PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Computer Forum
Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 60 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 60 »

Poster
Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) 
Vroomshoop-On-Tour
Legende

Uit: Vroomshoop (Bij Almelo)
Vak: Oost - V
Reg.: 2 april 2003
Gepost op 31 maart 2006 om 12:09:20.       MSN: vroomshoop-on-tour@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Palmpje © schreef:

Vroomshop: is jouw geluidskaart wel een 5.1 geluidskaart
Vaak worden alleen bij films (DD5.1) de achterste kanalen benadert/gebruikt.
Heb je al een firmware upgrade geprobeerd ?
Nieuwe drivers geprobeerd te installeren m.b.t. je geluidskaart ?

Palmpje dat is het probleem!!! Ik haal vanmiddag meteen nieuwe geluidksaart op!! Bedankt voor de tip!!
 Help mods!
Pool: 997e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,1VoVo: -Opstelling: -
Vroomshoop-On-Tour
Legende

Gepost op 31 maart 2006 om 16:17:26.       MSN: vroomshoop-on-tour@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo het werkt allemal weer perfect!!
 Help mods!
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 31 maart 2006 om 16:25:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vroomshoop-On-Tour schreef:

Zo het werkt allemal weer perfect!!

Je hebt er geen gras over laten groeien

Mooi dat het nu wel werkt
 Help mods!
Pool: 2751e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.405,6VoVo: 1241e / 82e / 1299eOpstelling: -
Palmpje ©
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup 2007

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 25 november 1999
Gepost op 31 maart 2006 om 17:59:14.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Palmpje dat is het probleem!!! Ik haal vanmiddag meteen nieuwe geluidksaart op!! Bedankt voor de tip!!
Mooi zo, haal je dan ook direct voor mij een nieuwe HD (wel een grote natuurlijk )
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Jurgen Colin
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Geldrop
Reg.: 14 augustus 2003
Gepost op 1 april 2006 om 21:45:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb het probleem dat ik een bepaalde map op mjin harde schijf niet kan verwijderen. Alles wat er in de map staat kan ik wel verwijderen, maar als ik de map selecteer en ik druk op "delete" dan krijg ik deze foutmelding: "Cannot delete file. Cannot read from the source file or disk." Weet iemand wat ik hieraan kan doen, bv. iets zodat ik het weg kan krijgen? BIj voorbaat bedankt.
 Help mods!
Pool: 19e, Feyenoord-PSV 1-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.427,0VoVo: 130e / 475e / 216eOpstelling: 4-4-2
Tobo
Vedette
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Eersel
Vak: Noord - U
Uploads: 5
Reg.: 17 september 2004
Gepost op 1 april 2006 om 23:36:59.         MSN: tomskuh@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb een klein probleem met mijn Windows Media Player. Ik kan namelijk geen streams meer afspelen. Ik heb vanmiddag via talpa.tv een Italiaanse wedstrijd proberen te kijken. Toen hij ging bufferen, keerde de status gelijk weer terug naar 'gereed'. En het ging zo maar door. Nu wil ik Barcelona - Real gaan kijken en is precies hetzelfde het geval. Het lijkt erop alsof iets wordt geblokkeerd. Weet iemand hier meer vanaf?
 Help mods!
Pool: 2939e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,0VoVo: 2089e / - / 1948eOpstelling: incompleet
Meeuw
Regelmatige invaller

Uit: Heythuysen
Reg.: 8 juli 2000
Gepost op 3 april 2006 om 19:01:49.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hallo,

Ik moet voor mijn werk een filmpje van internet downloaden. Het gaat om een online filmpje van 2 vandaag. Nu ben ik dat aan het proberen, maar dat lukt niet. Dat zal wel komen door een of andere beveiliging. Er staat verder geen informatie over downloaden.

Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bvd,

Meeuw
 Help mods!
Pool: 1784e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 3 april 2006 om 19:20:09.       MSN: jan_westerman@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan kan je dat filmpje nooit van de website afhalen. Zal idd wel beveiliging opzitten omdat je anders met rechten etc. komt te zitten.

is het zelfde als je bijv. via een website een gemist programma wil terugzien. Vaak kan je dat alleen online, en niet downloaden.

Wat je kan doen is even contact opzoeken met hun met je verzoek. Of anders neem je het gewoon op.....

