PSV Netwerk
donderdag 23 maart 2017 - 09:19                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Eredivisie en Eerste divisie » [club] Feyenoord deel 10

HR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 »

HR

DJX
Debutant Oranje

Uit: Eindhoven
Droomaankoop: -
Reg.: 11 augustus 2002

quote:HR
koetje schreef:

(...)

PSV heeft in dit soort gevallen de afgelopen 5 jaar heel anders gehandeld. Zelden is het gekomen tot een beroepscommissie. In de meeste gevallen ging PSV zelfs akkoord met de eis van de aanklager met daarbij ook nog eens openbare excuses van de spelers zelf (Pieters, Lens enz.)
HR
Heb je mijn stukje hierboven niet gelezen?
HRHR
HR

Ykhim
Ster van het EK

Vak: West - K
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 4 november 2011

DJX schreef:

(...)

Morele verplichting waar PSV zich wel aan houdt? :denk
HR
Is lezen zo moeilijk voor je? Ik zeg toch duidelijk dat het me niet uitmaakt bij welke club dit soort situaties voorkomen en dat ik het in alle gevallen afkeur? :denk
HR
HR

koetje
Legende

Uit: Helmond
Vak: Noord - SS
Reg.: 7 juni 2006

DJX schreef:

(...)

Heb je mijn stukje hierboven niet gelezen?
HR
Zelden is dus bijna nooit maar een beperkt aantal keren wel ;)

Bij Feyenoord wordt gewoon alles aangevochten.
HR
HR

DJX
Debutant Oranje

Reg.: 11 augustus 2002

Ykhim schreef:

(...)

Is lezen zo moeilijk voor je? Ik zeg toch duidelijk dat het me niet uitmaakt bij welke club dit soort situaties voorkomen en dat ik het in alle gevallen afkeur? :denk
HR
Volgens mij ben jij degene die niet kan lezen. Val ik je ergens aan?

Ik stel je een vraag en dan kom je met een totaal irrelevante reactie.
HR
HR

Joenepsv
Vaste international Oranje

Uit: klijndijk
Vak: -
Reg.: 29 december 2013

Door Dirk Kuijt hoop ik dat Feyenoord alsnog het kampioenschap verspeelt. Ik heb zelden zo'n flapdrol gezien. Loopt hij de dug out ff uit om even wat tegen Gio te zeggen. Hij is zich zo bewust van zijn omgeving en dan bedoel ik waar de camera's staan. Of hij zich nu warm loopt, gewisseld wordt of in de dug out zit. Het is gewoon een kwal.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2017 om 08:05:00.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dirk Kuyt is geen grote act, verschrikkelijk om te zien, als ik van Bronckhorst was had ik het ook niet geaccepteerd zoals hij zich gedraagt, en dan voor de camera weer de dorpspastoor uithangen... :kots
HR
HR

Ykhim
Ster van het EK

DJX schreef:

(...)

Volgens mij ben jij degene die niet kan lezen. Val ik je ergens aan?

Ik stel je een vraag en dan kom je met een totaal irrelevante reactie.
HR
Nee, je komt met de insinuatie dat ik het bij PSV wel goed zou keuren. Doe ik niet.

Verder wordt al terecht aangegeven dat Feyenoord de laatste jaren alles tot aan het hoogste gerechtshof probeert aan te vechten. PSV niet. Tot zover de validiteit van je vergelijking. Maar dat snap je zelf ook wel.
HR
HR

SchijndelPSV
Zonnebril
Toeschouwer

Reg.: 17 maart 2017

Het geluk is met de dommen, en dat geldt zeker voor fejenooit dit seizoen. Ongelofelijk hoeveel punten dat ordinair volksclubje al heeft gestolen. Ook gister had het bij de rust al zeker 2 - 0 kunnen staan, terwijl na de 1 - 2 Heerenveen twee bijzonder goede kansen op de gelijkmaker kreeg. Als klap op de vuurpijl kwam de 1 - 2 op naam van een speler die helemaal niet op het veld had mogen staan.
Daarnaast is het natuurlijk slecht voor het Nederlands voetbal als subtoppers, zoals AZ, Vitesse, fejenooit of Heerenveen de CL ingaan.
HR
HR

Tulipano
Jeugdspeler PSV

Reg.: 22 januari 2014

Ykhim schreef:

(...)

