PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Computer Forum
Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 60 pagina's: « 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 60 »

Poster
Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) 
rupsband
Vedette

Uit: Aalten
Vak: -
Reg.: 4 april 2000
Gepost op 24 september 2007 om 20:10:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
rupsband schreef:

Wil ik net na een werkweek lekker PSV-CSKA Moskou nog een terug kijken, blijkt mijn Philips DVD recorder de gehele uitzending in apparte file's van ongeveer drie seconden te hebben opgenomen. Ik heb de dvd ingesteld op tijd, dus niet met een PCD code. Iemand die hiet een oplossing voor heeft om het de volgende keer te voorkomen?

Niemand die mij kan helpen
 Help mods!
Pool: 2018e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.352,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
rupsband
Vedette

Uit: Aalten
Reg.: 4 april 2000
Gepost op 24 september 2007 om 20:21:40.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Foxy schreef:

Ik heb Office 2007... Dat "geen veldnamenrij" kan ik niet vinden.

Data-> Sorteren en dan de betreffende kolom aangeven. Anders kan het m.i. via Data->Auto-filter, waarbij je per kolom een uitrolmenu krijgt. Vervolgens kun je op het pijltje van de betreffende kolom klikken en aangeven dat het oplopen gesorteerd moet worden....
 Help mods!
Pool: 2018e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.352,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sanka
Lid 2e elftal

Reg.: 31 januari 2007
Gepost op 24 september 2007 om 23:01:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
11. Kenneth Perez schreef:

(...)

Hey Sanka, bedankt voor je reactie, echter voordat ik dit doe wil ik wel graag zeker weten dat ik de goede download . Hoe weet ik welke ik nou moet pakken, want verder als Windows XP home edition kom ik niet.

configuratiescherm -> systeem -> tabblad hardware -> apparaatbeheer -> beeldschermadapters ->...
Als je in het apparaatbeheer dubbelklikt op beeldschermadapters krijg je daaronder te zien welk type videokaart je hebt.

Je kunt eventueel ook via start -> uitvoeren "dxdiag" intypen (zonder aanhalingstekens) en vervolgens staat op het tabblad 'beeldscherm' ook welk type videokaart je hebt.

Ik ben er voor het gemak gezien je foutmelding trouwens vanuit gegaan dat je een ATI kaart hebt.
 Help mods!
Pool: 2291e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 25 september 2007 om 01:04:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Data-> Sorteren en dan de betreffende kolom aangeven. Anders kan het m.i. via Data->Auto-filter, waarbij je per kolom een uitrolmenu krijgt. Vervolgens kun je op het pijltje van de betreffende kolom klikken en aangeven dat het oplopen gesorteerd moet worden....

De tweede kolomnamen moeten gekoppeld blijven aan de eerste kolomnamen dus meeveranderen. Is dat ook mogelijk?

[edit]
gelukt, dank u
[/edit]

[Dit bericht is veranderd door Foxy (op 25 september 2007 01:08:58).]
 Help mods!
Pool: 32e, Feyenoord-PSV 1-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.291,2VoVo: 212e / 593e / 85eOpstelling: 4-5-1
ALEXGOMESFARFAN
Internationale topspeler

Reg.: 18 mei 2005
Gepost op 25 september 2007 om 19:12:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ALEXGOMESFARFAN schreef:

Heren deskundigen. Nadat mijn Windows Live Messenger vastgelopen is reageert het programma helemaal niet meer. Ik druk op de snelkoppeling maar er gebeurt niks. Het scherm blijft gewoon op het bureaublad staan. Hij reageert gewoon helemaal niet. De rest van de programma's werkt zonder problemen. Ik heb hem al een aantal maal verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Iemand enig idee voor een oplossing?

Mijn dank bij voorbaat is groot.

even mezelf quoten, het probleem is nog altijd aanwezig
 Help mods!
Pool: 940e, Feyenoord-PSV 0-2 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.388,0VoVo: 1086e / 1289e / 1053eOpstelling: 4-4-2
18. Addo
Nationale topspeler

Uit: Geldrop
Vak: Oost - W
Uploads: 42
Reg.: 26 september 2005
Gepost op 25 september 2007 om 20:07:04.       MSN: -    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
18. Addo schreef:

Even een vraagje, al een tijd lang werkt mijn bluetooth op mijn laptop niet meer, iemand enig idee hoe ik het weer aan de praat krijg? Ik krijg het niet gevonden... Erg vervelend als ik even wat foto's moet oversturen.

Help mods!
Pool: 943e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.495,7VoVo: 1002e / 264e / 1097eOpstelling: incompleet
11. Kenneth Perez
Legende

Uit: Drenthe
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 25 september 2007 om 22:33:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sanka schreef:

(...)Waarschijnlijk is de driver van je videokaart corrupt.

Haal hier de nieuwste driver op, de-installeer je videokaart (configuratiescherm -> systeem -> tabblad hardware -> apparaatbeheer -> beeldschermadapters -> 'grafische kaart' -> installatie ongedaan maken) start de pc opnieuw op en installeer de nieuwe driver.

Je probleem zou hierna opgelost moeten zijn.

Oke, en welke van de twee moet nog worden verwijderd Sanka?

Help mods!
Pool: 24e, Feyenoord-PSV 2-3 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.488,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sanka
Lid 2e elftal

Gepost op 26 september 2007 om 00:09:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Oke, en welke van de twee moet nog worden verwijderd Sanka?
(plaatje)

Maakt niet uit, het gaat hier om dezelfde kaart (voor zover ik weet kun je op deze kaart 2 monitoren aansluiten, vandaar dat hij er 2x staat).
 Help mods!
Pool: 2291e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Hen the Man
Veelbelovend talent

Vak: West - L
Reg.: 7 mei 2003
Gepost op 27 september 2007 om 11:08:50.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben op zoek naar een programma wat ik op mijn pc of laptop kan installeren als dj-programma.
Wie heeft hier ervaring mee of wie kan me vertellen welke software ik hier het beste voor kan aanschaffen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
The Harminator
Legende
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004

Uit: zonderlijk getalenteerd
Vak: Noord - N
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 27 september 2007 om 12:03:32.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vond BPM studio vroeger altijd wel fijn werken. Geen idee of er tegenwoordig andere programma's zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.479,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Hen the Man
Veelbelovend talent

Vak: West - L
Reg.: 7 mei 2003
Gepost op 1 oktober 2007 om 09:13:30.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
The Harminator schreef:

Ik vond BPM studio vroeger altijd wel fijn werken. Geen idee of er tegenwoordig andere programma's zijn.

Bedankt, ik heb via FTD de nieuwste versie kunnen downloaden en het is precies wat ik zocht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Brabantia Nostra
Internationale topspeler

Uit: Deurne
Vak: Noord - U
Reg.: 3 juni 2005
Gepost op 1 oktober 2007 om 12:07:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vista probleem

Als ik Command & Conquer 3 wil installeren krijg ik bij de Installatie Wizard een netwerkfoutmelding <fout bij het lezen van E:/cnc3... etc>, en wordt de installatie afgebroken.

Benodigde software, kaarten etc is volop aanwezig.

Anyone?
 Help mods!
Pool: 97e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 183e / 394e / 247eOpstelling: incompleet
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 3 oktober 2007 om 15:15:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk eerder een C&C probleem.

Is het mogelijk om in Thunderbird je NAW gegevens standaard onder in je mail te krijgen net als in Outlook? En dan bedoel ik niet als Vcard maar als tekst onder je mail?
 Help mods!
Pool: 32e, Feyenoord-PSV 1-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.291,2VoVo: 212e / 593e / 85eOpstelling: 4-5-1
Sanka
Lid 2e elftal

Gepost op 3 oktober 2007 om 19:16:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Foxy schreef:
Is het mogelijk om in Thunderbird je NAW gegevens standaard onder in je mail te krijgen net als in Outlook? En dan bedoel ik niet als Vcard maar als tekst onder je mail?

Ja (klik)
 Help mods!
Stabel
Internationale topspeler

Uit: kaart verplicht?:@
Reg.: 26 januari 2004
Gepost op 4 oktober 2007 om 14:43:45.     MSN: stabeltom@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik vraag me af wat die onzichtbare mapjes zijn.
klik
 Help mods!
Pool: 1050e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.091,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Marger
Legende

Reg.: 15 april 1999
Gepost op 4 oktober 2007 om 17:27:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Niet onzichtbaar, maar hidden. Alle blauwe mapjes op dat plaatje zijn Uninstall-mappen van Windows Updates. Steeds als Windows een update installeert, mikt hij nieuwe versies van bestanden op je harde schijf. De oude versies verplaatst hij dan naar een mapje UninstallKBnummer, zodat de update eventueel ongedaan gemaakt kan worden door de oude versie terug te plaatsen.
 Help mods!
Pool: 2443e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2075e / 1938e / 1486eOpstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 5 oktober 2007 om 12:24:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb 2 probleempjes met mijn laptop:
- Er is een Windows Update die niet geinstalleerd kan worden. Nou ja, het kan wel en dan krijg ik ook een goede melding maar bij de volgende startup staat dezelfde update weer te wachten op installatie. Hij gaat dus niet weg.
- Wanneer ik een bepaalde tijd op de laptop gewerkt heb werkt het geluid soms ineens niet meer. Bovendien werkt het ding soms ineens erg schokkerig, dan blijft de muiscursor constant heel even hangen, net als (als het nog wel werkte) het geluid. Het gaat dan steeds om intervallen van zo'n 2 seconden. Het gebeurt ook als er geen programma's draaien dus het komt niet door overbelasting. Het vreemde is dat rebooten de problemen (tijdelijk) verhelpt.
 Help mods!
Pool: 2751e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.405,6VoVo: 1241e / 82e / 1299eOpstelling: -
11. Kenneth Perez
Legende

Uit: Drenthe
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 6 oktober 2007 om 22:41:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sanka schreef:

(...)
configuratiescherm -> systeem -> tabblad hardware -> apparaatbeheer -> beeldschermadapters ->...
Als je in het apparaatbeheer dubbelklikt op beeldschermadapters krijg je daaronder te zien welk type videokaart je hebt.

Je kunt eventueel ook via start -> uitvoeren "dxdiag" intypen (zonder aanhalingstekens) en vervolgens staat op het tabblad 'beeldscherm' ook welk type videokaart je hebt.

Ik ben er voor het gemak gezien je foutmelding trouwens vanuit gegaan dat je een ATI kaart hebt.

Sanka, ik heb beide een keer uitgeschakeld en de keuze geselecteerd van installatie ongedaan maken, maar iedere keer als ik dan de pc opnieuw opstart wordt hij automatisch weer geinstalleerd. Nu heb ik ook die ATI geinstalleerd, maar als het beeld nog aanstaat bij mij dan gaat hij nu heel traag. Als ik scroll of een venster wil bewegen met de muis gaat hij heel traag. En hij valt daarna nog steeds een paar keer per dag uit, erg vervelend. Zou het anders helpen als ik een nieuwe monitor koop?
 Help mods!
Pool: 24e, Feyenoord-PSV 2-3 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.488,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
A3
Legende

Uit: Oirschot
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 2
Reg.: 30 oktober 2001
Gepost op 8 oktober 2007 om 18:19:57.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een vriend van mij wil een nieuwe pc gaan kopen. Hij heeft maximaal 800 euro te besteden. Hij kwam dit http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=20456 systeem tegen. Kosten waar hij het wilde aanschaffen was 799,-. Heeft er iemand heel toevallig ervaring met dit systeem en/of is dit een redelijke prijs voor de hardware?
 Help mods!
Pool: 576e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.482,9VoVo: 742e / 383e / 726eOpstelling: 4-4-2
Sanka
Lid 2e elftal

Gepost op 8 oktober 2007 om 20:38:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Sanka, ik heb beide een keer uitgeschakeld en de keuze geselecteerd van installatie ongedaan maken, maar iedere keer als ik dan de pc opnieuw opstart wordt hij automatisch weer geinstalleerd. Nu heb ik ook die ATI geinstalleerd, maar als het beeld nog aanstaat bij mij dan gaat hij nu heel traag. Als ik scroll of een venster wil bewegen met de muis gaat hij heel traag. En hij valt daarna nog steeds een paar keer per dag uit, erg vervelend. Zou het anders helpen als ik een nieuwe monitor koop?

