| Poster | | Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) |  |
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4362 Reg.: 7 april 2003 |
quote: hoolie v schreef:
Met alle respect Kobe, dat wil ik je wel uitleggen, maar daar is enige technische kennis voor nodig. (PM me maar, dan wil ik je wel helpen) want een algemene handleiding is er niet voor.
Ik heb zelf geen problemen, mocht het ooit voorkomen dan zal ik aan je denken. Bedankt voor het aanbod iig. Ik dacht dat je er wellicht een handig apparaatje of iets dergelijks voor had. Aan de andere kant geloof ik weer niet in dat soort onzinnige dingen, ik had ooit eens een cdtje die niet beschreven was maar een borsteltje aan de onderkant had. Dan moest je dat cdtje afspelen nadat je een vloeistof op het borsteltje gedaan had zodat de lens schoongemaakt zou worden. Ik heb nooit enig effect gemerkt en ik geloof er nog steeds niet in...
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | Ik heb ook ooit zo eens een vrouw gehad.. echter dat borsteltje hielp niet. Laat maar horen als het zover is. (Gewoon spirutus met een oorwatje, daar kom je al ver mee!)
[Dit bericht is veranderd door hoolie v (op 30 december 2005 00:26:21).]
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4362 Reg.: 7 april 2003 |
Ik heb ook ooit zo eens een vrouw gehad.. echter dat borsteltje hielp niet. Laat maar horen als het zover is. (Gewoon spirutus met een oorwatje, daar kom je al ver mee!)
Geen vrouw met borsteltjes in mijn buurt, ik heb mijn paradijsje graag glad en smooth
Nogmaals dank, ontopic maar weer 
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | Mijn reactie was ontopic... (dat jij er je vriendin/vrouw onder laat lijden is een 2 )
|
|
|
ook Blaricum is PSV... Internationale topspeler Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: wonend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1057 Reg.: 26 maart 2003 | Ik zet mijn post/vraag maar even in deze topic.
Ik wilde vandaag Koefnoen van 31-12 kijken via http://www.uitzendinggemist.nl, maar hij werkt niet bij mij. Andere programma's kan ik wel bekijken. Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen en hoe dit opgelost kan worden?
[Dit bericht is veranderd door ook Blaricum is PSV... (op 3 januari 2006 15:10:36).]
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 |
quote: ook Blaricum is PSV... schreef:
Ik zet mijn post/vraag maar even in deze topic.
Ik wilde vandaag Koefnoen van 31-12 kijken via http://www.uitzendinggemist.nl, maar hij werkt niet bij mij. Andere programma's kan ik wel bekijken. Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen en hoe dit opgelost kan worden?
Het schijnt dat je Koefnoen alleen van wo t/m zo kunt bekijken (bron: http://www.tvopjepc.nl/programma/217)
|
|
|
ook Blaricum is PSV... Internationale topspeler Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: wonend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1057 Reg.: 26 maart 2003 |
(...)Het schijnt dat je Koefnoen alleen van wo t/m zo kunt bekijken (bron: http://www.tvopjepc.nl/programma/217)
LET OP: ALLEEN WOENSDAG T/M ZONDAG TE BEKIJKEN! De afleveringen van Koefnoen zijn (voorlopig) beëindigd. Wel kunt u op Oudejaarsavond een speciale uitzending van Koefnoen verwachten.
Aha oké bedankt. 
Ik kan die van oudjaar alleen nog niet bekijken. Morgen maar weer eens proberen.
|
|
|
Melkor Meervoudig international
Vak: - Posts: 641 Reg.: 10 maart 2001 | |
|
Uit: wonend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1057 Reg.: 26 maart 2003 | |
|
Melkor Meervoudig international
Vak: - Posts: 641 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: ook Blaricum is PSV... schreef:
(...)
Ja, ik had em ook wel gevonden, ik kan em alleen niet afspelen...
WMP: "Het bestand dat u probeert af te spelen, heeft een extensie die niet overeenkomt met de bestandsindeling. Afspelen van het bestand kan resulteren in overwacht gedrag."
Ik heb de recentste versie van WMP10 en alle bijbehorende onderdelen 
Oh, dat is vreemd . Ik heb ook WMP10 en hier draaide ie gewoon. Hopelijk weet iemand er een oplossing voor .
|
|
|
chrispsv Aanstormend talent
Uit: Roermond Vak: - Posts: 145 Reg.: 18 mei 2003 | Eeey ik heb ook nog een probleempje. Ik kan geen CD's meer branden. Heel raar allemaal. Hij brandt wel (bij Nero), maar op het einde v.h. brandproces zegt die dat die de fixatie niet kon uitvoeren. Hij geeft dus een fixation error aan. Iemand die dit ook heeft gehad en kan het aan de CD's liggen (platinum)....?? Eerst deed die het namelijk wel nog..
|
|
|
A3 Legende
Uit: Oirschot Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2406 Uploads: 2 Reg.: 30 oktober 2001 | |
|
Uit: Roermond Vak: - Posts: 145 Reg.: 18 mei 2003 |
quote: A3 schreef:
Kijk hier ff.
Sorry maar mijn Engels is niet zo best !
Ik ben naar die eerste site gegaan.. Daar staat dit:
STEP 1 START
STEP 2 SETTINGS
STEP 3 CONTROL PANEL
STEP 4 SYSTEM
STEP 5 DEVICE MANAGER
STEP 6 CD ROM--- PROPERTIES SELECT YOUR CD DRIVE
I DID BOTH OF MINE
STEP 7 WHEN HIGHLIGHTED CLICK PROPERTIES
STEP 8 SETTINGS
NOW UNTICK THE BOX THAT IS DISCONNECT
Ik snap dat ik naar aparaatbeheer moet, maar daarna vat ik het niet meer zo. In ieder geval bedankt dat je me helpt!
|
|
|
Uit: wonend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1057 Reg.: 26 maart 2003 |
quote: Melkor schreef:
(...)
Oh, dat is vreemd . Ik heb ook WMP10 en hier draaide ie gewoon. Hopelijk weet iemand er een oplossing voor .
Ik probeerde het vandaag weer eens via http://www.uitzendinggemist.nl en hij werkt!
Thnx voor je hulp 
|
|
|
chev Nationale topspeler
Vak: - Posts: 1287 Reg.: 6 november 2005 |
quote: chrispsv schreef:
Eeey ik heb ook nog een probleempje. Ik kan geen CD's meer branden. Heel raar allemaal. Hij brandt wel (bij Nero), maar op het einde v.h. brandproces zegt die dat die de fixatie niet kon uitvoeren. Hij geeft dus een fixation error aan. Iemand die dit ook heeft gehad en kan het aan de CD's liggen (platinum)....?? Eerst deed die het namelijk wel nog..
probeer eens je firmware te updaten en op een lagere snelheid te branden mischien helpt dat.
|
|
|
Uit: Roermond Vak: - Posts: 145 Reg.: 18 mei 2003 | Eey allemaal, ik weet niet wat ik heb gedaan, maar hij doet het weer !! Iedereen bedankt voor de hulp.
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 12792 Reg.: 13 oktober 1999 | Ik krijg in mijn gesprekvenster van msn constant voor alles wat ik type: |||||||||| Voske|||||| zegt:4Je kunt geen groep maken. Probeer het later opnieuw.!.|||||||||| Voske|||||| is aan het gesprek toe
Hoe krijg ik dit uitgzet want wordt er gek van?
|
|
|
Huybson Legende
Uit: Nuenen Vak: - Posts: 3068 Reg.: 30 september 2002 | Een maat van mij heeft een pentium 3. Ik daar windows XP opgezet, ipv win 98. Nu is XP geinstalleerd, en heeft hij ineens drie startbalken. Daarna start hij 'm opnieuw op, en ziet hij alles 5 dubbel.
Weet iemand wat het probleem is?
EDIT: Heb het al, instelling van beeldscherm op 70 hz gezet.
[Dit bericht is veranderd door Huybson (op 10 januari 2006 16:01:33).]
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3290 Reg.: 13 juni 2002 | Op mijn privé-pc is Windows XP brak geworden, waardoor steeds programma's vastlopen. De foutmelding is telkens anders, maar duidelijk is dat het om een niet goed werkend Windows gaat.
Er staan heel veel data op die pc, waardoor ik er weinig voor voel om XP helemaal opnieuw te installeren. Daarom is mijn vraag:
Kan XP via de installatie-cd zichzelf repareren zonder dat ik het gevaar loop data kwijt te raken? Zo ja, hoe werkt dat?
|
|
|
The Harminator Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 5911 Reg.: 6 juni 2001 | Volgens mij kun je er voor kiezen om Windows over je oude windows heen te installeren zonder de schijf te formateren. Dit is een standaardoptie in het installatiemenu.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14859 Reg.: 26 april 2002 | Als je geluk hebt werkt het, als het niet lukt worden de problemen alleen maar erger.
Als je slim bent Stofzuiger gooi je al je data op een andere partitie dan je c:\. Vervolgens kan je gerust windows er helemaal af gooien en opnieuw installeren. De bestanden behoud je dan toch wel.
Ik had ook ongeveer hetzelfde. Een pc liep telkens vast en gaf allerlei meldingen. Repair mode vanaf de windows xp cd-rom hielp niet waardoor ik dus maar bovenstaande heb gedaan.
|
|
|
DrSmoke Basisspeler
Vak: - Posts: 322 Reg.: 2 juli 2003 | Heeft iemand van jullie misschien ervaring met het programma eXeem?? Ik heb het gisteren geïnstalleerd (de Lite versie), maar ik kan het programma niet gebruiken. Moet ik me nog registreren of zo?
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | @Stofzuiger: Je kunt zoals Harminator al voorstelde je Windows repareren. Zorg er dan wel voor dat je dezelfde CD gebruikt als waarmee je destijds Windows erop gezet hebt (of i.i.g. de CD die de fabrikant meegeleverd heeft.) Als je een andere gebruikt overschrijft hij tijdens het repareren alles, en ben je dus toch alles kwijt.
Voordat je dit doet kun je mischien eerst je geheugen eens testen (de problemen die je omschrijft kunnen ook op een 'brak' geheugen wijzen)
Dit kun je doen door hier een geheugentest te downloaden.
Suc6!
@DrSmoke: kun je wat specifieker zijn. Start het programma niet op, maakt het geen verbinding...?
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4362 Reg.: 7 april 2003 | @Stofzuiger: Ik weet niet of je wel eens via nieuwsservers download maar daar komt regelmatig een programmaatje voorbij genaamd "XP repair pro". De naam zegt het al, het speurt je windows af op zoek naar problemen welke dan hersteld kunnen worden.
Let op: Ik heb het programmaatje nooit zelf getest dus ik kan je niets garanderen!
Het is maar een tip, wellicht heb je er niets aan. Hou het eens in de gaten zou ik zeggen.
|
|
|
DrSmoke Basisspeler
Vak: - Posts: 322 Reg.: 2 juli 2003 |
@DrSmoke: kun je wat specifieker zijn. Start het programma niet op, maakt het geen verbinding...?
Het programma start wel op, maar maakt volgens mij geen verbinding. De startpagina kan niet worden getoond en ook levert het zoeken geen resultaten op.
Misschien kan ik beter een ander programmaatje proberen????
|
|
|
|