Nee, je komt met de insinuatie dat ik het bij PSV wel goed zou keuren. Doe ik niet.

Verder wordt al terecht aangegeven dat Feyenoord de laatste jaren alles tot aan het hoogste gerechtshof probeert aan te vechten. PSV niet. Tot zover de validiteit van je vergelijking. Maar dat snap je zelf ook wel.
HR
Er zijn vorig jaar geen straffen uitgedeeld aan Michiel Kramer omdat er in twee gevallen vormfouten zijn gemaakt door de aanklager. Is door het geblunder van de KNVB Feyenoord nu plots moreel iets te verwijten omdat ze een advocaat hebben die ze op die vormfouten wijst? Wat een kolder.

Daarnaast, het is in dit systeem je goed recht om iets aan te vechten als je een straf onrechtvaardig vindt. In het geval van Vilhena valt er best wat voor te zeggen om hiertegen in beroep te gaan, er zijn soortgelijke gevallen geweest waarbij er wel een belastende verklaring lag van de tegenspeler waarbij er minder straf werd uitgedeeld.

Ik vind het allemaal nogal selectief, de morele superioriteit waarop je je nu baseert. Het in beroep gaan bij een tuchtcommissie is een goed recht van iedere voetbalclub en is een recht waar PSV zich in de toekomst ook nog vaak op zal baseren.
HR
HR

tijn0
Vedette

Reg.: 23 april 2008

Tulipano schreef:

(...)

Er zijn vorig jaar geen straffen uitgedeeld aan Michiel Kramer omdat er in twee gevallen vormfouten zijn gemaakt door de aanklager. Is door het geblunder van de KNVB Feyenoord nu plots moreel iets te verwijten omdat ze een advocaat hebben die ze op die vormfouten wijst? Wat een kolder.
HR
Er zijn ook weleens clubs die spelers zelf schorsen. Als iemand dus meerdere malen de regels overtreedt en daarmee de club in diskrediet brengt, zou je dat toe kunnen passen. Het zou Feyenoord enorm gesierd hebben, als ze hadden gezegd: jullie maakten een vormfout, maar onze spits heeft zich wel degelijk misdragen, dus we houden hem ernaast. Dat is sportiviteit. Je ziet allemaal dat hij rood had moeten hebben, dan moet je op de blaren zitten. Door dat altijd aan te vechten, geef je aan dat je daar geen waarde aan hecht. Daar mag je met recht als voetbalsupporter wat op aanmerken.
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Reg.: 26 april 2002

Morele verplichtingen en betaald voetbal gaan sowieso niet hand in hand... Dus vind het persoonlijk nogal een non discussie.

Als je na 27 wedstrijden bovenaan staat ben je gewoon de terechte koploper. Zo werkte dat vorig seizoen voor PSV, zo werkt dat nu voor Feyenoord. Je moet het niet moeilijker maken dan het is en ook eens je verlies kunnen toegeven.
HR
HR

tijn0
Vedette

Ik weet niet goed op wie dat tweede deel is gericht, het lijkt mij helder dat ze terecht bovenaan staan. Het verschil met de achtervolgers is gigantisch.

Blijft echter een club van valsspelers ;).
HR
HR

Tulipano
Jeugdspeler PSV

tijn0 schreef:

(...)

Er zijn ook weleens clubs die spelers zelf schorsen. Als iemand dus meerdere malen de regels overtreedt en daarmee de club in diskrediet brengt, zou je dat toe kunnen passen. Het zou Feyenoord enorm gesierd hebben, als ze hadden gezegd: jullie maakten een vormfout, maar onze spits heeft zich wel degelijk misdragen, dus we houden hem ernaast. Dat is sportiviteit. Je ziet allemaal dat hij rood had moeten hebben, dan moet je op de blaren zitten. Door dat altijd aan te vechten, geef je aan dat je daar geen waarde aan hecht. Daar mag je met recht als voetbalsupporter wat op aanmerken.
HR
Ja dat klopt, dat zou Feyenoord zeker gesierd hebben.
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

Vak: Noord - R
Reg.: 14 september 2014

tijn0 schreef:

(...)