Dit probleem heeft niets met je monitor te maken, dus met een nieuwe monitor zou je hetzelfde probleem houden. Als de nieuwe driver geen verbetering brengt zou het wel kunnen zijn dat je je videokaart misschien moet vervangen.
 Help mods!
wj
Vaste waarde in elftal

Uit: Nistelrode
Vak: Oost - X
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 9 oktober 2007 om 10:48:59.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
A3 schreef:

Een vriend van mij wil een nieuwe pc gaan kopen. Hij heeft maximaal 800 euro te besteden. Hij kwam dit http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=20456 systeem tegen. Kosten waar hij het wilde aanschaffen was 799,-. Heeft er iemand heel toevallig ervaring met dit systeem en/of is dit een redelijke prijs voor de hardware?

Bij deze zou ik nog niet gelijk toehappen. Nog gewoon ff verder kijken want er zijn naar mijn mening nog altijd wel betere te koop. Hij is niet verkeert maar kijk nog wel even verder is mijn advies
 Help mods!
Pool: 353e, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.584,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
A3
Legende

Uit: Oirschot
Uploads: 2
Reg.: 30 oktober 2001
Gepost op 9 oktober 2007 om 10:53:35.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wj schreef:

(...)

Bij deze zou ik nog niet gelijk toehappen. Nog gewoon ff verder kijken want er zijn naar mijn mening nog altijd wel betere te koop. Hij is niet verkeert maar kijk nog wel even verder is mijn advies

Weet jij(of iemand anders) goede adressen om dan te kijken?

ps. het moet wel een compleet systeem zijn niet losse hardware die dan zelf nog inelkaar gezet moet worden.

alvast bedankt
 Help mods!
Pool: 576e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.482,9VoVo: 742e / 383e / 726eOpstelling: 4-4-2
wj
Vaste waarde in elftal

Uit: Nistelrode
Vak: Oost - X
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 9 oktober 2007 om 11:45:36.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
A3 schreef:

(...)

Weet jij(of iemand anders) goede adressen om dan te kijken?

ps. het moet wel een compleet systeem zijn niet losse hardware die dan zelf nog inelkaar gezet moet worden.

alvast bedankt

Nou ja ik mag hier geen links plaatsen, anders heb ik voor de zoveelste keer een kaart te pakken

Maar voorruit:

http://www.alternate.nl/html/highlights.html?hgid=49&tgid=118&treeName=HARDWARE&Level1=PC-Systemen&

http://www.4launch.nl/4launch.php (winkel in Eindhoven)

http://www.cool-prices.nl/Producten/Systemen

Neus eens rond op deze site's.... staat vast wel wat tussen, en anders mail me maar een keer als je nog vragen hebt.
 Help mods!
Pool: 353e, Feyenoord-PSV 1-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.584,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Dond3r
Bankzitter

Uit: Kr'berg City
Reg.: 26 april 2005
Gepost op 10 oktober 2007 om 15:27:27.         ICQ: 88493381  MSN: bertp@xs4all.nl    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
A3 schreef:

Norrod is niet de goedkoopste zaak, vaak vind je die Acer systeempjes bij bijv. Mediamarkt wel 50 tot 100 euro goedkoper.
 Help mods!
Pool: 893e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2620e / 2184e / 2418eOpstelling: 4-4-2
bart-psv
Nationale topspeler

Uit: Nuenen De Gekste!
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 10 oktober 2007 om 20:22:42.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet iemand wat het 'branden' of 'mounten' van een image is? Ik heb namelijk FIFA 08 van internet. Als ik de CD-rom in mijn computer steek, dan krijg ik wel het downloadprogramma. Maar als hij ongeveer 4% is gedownload komt er: FOUTMELDING, KAN HET BESTAND D:\Support\EAHelp\Da\autorun niet vinden. Kan dit komen doordat ik 'de image niet gebrand of gemount heb'. Misschien zeg ik nu heel domme dingen, maar ik ben op dat gebied niet echt thuis.
 Help mods!
Pool: 3144e, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.508,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 60 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk