| Poster | | Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) |  |
|
Parcye Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 7332 Reg.: 25 februari 2001 | Dan is dit in feite een goede laptop, zelf niet zo gek op celeron maar.
|
|
|
Koning Luc Legende Runner-up PSV Quiz Seizoen 2004/2005; meer prijzen
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4286 Reg.: 27 april 2001 | Ik heb een vraagje. Als ik bij apparaatbeheer ga kijken, zie ik daar helemaal geen apparaten staan. Weet iemand hoe dit kan?
|
|
|
super psv-er Internationale topspeler
Uit: den haag Vak: - Posts: 978 Reg.: 2 juni 2000 | kweet niet of het onder probleempjes valt heb een laptop van medion en daar is het page down knopje aan de onderkant afgebbroke, vraag me nie hoe hij heeft bij me zus gestaan.
Nu heb ik medion gebeld of ze die knopjes los hebbe maar dat hebben ze dus niet, nu ken ik hem laten komen ophalen(op hun kosten).
Maar ik moet wel 25 euro nakijk kosten betalen en 16,50 euro retour kosten. dit vindt ik een beetje veel voor 1 knopje.
na heel verhaal de vraag: zijn deze knopjes ergens los te krijgen?
alvast bedankt
|
|
|
Parcye Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 7332 Reg.: 25 februari 2001 | Een willekeurige sloop laptop... kijk eens bij de kringloop of stort.
|
|
|
robbyw Nationale topspeler
Uit: Haarlem !!!! Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 765 Reg.: 18 juli 2004 | alle gebruikers verwijderen via gebruikers...
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4362 Reg.: 7 april 2003 |
quote: robbyw schreef:
alle gebruikers verwijderen via gebruikers...
Waar heb je het nu ineens over? 
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 21 november 2005 11:51:32).]
|
|
|
Uit: Haarlem !!!! Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 765 Reg.: 18 juli 2004 | sorry was nog van het begin was een foutje me excusses...
|
|
|
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4286 Reg.: 27 april 2001 |
quote: Koning Luc schreef:
Ik heb een vraagje. Als ik bij apparaatbeheer ga kijken (bij systeem), zie ik daar helemaal geen apparaten staan. Weet iemand hoe dit kan of hoe ik deze apparaten tevoorschijn kan toveren?
Iemand antwoord op mijn vraag .
|
|
|
Marger Legende
Vak: - Posts: 1696 Reg.: 15 april 1999 | Zie je in dat venster wel iets anders of helemaal niets?
Is de gebruiker waarmee je dit probeert, wel local administrator/computerbeheerder?
|
|
|
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4286 Reg.: 27 april 2001 |
quote: Marger schreef:
Zie je in dat venster wel iets anders of helemaal niets?
Is de gebruiker waarmee je dit probeert, wel local administrator/computerbeheerder?
Volgens mij wel, want er is maar 1 gebruiker op deze computer.
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | Even voor de goede orde, want dit heb ik nog nooit meegemaakt, je gaat naar:
Start »» Configuratiescherm »» Systeem »» tabblad 'Hardware' »» Apparaatbeheer. En dan zie je niks verschijnen, of een leeg venster?
|
|
|
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4286 Reg.: 27 april 2001 | Ik zie een leeg venster. Ik heb overigens onlangs mijn PC gereboot, weet niet of dat er mee te maken heeft.
|
|
|
Uit: Haarlem !!!! Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 765 Reg.: 18 juli 2004 | ik denk effe vernieuwen klikken.
of even een backup maken en even opnieuw installeren,,,
|
|
|
Marger Legende
Vak: - Posts: 1696 Reg.: 15 april 1999 | |
|
Volgas!! Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2834 Reg.: 19 januari 2002 | Weet iemand een programma waar ik mijn gemixte setjes mee op kan nemen... Hij komt binnen op de Line-in op mijn geluidskaart.
Ik zoek gewoon een simpel programma, waar ik op REC kan drukken, en hij dan vanaf de line-in opneemt
tnx alvast
|
|
|
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4286 Reg.: 27 april 2001 | |
|
Uit: Volkel Vak: West - JJ Posts: 4286 Reg.: 27 april 2001 | Heel wazig, maar het probleem heeft zichzelf opgelost. Ik kreeg ineens een melding dat het systeem een ernstige fout heeft hersteld. Ik kan nu alle apparaten weer zien .
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 12792 Reg.: 13 oktober 1999 | Weet er iemand een goed en gratis programma om te faxen over IP, en dan het liefst ook naar gewone telefoonnummer? Geen idee of dit mogelijk is verder.
|
|
|
A3 Legende
Uit: Oirschot Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2406 Uploads: 2 Reg.: 30 oktober 2001 | Misschien dat hier iets tussen staat.
|
|
|
Dubbel-ganger Toeschouwer
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 16 Reg.: 21 september 2001 | Sinds een paar dagen start mijn computer moeilijk op. Alles gaat goed tot aan het opstartscherm van Windows waar komt te staan: De computer start op. Tevens zie in taakbeheer dat het proces Winlogon.exe ongeveer 50% van de CPU in beslag neemt, ook als ik verder niets heb draaien op de achtergrond.
Heb al via msconfig -> opstarten, alles behalve mijn virus scanner uitgezet. Als ik via Google zoek op winlogon.exe krijg ik sommige reacties met evt. dat dit bestand een virus/spyware is. Als ik zoek dan kom ik het bestand tegen in de win32 directory waar het ook hoort.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?? Alvast bedankt voor reacties.
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | Heb je toevallig een netwerkje net aangelegd? Het kan zijn dat Windows eerst je hele sub-net afzoekt voor het zichzelf verder opstart. Je zou er evt. de vinger achter kunnen krijgen door tijdens de opstart op F8 te drukken, en hem dan op te laten starten met systeemboodschappen.
Verder kan het zijn dat het CMOS geheugen allerlei onnodige instellingen vasthoudt, die het voor het opstarten niet nodig heeft. Probeer eens Windows af te sluiten, je voeding even uitschakelen (via knop of anders ff stekker eruit), en dan weer op starten.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14859 Reg.: 26 april 2002 | Ff een vraagje, bij een vriend van me starte windows niet meer op. Hij bleef hangen in het scherm dat ie windows aan het laden is.
Nu heb ik wat dingen gecontroleerd bleek dat als ik geen usb muis/toetsenbord gebruik maar een gewone ouderwetse muis/toetsenbord gebruik, windows weer gewoon opstart.
Kan het zijn dat de usb poorten gewoon stuk zijn en dat een extern usb kaartje kan voldoen?
Rare is dat als ik die usb muis/toetsenbord omzet met een stekkertje tot een gewone aansluiting, windows dan ook niet opstart terwijl ik dus geen usb poort gebruik.
Rara.....
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14859 Reg.: 26 april 2002 | |
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | Is die muis en/of toetsenbord mischien niet defect? Met een defect of geen toetsenbord start windows niet op.
|
|
|
De Gemaskerde Moettjatso Nationale topspeler
Uit: Seitert Vak: West - G Posts: 722 Reg.: 15 mei 2003 | Ik heb een probleem met me autoradio, ik had hem ergens geparkeerd duw me frontje in de dashboard kastje na een tijdje wil je hem eruit halen, doet ie het niet meer? iemand ook ooit last van gehad, ik baal er wel enorm van nu geen muziek, wie o wie helpt my?
alvast bedankt Groeten
|
|
|