Het zou Feyenoord enorm gesierd hebben,
HR
Dat hoef je van een club als F`noord niet te verwachten. Met een leger aan tokkies als achterban met het gemiddelde IQ van een pinda ligt het beleid van die club in het verlengde. Asociaal is het woord.
HR
HR

Ykhim
Ster van het EK

Tulipano schreef:

(...)

Ja dat klopt, dat zou Feyenoord zeker gesierd hebben.
HR
Ik zie dat je eindelijk inziet waar de mensen hier op doelen.

Wangedrag van je speler niet bestraffen omdat de aanklager de aanklacht zo formuleert dat je eronder uit kunt komen, dat is gewoon niet netjes. Klaar.
HR
HR

Tulipano
Jeugdspeler PSV

Ykhim schreef:

(...)

Ik zie dat je eindelijk inziet waar de mensen hier op doelen.

Wangedrag van je speler niet bestraffen omdat de aanklager de aanklacht zo formuleert dat je eronder uit kunt komen, dat is gewoon niet netjes. Klaar.
HR
Kramer heeft dit seizoen wel degelijk een straf gekregen van Feyenoord na zijn gedrag na Feyenoord-FC Groningen.

En daarnaast, kom nou. Laten we nou niet doen alsof in de voetballerij iedereen zuiver op de graat is. Als je op ethisch vlak punten wil scoren moet je bij een NGO gaan werken, niet in de topsport. Zeker als je als club gratis applaus wil scoren met een boete opleggen naar Kramer wat voor dat soort spelers peanuts is. Dat is een boete voor de bühne.

Vergelijk dat eens met de grootste club ter wereld, waar doodleuk Qatar Airways op het shirt staat, een luchtvaartmaatschap van een land waar de mensenrechten grof geschonden worden, waar doodleuk een contract wordt aangeboden aan een recidivist die meerdere mensen heeft proberen te verminken op het voetbalveld, dat de regels voor jeugdspelers aan z'n laars lapt en dat twee sterspelers heeft die op verdenking staan van belastingontduiking. Dan valt dat morele tekort van de Nederlandse clubs best mee hoor. ;)
HR
HR

Heppie Berrie
Vaste international Oranje

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: Zuid - FF
Reg.: 10 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2017 om 11:03:37.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Euforie kent geen grenzen hier (ik werk in 010), des te dieper is de val dadelijk.

[Dit bericht is veranderd door Heppie Berrie (op 20 maart 2017 11:04:07).]
HR
HR

El Sordo
Ster van het EK

Uit: Utrecht
Vak: Noord - S
Reg.: 8 juli 2010

Kuyt over Tonny'tje:

'Misschien vergeten we dat deze jongen weken in een onzekere situatie zit. Hij weet niet wat er gaat gebeuren en dan wordt er van hem maar even verwacht dat hij als jonge voetballer alles van zich afschudt. Ik vind het echt heel knap wat hij doet. Tonny is zo ontzettend belangrijk voor deze ploeg. We willen ook met z’n allen bij elkaar blijven. We vormen één ploeg en daar hoort Tonny bij.'HR
Je word toch helemaal gek als er zo'n figuur in je ploeg rondloopt? Iemand die anderen voortdurend behandelt als een stel kleine kleuters in een willekeurige reclame van SOS Kinderdorpen. Wat hebben ze het toch allemaal zwaar, maar gelukkig is daar de ervaren patertje Kuyt om iedereen op te vangen. Die de minste (gebleekte nep)tanden hebben, kauwen het meest.
HR
HR

Godfather
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 20 augustus 2006

Wat een onzin en afgunst allemaal in dit topic. Geluk met de domme? Deze ploeg wint bijna elke wedstrijd dit seizoen en komt geregeld terug van een achterstand. Wint 2x van ons, op wat voor manier dan ook. Ze zijn gewoon beter dit jaar, en 10x liever die Coolsingel vol dan die parkeerplaats bij de Arena.

