PSV Netwerk
donderdag 23 maart 2017 - 09:19                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Eredivisie en Eerste divisie » Amstecup Wedstrijd De Graafschap - Utrecht

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

hooligans_psv
Legende

Uit: Erp
Vak: Oost - XX
Reg.: 6 april 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 februari 2003 om 21:24:06.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ik was dit net aan het volgen op sbs6 nu LIVE!!!.

Ik zag dat ze hiddink in beeld brachten die dus in het stadion aan het kijken is. Nou verbaasd mij dat naar wie komt ie nou?? Huntelaar of Dirk Kuyt???? of moeten wij binnenkort tegen Utrecht of de Graafschap.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 februari 2003 om 21:25:41.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Of hij gaat bij zn oude cluppie de Graafschap kijken natuurlijk..
HR
HR

jiggy_hans
Basisspeler

Uit: Vaassen
Reg.: 19 oktober 2000

Huntelaar speelt niet, dus das dan weer jammer. Maar het kan natuurlijk ook nog voor Wapenaar zijn! Ach misschien komt ie wel voor een gezellige avond met na afloop een :pul je
HR
HR
Lijkt me logisch, hij kijkt naar Smit en Huntelaar. Ik zou echt niet gaaf vinden als ie naar Kuyt zal kijken, we hebben spitsen genoeg.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 februari 2003 om 22:08:56.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ongelofelijk in zo'n korte tijd 2-3 voor Utrecht..!!!
HR
HR

Ossenaar
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Oss
Reg.: 19 januari 1999

Enig idee waarom Huntelaar niet speelt! Zo kan ie natuurlijk net zo goed bij PSV blijven! Leert ie iets meer op de training dan op de training bij de Graafschap!
HR
HR

SinvAAi
Bankzitter
Winnaar PSV Netwerk Pool 2003/2004

Uit: veldhoven
Reg.: 20 juli 2001

Komt ie Huntelaar
HRHR
HR

Ossenaar
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Oss
Reg.: 19 januari 1999

Hij valt nu in zie ik! Das in ieder geval iets. Nu maar hopen dat ie het goed doet!
HR
HR

A3
Legende

Uit: Oirschot
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 5
Reg.: 30 oktober 2001

En hij heeft nu al geel te pakken
HR
HR

DMXtreme
Toeschouwer

Uit: Delft
Reg.: 24 januari 2003

moet hiddink niet solidair met zn ploeg in kkduin zitten dan? lijkt me dat ie andere zaken aan zn hoofd moet hebben op dit moment...
HR
HR

da_kezza
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Boekel
Vak: Oost - X
Reg.: 16 januari 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 februari 2003 om 22:39:17.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 178482263  MSN: rensverhoeven@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ja ik snap er ook niks van dat Huntelaar er niet instaat.. En dan valt ook nog eens eerst Schulp in, oftewel hij is (iig in deze wedstrijd) de 4de spits!! Had hem dan gewoon bij PSV gelaten..
HR
HR
En dat terwijl Huntelaar in oefenwedstrijden van de Graafschap in de basis stond en regelmatig scoorde...
HR
HR

RandstadPSVer
Vaste waarde in elftal

Vak: -
Reg.: 14 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 februari 2003 om 13:18:25.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 666  MSN: 666  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hoe heeft Arvid (Smit) gespeeld? Zag dat hij was gewisseld. En daarna scoorde Utrecht drie keer. :huh
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » D - Overige Forums » Eredivisie en Eerste divisie » Amstecup Wedstrijd De Graafschap - Utrecht

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet Locadia nu een kans krijgen in de spits?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 15,4% dat Excelsior wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Sparta Rotterdam-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!