| Poster | | Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) |  |
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3558 Reg.: 19 januari 2002 | Iemand enig idee waarom ik wel torrents van isohunt.com kan downloaden, maar bij torrent van een torrentsite waar ik lid van ben laad hij wel de seeders enzovoorts, maar downloaden dat doet hij bij geen 1 torrent meer 
|
|
|
Chief Hooligan Legende Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Zilst & Deventer Vak: Oost - W Posts: 1523 Reg.: 16 april 2004 |
quote: ImportEindhovenaar schreef:
(...)
Hoe kapot is kapot?
Is alleen de FAT beschadigd of is de schijf fysiek echt naar de knoppen? Als het alleen een beschadigde FAT is, kun je met speciale software vaak veel van de data nog zelf redden.
De wat??? Ik heb geen flauw idee wat een FAT is. De schijf is
fysiek nog niet naar de knoppen, omhulsel ed is nog heel.
|
|
|
Geert. Vedette
Vak: Noord - NN Posts: 4197 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Demenkovets schreef:
(...)
Hey, dat zelfde probleem heb ik ook regelmatig. Heb je een oplossing of oorzaak kunnen krijgen? Vrij irritant in elk geval.
Of iemand anders die het weet...
Volgens Marco lag het gewoon aan de website. Het is hier blijkbaar niet mogelijk om bijvoorbeeld een é in de topictitel te zetten.
[Dit bericht is veranderd door Geert. (op 13 september 2008 11:19:58).]
|
|
|
Mr. Angle Legende
Uit: Drenthe Vak: - Posts: 2204 Reg.: 8 juni 2001 | Als ik wil printen krijg ik alleen maar zwarte afdrukken, terwijl ik een kleuren en zwarte cartridge erin heb zitten. Ook heb ik bij de instellingen kleur en zwart aan staan. Iemand die een oplossing heeft?
[Dit bericht is veranderd door Mr. Angle (op 14 september 2008 20:06:02).]
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3099 Reg.: 8 april 1999 |
quote: Geert. schreef:
(...)
Volgens Marco lag het gewoon aan de website. Het is hier blijkbaar niet mogelijk om bijvoorbeeld een é in de topictitel te zetten.
Oke bedankt, zie het af en toe op wel meer sites. Maar niet overal. Wist dus niet of het een scriptgebrek van mijn pc was of van de websites.. Had het ook zowel met IE als Firefox, dus lag sowieso niet aan de browser. Mee leren leven dus dus maar.. 
[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 15 september 2008 12:46:59).]
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 7991 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: Demenkovets schreef:
(...)
Oke bedankt, zie het af en toe op wel meer sites. Maar niet overal. Wist dus niet of het een scriptgebrek van mijn pc was of van de websites.. Had het ook zowel met IE als Firefox, dus lag sowieso niet aan de browser. Mee leren leven dus dus maar.. 
Compleet gelul, dit is in te stellen dmv de karakterset. Als de gekozen (of de standaard, als er niets wordt ingegeven) karakterset geen é ondersteunt zie je inderdaad die fout. Het is dan echter zaak van het kiezen van een juiste karakterset!
|
|
|
Simply The Best Meervoudig international
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 831 Reg.: 8 januari 2007 | Ik heb volgens mij een paar virussen in mijn computer zitten. Het gaat om de programma's Antispyware 2008 en Antivirus XP 2008. Ik krijg ze ook niet verwijderd en ik blijf constant de melding van die programma's krijgen dat mijn computer geïnfecteerd is. Iemand die mij kan helpen?
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 3099 Reg.: 8 april 1999 |
quote: MiKaZa schreef:
(...)
Compleet gelul, dit is in te stellen dmv de karakterset. Als de gekozen (of de standaard, als er niets wordt ingegeven) karakterset geen é ondersteunt zie je inderdaad die fout. Het is dan echter zaak van het kiezen van een juiste karakterset!
En waar doe je dat dan? Let wel dat het slechts bij enkele sites gebeurt en niet standaard is (zelfs hier op de site zie ik soms van die rare tekens en op andere pagina's wel gewoon de juiste tekens met streepjes etc.). Maar meestal zie ik die tekens wel gewoon. Het is dus geen structureel probleem.
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10846 Reg.: 8 augustus 2001 | Voor mij ook een klein probleempje.
Ik heb een nieuwe laptop, maar de versie van Word die daarbij zat is een trial versie van 30 dagen en tevens van 2007, zijn volgens een klasgenoot docx bestanden ( )
Nu wil ik twee dingen:
- Op een handige manier bestanden omzetten van de 2007 versie naar de 2008 versie.
*
[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 30 september 2008 14:30:30).]
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar EK Klassement PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10846 Reg.: 8 augustus 2001 |
quote: Gelderse Boer schreef:
Voor mij ook een klein probleempje.
Ik heb een nieuwe laptop, maar de versie van Word die daarbij zat is een trial versie van 30 dagen en tevens van 2007, zijn volgens een klasgenoot docx bestanden ( )
Nu wil ik twee dingen:
- Op een handige manier bestanden omzetten van de 2007 versie naar de 2008 versie.
*
En een gele kaart aan mijn broek vanwege de tweede optie die ik er had neergezet en wat blijkbaar niet is toegestaan om te vragen op dit forum 
|
|
|
psvjw Vaste waarde in elftal
Uit: Vught Vak: West - JJ Posts: 367 Reg.: 28 mei 2007 |
quote: Gelderse Boer schreef:
Voor mij ook een klein probleempje.
Nu wil ik twee dingen:
*
Ik neem aan dat je de 2003 versie bedoeld want bij mijn weten is 2008 nog niet beschikbaar.
Als je 2003 hebt en je wilt .docx bestanden openen heb je een conversieprogramma nodig. (hetzelfde geldt voor .xlsx voor Excel enz.)
Je vindt het conversieprogramma hier: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=nl#QuickInfoContainer
|
|
|
Roy-Forza-Psv! Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 1373 Reg.: 1 januari 2003 | Start ik vanmorgen msn op, zijn al mijn contactpersonen verdwenen...
Nog meer mensen hier last van?
|
|
|
Mr. Angle Legende
Uit: Drenthe Vak: - Posts: 2204 Reg.: 8 juni 2001 | Wie kan me helpen om mijn draadloze netwerkverbinding van mijn router te beveiligen? Ik heb hier zo'n router waarmee we ook op de extra laptop draadloos kunnen internetten, maar dat willen we natuurlijk zo houden. Nu hebben we getest op een andere laptop, maar die kon zo dat signaal oppakken, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Er staat dan op dat scherm onbeveiligd netwerk. Dat wil ik dus op beveiligd hebben, maar hoe doe ik dat?
|
|
|
|
quote: Mr. Angle schreef:
Wie kan me helpen om mijn draadloze netwerkverbinding van mijn router te beveiligen? Ik heb hier zo'n router waarmee we ook op de extra laptop draadloos kunnen internetten, maar dat willen we natuurlijk zo houden. Nu hebben we getest op een andere laptop, maar die kon zo dat signaal oppakken, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Er staat dan op dat scherm onbeveiligd netwerk. Dat wil ik dus op beveiligd hebben, maar hoe doe ik dat?
Je moet dan je router instellen. Meestal kun je die instellen door internet explorer te openen en dan te gaan naar 192.168.0.1 of iets dergelijks (zie handleiding van je router) Daar zal je wel iets vinden als 'Beveiliging'
|
|
|
Mr. Angle Legende
Uit: Drenthe Vak: - Posts: 2204 Reg.: 8 juni 2001 | Oke, ik had dus wijzigingen ingesteld n.a.v. de handleiding maar dat zorgde ervoor dat ik weer geen andere dingen kon doen zoals online met mijn PS3. Nu heb ik het weer teruggezet naar de standaardinstellingen, maar daarvoor moest ik wel even internet opnieuw installeren. Dat heb ik gedaan, maar vervolgens gaat mijn internet supersloom. Sites als hotmail en bepaalde fora duurt nu eeuwenlang met laden! Hoe komt dat nou weer ?
|
|
|
PSVlatare Aanstormend talent
Vak: - Posts: 134 Reg.: 8 september 2007 | Ik had een vraagje. Het probleem zal wel bekend zijn, dus denk ik dat het antwoord niet al te moeilijk is maar ik weet het niet.
Ik heb een opname gemaakt met een camera op een dvd'tje. Een schijfje van 30 min. Nadat ik dat gedaan heb, heb ik het bestandje van 30 min. naar een hardeschijf op mn comp gekopieerd. NU staan die bestandjes er als VOB op.
Dit levert echter problemen op als ik het bestandje wil bewerken met Windows Movie Maker.
Weet iemand hoe ik een VOB naar AVI kan omzetten? Of weet iemand een programma wat ik gratis kan downloaden waarmee ik wel VOB bestandjes kan bewerken??
Alvast bedankt.
|
|
|
quote: PSVlatare schreef:
Ik had een vraagje. Het probleem zal wel bekend zijn, dus denk ik dat het antwoord niet al te moeilijk is maar ik weet het niet.
Ik heb een opname gemaakt met een camera op een dvd'tje. Een schijfje van 30 min. Nadat ik dat gedaan heb, heb ik het bestandje van 30 min. naar een hardeschijf op mn comp gekopieerd. NU staan die bestandjes er als VOB op.
Dit levert echter problemen op als ik het bestandje wil bewerken met Windows Movie Maker.
Weet iemand hoe ik een VOB naar AVI kan omzetten? Of weet iemand een programma wat ik gratis kan downloaden waarmee ik wel VOB bestandjes kan bewerken??
Alvast bedankt.
Ik zit nu op mijn werk dus kan het niet checken, maar ga eens naar http://www.download.com en type in het zoekveld 'VOB AVI converter'
Vaak krijg je dan al een aantal programmatjes.
Succes!
