| Poster | | Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) |  |
|
rupsband Vedette
Uit: Aalten Vak: - Posts: 1388 Reg.: 4 april 2000 |
quote: rupsband schreef:
Wil ik net na een werkweek lekker PSV-CSKA Moskou nog een terug kijken, blijkt mijn Philips DVD recorder de gehele uitzending in apparte file's van ongeveer drie seconden te hebben opgenomen. Ik heb de dvd ingesteld op tijd, dus niet met een PCD code. Iemand die hiet een oplossing voor heeft om het de volgende keer te voorkomen?
Niemand die mij kan helpen 
|
|
|
rupsband Vedette
Uit: Aalten Vak: - Posts: 1388 Reg.: 4 april 2000 |
quote: Foxy schreef:
Ik heb Office 2007... Dat "geen veldnamenrij" kan ik niet vinden. 
Data-> Sorteren en dan de betreffende kolom aangeven. Anders kan het m.i. via Data->Auto-filter, waarbij je per kolom een uitrolmenu krijgt. Vervolgens kun je op het pijltje van de betreffende kolom klikken en aangeven dat het oplopen gesorteerd moet worden....
|
|
|
Sanka Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 173 Reg.: 31 januari 2007 |
quote: 11. Kenneth Perez schreef:
(...)
Hey Sanka, bedankt voor je reactie, echter voordat ik dit doe wil ik wel graag zeker weten dat ik de goede download . Hoe weet ik welke ik nou moet pakken, want verder als Windows XP home edition kom ik niet.
configuratiescherm -> systeem -> tabblad hardware -> apparaatbeheer -> beeldschermadapters ->...
Als je in het apparaatbeheer dubbelklikt op beeldschermadapters krijg je daaronder te zien welk type videokaart je hebt.
Je kunt eventueel ook via start -> uitvoeren "dxdiag" intypen (zonder aanhalingstekens) en vervolgens staat op het tabblad 'beeldscherm' ook welk type videokaart je hebt.
Ik ben er voor het gemak gezien je foutmelding trouwens vanuit gegaan dat je een ATI kaart hebt.
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 12792 Reg.: 13 oktober 1999 |
quote:
Data-> Sorteren en dan de betreffende kolom aangeven. Anders kan het m.i. via Data->Auto-filter, waarbij je per kolom een uitrolmenu krijgt. Vervolgens kun je op het pijltje van de betreffende kolom klikken en aangeven dat het oplopen gesorteerd moet worden....
De tweede kolomnamen moeten gekoppeld blijven aan de eerste kolomnamen dus meeveranderen. Is dat ook mogelijk?
[edit]
gelukt, dank u
[/edit]
[Dit bericht is veranderd door Foxy (op 25 september 2007 01:08:58).]
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 967 Reg.: 18 mei 2005 |
quote: ALEXGOMESFARFAN schreef:
Heren deskundigen. Nadat mijn Windows Live Messenger vastgelopen is reageert het programma helemaal niet meer. Ik druk op de snelkoppeling maar er gebeurt niks. Het scherm blijft gewoon op het bureaublad staan. Hij reageert gewoon helemaal niet. De rest van de programma's werkt zonder problemen. Ik heb hem al een aantal maal verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Iemand enig idee voor een oplossing?
Mijn dank bij voorbaat is groot.
even mezelf quoten, het probleem is nog altijd aanwezig 
|
|
|
18. Addo Nationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3553 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
quote: 18. Addo schreef:
Even een vraagje, al een tijd lang werkt mijn bluetooth op mijn laptop niet meer, iemand enig idee hoe ik het weer aan de praat krijg? Ik krijg het niet gevonden... Erg vervelend als ik even wat foto's moet oversturen.

|
|
|
11. Kenneth Perez Legende
Uit: Drenthe Vak: - Posts: 1988 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Sanka schreef:
(...)Waarschijnlijk is de driver van je videokaart corrupt.
Haal hier de nieuwste driver op, de-installeer je videokaart (configuratiescherm -> systeem -> tabblad hardware -> apparaatbeheer -> beeldschermadapters -> 'grafische kaart' -> installatie ongedaan maken) start de pc opnieuw op en installeer de nieuwe driver.
Je probleem zou hierna opgelost moeten zijn.
Oke, en welke van de twee moet nog worden verwijderd Sanka?

|
|
|
Sanka Lid 2e elftal
(...)
Oke, en welke van de twee moet nog worden verwijderd Sanka?
(plaatje)
Maakt niet uit, het gaat hier om dezelfde kaart (voor zover ik weet kun je op deze kaart 2 monitoren aansluiten, vandaar dat hij er 2x staat).
|
|
|
Hen the Man Veelbelovend talent
Vak: West - L Posts: 117 Reg.: 7 mei 2003 | Ik ben op zoek naar een programma wat ik op mijn pc of laptop kan installeren als dj-programma.
Wie heeft hier ervaring mee of wie kan me vertellen welke software ik hier het beste voor kan aanschaffen?
|
|
|
The Harminator Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 5911 Reg.: 6 juni 2001 | Ik vond BPM studio vroeger altijd wel fijn werken. Geen idee of er tegenwoordig andere programma's zijn.
|
|
|
Hen the Man Veelbelovend talent
Vak: West - L Posts: 117 Reg.: 7 mei 2003 |
quote: The Harminator schreef:
Ik vond BPM studio vroeger altijd wel fijn werken. Geen idee of er tegenwoordig andere programma's zijn.
Bedankt, ik heb via FTD de nieuwste versie kunnen downloaden en het is precies wat ik zocht.
|
|
|
Brabantia Nostra Internationale topspeler
Uit: Deurne Vak: Noord - U Posts: 1229 Reg.: 3 juni 2005 | Vista probleem
Als ik Command & Conquer 3 wil installeren krijg ik bij de Installatie Wizard een netwerkfoutmelding <fout bij het lezen van E:/cnc3... etc>, en wordt de installatie afgebroken.
Benodigde software, kaarten etc is volop aanwezig.
Anyone?
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 12792 Reg.: 13 oktober 1999 | Ik denk eerder een C&C probleem.
Is het mogelijk om in Thunderbird je NAW gegevens standaard onder in je mail te krijgen net als in Outlook? En dan bedoel ik niet als Vcard maar als tekst onder je mail?
|
|
|
Sanka Lid 2e elftal
quote: Foxy schreef:
Is het mogelijk om in Thunderbird je NAW gegevens standaard onder in je mail te krijgen net als in Outlook? En dan bedoel ik niet als Vcard maar als tekst onder je mail?
Ja (klik)
|
|
|
Stabel Internationale topspeler
Uit: kaart verplicht?:@ Vak: - Posts: 982 Reg.: 26 januari 2004 | ik vraag me af wat die onzichtbare mapjes zijn.
klik
|
|
|
Marger Legende
Vak: - Posts: 1696 Reg.: 15 april 1999 | Niet onzichtbaar, maar hidden. Alle blauwe mapjes op dat plaatje zijn Uninstall-mappen van Windows Updates. Steeds als Windows een update installeert, mikt hij nieuwe versies van bestanden op je harde schijf. De oude versies verplaatst hij dan naar een mapje UninstallKBnummer, zodat de update eventueel ongedaan gemaakt kan worden door de oude versie terug te plaatsen.
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4362 Reg.: 7 april 2003 | Ik heb 2 probleempjes met mijn laptop:
- Er is een Windows Update die niet geinstalleerd kan worden. Nou ja, het kan wel en dan krijg ik ook een goede melding maar bij de volgende startup staat dezelfde update weer te wachten op installatie. Hij gaat dus niet weg.
- Wanneer ik een bepaalde tijd op de laptop gewerkt heb werkt het geluid soms ineens niet meer. Bovendien werkt het ding soms ineens erg schokkerig, dan blijft de muiscursor constant heel even hangen, net als (als het nog wel werkte) het geluid. Het gaat dan steeds om intervallen van zo'n 2 seconden. Het gebeurt ook als er geen programma's draaien dus het komt niet door overbelasting. Het vreemde is dat rebooten de problemen (tijdelijk) verhelpt.
|
|
|
11. Kenneth Perez Legende
Uit: Drenthe Vak: - Posts: 1988 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Sanka schreef:
(...)
configuratiescherm -> systeem -> tabblad hardware -> apparaatbeheer -> beeldschermadapters ->...
Als je in het apparaatbeheer dubbelklikt op beeldschermadapters krijg je daaronder te zien welk type videokaart je hebt.
Je kunt eventueel ook via start -> uitvoeren "dxdiag" intypen (zonder aanhalingstekens) en vervolgens staat op het tabblad 'beeldscherm' ook welk type videokaart je hebt.
Ik ben er voor het gemak gezien je foutmelding trouwens vanuit gegaan dat je een ATI kaart hebt.
Sanka, ik heb beide een keer uitgeschakeld en de keuze geselecteerd van installatie ongedaan maken, maar iedere keer als ik dan de pc opnieuw opstart wordt hij automatisch weer geinstalleerd. Nu heb ik ook die ATI geinstalleerd, maar als het beeld nog aanstaat bij mij dan gaat hij nu heel traag. Als ik scroll of een venster wil bewegen met de muis gaat hij heel traag. En hij valt daarna nog steeds een paar keer per dag uit, erg vervelend. Zou het anders helpen als ik een nieuwe monitor koop?
|
|
|
A3 Legende
Uit: Oirschot Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2406 Uploads: 2 Reg.: 30 oktober 2001 | Een vriend van mij wil een nieuwe pc gaan kopen. Hij heeft maximaal 800 euro te besteden. Hij kwam dit http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=20456 systeem tegen. Kosten waar hij het wilde aanschaffen was 799,-. Heeft er iemand heel toevallig ervaring met dit systeem en/of is dit een redelijke prijs voor de hardware?
|
|
|
Sanka Lid 2e elftal
(...)
Sanka, ik heb beide een keer uitgeschakeld en de keuze geselecteerd van installatie ongedaan maken, maar iedere keer als ik dan de pc opnieuw opstart wordt hij automatisch weer geinstalleerd. Nu heb ik ook die ATI geinstalleerd, maar als het beeld nog aanstaat bij mij dan gaat hij nu heel traag. Als ik scroll of een venster wil bewegen met de muis gaat hij heel traag. En hij valt daarna nog steeds een paar keer per dag uit, erg vervelend. Zou het anders helpen als ik een nieuwe monitor koop?
Dit probleem heeft niets met je monitor te maken, dus met een nieuwe monitor zou je hetzelfde probleem houden. Als de nieuwe driver geen verbetering brengt zou het wel kunnen zijn dat je je videokaart misschien moet vervangen.
|
|
|
wj Vaste waarde in elftal
Uit: Nistelrode Vak: Oost - X Posts: 360 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: A3 schreef:
Een vriend van mij wil een nieuwe pc gaan kopen. Hij heeft maximaal 800 euro te besteden. Hij kwam dit http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=20456 systeem tegen. Kosten waar hij het wilde aanschaffen was 799,-. Heeft er iemand heel toevallig ervaring met dit systeem en/of is dit een redelijke prijs voor de hardware?
Bij deze zou ik nog niet gelijk toehappen. Nog gewoon ff verder kijken want er zijn naar mijn mening nog altijd wel betere te koop. Hij is niet verkeert maar kijk nog wel even verder is mijn advies 
|
|
|
A3 Legende
Uit: Oirschot Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2406 Uploads: 2 Reg.: 30 oktober 2001 |
quote: wj schreef:
(...)
Bij deze zou ik nog niet gelijk toehappen. Nog gewoon ff verder kijken want er zijn naar mijn mening nog altijd wel betere te koop. Hij is niet verkeert maar kijk nog wel even verder is mijn advies 
Weet jij(of iemand anders) goede adressen om dan te kijken?
ps. het moet wel een compleet systeem zijn niet losse hardware die dan zelf nog inelkaar gezet moet worden.
alvast bedankt
|
|
|
wj Vaste waarde in elftal
Uit: Nistelrode Vak: Oost - X Posts: 360 Reg.: 12 augustus 2005 | |
|
Dond3r Bankzitter
Uit: Kr'berg City Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 220 Reg.: 26 april 2005 |
quote: A3 schreef:
Een vriend van mij wil een nieuwe pc gaan kopen. Hij heeft maximaal 800 euro te besteden. Hij kwam dit http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=20456 systeem tegen. Kosten waar hij het wilde aanschaffen was 799,-. Heeft er iemand heel toevallig ervaring met dit systeem en/of is dit een redelijke prijs voor de hardware?
Norrod is niet de goedkoopste zaak, vaak vind je die Acer systeempjes bij bijv. Mediamarkt wel 50 tot 100 euro goedkoper.
|
|
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 3026 Reg.: 29 juli 2005 | Weet iemand wat het 'branden' of 'mounten' van een image is? Ik heb namelijk FIFA 08 van internet. Als ik de CD-rom in mijn computer steek, dan krijg ik wel het downloadprogramma. Maar als hij ongeveer 4% is gedownload komt er: FOUTMELDING, KAN HET BESTAND D:\Support\EAHelp\Da\autorun niet vinden. Kan dit komen doordat ik 'de image niet gebrand of gemount heb'. Misschien zeg ik nu heel domme dingen, maar ik ben op dat gebied niet echt thuis.
|
|
|