PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Computer Forum
Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 60 pagina's: « 1 ... 55 56 57 58 59 60

Poster
Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) 
Weltuh
Legende

Uit: Erp
Vak: Oost - XX
Reg.: 6 april 2002
Gepost op 27 november 2008 om 13:46:08.           Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Niemand enige idee wat het probleem zou kunnen zijn
 Help mods!
Pool: 1224eMotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.410,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Differente
Vaste waarde in elftal

Vak: -
Reg.: 30 november 2007
Gepost op 27 november 2008 om 13:58:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*Done*

[Dit bericht is veranderd door El Differente (op 4 december 2008 20:06:03).]
 Help mods!
Pool: 238eMotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.480,4VoVo: 393e / 965e / 417eOpstelling: 4-3-3
El Differente
Vaste waarde in elftal

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 27 november 2008 om 14:39:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*Done*

[Dit bericht is veranderd door El Differente (op 4 december 2008 20:06:28).]
 Help mods!
Pool: 238eMotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.480,4VoVo: 393e / 965e / 417eOpstelling: 4-3-3
kliko
Toeschouwer

Uit: udenhout
Vak: Noord - TT
Reg.: 21 maart 2003
Gepost op 3 december 2008 om 21:44:20.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

kan iemand mij helpen om weer fragmenten te bekijken op psv.tv? Sinds 3 dagen laden de meeste filmpjes namelijk niet meer. Heb flash player al opnieuw geinstalleerd en ook een andere internet browser geprobeerd, maar de meeste fragmenten stoppen tijdens het laden en ik zou niet weten waarom/waardoor. Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
 Help mods!
Pool: 554eMotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
psvjw
Vaste waarde in elftal

Uit: Vught
Vak: West - JJ
Reg.: 28 mei 2007
Gepost op 4 december 2008 om 11:01:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Staat er iets in de logs van je virusscanner?
In de internetopties iets gewijzigd de laatste tijd?

Sowieso is meer info wel handig. Gebruik je IE of firefox? Heb je alleen problemen met psv.tv of ook met bv youtube of andere filmpjes?
 Help mods!
Pool: 394eMotM PSV-FC Twente: BréchetBattle-rating: 1.495,3VoVo: 201e / 643e / 214eOpstelling: 3-5-2
kliko
Toeschouwer

Uit: udenhout
Vak: Noord - TT
Reg.: 21 maart 2003
Gepost op 4 december 2008 om 11:12:50.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik heb alleen problemen met het afspelen psv.tv films. Op andere sites (uitzendinggemist, youtube, etc.)heb ik geen problemen. Sommige psv.tv films laden wel na 2x proberen, maar de meeste films stoppen met laden en er lijkt een scherm voorbij te flitsen net voor de mededeling laden gestopt vershijnt. Ik gebruik normaal internet explorer, maar ik heb het ook met firefox geprobeerd en dan zijn de problemen hetzelfde. In de logs van mijn virusscanner (AGV) kan ik ook niks vinden en de internetopties zijn opgewijzigd. Het vreeemde vind ik dat bepaalde films wel en andere niet afspelen. Ik heb echt al vanalles geprobeerd, maar ik krijg het niet opgelost en ik baal er stevig van
 Help mods!
Pool: 554eMotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
EibergenPSV
Legende

Uit: Enschede/Eibergen
Vak: West - K
Reg.: 13 juni 2001
Gepost op 5 december 2008 om 13:56:49.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even een vraagje voor de zekerheid;

Als ik DNS niet goed heb geconfigureerd dan werkt het toch ook niet om een client lid te maken van het domain?

Server 2003, draaiend als domain controller, dns nog niet geinstalleerd (vandaar de vraag).
 Help mods!
Pool: 1500eMotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
BruggiKeane
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Tilburg
Vak: Oost - X
Reg.: 29 april 2000
Gepost op 5 december 2008 om 15:04:19.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In mijn nieuwe laptop van 3 maanden oud is mijn linker 'muisknop' een deukje erin gekomen. Weet iemand of je garantie dit vergoed? Ik heb 1 jaar garantie erop.
 Help mods!
Pool: 204eMotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.889,8 (daag uit)VoVo: 229e / 715e / 162eOpstelling: 4-5-1
RaJitsu
Legende

Uit: Den Bosch
Reg.: 4 mei 2000
Gepost op 5 december 2008 om 18:35:41.       ICQ: 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deukje als gevolg van gebruik? Of als gevolg van stootschade? Dit laatste valt nooit onder de garantie. Hoe welwillend de betreffende klantenservice ook is. Het eerste lijkt me wel. Welk merk heb je? Het is afhankelijk van de verschillende fabrikanten in hoeverre ze al dan niet moeilijk over doen.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.485,3VoVo: 1293e / - / 1058eOpstelling: 4-3-3
BruggiKeane
Legende

Gepost op 5 december 2008 om 18:45:06.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon van gebruik, gaandeweg van gebruik steeds meer moeite met de muisknop gekregen. Best irritant. Ik heb een Packard Bell bij de Dixons gekocht.
 Help mods!
Pool: 204eMotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.889,8 (daag uit)VoVo: 229e / 715e / 162eOpstelling: 4-5-1
RaJitsu
Legende

Uit: Den Bosch
Reg.: 4 mei 2000
Gepost op 7 december 2008 om 19:19:56.       ICQ: 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou in eerste instantie even bellen met PB. Gewoon als algemene vraag stellen, en zonder je naam op te geven als dat kan. Mochten ze gaan zeuren, dan zou ik via Dixons werken.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.485,3VoVo: 1293e / - / 1058eOpstelling: 4-3-3
brig.
Legende
Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen

Vak: West - J
Uploads: 190
Reg.: 12 juli 2001
Gepost op 10 december 2008 om 11:39:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb een draadloze muis van trust maar kan niet zien of batterijen leeg zijn, is er een programma voor om te zien hoever de batterijen leeg zijn?

bij de driver kan ik het niet zien
 Help mods!
Pool: 7eMotM PSV-FC Twente: BréchetBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
don Vito CF
Nationale topspeler

Reg.: 11 oktober 2005
Gepost op 10 december 2008 om 22:16:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Probleem. Korte inleiding.

Er zit een spyware gevalletje in mijn google toolbar. Elke keer als ik wat in mijn toolbar typ krijg ik wel de pagina met hits, maar als ik op een link klik gaat die naar een reclame pagina. Mijn (illegale) versie van SpySweeper werkte niet meer, dus ik een andere spyware prog gevonden (superspyware), scan gedaan, reboot, en nu kom ik mijn windows niet meer in. Dat wil zeggen, mijn explorer werkt niet meer, via de taskmanager kan ik in principe alles doen, zoals een internetexplorer opstarten, waardoor ik wel hier kan komen. Alleen dus niet mijn windows explorer opstarten ("windows (xp) kan explorer.exe niet vinden, controleer of u de bestandsnaam juist hebt ingevoerd blablabla" )

Nu wil ik dus terug naar een restore point, maar heb ik geen idee hoe ik terug kan komen naar een restore point zonder in explorer te browsen. Via Dos waarschijnlijk? Maar met welke command?

Hulp wordt zeer gewaardeerd.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Markii99
Veelbelovend talent

Uploads: 1
Reg.: 24 april 2007
Gepost op 12 december 2008 om 20:03:30.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hoe kan ik liedjes van de ene cd naar een andere kopieeren? Heb maar één cd driver ...
 Help mods!
Rekeriaan
Legende

Vak: Zuid - CD
Reg.: 6 november 2000
Gepost op 13 december 2008 om 00:00:37.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Markii99 schreef:

hoe kan ik liedjes van de ene cd naar een andere kopieeren? Heb maar één cd driver ...

De onderkanten tegen elkaar leggen en flink op drukken. De gekopieerde cd's moet je dan wel achterstevoren afspelen omdat het in spiegelbeeld staat.

Of je kopieerd het orgineel eerst naar je harde schijf.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.616,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rob (L) psv
Regelmatige invaller

Uit: Den bosch
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 27 november 2006
Gepost op 13 december 2008 om 01:00:24.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
don Vito CF schreef:

Probleem. Korte inleiding.

Er zit een spyware gevalletje in mijn google toolbar. Elke keer als ik wat in mijn toolbar typ krijg ik wel de pagina met hits, maar als ik op een link klik gaat die naar een reclame pagina. Mijn (illegale) versie van SpySweeper werkte niet meer, dus ik een andere spyware prog gevonden (superspyware), scan gedaan, reboot, en nu kom ik mijn windows niet meer in. Dat wil zeggen, mijn explorer werkt niet meer, via de taskmanager kan ik in principe alles doen, zoals een internetexplorer opstarten, waardoor ik wel hier kan komen. Alleen dus niet mijn windows explorer opstarten ("windows (xp) kan explorer.exe niet vinden, controleer of u de bestandsnaam juist hebt ingevoerd blablabla" )

Nu wil ik dus terug naar een restore point, maar heb ik geen idee hoe ik terug kan komen naar een restore point zonder in explorer te browsen. Via Dos waarschijnlijk? Maar met welke command?

Hulp wordt zeer gewaardeerd.

Verder dan dit kom ik niet, en ik weet ook niet zeker of het werk dus op eigen verantwoordelijkheid!

- Herstart je computer en druk op [F8] tijdens het opstarten.
- Als je het 'Windows Advanced Options Menu' ziet, druk je op Safe Mode with a Command Prompt optie.
- Log in op je computer met een administrator account.
- Typ het volgende commando in de command propmpt:
C:windowssystem32restorerstrui.exe

Ergens anders vind ik dit command, bootcfg/rebuild
Het is nou toch al kapot, dus proberen kan geen kwaad

Succes!

[Dit bericht is veranderd door Rob (L) psv (op 13 december 2008 01:02:45).]
 Help mods!
Pool: 1969eMotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Mr. Angle
Legende

Uit: Drenthe
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 13 december 2008 om 13:50:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb net een nieuwe modem met daarin een router (zo'n dik zwart antennetje). Als ik met de laptop thuis met die verbinding wil internetten staat er dat hij is beveiligd, wat ik opzich wel fijn vind. Alleen, hoe kan ik die WPA-sleutel vinden? Want die staat niet in het bijgeleverde boekje.
 Help mods!
Pool: 206eMotM PSV-FC Twente: MarcellisBattle-rating: 1.473,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rob (L) psv
Regelmatige invaller

Uit: Den bosch
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 27 november 2006
Gepost op 13 december 2008 om 14:52:45.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mr. Angle schreef:

Ik heb net een nieuwe modem met daarin een router (zo'n dik zwart antennetje). Als ik met de laptop thuis met die verbinding wil internetten staat er dat hij is beveiligd, wat ik opzich wel fijn vind. Alleen, hoe kan ik die WPA-sleutel vinden? Want die staat niet in het bijgeleverde boekje.

Een modem met daarin een router? hmm.. ik zou het iig even zo proberen, dat werkt bij een losse router iig.

Klik internet aan (bij voorkeur eentje met een vaste verbinding)

Typ je standaart gateway, in 99% van de gevallen:
192.168.1.1

User: Admin
Wachtwoodr: Admin

Dan gewoon naar iets van "Security" of wat er op lijkt, daar staat die WPA key.
 Help mods!
Pool: 1969eMotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
don Vito CF
Nationale topspeler

Reg.: 11 oktober 2005
Gepost op 13 december 2008 om 15:14:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rob (L) psv schreef:

Ergens anders vind ik dit command, bootcfg/rebuild
Het is nou toch al kapot, dus proberen kan geen kwaad

Succes!

kapot, kapot, het werkte even niet meer...

Heb het geprobeerd via de taskmanager, cmd. Kon wel bij systeemherstel komen, maar kon op de één of andere manier niet herstellen, ik koos een herstelpunt, drukte op volgende, maar er gebeurde niets. Uiteindelijk na heel lang zoeken in mijn spywareprog bij de lijst met verwijderde spywares gekomen, en de juiste eruit gepikt om terug te zetten. En het werkte weer. Met spyware, dat dan weer wel.

Ander spyware programma's erover heen gegooid, en nu lijkt alles weer te draaien, alleen nog niet soepel.

Bedankt voor het meedenken.
 Help mods!
HJB
Legende

Vak: Oost - Y
Reg.: 1 september 2000
Gepost op 14 december 2008 om 00:44:26.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mijn icoontje van mijn prullenbak is mijn bureaublad verdwenen. Hoe krijg ik dit weer terug?

Ik maak overigens gebruik van Windows Vista.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.490,7VoVo: -Opstelling: incompleet
BruggiKeane
Legende

Gepost op 15 december 2008 om 19:00:50.         MSN: bruggikeane@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met je rechtermuis op het bureaublad klikken en op "aan persoonlijke voorkeur aanpassen" klikken. Dan links kiezen voor "bureaubladpictogrammen wijzigen". En dan "standaardwaarden herstellen" en je digitale prullenbak heb je weer terug.
 Help mods!
HJB
Legende

Vak: Oost - Y
Reg.: 1 september 2000
Gepost op 18 december 2008 om 22:00:07.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BruggiKeane schreef:

Met je rechtermuis op het bureaublad klikken en op "aan persoonlijke voorkeur aanpassen" klikken. Dan links kiezen voor "bureaubladpictogrammen wijzigen". En dan "standaardwaarden herstellen" en je digitale prullenbak heb je weer terug.

Het werkte niet precies zoals je vertelde, maar het is me wel gelukt, bedankt!
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.490,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Diepinho
Vedette

Uit: City of light
Uploads: 17
Reg.: 1 maart 2005
Gepost op 23 december 2008 om 12:41:22.         MSN: diepinho_ehv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij zitten hier thuis met nogal een vreemd probleem het heeft waarschijnlijk met java/javascript te maken.
Wij hebben hier thuis windows xp en een aantal accounts voor de mensen hier in huis. Nu funcioneert bij mij alles prima, maar bij mijn moeder gaat het allemaal niet zo makkelijk. Volgens mij doen bijna alle java applicaties het niet op haar account. Om een aantal voorbeelden te noemen:
Heel de hotmail pagina is wit, valt niks op te zien behalve wit.
http://www.mijnpostbank.nl doet het wel, maar normaal zou je rechtsbovenin kunnen inloggen maar hier is niks te zien.
Als je op youtube.com naar videos zoekt dan laat die geen resultaten zien.
Als je naar http://www.psv.nl gaat dan zie dat PSV iedereen een gelukkig nieuwjaar wenst, maar op dat account zie je alleen maar een grijze achtergrond en de 3 vlaggetjes.
Nu heb ik al een beetje gezocht over wat het probleem kon zijn en heb ook het een en ander veranderd in de beveiliging voor webpagina's omtrent java, maar ik krijg het niet voor elkaar. Hoop dat iemand kan helpen, alvast bedankt!
 Help mods!
Pool: 548eMotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.485,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Diepinho
Vedette

Uit: City of light
Uploads: 17
Reg.: 1 maart 2005
Gepost op 24 december 2008 om 13:16:24.         MSN: diepinho_ehv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Probleem had ik toch opgelost, moest alleen de computer opnieuw opstarten.
 Help mods!
Pool: 548eMotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.485,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 60 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk