om 16:27:01.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
7 miljoen voor een aardige linksbuiten van FC Groningen die afgelopen seizoen zwaar door de mand viel, omdat Matavz zijn voorzetten niet afmaakte?!

Daarnaast 6 miljoen voor een spits die een half jaar leuk bij Feyenoord heeft gsepeeld, daarna voor 3 miljoen naar Inter ging, daar niet slaagde/aan spelen toegekomen en dat moet dan samen met Bulyikin voor doelpunten bij FCT gaan zorgen?? Nee dat wordt een heel matig seizoen!

Met Verhoek en Tadic heb je overigens nog meer aan Bulyikin.. zeker gezien het verleden bij ADO.

Castagnios zal niet slagen in Enschede en zal ook een warme terugkeer tegemoed gaan in de Kuip :B
HR
HR

Massimo
Legende

tinuske schreef:

7 miljoen voor een aardige linksbuiten van FC Groningen die afgelopen seizoen zwaar door de mand viel, omdat Matavz zijn voorzetten niet afmaakte?!

Daarnaast 6 miljoen voor een spits die een half jaar leuk bij Feyenoord heeft gsepeeld, daarna voor 3 miljoen naar Inter ging, daar niet slaagde/aan spelen toegekomen en dat moet dan samen met Bulyikin voor doelpunten bij FCT gaan zorgen?? Nee dat wordt een heel matig seizoen!

Met Verhoek en Tadic heb je overigens nog meer aan Bulyikin.. zeker gezien het verleden bij ADO.

Castagnios zal niet slagen in Enschede en zal ook een warme terugkeer tegemoed gaan in de Kuip :B
HR
Tadic vind ik wel een hele goede speler en daar gaat Twente echt heel veel plezier aan beleven. Mag ook wel voor 7,5 miljoen.

Castaignos was vroeger wel een groot talent is is vooral een doelpuntenmaker, maar voor de huidige status van Castaignos vind ik 6 miljoen wel erg veel.
HR
HR
Als Castaignos niet slaagt is het einde carrière. Nee, dat zie ik wel goed komen. Dat wil zeggen: hij zal er heus wel een paar in knallen en Twente zal wel in de top5 eindigen.
HR
HR

Thoresen
Vedette

Reg.: 24 maart 2004

Bulykin en Castagnois......een concurrent minder voor de top 2 :B

[Dit bericht is veranderd door Thoresen (op 27 juli 2012 17:21:43).]
HR
HR

Massimo
Legende

Thoresen schreef:

Buylkin en Castagnois......een concurrent minder voor de top 2 :B
HR
Het kampioenschap zal wel tussen Ajax en PSV gaan. Maar Twente kan wel zomaar 3e worden.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 juli 2012 om 17:19:57.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Castaignos zie ik het bij Twente wel redden. Zeker als je ziet wat de aanvoer van de zijkanten is, met Nasr Chadli en Dusan Tadic.
HR
HR

Massimo
Legende

Contract ook nog eens voor 4 jaar i.p.v. 5. Dan is 6 miljoen wel erg veel voor iemand die zich nog moet bewijzen en vooral een talent is.
HR
HR

Dn Oetel
Legende

Reg.: 29 april 2007

James Sonny Crockett schreef:

Als Castaignos niet slaagt is het einde carrière. Nee, dat zie ik wel goed komen. Dat wil zeggen: hij zal er heus wel een paar in knallen en Twente zal wel in de top5 eindigen.
HR
Einde carriere? Hij is pas 19. :dood
HR
HR

Dn Oetel schreef:

Einde carriere? Hij is pas 19. :dood
HR
Waar ga je heen als je mislukt bij Twente?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 97 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » D - Overige Forums » Eredivisie en Eerste divisie » FC Twente Deel II

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Wordt Mark van Bommel ooit hoofdtrainer bij PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 6,1% dat Estoril Praia wint van Dinamo Moskou. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-Panathinaikos:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!