Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1
EibergenPSV
Legende
Uit: Enschede/Eibergen
Vak: West - K
Droomaankoop: -
Reg.: 13 juni 2001
simontje96
Aanstormend talent
Vak: -
Reg.: 26 juli 2011
Ramon_nl
Internationale topspeler
Uit: Boxmeer
Vak: Noord - U
Reg.: 13 december 2002
RaJitsu
Legende
Uit: Den Bosch
Reg.: 4 mei 2000
quote:Dit dus. Via welke aanbieder download je, en hoe snel gaat de snelheid naar beneden? Ik moet trouwens zeggen dat wanneer ik tegen mijn limiet van Ziggo aan zit, de download niet eens start. Maar het kan zijn dat andere aanbieders ipv het te blokkeren, het gewoon heel zwaar afknijpen.
Ramon_nl schreef:
Het kan er mee te maken hebben dat je een download limiet hebt op usenet, niet iedere provider heeft dit maar het zou goed kunnen. En probeer eens met spotnet een nzb file aan te maken en haal het vervolgens binnen met grabit, succes.
Ramon_nl
Internationale topspeler
quote:Ik heb momenteel zelf nog xs4all heb daar nooit problemen gehad en altijd tig gigabyte per dag binnen kunnen halen. xs4all is ook een van de weinige providers waar je geen gezeik mee krijgt.
RaJitsu schreef:
(...)
Dit dus. Via welke aanbieder download je, en hoe snel gaat de snelheid naar beneden? Ik moet trouwens zeggen dat wanneer ik tegen mijn limiet van Ziggo aan zit, de download niet eens start. Maar het kan zijn dat andere aanbieders ipv het te blokkeren, het gewoon heel zwaar afknijpen.
EibergenPSV
Legende
quote:Ik download nu tijdelijk met online. Dit ging eerder eigenlijk altijd goed. Maar nadat ik van adres ben gewisseld waar deze provider al was, en het eerder gewoon goed ging, (van UPC naar online) heb ik nu deze ellende.
RaJitsu schreef:
(...)
Dit dus. Via welke aanbieder download je, en hoe snel gaat de snelheid naar beneden? Ik moet trouwens zeggen dat wanneer ik tegen mijn limiet van Ziggo aan zit, de download niet eens start. Maar het kan zijn dat andere aanbieders ipv het te blokkeren, het gewoon heel zwaar afknijpen.
Sarcastro
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Willie Overtoom
Reg.: 24 september 2006
EibergenPSV
Legende
Ramon_nl
Internationale topspeler
EibergenPSV
Legende
Almere vak V
Legende
Vak: -
Reg.: 28 juli 1999
Marcel_NL
Regelmatige invaller
Vak: Noord - PR
Reg.: 11 oktober 2009
quote:http://www.nzbusenet.com/usenet-dmca-problemen/
Almere vak V schreef:
Hebben meer hier al DMCA problemen?? Hoe deze te omzeilen. Wordt er een klein beetje gestoord van.
Lijkt op het probleem van topic opener. Maar heeft dus met die verrekte DMCA te maken.
Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1
PSV Forums » D - Overige Forums » Computer Forum » Spotnet/newsleech snelheid loopt steeds terug.

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Heeft PSV gelijk om Toivonen en Pieters te verbannen naar Jong PSV als ze niet bijtekenen?
Van de PSV-fans denkt 11,6% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.