Je moet kunnen winnen en kunnen verliezen. Laat Rotterdam even gek worden dit seizoen, komend seizoen verversen wij de ploeg, gaat ajax investeren en is Feyenoord weer terug op de vertrouwde 3de stek.
HR
HR

glasman
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 18 mei 2007

Ik vind dat feyenoord wel heel erg geholpen wordt door de knvb. Eerst hoor je de knvb baas zeggen dat hij hoopt dat feyenoord kampioen wordt. Vervolgens krijg je de doellijn technologie goal en daarna vilena die nog altijd niet geschorst is en als dat nog niet genoeg was. Geeft de scheids een penalty aan heerenveen, maar geen geel aan nelom en 5 minuten later krijgt nelom wel geel en dat had zijn 2e kaart moeten zijn,maar misschien is het ook wel goed, dat feyenoord een keer kampioen wordt. Want dan krijgen ze meer geld en dan kunnen ze misschien structureel mee doen. Nu is het toch echt nog een top twee en hierdoor wordt de competitie wel sterker.
HR
HR

tijn0
Vedette

Je kunt, vind ik althans ;), niet zeggen dat Nelom rood zou hebben gehad, want wellicht houdt hij zich daar met geel op zak wel in. Daarnaast kun je ook niet zeggen dat Feyenoord gematst is met een goal die ook hoorde te tellen. Daar werden de regels gevolgd.
Met Vilhena hebben ze merkbaar geluk, zeker als je de zaak Kezman uit het verleden ernaast legt, waar het ineens toch op tijd behandeld kon worden.

Zoals door anderen gezegd: 6 punten tegen ons, nog ongeslagen tegen sterke teams en slechts door twee misperen is de competitie nog een beetje spannend, dus terechte koploper.
Wel veel geluk, met goals in blessuretijd en kansen-missende tegenstanders, maar dat heb je soms.
HR
HR

TotalBB
Selectiespeler PSV 1

Uit: Arnhem
Vak: Noord - PP
Reg.: 20 april 2001

HR
HR

Just_Waal
WK Ster

Uit: Vleuten
Droomaankoop: Ethan Ampadu
Reg.: 23 oktober 2001

tijn0 schreef:

Je kunt, vind ik althans ;), niet zeggen dat Nelom rood zou hebben gehad, want wellicht houdt hij zich daar met geel op zak wel in. Daarnaast kun je ook niet zeggen dat Feyenoord gematst is met een goal die ook hoorde te tellen. Daar werden de regels gevolgd.
Met Vilhena hebben ze merkbaar geluk, zeker als je de zaak Kezman uit het verleden ernaast legt, waar het ineens toch op tijd behandeld kon worden.

Zoals door anderen gezegd: 6 punten tegen ons, nog ongeslagen tegen sterke teams en slechts door twee misperen is de competitie nog een beetje spannend, dus terechte koploper.
Wel veel geluk, met goals in blessuretijd en kansen-missende tegenstanders, maar dat heb je soms.
HR
Dat de 2-1 tegen PSV vanwege de technologie werd goedgekeurd is juist te prijzen. Dat hij niet werd afgekeurd vanwege de aanvallende overtreding op Moreno, blijft onverteerbaar. Het is bewust doodgezwegen, zoals de zaak-Vilhena wordt doodgezwegen. Er is de KNVB en de NOS alles aan gelegen om het zielige Feyenoord aan de titel te helpen, zodat ze een financiële boost krijgen, zodat de wedstrijden van Ajax en PSV tegen Feyenoord een hogere marketingwaarde krijgen en Ajax en PSV zich beiden weer uitgedaagd voelen.

Het is een poltieke vertoning en ik walg ervan. Twente en AZ werden kampioen met verve. Ajax werd 4 maal kampioen met verve. Vorig seizoen was een generale repetitie met al dat gethuisfluit en dit seizoen is het nog triester. De media-ophemeling van die criminelen is helemaal schrijnend.

De Eredivisie begint mij kwijt te raken. De desinteresse voor de andere 8 wedstrijden neemt af, met rasse schreden. Het is een wereld van verdeel, heers, manipulatie en propaganda aan het worden. Dit heeft niets, maar dan ook niets meer met 'geld' te maken.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2017 om 13:25:44.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

tijn0 schreef:

HR
Los daar van sloeg die gele kaart voor Nelom nergens op, speelde gewoon de bal
HR
HR

Freserd Rode kaart: waarschuwing
Toeschouwer

Reg.: 15 oktober 2012

*

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 20 maart 2017 15:46:40).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 94 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Voetbal/Sport overig » Eredivisie en Eerste divisie » [club] Feyenoord deel 10

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet Locadia nu een kans krijgen in de spits?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 15,4% dat Excelsior wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Sparta Rotterdam-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!