| Poster | | Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) |  |
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3290 Reg.: 13 juni 2002 | Bedankt allemaal voor de tips, ik ga ermee aan de slag. De tip van hoolie v (geheugentest), daar had ik nog niet aan gedacht. Ga ik ook maar eens eerst doen.
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4362 Reg.: 7 april 2003 |
quote: DrSmoke schreef:
(...)
Het programma start wel op, maar maakt volgens mij geen verbinding. De startpagina kan niet worden getoond en ook levert het zoeken geen resultaten op.
Misschien kan ik beter een ander programmaatje proberen????
Moet jij je niet bezighouden met 81 arresten verbintenissenrecht?
Net als ikzelf...
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | @DrSmoke: Gewoon downloaden via newsservers. Je mattie Kobe kan je er alles over vertellen 
|
|
|
Huybson Legende
Uit: Nuenen Vak: - Posts: 3068 Reg.: 30 september 2002 | Vraagje:
Als je de computer afsluit, komt er te staan "U kunt de computer nu uitzetten". (als ik dan op het aan/uit knopje druk doet ie dit niet).
Kan ik er voor zorgen dat mijn computer dit overslaat, en uit zichzelf de hele boel automatisch afsluit?
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 |
quote: Huybson schreef:
Vraagje:
Als je de computer afsluit, komt er te staan "U kunt de computer nu uitzetten". (als ik dan op het aan/uit knopje druk doet ie dit niet).
Kan ik er voor zorgen dat mijn computer dit overslaat, en uit zichzelf de hele boel automatisch afsluit?
Dit is een probleem wat wijst op W98. Daarvoor is hier de oplossing te vinden. Mocht het om XP gaan dan zijn er wat security patches die je kan downloaden en het probleem ook verhelpen.
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4362 Reg.: 7 april 2003 | Ik heb een tijdje geleden een lokaal netwerkje van 3 pc's met een printer opgezet. Dat is nu overbodig geworden dus ik gebruik het niet meer. Op de windows 98 pc echter (de rest zijn XP-pc's) moet ik bij het opstarten nog steeds inloggen via de gebruikersnaam en het wachtwoord. Hoe krijg ik dit weg? Er is maar 1 gebruiker op die pc.
|
|
|
Huybson Legende
Uit: Nuenen Vak: - Posts: 3068 Reg.: 30 september 2002 |
quote: hoolie v schreef:
(...)Dit is een probleem wat wijst op W98. Daarvoor is hier de oplossing te vinden. Mocht het om XP gaan dan zijn er wat security patches die je kan downloaden en het probleem ook verhelpen.
Het gaat om XP, waar kan je die patches downloaden.
|
|
|
Meeuw Regelmatige invaller
Uit: Heythuysen Vak: Oost - V Posts: 284 Reg.: 8 juli 2000 | Ik heb een probleem met de SMCWBR14T-G router. Ik heb thuis een laptop en die had opeens geen draadloos netwerk meer. Ik heb ook een desktop pc die met een kabel verbonden is met de router. Hierop heb ik wel internet!
Ik weet niet (ook na het lezen van de handleiding) hoe ik het draadloos internet moet repareren, aangezien ik ook niet in het instellingen menu van de router kan komen.
Bij de installatie van de router lukte dit meteen, maar als ik nu het ip-adres van de router intyp in de adresbalk van de desktop-pc dan doet ie het niet.
Even samenvattend:
- Geen draadloos internet op laptop
- Wel internet op desktop pc (verbonden met kabel aan router)
- kom desondanks niet in instellingenmenu van de router op de desktop pc.
Kan iemand mij helpen! Mijn dank is groot!!!!
Meeuw
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 |
quote: Huybson schreef:
Het gaat om XP, waar kan je die patches downloaden.
hier..
@ Meeuw: probeer deze site eens...
[Dit bericht is veranderd door hoolie v (op 12 januari 2006 00:30:33).]
|
|
|
Suurkip Legende Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Maarheeze! Vak: West - H Posts: 5242 Reg.: 16 oktober 2002 | Wie weet er iets van Access:
Hoe kan je in een rapport werknoppen (en dergelijke) maken die ook werken! Een knop anmaken lukt nog wel, maar ik krijg er geen opdracht bij.
Bijvoorbeeld een sluit knop of een link knop..
Onwijs bedankt als iemand heir snel een antwoord opweet...
en nog een vraagje: Ik heb een "wijzig" knop aan gemaakt, nu wil ik graag dat na deze aangeklikt te hebben er automatisch een verwijder knop verschijnt. Via MAcro kan ik niets vinden, hoe wel?
[Dit bericht is veranderd door Suurkip (op 12 januari 2006 10:24:14).]
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14859 Reg.: 26 april 2002 | Je kunt codes meegeven aan een knop. Dat moet je doen in de ontwerpweergave en dan rechtsklikken op een bepaalde knop. Dan krijg je een hele lijst met standaard functies maar je kan ze ook zelf programmeren. Is opzich niet zo moeilijk, als je het maar weet te vinden.....
Standaard zit er volgens mij al wel een optie bij van bij klikken......(dan kan je kiezen uit een rijtje zoals sluiten, opslaan, wissen etc.)
[Dit bericht is veranderd door Juancho (op 12 januari 2006 13:12:50).]
|
|
|
Suurkip Legende Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Maarheeze! Vak: West - H Posts: 5242 Reg.: 16 oktober 2002 |
quote: Juancho schreef:
Je kunt codes meegeven aan een knop. Dat moet je doen in de ontwerpweergave en dan rechtsklikken op een bepaalde knop. Dan krijg je een hele lijst met standaard functies maar je kan ze ook zelf programmeren. Is opzich niet zo moeilijk, als je het maar weet te vinden.....
Standaard zit er volgens mij al wel een optie bij van bij klikken......(dan kan je kiezen uit een rijtje zoals sluiten, opslaan, wissen etc.)
Klopt, alleen geld dit niet voor rapporten alleen bij formulieren. IK wil juist in een rapport zo knop hebben. Bij eigenschappen is hier geen functie "bij klikken" aanwezig. Das het gekke.
Het gaat overigens over office 2000
|
|
|
MrLampie Vedette Tweede plaats forum-TOTO 2003/2004
Uit: Zaanstad Vak: Oost - X Posts: 1212 Uploads: 2 Reg.: 26 februari 2001 | ik zoek een internet site, maar ik weet helaas de naam er niet van.
Het is een site waar je een url kan invoeren en dan kan je terugkijken hoe de site er bijvoorbeeld 5 jaar geleden uitzag. Het is een soort webhistorie ofzo, maar ik weet helaas die site hiervan niet meer, kan iemand mij hiermee helpen?
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 12792 Reg.: 13 oktober 1999 | Ik krijg in mijn gesprekvenster van msn constant voor alles wat ik type: |||||||||| Voske|||||| zegt:4Je kunt geen groep maken. Probeer het later opnieuw.!.|||||||||| Voske|||||| is aan het gesprek toe
Hoe krijg ik dit uitgzet want wordt er gek van?
|
|
|
RaJitsu Legende
Uit: Den Bosch Vak: West - K Posts: 3347 Reg.: 4 mei 2000 |
quote: MrLampie schreef:
ik zoek een internet site, maar ik weet helaas de naam er niet van.
Het is een site waar je een url kan invoeren en dan kan je terugkijken hoe de site er bijvoorbeeld 5 jaar geleden uitzag. Het is een soort webhistorie ofzo, maar ik weet helaas die site hiervan niet meer, kan iemand mij hiermee helpen?
http://web.archive.org/
Maar hier werkt ie beter.
[Dit bericht is veranderd door RaJitsu (op 13 januari 2006 13:43:56).]
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 12792 Reg.: 13 oktober 1999 | Best een gave site trouwens.
|
|
|
MrLampie Vedette Tweede plaats forum-TOTO 2003/2004
Uit: Zaanstad Vak: Oost - X Posts: 1212 Uploads: 2 Reg.: 26 februari 2001 | |
|
The Artist Vedette
Uit: Weert/Nijmegen Vak: - Posts: 1335 Reg.: 8 april 2003 | Ik heb een cabaret show gedownload, alleen wanneer ik 'm afspeel is het beeld op de kop. Hoe kan ik dit veranderen?
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 9982 Reg.: 8 augustus 2001 | Ik heb een vraag over SopCast.
http://www.voetbalinbeeld.nl/sopcast.htm
Via bovenstaande site heb ik de aanwijzingen gevolgd. Nu klik ik echter binnen sopcast op het bestandje sopcast.exe, en dan krijg ik als foutmelding:
Kan een benodigd DLL-bestand, SKINPLUSPLUSDLL.DLL, niet vinden.
Wat wordt hiermee bedoeld, iemand enig idee hoe dit kan worden opgelost?
|
|
|
robbyw Nationale topspeler
Uit: Haarlem !!!! Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 765 Reg.: 18 juli 2004 | effe dit bestandje zoeken op http://www.google.nl
gelderse boer mischien helpt dit als je dit in dat mapje van je programma zet
dit is meestal wel te downloaden via google.nl
gegroet
|
|
|
The Artist Vedette
Uit: Weert/Nijmegen Vak: - Posts: 1335 Reg.: 8 april 2003 | Ik heb een cabaret show gedownload, alleen wanneer ik 'm afspeel is het beeld op de kop. Hoe kan ik dit veranderen?
Alvast bedankt.
|
|
|
Bramaldo - El Salvador Legende Derde plek PSV Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Halsteren Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3121 Reg.: 20 december 2002 | Ik heb op mijn computer windows media speler 10, maar als ik een filmpje of iets anders in een interbrowser wil afspelen, opent ie het met de oude windows media speler: zie plaatje hieronder.
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen zodat ie hem gewoon met windows media speler 10 opent? Alvast heel erg bedankt !

|
|
|
Jelle_t_R Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 156 Reg.: 15 januari 2003 | Als ik een filmpje wil bekijken vanaf een website van de NOS of BNN, bijv . de Lama's, dan speelt dat filmpje zich niet af & krijg ik alleen een leeg vlak te zien.
Iemand die mij kan helpen?
|
|
|
Bramaldo - El Salvador Legende Derde plek PSV Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Halsteren Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3121 Reg.: 20 december 2002 | Dan moet je eerst je voorkeuren instellen op die pagina.
|
|
|
Martok Legende
Uit: Cold Blow Lane Vak: Oost - X Posts: 4244 Reg.: 17 januari 2000 | Heb een harde schijf in twee partitie's wil daar weer 1 geheel van maken welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken.
of als iemand iets anders weet.
Thanks.
|
|
|
|