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 9740 Reg.: 19 februari 2000 | Klein probleempje. Ik werk zo af en toe op mn hp nx6320. Gisteren werd dat ding een beetje warm dus ik heb geprobeerd om wat stof uit de fan te blazen, er kwam een wolk uit maar ik geloof dat die fan nu gestopt is met draaien. Ook bij opstart draait ie niet meer. Heb een beetje rondgezocht, ook geprobeerd om de notebook te openen (opgegeven), maar heb geen idee of dit gevolgen heeft voor de 'toekomst'. Ik denk dat het de fan voor de cpu is, maar zeker weten doe ik niet. Iemand een idee?
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 9740 Reg.: 19 februari 2000 | Oh shit, nog een probleem. Heb inmiddels de notebook via onze it afdeling op laten sturen. Heb data van de notebook afgehaald omdat deze vrij confidential is en op mn externe hd gezet. Nu kan ik op de computer niet de hd lezen, of hij leest hem niet en ik kan er niet op klikken.
Wat kan ik doen? Iemand?

|
|
|
The Harminator Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 6062 Reg.: 6 juni 2001 | Ik neem aan dat je externe hd via usb werkt. Deed de harde schijf het eerst wel?
Wanneer je de hd in de pc steekt, zie je de schijf dan verschijnen?
Of is het probleem dat je de schijf wel ziet, maar dat je de mappen niet ziet verschijnen?
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 9740 Reg.: 19 februari 2000 | Als ik een normale usb stick erin stop dan opent de pc direct de pagina waarin je de inhoud/mappen kunt zien.
Bij de externe hd (hitachi) doet deze dit dus niet. Vanochtend had ik hem in de pc gestopt en ben de hele dag weggeweest en toen ik terugkwam zag je nog wel de F-schijf in windows explorer maar erop klikken gaf een error. Ook rechtermuisknop properties geeft niks aan.
|
|
|
Sarcastro Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 46 Reg.: 24 september 2006 | Een veel voorkomend iets kun je als volgt oplossen: (ik ga uit van windows XP, omdat het een zakelijke bak is)
Rechtermuis klik op "deze computer" - > Beheren - > Schijf beheer. Ga dan met je muis staan op de partitie van de externe hardeschijf (te herkennen aan de grootte als je die weet of de kleur). Druk weer op de rechter muis toets en kies voor "stationsletter of pad veranderen". Kies voor een letter die nog niet gebruikt wordt, meestal x q z of een andere, druk op ok en hij zou het moeten doen. (In het geval van een een engelse windows is het " my computer" " manage" "disk management" & "change drive letter and paths"
Werkt dit niet kunnen er een aantal dingen aan de hand zijn.
1. Als hij schijfje niet gezien wordt in diskbeheer (diskmanagement) ziet windows het ding sowieso fysiek niet en kun je vinkjes verzetten tot in de eeuwigheid maar gaat hij ook niet werken.
Mogelijke oorzaken:
A. schijfje werkt niet goed
B. Usb kabel niet goed
C. Usb kabel geeft niet genoeg voeding (zit er een 2e bij? (zo ja sluit die aan) zit er een adapter bij ?(zo ja sluit die aan))
D. Een andere USB poort proberen
E. De usb kabel van de schijf pas aansluiten als de computer helemaal opgestart is (of als je dat juist probeert, de kabel er gelijk al in doen als je hem opstart)
F. Als het de originele schijf is van het notebook welke in een behuizing is gehobbybobt, is hij er misschien wel niet zo best in gehobbybobt.
Bied dit geen nieuwe inzichten dan het volgende:
Wat is het OS van de computer waarop je de schijf uit gaat lezen
Hoe is de schijf geformateerd(fat / ntfs / nog iets anders) ?
[Dit bericht is veranderd door Sarcastro (op 14 oktober 2008 11:47:00).]
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 9740 Reg.: 19 februari 2000 | Dank alvast voor je advies. Het jammere is, de pc waar ik nu tijdelijk op werk is Windows Chinees......
Dus ik kan helaas niks uitvoeren op dit moment. Kansloze actie.
|
|
|
Sarcastro Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 46 Reg.: 24 september 2006 |
quote: RIO schreef:
Dank alvast voor je advies. Het jammere is, de pc waar ik nu tijdelijk op werk is Windows Chinees......
Dus ik kan helaas niks uitvoeren op dit moment. Kansloze actie.
Niet geheel kansloos.....Probeer anders disk beheer zou uit te voeren:
start - uitvoeren (of, als je een US intl keyboard hebt windows toets + r) en type dan "DISKMGMT.MSC" . Probeer (als je de externe hd aangesloten hebt) vanuit daar de driveletter te veranderen. (Rechtermuis klik op de ext hd partitie, de 4e optie van boven)
|
|
|
Berk Geselecteerd voor Oranje
Uit: Light Town Vak: Oost - V Posts: 528 Reg.: 22 november 1999 | Hallo,
Ik heb de volgende vraag.
Hoe kan ik een gekraakte xbox (jawel zo`n oude net als ik) aan je netwerk knopen. Heb een router staan en kabeltje richting xbox. To zover gaat het goed. Kan hem vanuit mijn pc echter niet vinden.
Ideeen?
thanks
|
|
|