[Dit bericht is veranderd door Juancho (op 3 april 2006 19:20:36).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
hoolie v
Legende

Uit: is goed voor U!
Reg.: 9 september 1999
Gepost op 3 april 2006 om 19:53:58.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Meeuw schreef:

Hallo,

Ik moet voor mijn werk een filmpje van internet downloaden. Het gaat om een online filmpje van 2 vandaag. Nu ben ik dat aan het proberen, maar dat lukt niet. Dat zal wel komen door een of andere beveiliging. Er staat verder geen informatie over downloaden.

Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bvd,

Meeuw

Probeer dit eens...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.408,1VoVo: -Opstelling: incompleet
motd
Legende

Uit: leiden
Reg.: 29 april 2003
Gepost op 3 april 2006 om 20:54:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jurgen Colin schreef:

Ik heb het probleem dat ik een bepaalde map op mjin harde schijf niet kan verwijderen. Alles wat er in de map staat kan ik wel verwijderen, maar als ik de map selecteer en ik druk op "delete" dan krijg ik deze foutmelding: "Cannot delete file. Cannot read from the source file or disk." Weet iemand wat ik hieraan kan doen, bv. iets zodat ik het weg kan krijgen? BIj voorbaat bedankt.

Je moet die map zelf met de muis in de trashcan dumpen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Jurgen Colin
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 4 april 2006 om 10:19:20.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
motd schreef:

(...)

Je moet die map zelf met de muis in de trashcan dumpen.

Dan geeft hij hetzelfde probleem aan...
 Help mods!
Pool: 19e, Feyenoord-PSV 1-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.427,0VoVo: 130e / 475e / 216eOpstelling: 4-4-2
hoolie v
Legende

Gepost op 4 april 2006 om 11:04:04.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is het toevallig een map die Xerox of Nwwia heet? Daar heb ik zelf ook last van gehad. Mocht dat zo zijn, dan moet je even de oplossingen uit dit forum eens proberen. Het is me destijds ook gelukt, echter vraag me niet meer hoe, want is alweer ff geleden...
Overigens zijn de mappen onschuldig en zijn door XP zelf geïnstalleerd (somige builds) dus op zich hoef je er niet voor te vrezen.

[Dit bericht is veranderd door hoolie v (op 4 april 2006 11:11:28).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.408,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Vroomshoop-On-Tour
Legende

Gepost op 4 april 2006 om 15:53:40.       MSN: vroomshoop-on-tour@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb weer een vraagje. Ik wil muziek op mijn site hebben als je er op komt dat er dan een lied word afgespeelt. Maar kan er maar niet achterkomen hoe dat precies werkt iemand een idee?
 Help mods!
hoolie v
Legende

Gepost op 4 april 2006 om 16:30:30.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kijk hier eens. Besef wel dat automatisch geluid op je site een hoop bandbreedte kost. Om dat drastisch te verminderen kun je gebruik maken van MIDI file's maar persoonlijk vind ik dat nogal zwaar amateuristisch klinken.
Verder vinden een hoop mensen zwaar irritant als ze muziek 'opgedrongen' krijgen, en zijn ze vaker geneigd van je site weg te klikken.

[Dit bericht is veranderd door hoolie v (op 4 april 2006 16:33:36).]
 Help mods!
Jurgen Colin
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 4 april 2006 om 18:10:13.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is een map met een naam van een film waarvan ik een backup op mijn computer heb gemaakt. Ik kan alles wat in de map zelf staat wel verwijderen, maar als ik de map zelf wil verwijderen geeft hij de foutmelding: "Cannot delete file. Cannot read from the source file or disk"
 Help mods!
motd
Legende

Uit: leiden
Reg.: 29 april 2003
Gepost op 4 april 2006 om 22:03:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hm, merkwaardig! Normaal werkt dat wel als een file/map niet gedeleet kan worden. Kun je de eigenschappen van de map nog wel inzien?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
hoolie v
Legende

Gepost op 4 april 2006 om 22:38:40.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jurgen Colin schreef:

Het is een map met een naam van een film waarvan ik een backup op mijn computer heb gemaakt. Ik kan alles wat in de map zelf staat wel verwijderen, maar als ik de map zelf wil verwijderen geeft hij de foutmelding: "Cannot delete file. Cannot read from the source file or disk"

Probeer het eens in de command line mode.
Start »» Uitvoeren »» CMD
In het scherm dan intikken: rd <directory path>
<directory path> is de map waar het om gaat.
Stel de map staat op de C schijf in Mijn Documenten, en heet Film, tik dan in:
rd c:\Mijn Documenten\Film (let op grote en kleine letters!)
 Help mods!
Jurgen Colin
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 5 april 2006 om 14:21:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hoolie v schreef:

(...)Probeer het eens in de command line mode.
Start »» Uitvoeren »» CMD
In het scherm dan intikken: rd <directory path>
<directory path> is de map waar het om gaat.
Stel de map staat op de C schijf in Mijn Documenten, en heet Film, tik dan in:
rd c:Mijn DocumentenFilm (let op grote en kleine letters!)

