PSV Netwerk
vrijdag 19 maart 2010 - 05:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Computer Forum » PSV TV

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Kabab
Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 27 juli 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 april 2007 om 16:51:26.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 70404788  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik heb problemen met PSV TV online. Ik ben laatst lid geworden om ook PSV op die manier te volgen maar ik krijg geen beeld of geluid als ik een willekeurig filmpje wil afspelen.
Ik heb de systeemeisentest doorlopen en alles was meer dan goed, dus dit zou het probleem niet moeten zijn.
Als ik met me muis op een filmpje gaat staan dan gaat het wel gewoon lopen, tot het moment dat je krijgt "verder kijken klik hier". Als ik dit dan doe krijg ik gewoon een wit vlak met een kruisje links bovenin.
Zou iemand mij misschien kunnen helpen met dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt!!

Kabab
HR
HR

lapswanz.25/5/88.ec.1
Legende

Uit: Florence
Vak: Zuid - D
Reg.: 28 maart 2000

PSV TV is echt waardeloos voor mensen met een echte computer (Apple).
In deze tijd zou dat toch niet mogen.
HR
HR

goaltjesdief
Aanstormend talent

Reg.: 14 augustus 2008

quote:HR
lapswanz.25/5/88.ec.1 schreef:

HR
Amen to that.
HR
HR

Pimmel
Internationale topspeler

Reg.: 31 juli 2002

HR
*zucht*

Dat vraagt ie toch niet? Verder zorgt PSV.tv ervoor dat de grootste groep gebruikers goed worden bediend (=Windows met IE). Verder zijn ze er mee bezig om het stabiel te laten draaien op andere platformen.

@Kabab: Probeer eens rechtermuisknop, properties / eigenschappen, en de link kopieren. Die link openen in Windows Media Player met URL openen, kijk maar of het werkt.
HR
HR

Sanka
Regelmatige invaller

Reg.: 31 januari 2007

Pimmel schreef:

(...)

*zucht*

Dat vraagt ie toch niet?
HR
Het lijkt me ook niet echt een antwoord op de TS, kijk eens naar de datum van de eerste post ;)
HRHR
HR

lapswanz.25/5/88.ec.1
Legende

Uit: Florence
Vak: Zuid - D
Reg.: 28 maart 2000

@pimmel Hij zal je wel dankbaar zijn voor je snelle antwoord,meer dan twee jaar na dato ;)
HR
HR

Pimmel
Internationale topspeler

Reg.: 31 juli 2002

@pimmel Hij zal je wel dankbaar zijn voor je snelle antwoord,meer dan twee jaar na dato ;)
HR
Mmm, ok was ff aant :slaap
:B
HR
HR

IBIAFELLAY
Talentje

Uit: Bergeijk
Vak: Noord - PR
Reg.: 13 september 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 juli 2009 om 14:31:17.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik heb net een nieuwe laptop maar PSV.tV stopt soms als ik aan het kijken ben kei vaag en het is wel goede verbinding enzo maar hij stotterd
HR
HR

smash016
Bankzitter

Reg.: 7 december 2007

Klopt, voorheen altijd soepel beeld, maar sinds (de voorbereiding van) dit seizoen hebben ze volgens mij de beeldkwaliteit verhoogd, wat er dus wel voor zorgt dat het beeld vaak stottert of blijft hangen. Heel irritant, ik wilde een mailtje sturen, maar ik kon nergens een e-mail-adres vinden... Hoop dat ze er iets aan gaan doen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » D - Overige Forums » Computer Forum » PSV TV

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 6 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "AS Zaterdag om 1945 ERE PSV - Twente".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening