PSV Netwerk
zondag 23 november 2014 - 01:46                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Computer Forum » Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II)

HR

Deze topic is open en bestaat uit 93 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 93 »

HR

Jan F
Legende

Uit: Ballenhok Philips stadion
Vak: Oost - V
Droomaankoop: -
Reg.: 5 januari 2003

Vanwege de grootte van het vorige topic is deze gesloten. Je kunt uiteraard in dit topic weer al je probleempjes (op computergebied!) kwijt.

Met dank aan couthino voor het openen van de orginele topic..

[Dit bericht is veranderd door Jan F (op 12 november 2005 10:26:54).]
HR
HR

Huybson
Legende

Vak: -
Reg.: 30 september 2002

Als de computer opstart, komt er een schermpje waar je naam staan en waar je het passwoord in zou moeten vullen. Je kan nu alleen op OK drukken. De computer start dan verder op. Alleen het irritante is dat je dus bij de computer moet gaan wachten om op OK te drukken.

Hoe krijg je dat schermpje ook alweer weg?
HR
HR

ping
Vaste waarde in elftal

Uit: Nijmegen
Reg.: 8 januari 2002

Ik neem aan dat je xp hebt.

start->configuratiescherm->gebruikersaccounts

1 Bij een account wijzigen haal je je wachtwoord weg
2 Bij "de manier waarop....wijzigen" het welkomstvenster uitvinken

Dit laatste is overigens niet eens nodig als je de enige gebruiker van de pc bent.
HR
HR

Huybson
Legende

Reg.: 30 september 2002

Dank je, ik zal het is uitproberen
HR
HR

Juancho
Legende

Reg.: 26 april 2002

Iemand enig idee hoe een moederbord zomaar van het ene op het andere moment stuk kan gaan?

Ik was namelijk afgelopen week de pc aan het repareren van een vriend van me, zet windows er op, bel hem op om op te komen halen. Ik start hem voor hem nog 1 keer, moederbord stuk..... :crap
HR
HR

Parcye
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 25 februari 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 november 2005 om 15:21:57.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 10335010  MSN: psvbest@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Statische lading
HR
HR

Juancho
Legende

En hoe kan ik dat zo plotseling hebben aangestoken?
HR
HR

Juancho
Legende

Nog iets "raars", ik heb jullie verteld dat mijn verbinding opeens 3.0mbps aangaf ipv de gebruikelijke 1.6.

Vanmiddag viel internet steeds uit na een tijdje, ik kon daarna gewoon weer aanmelden maar daarna ging hij er weer een paar keer uit. Ik zag dat hij eerst terug ging naar 2.3mbps en nu staat hij weer terug op de oude 1.6mbps.

Blijkbaar zijn ze nu bij mij in de buurt de adsl lijnen aan het checken en controleren dus ik neem aan dat ik binnenkort mijn welverdiende 3.0mbps kan verwelkomen?

Tenminste, dat was tijdens de vorige keer ook zo. Toen was internet ook een dag klote, steeds werd de verbinding verbroken, maar na een paar dagen was alles goed en wel op de nieuwe verhoogde snelheid.

Edit: na weer een paar keer uitval is ie weer terug op 3,0mbps terwijl speedtest.nl geen hogere snelheid aangeeft. Vaag gedoe dit zeg en behoorlijk irritant

[Dit bericht is veranderd door Juancho (op 15 november 2005 18:44:23).]
HR
HR

A3
Legende

Uit: Oirschot
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 5
Reg.: 30 oktober 2001

quote:HR
Juancho schreef:

En hoe kan ik dat zo plotseling hebben aangestoken?
HR
Ik neem aan dat je de kast open hebt gehad. Iedereen heeft statische lading. Er zijn van die speciale bandjes die je eigenlijk om je pols moet doen als je een pc openschroeft. Als je jezelf niet ontlaad kan het zijn dat er dus onderdelen in de pc beschadigd raken. Dit kan vrij snel gebeuren maar het kan ook zijn dat de hardware het pas een paar maanden later daardoor begeeft.
HR
HR

hoolie v
Legende

Uit: is goed voor U!
Reg.: 9 september 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 november 2005 om 10:16:39.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Hier vindt je een goed artikel over ESD (Elektro Static Discharge). Je kunt er in sommige gevallen idd je moederboard (of andere losse onderdelen) mee vernielen.
HR
HR

Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 april 2003

In de PC van mn pa, windows 98, is (zonder duidelijke reden) het adresboek(bestand) beschadigd geraakt. Wanneer ik deze melding krijg geeft windows de melding dat geprobeerd zal worden terug te schakelen naar de oude situatie, echter zonder resultaat want 2 seconden later krijg ik een nieuwe foutmelding dat dit niet lukt.

Wat kan ik hier aan doen? Kan het veel kwaad als ik het adresboek verwijder?

Ik vind het behoorlijk irritant want die 2 opeenvolgende foutmeldingen blijven maar terugkeren zodra je ze wegklikt.
HR
HR

hoolie v
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 november 2005 om 08:21:14.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Op zich zou het geen kwaad kunnen je adresboek te verwijderen. Of je vader daar blij mee is, is een 2e.
HR
HR

Parkie1
Internationale topspeler

Reg.: 8 april 2005

Klein probleempje

Mijn naam komt elke keer als account opgestart, als ik de pc ff aan laat staan valt het weer terug in mijn naam.
Bij acountinstellingen staat gast uitgeschakeld, en hoe kan ik er voor zorgen dat hij zonder naam opstart en niet elke keer terugvalt onder mijn naam?
HRHR
HR

Kobe Bryant
Legende

hoolie v schreef:

Op zich zou het geen kwaad kunnen je adresboek te verwijderen. Of je vader daar blij mee is, is een 2e.
HR
Wat voor adresssen staan daar zoal in dan? Bij welke programma's worden die gebruikt?
HR
HR

Rood Wit Hart
Legende

Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 november 2005 om 03:18:22.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Filmpjes die via WMP afgespeeld worden, krijg ik geen groot beeldscherm.
Blijft klein in de rechterbenedenhoek staan. Hoe krijg ik dat groter?
Bijvoorbeeld psv.tv blijft bij mij klein in de benedenhoek. Maximaliseren werkt niet...

Dank u
HR
HR

Kobe Bryant schreef:

(...)

Wat voor adresssen staan daar zoal in dan? Bij welke programma's worden die gebruikt?
HR
Ik neem aan dat het het adresboek is van Outlook (expres)
HR
HR

Kobe Bryant
Legende

The Harminator schreef:

(...)

Ik neem aan dat het het adresboek is van Outlook (expres)
HR
Volgens mij niet. Dat staat namelijk niet bij de foutmelding en die foutmeldingen komen al zonder dat er ook maar een programma actief is.
HR
HR

Parcye
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 november 2005 om 12:50:52.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 10335010  MSN: psvbest@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Laat ik het hier maar proberen, aangezien andere zoektochten weinig succes hebben gebracht.

Hoe kan ik mijn outlook .pst bestanden gebruiken in outlook express?
HR
HR

Kobe Bryant schreef:

(...)

Volgens mij niet. Dat staat namelijk niet bij de foutmelding en die foutmeldingen komen al zonder dat er ook maar een programma actief is.
HR
Maar het outlook zit volgens mij gentegreerd in de shell van windows. Anders zou je een bij msconfig moeten kijken of er een programma gebruik maakt van een adresboek.
HR
HR

hoolie v
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 november 2005 om 00:26:19.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Kobe Bryant schreef:

(...)

HR
Probeer deze anders even..
HR
HR

hoolie v
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 november 2005 om 01:11:17.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Parcye schreef:

Laat ik het hier maar proberen, aangezien andere zoektochten weinig succes hebben gebracht.

Hoe kan ik mijn outlook .pst bestanden gebruiken in outlook express?
HR
Bedoel je dit?
HR
HR

Parcye
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 november 2005 om 01:58:07.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 10335010  MSN: psvbest@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Pagina 5...

I don't have Outlook installed, but I want to access my e/mails from my old harddrive which I have installed along with a new harddrive on my PC. I am running windows xp pro. Or how do I copy the pst file to my new Outlook express inbox.

Graham Moore - November 07, 2003 HR
Dat is precies wat ik bedoel.
HR
HR

The Artist
Legende

Uit: Weert
Reg.: 8 april 2003

Zou iemand mij kunnen vertellen of dit een goede prijs/kwaliteit verhouding is?

The Acer TravelMate 2410 Series

TravelM 2413LCi/Cel 1.5GHz 15 inch TFT 512MB 60GB DVD-CDRW, Lilon, 56K Modem,LAN,WLAN WXP Pro SP2,QW
Processor Intel Celeron M 370 1.5 GHz
Cache Memory 1 MB - L2 Cache
RAM 512 MB (installed) / 2 GB (max) - DDR II SDRAM - 400 MHz - PC2-3200
Hard Drive 60 GB
Optical Storage CD-RW / DVD-ROM combo - integrated
Display 15 inch TFT active matrix XGA (1024 x 768) - 24-bit (16.7 million colours)
Graphics Controller Intel GMA 900
Audio Output Sound card
Networking Network adapter - Ethernet, Fast Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g
Battery Lithium Ion
Operating System Microsoft Windows XP Professional

746 ,- incl. btw

Externe voorraad:
levertijd 1 werkdag 113
1 jaar carry-in garantie garantie

bedankt!
HR
HR

Parcye
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 november 2005 om 15:44:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 10335010  MSN: psvbest@hotmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wat wil je er mee doen? Voor game-n is deze niet goed.
HR
HR

The Artist
Legende

Uit: Weert
Reg.: 8 april 2003

voornamelijk school dus internet, office en misschien af en toe eens een old skool spelletje.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 93 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » D - Overige Forums » Computer Forum » Korte vraagjes en kleine probleempje's (Teil II)

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is het goed dat PSV Adekanye tijdelijk van FC Barcelona overneemt?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 78,9% dat Bayer 04 Leverkusen wint van AS Monaco. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor FC Groningen-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!