PSV Netwerk
donderdag 30 oktober 2014 - 19:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Computer Forum » Spotnet/newsleech snelheid loopt steeds terug.

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

EibergenPSV
Legende

Uit: Enschede/Eibergen
Vak: West - K
Droomaankoop: -
Reg.: 13 juni 2001

Mede supporters..

Ik zit met een irritant probleem. Steeds als ik een download in spotnet of newsleech open, loopt de snelheid van max steeds verder terug tot nul (draadloos). De download kapt er dan gewoon mee.

Dit had ik eerder nooit, nu ineens sinds twee weken speelt dit.
Ik heb spotnet opnieuw geinstalleerd, geen soelaas.

Ik kan verder niets raars ontdekken.

Iemand dit ooit eerder meegemaakt en opgelost?
Het is een Windows 7 machine.

Thanks!
HR
HR

simontje96
Aanstormend talent

Vak: -
Reg.: 26 juli 2011

download een sabnzbd, en probeer het daarmee, vind ik een heel fijn programma voor usenet.
HR
HR

Ramon_nl
Internationale topspeler

Uit: Boxmeer
Vak: Noord - U
Reg.: 13 december 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 augustus 2012 om 07:54:52.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het kan er mee te maken hebben dat je een download limiet hebt op usenet, niet iedere provider heeft dit maar het zou goed kunnen. En probeer eens met spotnet een nzb file aan te maken en haal het vervolgens binnen met grabit, succes.
HR
HR

RaJitsu
Legende

Uit: Den Bosch
Reg.: 4 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 augustus 2012 om 10:52:19.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Ramon_nl schreef:

Het kan er mee te maken hebben dat je een download limiet hebt op usenet, niet iedere provider heeft dit maar het zou goed kunnen. En probeer eens met spotnet een nzb file aan te maken en haal het vervolgens binnen met grabit, succes.
HR
Dit dus. Via welke aanbieder download je, en hoe snel gaat de snelheid naar beneden? Ik moet trouwens zeggen dat wanneer ik tegen mijn limiet van Ziggo aan zit, de download niet eens start. Maar het kan zijn dat andere aanbieders ipv het te blokkeren, het gewoon heel zwaar afknijpen.
HR
HR

Ramon_nl
Internationale topspeler

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 augustus 2012 om 21:08:04.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

RaJitsu schreef:

(...)

Dit dus. Via welke aanbieder download je, en hoe snel gaat de snelheid naar beneden? Ik moet trouwens zeggen dat wanneer ik tegen mijn limiet van Ziggo aan zit, de download niet eens start. Maar het kan zijn dat andere aanbieders ipv het te blokkeren, het gewoon heel zwaar afknijpen.
HR
Ik heb momenteel zelf nog xs4all heb daar nooit problemen gehad en altijd tig gigabyte per dag binnen kunnen halen. xs4all is ook een van de weinige providers waar je geen gezeik mee krijgt.
Toch stap ik volgende week ook over op het alles in 1 pakket van Ziggo extra. Ik gebruik dan als usenet news server http://nl.supernews.com/ een van de beste new servers. Recentie is enorm lang en je kunt voor zover ik weet in elke groep downloaden.

Mocht je nog vragen hebben, ik zit hier niet altijd op maar stuur me even een PM dan.
HR
HR

EibergenPSV
Legende

RaJitsu schreef:

(...)

HR
Ik download nu tijdelijk met online. Dit ging eerder eigenlijk altijd goed. Maar nadat ik van adres ben gewisseld waar deze provider al was, en het eerder gewoon goed ging, (van UPC naar online) heb ik nu deze ellende.

Het gaat niet goed op twee laptops, zowel draadloos als bekabeld niet.
De snelheid gaat eerst naar 450kb p/s en klapt dan steeds sneller naar beneden totdat ie er helemaal mee kapt. Ook met Grabit, newsleecher en sabnzbd hebben dit gekloot dus het lijkt me eerder dat er iets mis zit in het net werk, maar wat is dan de vraag..
HR
HR

Sarcastro
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Willie Overtoom
Reg.: 24 september 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 september 2012 om 23:51:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 1  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Probeer eens zowel modem als eventuele router 10 seconden van de stroom te halen, opnieuw in te pluggen en dan na 1 minuut opnieuw te downloaden.
HRHR
HR

EibergenPSV
Legende

Netwerk opnieuw geconfigureerd, nieuw draadloos netwerk aangemaakt.

Vaste PC getest, bekabeld en bam weer hetzelfde. Ik snap er wer ke lijk niets van.

Usenet gemaild, geven aan dat het ook niet aan m'n account ligt oid.

Ik ben een beetje radeloos aan het worden.
Zijn er nog meer ideeën?
HR
HR

Ramon_nl
Internationale topspeler

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 september 2012 om 17:40:40.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Probeer eens een maand een payserver misschien dat het daaraan ligt.

http://nl.supernews.com/
HR
HR

EibergenPSV
Legende

Eweka..is een betaalde nieuwsserver..
HR
HR

Almere vak V
Legende

Vak: -
Reg.: 28 juli 1999

Hebben meer hier al DMCA problemen?? Hoe deze te omzeilen. Wordt er een klein beetje gestoord van.

Lijkt op het probleem van topic opener. Maar heeft dus met die verrekte DMCA te maken.
HR
HR

Marcel_NL
Regelmatige invaller

Vak: Noord - PR
Reg.: 11 oktober 2009

Almere vak V schreef:

Hebben meer hier al DMCA problemen?? Hoe deze te omzeilen. Wordt er een klein beetje gestoord van.

Lijkt op het probleem van topic opener. Maar heeft dus met die verrekte DMCA te maken.
HR
http://www.nzbusenet.com/usenet-dmca-problemen/
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » D - Overige Forums » Computer Forum » Spotnet/newsleech snelheid loopt steeds terug.

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is het terecht dat Cocu Depay een reprimande gaf voor het uittrekken van zijn shirt na zijn goal tegen Panathinaikos?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 3,3% dat WKE Emmen wint van Excelsior. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PSV-ADO Den Haag.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!