Als ik dit intyp, dan krijg ik deze melding:
The system cannot find the file specified
The system cannot find the path specified

En ja, ik kan de eigenschappen nog wel zien van de map...
 Help mods!
hoolie v
Legende

Gepost op 5 april 2006 om 15:57:46.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jurgen Colin schreef:

(...)

Als ik dit intyp, dan krijg ik deze melding:

En ja, ik kan de eigenschappen nog wel zien van de map...

Ik zie in de quote die jij aanhaalt geen "\" staan. Kan een foutje van het forum zijn of heb je het als zodanig ingetypt? Geef anders eens precies aan wat je ingetypt hebt.
 Help mods!
Jurgen Colin
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 5 april 2006 om 18:52:19.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De map waar het om gaat is: D:\My Documents\Kevin Perry Go

als ik dan start-->uitvoeren-->cmd doe, dan typ ik in:
rd d:MyDocumentsKevinPerryGo

Als ik dat intyp krijg ik de melding:

Dit is zonder aanhalingstekens.
 Help mods!
bartn008
Bankzitter

Uit: omg. eindhovee
Reg.: 29 april 2004
Gepost op 5 april 2006 om 19:19:21.         MSN: Jha duuh      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hallo, volgens mij als ik windows opstart starten er ook een aantal programmas op waarvan ik niet wil dat ze opstarten, oa ook voor mij onbekende programmas die ik niet ken. ik heb hier ergens al ooit gelezen dat je dan bij uitvoeren iets in moest typen maar wat weet ik niet meer? wie kan mij helpen
 Help mods!
Pool: 2875e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2419e / - / 2103eOpstelling: incompleet
hoolie v
Legende

Gepost op 5 april 2006 om 21:53:22.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jurgen Colin schreef:

De map waar het om gaat is: D:My DocumentsKevin Perry Go

als ik dan start-->uitvoeren-->cmd doe, dan typ ik in:
rd d:MyDocumentsKevinPerryGo

Als ik dat intyp krijg ik de melding:

Dit is zonder aanhalingstekens.

Probeer eens rd d:\My Documents\Perry Go (of PerryGo)
m.a.w. vergeet de "\" niet. Verder let ook ook op de spatie's (PerryGo wordt niet herkent, als het het Perry Go is) en ook de spatie tussen My en Documents.... m.a.w. je moet het letterlijk overnemen...
 Help mods!
Jurgen Colin
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 5 april 2006 om 22:08:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hoolie v schreef:

(...)Probeer eens rd d:My DocumentsPerry Go (of PerryGo)
m.a.w. vergeet de "" niet. Verder let ook ook op de spatie's (PerryGo wordt niet herkent, als het het Perry Go is) en ook de spatie tussen My en Documents.... m.a.w. je moet het letterlijk overnemen...

Als ik het precies hetzelfde doe (met hoofdletters en spaties) krijg ik wederom hetzelfde:
 Help mods!
Vroomshoop-On-Tour
Legende

Gepost op 5 april 2006 om 23:07:25.       MSN: vroomshoop-on-tour@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hoolie v schreef:

Kijk hier eens. Besef wel dat automatisch geluid op je site een hoop bandbreedte kost. Om dat drastisch te verminderen kun je gebruik maken van MIDI file's maar persoonlijk vind ik dat nogal zwaar amateuristisch klinken.
Verder vinden een hoop mensen zwaar irritant als ze muziek 'opgedrongen' krijgen, en zijn ze vaker geneigd van je site weg te klikken.

Nog bedankt he weet hoe het nu werkt!
 Help mods!
Guus Geluk
Bankzitter

Reg.: 27 maart 2002
Gepost op 6 april 2006 om 13:14:54.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bartn008 schreef:

hallo, volgens mij als ik windows opstart starten er ook een aantal programmas op waarvan ik niet wil dat ze opstarten, oa ook voor mij onbekende programmas die ik niet ken. ik heb hier ergens al ooit gelezen dat je dan bij uitvoeren iets in moest typen maar wat weet ik niet meer? wie kan mij helpen

Start.. uitvoeren.. msconfig typen.
Tabblad opstarten.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 60 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk