| Poster | | Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) |  |
|
Ysselsteyn Meervoudig international
Uit: een gat waar ik niet meer in terug kan Vak: West - JJ Posts: 676 Reg.: 26 november 2002 | Ik heb een AVI bestandje en dat wil ik graag omzetten naar een DVD file.
Met welk programma gaat dat handig en vooral snel?
Thanks.
|
|
|
psvjw Regelmatige invaller
Uit: Vught Vak: West - JJ Posts: 283 Reg.: 28 mei 2007 |
quote: Ysselsteyn schreef:
Ik heb een AVI bestandje en dat wil ik graag omzetten naar een DVD file.
Thanks.
http://www.download.com/3120-20_4.html?qt=avi+to+dvd&tag=srch&tg=dl-20
Als je dit soort programma's zoekt ga ik meestal naar download.com en dan typ je in dit geval 'AVI to DVD'
quote: Rommeldaal schreef:
(...)
Ik heb HetNet. De verbinding valt echt helemaal weg. Heb wel eens gedacht dat HetNet een limiet heeft ofzo.
Internetabonnement Snel internet: 4 Mb/s - 256 Kb/s
Geen datalimiet
Website 22 MB
Vijf e-mailboxen
Vijf e-mailadressen
Geen jaarcontract
Dit staat op de site van HetNet dus lijkt me niet.
|
|
|
Ysselsteyn Meervoudig international
Uit: een gat waar ik niet meer in terug kan Vak: West - JJ Posts: 676 Reg.: 26 november 2002 |
quote: http://www.download.com/3120-20_4.html?qt=avi+to+dvd&tag=srch&tg=dl-20
Okee en dan krijg ik 246 resultaten.
Daarom was mijn hoop op iemand gevestigd die al een soort gelijk programma gebruikt en me dus kan vertellen welke van die 246 het handigst en snelst is.
|
|
|
(...)
Okee en dan krijg ik 246 resultaten.
Daarom was mijn hoop op iemand gevestigd die al een soort gelijk programma gebruikt en me dus kan vertellen welke van die 246 het handigst en snelst is.
Het snelst weet ik niet, maar er staan wel 'ratings' van gebruikers bij.
o.a. deze komt er wel goed uit als een makkelijk programma.
Succes!
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8395 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
Ik heb een AVI bestandje en dat wil ik graag omzetten naar een DVD file.
Thanks.
Nero Vision
|
|
|
PSVlatare Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 110 Reg.: 8 september 2007 | Ik heb een vraagje.
Op een internet pagina wordt een filmpje getoond. Dit filmpje wordt afgespeeld op de site. NU wil ik graag dit filmpje downloaden en dus op mijn harde schijf zetten. Hoe kan ik dan doen??
Alvast bedankt...
|
|
|
de Kraai Legende Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen
Uit: 't Gooi Vak: - Posts: 5609 Reg.: 9 april 1999 | Jo mannen, ik zit met een vervelend probleem.
Onlangs heb ik iTunes als afspeelprogramma uitgeprobeerd op mijn notebook. Dit beviel voor geen meter (traag) en heb daarom ook het programma weer van mijn computer gehaald.
Bij het software-overzicht (in configuratiescherm) heb ik vervolgens alle Apple-gerelateerde software eraf gehaald. Maar nu doet mijn geluid het dus niet meer. Bij Windows Media Player en een internetradioprogramma geeft ie aan dat er geen geluidskaart kan worden gevonden. Ik kan het luidspreker-icoontje (om het volume te regelen) ook nergens meer vinden.
Baal er behoorlijk van, want ik luister vaak muziek via mijn notebook.
Welke stappen moet ik ondernemen om het weer recht te trekken?
Ik heb een Fujitsu Siemens notebook, Windows XP zit erop en weet alleen niet precies wat voor geluidskaart ik heb.
Hopelijk kunnen jullie me uit de brand helpen!
[Dit bericht is veranderd door de Kraai (op 27 mei 2008 09:30:17).]
|
|
|
quote: PSVlatare schreef:
Ik heb een vraagje.
Op een internet pagina wordt een filmpje getoond. Dit filmpje wordt afgespeeld op de site. NU wil ik graag dit filmpje downloaden en dus op mijn harde schijf zetten. Hoe kan ik dan doen??
Alvast bedankt...
geef eens een link, want het kunnen verschillende type filmpjes zijn.
quote: de Kraai schreef:
Jo mannen, ik zit met een vervelend probleem.
Onlangs heb ik iTunes als afspeelprogramma uitgeprobeerd op mijn notebook. Dit beviel voor geen meter (traag) en heb daarom ook het programma weer van mijn computer gehaald.
Bij het software-overzicht (in configuratiescherm) heb ik vervolgens alle Apple-gerelateerde software eraf gehaald. Maar nu doet mijn geluid het dus niet meer. Bij Windows Media Player en een internetradioprogramma geeft ie aan dat er geen geluidskaart kan worden gevonden. Ik kan het luidspreker-icoontje (om het volume te regelen) ook nergens meer vinden.
Baal er behoorlijk van, want ik luister vaak muziek via mijn notebook.
Welke stappen moet ik ondernemen om het weer recht te trekken?
Ik heb een Fujitsu Siemens notebook, Windows XP zit erop en weet alleen niet precies wat voor geluidskaart ik heb.
Hopelijk kunnen jullie me uit de brand helpen!
Probeer eens het volgende:
- ga naar je bureaublad en klik met je rechter muisknop op deze computer en kies eigenschappen
- ga naar het tabblad 'Hardware' en kies vervolgens de knop apparaatbeheer
- klik op het plusje voor 'besturing voor geluid, video en spelletjes'
- staat daar een icoontje bij met een geel vraagteken/uitroepteken?
- of staat er in de lijst een kopje 'niet-geïnstalleerde apparaten' of iets dergelijks
Op dat icoontje (als de omschrijving tenminste iets met het geluid te maken heeft) klik je met je rechtermuisknop en dan kies je voor stuurprogramma installeren.
Succes! En mocht dit niet de oplossing zijn, horen we het wel :)
[Dit bericht is veranderd door psvjw (op 27 mei 2008 10:45:36).]
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10570 Reg.: 8 augustus 2001 | Ook een vraag waar de pro's hier vast wel het antwoord op weten.
Ik wil een paar pokerprogramma's verwijderen die ik nauwelijks gebruik.
Nu dacht ik altijd dat dat op de volgende manier moest:
Via instellingen naar configuratiescherm, via configuratiescherm naar Software en vervolgens het programma dat eraf moet selecteren en op verwijderen drukken.
Maar probleem is dat ik die pokerprogramma's niet kan verwijderen, doe ik het dan op een foute manier, of hebben die programma's iets speciaals waardoor verwijderen op die manier niet mogelijk is?
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8395 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Je kan het ook proberen door via Start -> Alle Programma's die pokerdingen op te zoeken en daar dan op (bijv.) Pokerstars deïnstalleren/verwijderen klikken.
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10570 Reg.: 8 augustus 2001 | Ook een vraag waar de pro's hier vast wel het antwoord op weten.
Ik wil een paar pokerprogramma's verwijderen die ik nauwelijks gebruik.
Nu dacht ik altijd dat dat op de volgende manier moest:
Via instellingen naar configuratiescherm, via configuratiescherm naar Software en vervolgens het programma dat eraf moet selecteren en op verwijderen drukken.
Maar probleem is dat ik die pokerprogramma's niet kan verwijderen, doe ik het dan op een foute manier, of hebben die programma's iets speciaals waardoor verwijderen op die manier niet mogelijk is?
|
|
|
quote: Ricardo Izecson Santos schreef:
Je kan het ook proberen door via Start -> Alle Programma's die pokerdingen op te zoeken en daar dan op (bijv.) Pokerstars deïnstalleren/verwijderen klikken.
Je kan eventueel ook via de verkenner naar de map gaan waar het programma geïnstalleerd. Dus bijvoorbeeld C:\Program Files\Poker en dan daar uninstall.exe uitvoeren
|
|
|
Vak: - Posts: 110 Reg.: 8 september 2007 | |
|
de Kraai Legende Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen
Uit: 't Gooi Vak: - Posts: 5609 Reg.: 9 april 1999 |
quote: psvjw schreef:
Succes! En mocht dit niet de oplossing zijn, horen we het wel 
Bedankt voor de hulp! Heb uiteindelijk de driver opnieuw geinstallerd en alles is verholpen!
Toch apart dat een paar files zomaar gewist waren. Maar goed, geen probleem meer!
|
|
|
quote: PSVlatare schreef:
@psvjw. Dit is de link waar het bestand op staat. Het duurd iets van 2 en half uur....
Oplossingen ; ???
http://www.alfaomega.tv/iptv/?optiune=vod&video=883&tab=14
in de broncode staat dat dit het adres is waar het originele bestand staat:
mms://ns.alfanet.ro/peniel/peniel_2008_ses1.wmv
Dus als je hier met je rechtermuisknop opklikt en dan kiest voor doel opslaan als, moet het werken
edit: mmm dat werkt niet. Het probleem zit hem in het feit dat het een mms protocol is en niet een http.
edit2: ik heb het niet kunnen testen (ben op mijn werk ), maar volgens mij staat hier een programma waarmee je ook van een mms protocol kunt downloaden:
http://www.download.com/Internet-Download-Manager/3000-2071_4-10071618.html?tag=lst-1&cdlPid=10842768
Daar zul je wel ergens deze link in moeten vullen: mms://ns.alfanet.ro/peniel/peniel_2008_ses1.wmv en dan moet het werken
Succes!
[Dit bericht is veranderd door psvjw (op 28 mei 2008 10:07:50).]
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 16193 Reg.: 26 april 2002 | Dringend vraagje:
Een goede vriendin van me heeft afgelopen 2 dagen flink aan het scriptie gewerkt. Vandaag wilde ze het document opslaan op haar usb stick maar die liep vast, net als Word. Gevolg dat het document niet opgeslagen werd en dat word afgesloten werd.
Normaal als je word dan weer opstart komt er wel een recovery mogelijkheid waar hij het laatst geopende bestand weer laat zien. Dat gebeurde dit keer niet.
Ze belde me dus in tranen op, 2 dagen werk is natuurlijk enorm veel, en ik ben er net heen geweest. Via wat progjes heb ik alleen het bestand van gistermiddag nog kunnen terughalen. Het laatste bestand van vandaag kon ik nergens meer terugvinden.
Iemand een idee hoe je dat nog kunt terughalen?
|
|
|
Vak: - Posts: 110 Reg.: 8 september 2007 |
(...)
in de broncode staat dat dit het adres is waar het originele bestand staat:
mms://ns.alfanet.ro/peniel/peniel_2008_ses1.wmv
Dus als je hier met je rechtermuisknop opklikt en dan kiest voor doel opslaan als, moet het werken
edit: mmm dat werkt niet. Het probleem zit hem in het feit dat het een mms protocol is en niet een http.
edit2: ik heb het niet kunnen testen (ben op mijn werk ), maar volgens mij staat hier een programma waarmee je ook van een mms protocol kunt downloaden:
http://www.download.com/Internet-Download-Manager/3000-2071_4-10071618.html?tag=lst-1&cdlPid=10842768
Daar zul je wel ergens deze link in moeten vullen: mms://ns.alfanet.ro/peniel/peniel_2008_ses1.wmv en dan moet het werken
Succes!
Zo te zien werkt het allemaal! Ik ben nu nog aan het downloaden, en dat duurd nog even. Maar hoe het ook zij, het werkt. Super bedankt, zelf had ik er nooit uitgekomen.
Bedankt!
|
|
|
quote: Juancho schreef:
Dringend vraagje:
Een goede vriendin van me heeft afgelopen 2 dagen flink aan het scriptie gewerkt. Vandaag wilde ze het document opslaan op haar usb stick maar die liep vast, net als Word. Gevolg dat het document niet opgeslagen werd en dat word afgesloten werd.
Normaal als je word dan weer opstart komt er wel een recovery mogelijkheid waar hij het laatst geopende bestand weer laat zien. Dat gebeurde dit keer niet.
Ze belde me dus in tranen op, 2 dagen werk is natuurlijk enorm veel, en ik ben er net heen geweest. Via wat progjes heb ik alleen het bestand van gistermiddag nog kunnen terughalen. Het laatste bestand van vandaag kon ik nergens meer terugvinden.
Iemand een idee hoe je dat nog kunt terughalen?
Hmm, het enige wat ik nog zou kunnen verzinnen zijn twee dingen:
- Kijk in de map waar het originele bestand staat en zoek daar naar een bestandsnaam die begint met een ~
- Ga naar de zoekfunctie in Word en zoek op (een deel van) de bestandsnaam. Misschien dat er ergens nog in bijvoorbeeld C:/Windows/temp een reservekopie staat
Ook jij (of eigenlijk die vriendin van je) veel succes!
|
|
|
Rommeldaal Internationale topspeler
Uit: Ut Randje van de Peel Vak: Noordoost - UU Posts: 967 Reg.: 3 november 2001 | Probleem is opgelost. Gewoon nieuwe laptop gekocht .
Het zit m dan toch in mijn oude pc denk ik.
(...)
Internetabonnement Snel internet: 4 Mb/s - 256 Kb/s
Geen datalimiet
Website 22 MB
Vijf e-mailboxen
Vijf e-mailadressen
Geen jaarcontract
Dit staat op de site van HetNet dus lijkt me niet.
|
|
|
Mr. Angle Legende
Uit: Drenthe Vak: - Posts: 2090 Reg.: 8 juni 2001 | Hoe kan ik mijn videorecorder aansluiten op mijn pc? Ik wil namelijk enkele videobanden overzetten op mijn harde schijf als AVI (kan zeker wel met Virtualdub o.i.d.), maar ik weet niet hoe ik mijn videorecorder moet aansluiten.
|
|
|
Sanka Bankzitter
Vak: - Posts: 193 Reg.: 31 januari 2007 |
quote: Mr. Angle schreef:
Hoe kan ik mijn videorecorder aansluiten op mijn pc? Ik wil namelijk enkele videobanden overzetten op mijn harde schijf als AVI (kan zeker wel met Virtualdub o.i.d.), maar ik weet niet hoe ik mijn videorecorder moet aansluiten.
Dit gaat via een analoog/digitaal converter, hierop sluit je je videorecorder via een tulpkabeltje aan en deze zendt het beeld digitaal naar je PC (via USB).
Een andere manier is via een TV-kaart, grote voordeel hiervan is dat je hier nog wat aan hebt nadat je je videobanden hebt overgezet.
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 666 Reg.: 4 maart 2007 | *
[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 26 juni 2008 07:24:52).]
|
|
|
Sanka Bankzitter
Vak: - Posts: 193 Reg.: 31 januari 2007 |
quote: PSVEindhoven92 schreef:
*
de cd kopen?
[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 26 juni 2008 07:25:11).]
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 666 Reg.: 4 maart 2007 | CD heb ik maar ik weet niet hoe dat werkt. Maar laat maar het is al gelukt..
|
|
|
Dida Regelmatige invaller
Uit: Curacao Vak: - Posts: 267 Reg.: 3 september 2006 | Probleempje... Ik download vaak cd's etc. van rapidshare. Nu wou ik gisteren weer een cd downloaden, maar dan zegt rapidshare dat mijn ip adres al aan het downloaden is. Vanmorgen was het nog steeds zo . Is er een manier om na te gaan of je pc met een download bezig is? Vind het knap vervelend .
|
|
|