| Poster | | Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) |  |
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 5944 Reg.: 18 juli 2002 |
quote: Martok schreef:
Heb een harde schijf in twee partitie's wil daar weer 1 geheel van maken welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken.
of als iemand iets anders weet.
Thanks.
Ik denk Partition Magic
|
|
|
The Artist Vedette
Uit: Weert/Nijmegen Vak: - Posts: 1335 Reg.: 8 april 2003 | Ik heb een cabaret show gedownload, alleen wanneer ik 'm afspeel is het beeld op de kop. Hoe kan ik dit veranderen?
Alvast bedankt.
|
|
|
eindhovenaar Toeschouwer
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 22 Reg.: 29 september 2002 | als het goed is komt er onder in beeld op je werk balk een groen pijltje te staan klik hier met je rechter muis knop op en selecteer flip the script als het goed is draaid hij het beeld dan om (was bij mij wel het geval)
en anders scherm omdraaien (geintje)
|
|
|
VOH Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Vak: West - K Posts: 4535 Reg.: 22 oktober 1999 |
quote: The Artist schreef:
Ik heb een cabaret show gedownload, alleen wanneer ik 'm afspeel is het beeld op de kop. Hoe kan ik dit veranderen?
Alvast bedankt.
andere codecs?
|
|
|
The Artist Vedette
Uit: Weert/Nijmegen Vak: - Posts: 1335 Reg.: 8 april 2003 |
quote: VOH schreef:
(...)
andere codecs?
Yow, bedankt.
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2891 Reg.: 10 maart 2001 | Ik heb nu een probleem als ik internet open. Dan komt er heel de tijd een anti spyware site op die ik dus niet weg krijg. Iemand een idee hoe zo'n probleem kan verhelpen?
|
|
|
Marger Legende
Vak: - Posts: 1696 Reg.: 15 april 1999 | Kijk even of je startpagina niet is gewijzigd naar een vreemde site. Anders heb je waarschijnlijk gewoon zelf spyware op je pc en moet je de bekende antispyware-software installeren (Ad-aware, Spybot Search and Destroy of Hitman Pro in zijn geheel) installeren en uitvoeren om de ellende weg te krijgen. Er is genoeg spyware in omloop die als enige doel heeft om jouw over te halen bepaalde 'antispyware-software' aan te schaffen.
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | En zelfs daar redt je het vaak niet mee. "Google" eens op het programma wat je steeds krijgt. Er zitten namenlijk een paar hele lelijke tussen. Dus kom ff met wat meer gegevens, dan kunnen we er eventueel wat mee.
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2891 Reg.: 10 maart 2001 | ja als ik thuis ben, zal ik ff die site laten zien, het is niet weg te krijgen met ad aware, heb ik al geprobeerd
|
|
|
chev Nationale topspeler
Vak: - Posts: 1287 Reg.: 6 november 2005 | je kan bovenin bij extra en dan gaan naar internet opties daar kan je startpagina verwijderen en dergelijke
daar zou ik eens kijken of je die pagina weg kan krijgen.
|
|
|
KG Veelbelovend talent
Uit: Papendrecht Vak: - Posts: 92 Reg.: 19 september 2004 | Ik wil zondag feyenoord-ajax zien via Pcast maar telkens als ik hem installeer geeft hij een foutmelding over een niet geldige dll bestand. Heeft iemand de oplossing?
http://www.voetbalinbeeld.nl/pcast.htm
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 7877 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | Ik vraag me af hoe ik op een CDRW foto's kan verwijderen?
Heb het al een aantal keren geprobeerd, maar het wil me niet lukken.
Wie weet het?
|
|
|
Tobo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Eersel Vak: Noord - U Posts: 2356 Uploads: 5 Reg.: 17 september 2004 | Ik heb een probleempje met het opstarten van MSN Spellen. We hebben de PC eergisteren virusvrij gemaakt, en dat zal ook de rede zijn waarom hij het nu ineens niet doet, alleen weet ik niet hoe dit op te lossen. Dit is de foutmelding die er komt te staan:
ActiveX-objecten ontbreken 2
Voor Fun & Games zijn ActiveX-objecten vereist. Controleer of je ActiveX-objecten kunt installeren op deze computer en start het spelletje daarna opnieuw.
Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?
Ik heb als iets van ActiveX gedownload maar dat werkt ook niet.
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2891 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: hoolie v schreef:
En zelfs daar redt je het vaak niet mee. "Google" eens op het programma wat je steeds krijgt. Er zitten namenlijk een paar hele lelijke tussen. Dus kom ff met wat meer gegevens, dan kunnen we er eventueel wat mee.
www.todayswarnings.com is die site, ik denk dat alleen her instalatie helpt, ad aware enzo helpen niet
|
|
|
Uit: Eersel Vak: Noord - U Posts: 2356 Uploads: 5 Reg.: 17 september 2004 | Als ik http://www.psv.nl wil bezoeken, krijg ik de site van Nike Football? Probleempje van PSV of ligt het aan mijn PC?
|
|
|
Remich Hendriks Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: Groningen / Amsterdam Vak: - Posts: 4537 Reg.: 26 maart 2000 | ja ik krijg het ook, ligt dus niet aan je pc.
rechtonder kan je klikken op: skip movie and go to psv.nl
als je daarop klikt zit je weer op de psv site.
succes.
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2891 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: gerritbouma schreef:
(...)
http://www.todaywarnings.com is die site, ik denk dat alleen her instalatie helpt, ad aware enzo helpen niet
[Dit bericht is veranderd door gerritbouma (op 12 februari 2006 22:04:06).]
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 12792 Reg.: 13 oktober 1999 | Als ik met mijn notebook het internet op wil, vindt hij het draadloze netwerk nooit meteen na opstarten. Ik moet altijd verbinding herstellen, en dan doet hij het gewoon. Beetje vaag. Ben gaan zoeken en bij de eigenschappen zijn wel een aantal opties dat hij meteen het draadloze netwerk moet vinden en verbinding maken na opstarten, maar die zijn allemaal aangevinkt. Iemand nog een optie waardoor hij het wel gewoon gaat doen?
|
|
|
robbyw Nationale topspeler
Uit: Haarlem !!!! Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 765 Reg.: 18 juli 2004 | partition magic heb ik ook zwaar relax dit programma maar effe back top basic
kent iemand het proggie
ultimate boot cd heb nu 7.4 maar wil een nieuwere weet iemand een link
bedankt bij deze alvast wie deze weet
|
|
|
Uit: Eersel Vak: Noord - U Posts: 2356 Uploads: 5 Reg.: 17 september 2004 |
quote: Tobo schreef:
Ik heb een probleempje met het opstarten van MSN Spellen. We hebben de PC eergisteren virusvrij gemaakt, en dat zal ook de rede zijn waarom hij het nu ineens niet doet, alleen weet ik niet hoe dit op te lossen. Dit is de foutmelding die er komt te staan:
ActiveX-objecten ontbreken 2
Voor Fun & Games zijn ActiveX-objecten vereist. Controleer of je ActiveX-objecten kunt installeren op deze computer en start het spelletje daarna opnieuw.
Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?
Ik heb als iets van ActiveX gedownload maar dat werkt ook niet.
Iemand enig idee?
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | Als het goed is dan krijg je bovinin je scherm een melding waar je op moet klikken om Active X te installeren.
Anders kun je Active X hier installeren.
|
|
|
Uit: Eersel Vak: Noord - U Posts: 2356 Uploads: 5 Reg.: 17 september 2004 |
quote: hoolie v schreef:
Als het goed is dan krijg je bovinin je scherm een melding waar je op moet klikken om Active X te installeren.
Anders kun je Active X hier installeren.
Heb ik gedownload maar de melding blijft komen.
Ik krijg geen scherm op MSN waar ik het programma wel kan halen.
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2891 Reg.: 10 maart 2001 | Ik heb nu een probleem als ik internet open. Dan komt er heel de tijd een anti spyware site op die ik dus niet weg krijg. Iemand een idee hoe zo'n probleem kan verhelpen?http://www.todaywarnings.com
[Dit bericht is veranderd door gerritbouma (op 15 februari 2006 09:27:02).]
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 12792 Reg.: 13 oktober 1999 | Dat staat al veel uitgelegd hier op het forum.
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2891 Reg.: 10 maart 2001 | Ja dat ik die site eens moest geven en dat iemand dan misschien meer weet hoe of wat het inhoudt en hoe je het weg krijgt?
|
|
|
|