| Poster | | Topic: Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II) |  |
|
DrSmoke Basisspeler
Vak: - Posts: 322 Reg.: 2 juli 2003 | Heren,
ik maak sinds kort gebruik van Newsleecher (en dat is nog helemaal niet zo makkelijk ). De meest recente films en cd's kan ik zo downloaden, dus dat is helemaal top, maar ik ben niet zo tevreden over de snelheid (20 á 30 KB).
Heeft één van jullie misschien een idee hoe ik de snelheid wat omhoog kan krijgen?
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4362 Reg.: 7 april 2003 |
quote: DrSmoke schreef:
Heren,
ik maak sinds kort gebruik van Newsleecher (en dat is nog helemaal niet zo makkelijk ). De meest recente films en cd's kan ik zo downloaden, dus dat is helemaal top, maar ik ben niet zo tevreden over de snelheid (20 á 30 KB).
Heeft één van jullie misschien een idee hoe ik de snelheid wat omhoog kan krijgen?
Tja, dat ligt aan je internetprovider. Die doen over het algemeen niet veel aan hun nieuwsserver dus dat betekent dat je (te) weinig bandbreedte moet delen met teveel mensen. Wil je sneller? Payserver nemen net als ik. Kost €7,50 of €7,95 p/m (afhankelijk welke je neemt) maar daarvoor kun je onbeperkt fullspeed downen net als ik 
|
|
|
chev Nationale topspeler
Vak: - Posts: 1287 Reg.: 6 november 2005 | ik gebruik newsleecher en newsbinpro.
newsleecher gaat maar tot 4000 kbs en loopt zwaar op cpu maar is wel gebruiksvriendelijk.
en newsbinpro vind ik wat vervelender werken maar kan wel sneller en kost minder cpu.
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | De downloadsnelheid is zoals Kobe B al vermelde zwaar afhankelijk van je ISP. Een betaalde abbo bij een "payserver" betaald zich makkelijk uit. Voor €7 - á €8 kun je je helemaal suf downloaden. Met daarnaast een beetje snelle verbinding heb je een DVD in 3 á 4 uur binnen.
|
|
|
elro Nationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 823 Reg.: 19 oktober 2004 | ik heb het probleem dat ik niet in de chatbox kan komen. hij kan de pagina niet vinden:S??, waar ik de hele dag gewooon gechat heb, als andere mensen dat ook hebben of er een oplossing hebben dan hoor ik het graag.
|
|
|
elro Nationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 823 Reg.: 19 oktober 2004 | |
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2891 Reg.: 10 maart 2001 | Als ik de sims 2 wil openen krijg ik dit bericht: Error Geen met DirectX 9.0c compatible grafische kaart gevonden op deze computer! Zorg ervoor dat je over een grafishe kaart beschikt die compatible is met DirectX 9.0c en dat je de meest recente stuurprogrammas hebt geinstalleerd Het programma wordt nu afgesloten
Dit is als ik die op de pc van mijn vriendin wil spelen, kan iemand ons helpen 
|
|
|
psvfantjeerd Vaste waarde in elftal
Uit: mierlo Vak: Noord - U Posts: 419 Reg.: 14 juli 2004 |
quote: gerritbouma schreef:
Als ik de sims 2 wil openen krijg ik dit bericht: Error Geen met DirectX 9.0c compatible grafische kaart gevonden op deze computer! Zorg ervoor dat je over een grafishe kaart beschikt die compatible is met DirectX 9.0c en dat je de meest recente stuurprogrammas hebt geinstalleerd Het programma wordt nu afgesloten
Dit is als ik die op de pc van mijn vriendin wil spelen, kan iemand ons helpen 
Is je grafishe kaart wel geschikt voor het spel (is het goed genoeg) ?
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2891 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: psvfantjeerd schreef:
(...)
Is je grafishe kaart wel geschikt voor het spel (is het goed genoeg) ?
Ja ik heb het spel al eens op de computer gespeeld. Maar nu doet ie het dus ineens niet meer
|
|
|
biggel Talentje
Uit: Hong Kong Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 66 Reg.: 20 september 1999 | Is je video kaart dan wel goed geinstalleerd?
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2891 Reg.: 10 maart 2001 | Zou het misschien kunnen komen omdat het broertje van mijn vriendin, een programma heeft gedownload dat het daarna kapot is gegaan? Want sinds dat hij dat programma heeft geeft ie aan dat de Sims 2 niet meer te spelen is
|
|
|
Volgas!! Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2834 Reg.: 19 januari 2002 | Misschien DirectX 8 keer installeren, of 9 een keer overnieuw installeren...
|
|
|
gerritbouma Legende
quote: Volgas!! schreef:
Misschien DirectX 8 keer installeren, of 9 een keer overnieuw installeren...
Bij sims 2 moet je perse 9 hebben. En opnieuw instaleren lukt niet. Er is op een of andere manier iets veranderd aan de videokaart. En het broertje van mijn vriendin heeft windows movie maker gedoanload. en haar vader zegt dat het door dat programma komt. Maar hij weet ook niet hoe of wat 
|
|
|
Volgas!! Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2834 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: gerritbouma schreef:
(...)
Bij sims 2 moet je perse 9 hebben. En opnieuw instaleren lukt niet. Er is op een of andere manier iets veranderd aan de videokaart. En het broertje van mijn vriendin heeft windows movie maker gedoanload. en haar vader zegt dat het door dat programma komt. Maar hij weet ook niet hoe of wat 
En als je via Start --> Instellingen --> Configuratiescherm --> Software en dan Movie Maker eraf gooit, wat krijg je dan (kan ook zijn dat hij er bij software niet bijstaat, dan moet je hem zelf even zoeken bij Program Files
|
|
|
psvfantjeerd Vaste waarde in elftal
Uit: mierlo Vak: Noord - U Posts: 419 Reg.: 14 juli 2004 | Raar dat het eerst wel kon. Ik zelf denk niet dat het aan windows movie maker licht. Je kunt het even kijken als je het eraf heb gegooid(movie maker) of het dan wel lukt. Misschien helpt het als je DirectX er helemaal af gooit en dan opnieuw erop zetten. Of Misschien je videokaart update kan ook helpen. Meer ideeën heb ik niet 
|
|
|
Roy-Forza-Psv! Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 1269 Reg.: 1 januari 2003 | Ik heb in een map, een heleboel foto's staan, die ik via email wil verzenden, maar die foto's zijn te groot, kan ik die foto's ook in 1 keer selecteren, en dan de foto's kleiner maken, of moet dat perse 1 voor 1..??
[Dit bericht is veranderd door Roy-Forza-Psv! (op 14 maart 2006 18:28:29).]
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14859 Reg.: 26 april 2002 | Je kan geen map op je pc selecteren via hotmail (andere providers weet ik niet). Je kan wel van die map met foto's een .rar of .zip bestand maken welke je wel in 1x kan selecteren.
Als de ander hem niet kan openen om beveiligingsredenen, verander dan de .rar of .zip extentie in .doc of dergelijke en zeg tegen de ander dat hij of zij deze weer moet terugzetten.
|
|
|
Volgas!! Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2834 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: Roy-Forza-Psv! schreef:
Ik heb in een map, een heleboel foto's staan, die ik via email wil verzenden, maar die foto's zijn te groot, kan ik die foto's ook in 1 keer selecteren, en dan de foto's kleiner maken, of moet dat perse 1 voor 1..??
Zijn meerdere programma's voor, welke fijnste is geen idee:
-Easy Thumbs
-Irfan View
En het zit standaard in Photoshop of Paintshop Pro: Batch Conversion.
|
|
|
gerritbouma Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2891 Reg.: 10 maart 2001 | Ik wil hier @ stage ff mijn theorie oefenen voor mijn rijbewijs, alleen nou stop ik die cd rom erin, maar hij leest hem niet, want ik krijg het niet opgestart, weet iemand hoe ik toch kan oefenen hier 
|
|
|
A3 Legende
Uit: Oirschot Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2406 Uploads: 2 Reg.: 30 oktober 2001 | Vraag het aan de systeembeheerder. (maar die zijn meestal niet zo blij als mensen zelf iets willen installeren)
|
|
|
gerritbouma Legende
quote: A3 schreef:
Vraag het aan de systeembeheerder. (maar die zijn meestal niet zo blij als mensen zelf iets willen installeren)
Hehe, dat is het m juist, ik wil dat stiekem doen aangezien ze toch niet op mijn scherm kunnen kijken 
|
|
|
hoolie v Legende
Uit: is goed voor U! Vak: Oost - V Posts: 2776 Reg.: 9 september 1999 | Vergeet het dan maar, ga dus gewoon je werk doen, ipv in de baas z'n tijd je theorie te leren. 
|
|
|
Roy-Forza-Psv! Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 1269 Reg.: 1 januari 2003 |
quote: Volgas!! schreef:
(...)
Zijn meerdere programma's voor, welke fijnste is geen idee:
-Easy Thumbs
-Irfan View
En het zit standaard in Photoshop of Paintshop Pro: Batch Conversion.
Thanks! Heb Easy Thumbs gebruikt, werkt goed.. 
|
|
|
gerritbouma Legende
quote: hoolie v schreef:
Vergeet het dan maar, ga dus gewoon je werk doen, ipv in de baas z'n tijd je theorie te leren. 
Jammer , vandag is de baas er weer, dus zal zo ie zo geen theorie leren 
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 12792 Reg.: 13 oktober 1999 | Ik heb eergisteren mijn comp opnieuw geinstalleerd en dus alles goed gebackupped van te voren. Mijn mail zelfs twee keer, 1 keer via Mozbackup en 1 keer door de map Profiles te kopieren.
Alleen Mozbackup plant mijn mail niet terug, de rest wel, en als ik de map profiles terugkopieer begint Thunderbird over een defaultuser, die ik vervolgens aanklik maar waarvan hij dan zegt dat deze in gebruik is en dat ik een nieuwe aan moet maken. Dat doe ik dan en verwijs naar de map met de vreemde naam waar alles staat, 8g9j1xz9.default, maar vervolgens plant hij geen mailtjes terug. De inbox ervan zit aardig wat in, zo'n 106.182 kb, dus hij zou het gewoon terug moeten zetten zou je zeggen. wat doe ik fout?
|
|
|
|