PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Computer Forum
Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 60 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 60 »

Poster
Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) 
hoolie v
Legende

Uit: is goed voor U!
Vak: Oost - V
Reg.: 9 september 1999
Gepost op 29 maart 2006 om 13:13:30.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb weleens hetzelfde met Firefox. Dat los ik op door met CTRL ALT DEL Taakbeheer op te starten. Dan onder processes firefox.exe te stoppen (in jou geval Thunderbird.exe) en dan verder te gaan. Ik weet niet of di bij Thunderbird ook werkt, maar je kunt er iig niks mee verliezen. Ik neem n.l aan dat Mozbackup een apart proces is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.408,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 29 maart 2006 om 13:33:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb een routermodem met ingebouwde firewall in mijn lokale netwerkje. Voorheen had ik die firewall nooit aan maar gebruikten alle pc's een eigen firewall. Nu is dat veranderd en zijn de firewalls als ZoneAlarm en de ingebouwde van Norton internet security van de pc's af en staat de firewall van de router aan. So far so good ware het niet dat alle pc's sindsdien problemen hebben met MSN messenger. Soms komen berichten ineens niet door en is de verbinding met de .NET service van msn ineens weg waardoor hij zich automatisch opnieuw aan begint te melden. Nu weet ik wel dat msn niet altijd even stabiel is maar dit ligt duidelijk aan ons, aan de firewall denk ik zelf.

Heeft iemand enig idee wat er loos kan zijn en wat ik eraan kan doen?
 Help mods!
Pool: 2751e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.405,6VoVo: 1241e / 82e / 1299eOpstelling: -
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 29 maart 2006 om 14:04:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ik heb weleens hetzelfde met Firefox. Dat los ik op door met CTRL ALT DEL Taakbeheer op te starten. Dan onder processes firefox.exe te stoppen (in jou geval Thunderbird.exe) en dan verder te gaan. Ik weet niet of di bij Thunderbird ook werkt, maar je kunt er iig niks mee verliezen. Ik neem n.l aan dat Mozbackup een apart proces is.
Ik begrijp even niet waar je heenwilt. Als ik hem bij mijn taakbeheer uitzet stopt Thunderbird gewoon.
 Help mods!
Pool: 32e, Feyenoord-PSV 1-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.291,2VoVo: 212e / 593e / 85eOpstelling: 4-5-1
hoolie v
Legende

Gepost op 30 maart 2006 om 00:16:40.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hoolie v schreef:

Ik neem n.l aan dat Mozbackup een apart proces is.

Ik dacht dat mozbackup een zelfstandige tool was die funtioneerde zonder dat Thunderbird actief is. Vandaar mijn opmerking, maar dat blijkt dus niet te zijn
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.408,1VoVo: -Opstelling: incompleet
EchteBrabander Rode kaart: waarschuwing
International

Reg.: 13 augustus 2005
Gepost op 30 maart 2006 om 11:17:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een mp3-speler en een i-pod.

Dus wat onderscheidt een i-pod van een mp3-speler?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Kobe Bryant
Legende

Gepost op 30 maart 2006 om 11:28:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
EchteBrabander schreef:

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen een mp3-speler en een i-pod.

Dus wat onderscheidt een i-pod van een mp3-speler?

Het grootste verschil is dat een I-pod een paar Gig op kan slaan en daarmee dus duurder is in tegenstelling tot een Mp3-speler die meestal kleiner en goedkoper is. Dan heb je natuurlijk nog het verschil in uiterlijk en functies maar dat is niet zo erg van belang vind ik zelf.
 Help mods!
Pool: 2751e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.405,6VoVo: 1241e / 82e / 1299eOpstelling: -
International

Gepost op 30 maart 2006 om 11:41:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De i-pod heeft idd een vele mooiere interface omdat een i-pod simpelweg een groter display heeft met veel meer functies (functies betreffende het scherm, zoals hogere resolutie enz.).

Maar welke functies heeft een i-pod die een mp3-speler niet heeft? Mogelijkheid to afspeellijsten?

[Dit bericht is veranderd door EchteBrabander (op 30 maart 2006 11:56:21).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
panna10eigengoals
Veelbelovend talent

Reg.: 1 maart 2006
Gepost op 30 maart 2006 om 12:04:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een i-pod is een mp3-speler toch? Je hebt tegenwoordig echt superveel mp3-spelers, maar de i-pod is een van de meeste populaire vanwege de volgende punten:
- het design
- het gebruiksgemak
- de grootte van de opslag
- de mogelijkheid die Apple biedt met i-tunes en het ongelofelijke aanbod van accessoires die verkrijgbaar zijn.

Er zijn niet echt specifieke functies die een i-pod (behalve de bediening van het menu) heeft waarmee hij zich onderscheid van andere mp3-spelers, omdat er heel veel mp3-spelers op de markt zijn met dezelfde of soortgelijke functies. Een van de erg sterke punten qua functies die hierboven ook al is gemeld is het feit dat apple een uitgebreid aanbod van accessoires heeft die zijn aan te sluiten op de i-pod.
 Help mods!
Pool: 3385e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
International

Gepost op 30 maart 2006 om 12:22:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oke, het is me een stuk duidelijker, gracias!
 Help mods!
Tobo
Vedette
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Eersel
Vak: Noord - U
Uploads: 5
Reg.: 17 september 2004
Gepost op 30 maart 2006 om 16:31:58.         MSN: tomskuh@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb ook nog een aantal vragen over I-Pods:

- Hoe gaat het met batterijen, accu; Hoe lang kan ik doen met een volle accu?

- Waar kan ik zo goedkoop mogelijk aan I-Pods komen van 2 GB ofzo?
 Help mods!
Pool: 2939e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,0VoVo: 2089e / - / 1948eOpstelling: incompleet
Ysselsteyn
Meervoudig international

Uit: een gat waar ik niet meer in terug kan
Vak: West - JJ
Reg.: 26 november 2002
Gepost op 30 maart 2006 om 18:53:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb een simpele I-pod maar als ik daar muziek op wil zetten MOET ik gebruik maken van een achterlijk programma wat er bij zit.
Bij een gewone MP3 speler kan ik gewoon MP3tjes slepen. Waarom kan dat bij die I-pod niet???
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Vak: Oost - X
Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 30 maart 2006 om 19:10:07.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ysselsteyn schreef:

Ik heb een simpele I-pod maar als ik daar muziek op wil zetten MOET ik gebruik maken van een achterlijk programma wat er bij zit.
Bij een gewone MP3 speler kan ik gewoon MP3tjes slepen. Waarom kan dat bij die I-pod niet???

Omdat Ipod van Apple is en Apple is een ***bedrijf is dat de belangen van hun gebruikers helaas minder belangrijk vind dan hun principe's en hun strijd tegen Microsoft......
 Help mods!
Pool: 1602e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Roy-Forza-Psv!
Vedette

Vak: Oost - XX
Reg.: 1 januari 2003
Gepost op 30 maart 2006 om 22:30:55.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb een nieuwe virusscanner geinstalleerd, en sinds dien is m'n computer erg treaag, het laden van pagina's enzo, duurt lang, en dit was eerst niet... Wat kan ik er aan doen, of waar kan dat aan liggen?
 Help mods!
Pool: 2713e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,5VoVo: -Opstelling: -
Kobe Bryant
Legende

Gepost op 30 maart 2006 om 22:40:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welke scanner heb je? Sommige scanners zoals Norton vragen veel, anderen zoals NOD32 vragen nauwelijks iets.
 Help mods!
Roy-Forza-Psv!
Vedette

Vak: Oost - XX
Reg.: 1 januari 2003
Gepost op 30 maart 2006 om 22:49:40.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kobe Bryant schreef:

Welke scanner heb je? Sommige scanners zoals Norton vragen veel, anderen zoals NOD32 vragen nauwelijks iets.

Ik had eerst ook NOD32, nergens geen last van, maar NOD32, was "verouderd " en toen heb ik een proefabbo genomen op McAfee...
Als dat zo blijft, flikker ik McAFee er weer af...
Heeft er iemand nog alternatieven voor een goede (gratis) virusscanner?

[Dit bericht is veranderd door Roy-Forza-Psv! (op 30 maart 2006 22:50:59).]
 Help mods!
Pool: 2713e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,5VoVo: -Opstelling: -
Kobe Bryant
Legende

Gepost op 31 maart 2006 om 00:17:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Roy-Forza-Psv! schreef:

(...)

Ik had eerst ook NOD32, nergens geen last van, maar NOD32, was "verouderd " en toen heb ik een proefabbo genomen op McAfee...

Ik heb ook NOD32, werkt prima en is heel licht. En over dat abonnement hoef ik me pas over precies 16715944 dagen druk te maken, schiet al op

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 31 maart 2006 00:18:23).]
 Help mods!
Volgas!!
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 31 maart 2006 om 00:29:02.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Roy-Forza-Psv! schreef:

(...)

Daar heb je wel eens van die dingen voor die ik hier niet op mag zetten...
 Help mods!
Pool: 585e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0VoVo: 2249e / - / 1785eOpstelling: incompleet
Remich Hendriks
Legende
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004

Uit: Groningen / Amsterdam
Reg.: 26 maart 2000
Gepost op 31 maart 2006 om 04:12:06.         MSN: remi_hendriks@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De corporate versie van Symantec is wel wat. Hoef je ook nooit up te daten en hij verloopt nooit. Moet je hem nog wel ergens "halen"
 Help mods!
Pool: 13e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
hoolie v
Legende

Gepost op 31 maart 2006 om 09:41:10.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

AVG Free is ook een erg fijne en degelijke scanner. Elke dag gratis update's, en pikt er vaak zelfs virussen uit die Norton en McAffee 'doorlaten'
 Help mods!
Palmpje ©
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007

Uit: Veldhoven
Reg.: 25 november 1999
Gepost op 31 maart 2006 om 10:32:55.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb helaas een vermoeden dat mun 2de HD defect is gegaan
Als ik de PC aanzet dan maakt hij een raar tikkend geluid, maar hij start wel normaal op (dat is de HD1-win XP).
In de windows explorer zie ik wel HD2, kan deze ook benaderen, maar wel heeeeeel erg langzaam
In de eventviewer staan ook meldingen als ik iets probeer te kopieren naar of van deze HD (An error was detected on device \Device\Harddisk1\D during a paging operation en als 2de : The device, \Device\Ide\IdeDeviceP0T1L0, did not respond within the timeout period.).
Als ik iets wil branden van deze HD dan gaat dat ook vreselijk traag of hij geeft aan dat hij de bewerking niet uit kan voeren.
Schijfopruiming heb ik reeds gedaan, tevens defragmentatie. Defrag gaat wel, maar ook weer erg langzaam. Soms dan reageert de HD gewoon niet meer, dan duut het minuten en gaat hij weer vol verder waarna hij na enkele seconden weer "ophoudt".
Lijkt me duidelijk dat het de HD is die binnenkort helemaal defect is, maar zijn er nog andere dingen die ik kan proberen en/of hebben andere BB-ers deze problemen eerder meegemaakt en wat was de oplossing
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,8VoVo: -Opstelling: incompleet
hoolie v
Legende

Gepost op 31 maart 2006 om 11:00:01.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Om welk merk HD gaat het? De meeste grote merken (Western Digital, Quantum/Maxtor etc.) hebben wel tools om de betrouwbaarheid van je HD te testen. Maar gezien de aard van je probleem heb je wel kans dat hij er binnen afzienbare tijd mee gaat stoppen. Dus ik zou als ik jou was maar z.s.m. een backup maken van de belangrijke bestanden op die schijf, ook al gaat dat langzaam.
De prijs van een nieuwe HD weegt vaak niet op tegen de 'waarde' van de opgeslagen data.
 Help mods!
Vroomshoop-On-Tour
Legende

Uit: Vroomshoop (Bij Almelo)
Reg.: 2 april 2003
Gepost op 31 maart 2006 om 11:43:39.       MSN: vroomshoop-on-tour@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb gisteren nieuwe boxen gekocht voor de PC deze.

Maar het probleem is er doen er maar 4 vande 6 ze zijn goed aangesloten..Ik zat zelf te denken dat het aan d e geluidskaart ligt? hoop dat iemand me antwoord kan geven.
 Help mods!
Pool: 997e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,1VoVo: -Opstelling: -
Kobe Bryant
Legende

Gepost op 31 maart 2006 om 11:50:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het lijkt me niet dat je geluidskaart het probleem zal zijn, anders zouden ze het geen van allen moeten doen lijkt me. Wat het wel zou kunnen zijn is moeilijk te zeggen. Als je zeker weet dat alles goed aangesloten is en aan staat dan zou ik eens contact opnemen met de leverancier/verkoper.
 Help mods!
Vroomshoop-On-Tour
Legende

Uit: Vroomshoop (Bij Almelo)
Reg.: 2 april 2003
Gepost op 31 maart 2006 om 11:53:53.       MSN: vroomshoop-on-tour@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De boxen hier voor hadden precies hetzelfde.
 Help mods!
Pool: 997e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,1VoVo: -Opstelling: -
Palmpje ©
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007

Uit: Veldhoven
Reg.: 25 november 1999
Gepost op 31 maart 2006 om 12:06:09.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De schijf is een western digital, en het rare is nu dat hij weer normaal werkt
Tis inderdaad de vraag voor hoe lang

Vroomshop: is jouw geluidskaart wel een 5.1 geluidskaart
Vaak worden alleen bij films (DD5.1) de achterste kanalen benadert/gebruikt.
Heb je al een firmware upgrade geprobeerd ?
Nieuwe drivers geprobeerd te installeren m.b.t. je geluidskaart ?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,8VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 60 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk