| Poster | | Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) |  |
|
Ysselsteyn Meervoudig international
Uit: een gat waar ik niet meer in terug kan Vak: West - JJ Posts: 635 Reg.: 26 november 2002 |
quote: VOH schreef:
(...)
celeigenschappen aanpassen.
Ja dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar nogmaals ik wil het zo hebben dat hij dat bij elk nieuw sheet vanzelf doet.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14859 Reg.: 26 april 2002 |
quote: VOH schreef:
dan is het niet meer gekoppeld aan aan die standaard viewer lijkt me..
open met...kiezen en dan windows viewer altijd openen met aanvinken misschien helpt dat.
Nee dat is het probleem niet. Dan zou ik wel bericht krijgen met welk programma ik dat bestand wou openen. Nu klik ik op de foto terwijl hij standaard aan die viewer gekoppeld is maar er gebeurd helemaal niks. Ja er verschijnt 1/10 een zandlopertje maar daarna weer niks.
|
|
|
ChrisSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14068 Reg.: 10 maart 2003 | Ik heb een(misschien domme) vraag, ik heb momenteel een ADSL abonnement, maar omdat wij goedkoper uit zijn(wij hebben hier 3 computers met alle 3 internet)gaan we een kabelabonnement delen, nu is mijn vraag, ik heb hier boven ADSL(loopt tot de 28e) en heb daar ook een modem van, is het zo dat ik mijn ADSL modem niet kan gebruiken voor een kabel abonnement? en zo nee, wat voor modem raden jullie mij aan?
alvast bedankt!
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4362 Reg.: 7 april 2003 |
quote: ChrisSibon schreef:
Ik heb een(misschien domme) vraag, ik heb momenteel een ADSL abonnement, maar omdat wij goedkoper uit zijn(wij hebben hier 3 computers met alle 3 internet)gaan we een kabelabonnement delen, nu is mijn vraag, ik heb hier boven ADSL(loopt tot de 28e) en heb daar ook een modem van, is het zo dat ik mijn ADSL modem niet kan gebruiken voor een kabel abonnement? en zo nee, wat voor modem raden jullie mij aan?
alvast bedankt!
Volgens mij kan dat niet omdat het kabelsignaal anders is dan het signaal uit de telefoonlijn. Overigens zitten er bij internetabbo's vaak modems inbegrepen dus die krijg je er dan gewoon bij als je een nieuw abbo afsluit. Als je een bestaande aansluiting wil gebruiken en dus geen nieuw abbonnement wil nemen dan heb je voor jouw pc geen aparte modem meer nodig. 1 modem is genoeg voor alle pc's, je moet er alleen voor zorgen dat het signaal na die ene modem doorgegeven wordt naar de rest.
|
|
|
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14068 Reg.: 10 maart 2003 | Wij hebben beneden in de woonkamer een router staan, vandaar uit moet ik dus een draad hebben die naar mijn kamer gaat, en die moet ik dan gewoon achter in mn PC steken?
|
|
|
The Artist Vedette
Uit: Weert/Nijmegen Vak: - Posts: 1335 Reg.: 8 april 2003 | Kan iemand me aan Nederlandse ondertiteling helpen, voor de documentaire over Bob Dylan genaamd: No direction home?
Alvast bedankt!
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4362 Reg.: 7 april 2003 |
quote: ChrisSibon schreef:
Wij hebben beneden in de woonkamer een router staan, vandaar uit moet ik dus een draad hebben die naar mijn kamer gaat, en die moet ik dan gewoon achter in mn PC steken?
Interdaad, je moet dan een netwerkkabel kopen en die achterin je pc en op de router aansluiten. Een andere mogelijkheid is draadloos internet (ik weet niet of de router/modem ook een draadloos signaal kan geven?), dan moet je een netwerkkaart voor draadloos internet kopen en die in je pc doen. Dat kost wel zo'n €40 als ik me niet vergis maar dan ben je wel draadloos
|
|
|
Blue... Philips Blue Internationale topspeler
Uit: verkoren Vak: - Posts: 1145 Reg.: 20 april 2000 |
quote: A3 schreef:
Als je ze op het fototoestel nog wel kunt zien dan moet je het eens kijken of je op een andere pc met een andere sd kaart lezer het nog kunt bekijken.
Op het toestel zelf zijn ze 'gewoon' wel te zien. Met dezelfde kaartlezer op een andere computer komt dezelfde foutmelding.
Binnenkort ergens proberen met een andere kaartlezer of misschien dat een fotozaak een oplossing heeft.
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | Kijk anders even of je kaarlezer het protocol wel ondersteund welke je kaart nodig heeft. Als ie het op een andere PC met dezelfde card-reader ook zo doet, lijkt me daar het probleem te liggen.
|
|
|
The Artist Vedette
Uit: Weert/Nijmegen Vak: - Posts: 1335 Reg.: 8 april 2003 | Kan iemand me aan Nederlandse ondertiteling helpen, voor de documentaire over Bob Dylan genaamd: No direction home?
Alvast bedankt!
|
|
|
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14068 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
Interdaad, je moet dan een netwerkkabel kopen en die achterin je pc en op de router aansluiten. Een andere mogelijkheid is draadloos internet (ik weet niet of de router/modem ook een draadloos signaal kan geven?), dan moet je een netwerkkaart voor draadloos internet kopen en die in je pc doen. Dat kost wel zo'n €40 als ik me niet vergis maar dan ben je wel draadloos
Prima, weet ik genoeg, bedankt 
|
|
|
The Artist Vedette
Alvast bedankt!
|
|
|
Tobo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Eersel Vak: Noord - U Posts: 2356 Uploads: 5 Reg.: 17 september 2004 |
quote: The Artist schreef:
Kan iemand me aan Nederlandse ondertiteling helpen, voor de documentaire over Bob Dylan genaamd: No direction home?
Alvast bedankt!
Post het anders nog een keer, misschien dat het dan wel lukt. Als iemand hem heeft, hoor je het echt wel hoor...
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4362 Reg.: 7 april 2003 | Ik was vandaag wat naar mn ingebouwde firewall van mn router aan het kijken. Daar zie ik het volgende:
Basic Protection:
IP Spoofing checking
Ping of Death checking
Land Attack checking
Ressambly Attack checking
Advanced Protection:
SYN Flooding checking
ICMP Redirection checking
Source Routing checking
Winnuke Attack checking
Ik heb de basis bescherming allemaal ingeschakeld maar ik heb eigenlijk gene flauw idee wat al deze dingen inhouden en of ik er iets aan heb of dat ik ze beter uit kan laten. Kan iemand me helpen?
BVD
[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 27 februari 2006 12:49:01).]
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | Dat kan ik je best uitleggen maar dat wordt een gortdroog epistel van 3 A4'tjes, en daar zit niemand op te wachten. Als je de protectie hebt staan zoals het nu ingeschakeld is ben je redelijk tegen inkomende! aanvallen beschermd. Ik zou er toch ook nog een softwarematige firewall inzetten welke je ook beschermd tegen programma's die ongemerkt het internet vanuit jouw computer opsluipen. (spyware, wormen, virussen etc..)
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14859 Reg.: 26 april 2002 | Iemand nog een mogelijke oplossing voor mijn probleempje?
sinds kort kan ik plaatjes niet meer openen via de standaard windows viewer. Als ik op een plaatje klik gebeurd er gewoon helemaal niks.
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | @Juancho
Explorer openen »»Extra »» Mapopties »» Bestandstypen, en daar naar .jpg zoeken en daar ingeven dat je ze in Windows Viewer wilt zien. (Staat als het goed is in de 'standaard' oplossingen)
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14859 Reg.: 26 april 2002 | hoolie v, dat is het helaas niet. Tis eigenlijk hetzelfde als je bij eigenschappen van een foto klikt op deze type bestand altijd open met windows viewer voor afbeeldingen en faxen.
Via jouw manier heb ik gekeken en daar stonden alle plaatjes extenties al op de windows viewer.
Ik denk dat het wat anders is. Als ik namelijk een map open met foto's en bij beeld aangeeft dat ik miniatuur weergave wil zie ik niet wat er op een foto bestand staat maar alleen het icoontje van die viewer. Ik kan dus niet wat op welke foto staat.
Als ik er op klikt verschijnt er heeeeeeeeeeeeeeeel even een zandlopertje die snel weer veranderd in mijn muispijl.
Ik heb al gekeken of ik toevallig spam of andere troep op mn pc had maar dat hielp niks.
Iemand een ander idee? tis namelijk verschrikkelijk irritant.....
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | Als dat zo is kan ik je nu ook niet verder helpen (carnaval enzo )
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14859 Reg.: 26 april 2002 | Hoeft ook niet aangezien ik het probleem al gevonden heb. Via google kwam ik voor de geinteresseerden op deze oplossing:
Mocht dat zo zijn dan is dat oorzaak van een gede-registeerde dll waarschijnlijk. Deze registreer je weer als volgt:
Start - Uitvoeren
En dan dit intypen: regsvr32 %windir%\system32\shimgvw.dll
Daarna opnieuw opstarten en je
probleem is waarschijnlijk opgelost.
|
|
|
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14068 Reg.: 10 maart 2003 | Wij hebben een klein doch vrij groot probleem, onze nieuwe kabel internet verbinding valt regelmatig weg, we hebben met onze provider gebelt maar die zegt dat alles goed werkt van de modem tot de router, maar om de een of andere reden valt bij ons steeds de verbinding weg
Ieman die ons kan helpen?
|
|
|
Volgas!! Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2834 Reg.: 19 januari 2002 | Je zal je router al wel keer helemaal gereset hebben denk ik of niet??
|
|
|
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14068 Reg.: 10 maart 2003 | |
|
Volgas!! Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2834 Reg.: 19 januari 2002 | |
|
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14068 Reg.: 10 maart 2003 | |
|