PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Computer Forum
Korte vraagjes en kleine probleempjes
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 41 pagina's: « 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

Poster
Topic: Korte vraagjes en kleine probleempjes 
super psv-er
Internationale topspeler

Uit: den haag
Vak: -
Reg.: 2 juni 2000
Gepost op 5 september 2005 om 19:08:00.       ICQ: 95264799  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

kheb de nieuwste drivers al.. geluid werkt wel gewoon, alleen geluiden in windows en msn die doen het niet meer, er staat ook niks gedempt ofzo dus dat is het ook nie.

somebody?
 Help mods!
Pool: 573e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Suurkip
Legende
Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006

Uit: Maarheeze!
Vak: West - H
Reg.: 16 oktober 2002
Gepost op 7 september 2005 om 14:54:55.     MSN: suurkipsv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sleepprobleem.

Als ik vanaf mijn doucmenten een bestandje wil slepen naar het Bureaublad kan dit niet. Gister kon het nog wel... Het gaat om windows 2000.
 Help mods!
Pool: 2510e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1202e / 937e / 1248eOpstelling: 4-3-3
A3
Legende

Uit: Oirschot
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 2
Reg.: 30 oktober 2001
Gepost op 7 september 2005 om 15:16:15.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ff wat meer info nodig.

Wat is de foutmelding?
Welk/wat (voor) bestand wil je verslepen?
Kun je wel bestanden op je desktop plaatsen via copy/paste?
Kun je het wel vanaf andere plaatsen dan mijn documenten?

[Dit bericht is veranderd door A3 (op 7 september 2005 15:24:56).]
 Help mods!
Pool: 251e, SC Heerenveen-PSV 0-2 (0-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.482,9VoVo: 538e / 396e / 476eOpstelling: 4-3-3
A3
Legende

Gepost op 7 september 2005 om 15:26:43.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
super psv-er schreef:

kheb de nieuwste drivers al.. geluid werkt wel gewoon, alleen geluiden in windows en msn die doen het niet meer, er staat ook niks gedempt ofzo dus dat is het ook nie.

somebody?

Kijk eens bij Start->Instellingen->Configuratie scherm->Geluiden en Multimedia.

Kijk daar de instellingen eens na voor Schema en geluidsvolume.
 Help mods!
Pool: 251e, SC Heerenveen-PSV 0-2 (0-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.482,9VoVo: 538e / 396e / 476eOpstelling: 4-3-3
motd
Legende

Uit: leiden
Reg.: 29 april 2003
Gepost op 7 september 2005 om 15:34:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Suurkip schreef:

Sleepprobleem.

Als ik vanaf mijn doucmenten een bestandje wil slepen naar het Bureaublad kan dit niet. Gister kon het nog wel... Het gaat om windows 2000.

Doet de muis het verder wel ok?? probeer eens wat tekst te arceren voor copy-paste en verplaatsen in Word, kijken of dat wel gewoon lukt...
Als dat ook niet meer goed lukt kan je muis gedeeltelijk knocked-out zijn.

Dat had ik laatst ook, mijn muis was echt aan het kl0ten, niks wat ik met de muis deed ging meer normaal. MouseDriver opnieuw installeren had geen nut. Ik heb toen een oude muis op mijn compu aangesloten en alles werkte weer 100%.

------
@ Juancho: welke scanners gebruik je?? Probeer eens de combinatie van Spybot Search & Destroy (http://www.spybot.info) en CCleaner (http://www.ccleaner.com) en AdAware (http://www.Lavasoft.com).

[Dit bericht is veranderd door motd (op 7 september 2005 15:45:20).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Weltuh
Legende

Uit: Erp
Vak: Oost - XX
Reg.: 6 april 2002
Gepost op 7 september 2005 om 15:35:27.           Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Scholen zijn weer begonnen! Zijn er eigenlijk programma's om woordjes te leren? Zoals Engels-Nederlands en Nederlands-Engels?
 Help mods!
Pool: 2455e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.410,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Suurkip
Legende

Gepost op 7 september 2005 om 16:01:18.     MSN: suurkipsv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee aan mijn muis ligt het niet. Heeft het ook niet mee te maken Ik zla het nog is proberen te verworden:

Bijvoorbeeld: Ik wil vanaf mijn documenten(kan elk andere map zijn) text.doc slepen naar mijn bureaublad. Dat lukt niet, je krijgt als curcus stop "verboden toegang's bordje", rondcirkel met een streep er doorheen. Ook het slepen in (bijvoorbeeld) mijn documenten lukt niet, zelfde error. Copy pasten doet hij daar in tegen wel!!

Het gaat om een windows 2000, pentium 4.
 Help mods!
Pool: 2510e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1202e / 937e / 1248eOpstelling: 4-3-3
A3
Legende

Gepost op 7 september 2005 om 17:01:16.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het enigste wat ik zo op dit moment kan bedenken is dat het bestand wat je probeert te verslepen in gebruik is. Maar zou je kunnen proberen om hier een scherm afdruk van die foutmelding neer te zetten. Of in ieder geval de preciese tekst ervan. Is vaak wel iets meer uit te halen.
 Help mods!
Suurkip
Legende

Gepost op 7 september 2005 om 18:45:47.     MSN: suurkipsv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nee ik krijg geen fout melding. Cursor verranderd in het volgende icoontje:

Kortom, het geetf aan dat je hem hier niet heen mag slepen...
 Help mods!
Weltuh
Legende

Gepost op 8 september 2005 om 10:33:00.           Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Weltuh schreef:

Scholen zijn weer begonnen! Zijn er eigenlijk programma's om woordjes te leren? Zoals Engels-Nederlands en Nederlands-Engels?

Help mods!
Pool: 2455e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.410,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 8 september 2005 om 15:53:37.       MSN: jan_westerman@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
motd schreef:
@ Juancho: welke scanners gebruik je?? Probeer eens de combinatie van Spybot Search & Destroy (http://www.spybot.info) en CCleaner (http://www.ccleaner.com) en AdAware (http://www.Lavasoft.com).

Alle 3 heb ik destijds al geprobeerd. Maar ik heb ff een systeemherstel gedraaid en toen was alles weer goed. Alle spyware wat toen telkens terug kwam is nu geheel verdwijnen.

Maar toch lijkt me dit vrij onlogisch. Spyware is toch een blijvend iets op je pc? tis geen instelling wat je alleen ff terugzet met systeemherstel.

Echter vinden mn antispyware programma's en virusscanners nu niks meer.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: incompleet
motd
Legende

Uit: leiden
Reg.: 29 april 2003
Gepost op 9 september 2005 om 11:09:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

(...)

Alle 3 heb ik destijds al geprobeerd. Maar ik heb ff een systeemherstel gedraaid en toen was alles weer goed. Alle spyware wat toen telkens terug kwam is nu geheel verdwijnen.

Maar toch lijkt me dit vrij onlogisch. Spyware is toch een blijvend iets op je pc? tis geen instelling wat je alleen ff terugzet met systeemherstel.

Echter vinden mn antispyware programma's en virusscanners nu niks meer.

Systeemherstel snap ik ook niks van!!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
VOH
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Vak: West - K
Reg.: 22 oktober 1999
Gepost op 9 september 2005 om 12:35:59.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Weltuh schreef:

(...)

Help mods!
Pool: 61e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.335,5VoVo: 274e / 612e / 324eOpstelling: 4-3-3
tonymacaroni
Legende

Reg.: 23 mei 2003
Gepost op 9 september 2005 om 12:38:43.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vraagje over brandprogramma's

Na onze vakantie in Alanya hebben we een alanya afterparty cd gemaakt Met alle liedjes die er vaak gedraaid werden. Met Winamp kan ik die mooi in elkaar laten overlopen (faden) Alleen als ik dit dan wil branden met Nero gaat dit niet. Zijn er brandprogramma's waar dit wel mee kan?

Thnx als iemand me kan helpen!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,6VoVo: 678e / 889e / 731eOpstelling: incompleet
Weltuh
Legende

Gepost op 9 september 2005 om 19:43:17.           Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
VOH schreef:

(...)

Bedankt voor je waardevolle reactie!! Je helpt zo je mede supporters wel harstikke goed!
Reageer de volgende keer gewoon niet, wil je? Want dit slaat natuurlijk nergens op!
 Help mods!
Volgas!!
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 10 september 2005 om 19:17:11.         Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tonymacaroni schreef:

Vraagje over brandprogramma's

Na onze vakantie in Alanya hebben we een alanya afterparty cd gemaakt Met alle liedjes die er vaak gedraaid werden. Met Winamp kan ik die mooi in elkaar laten overlopen (faden) Alleen als ik dit dan wil branden met Nero gaat dit niet. Zijn er brandprogramma's waar dit wel mee kan?

Thnx als iemand me kan helpen!

Dan zul je zelf moeten gaan mixen. Ik denk niet dat er een programma is die liedjes MOOI kan mixen aangezien je de snelheid van liedjes vaak anders is, en het dan voor geen meter klinkt wanneer je ze gaat mixen...
 Help mods!
Pool: 658e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.484,0VoVo: 2249e / - / 1785eOpstelling: 4-4-2
kobus1
Nationale topspeler
Brons PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 14 september 2005 om 12:23:59.       MSN: remco_dehaan@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb een vraag: Hoe kan je zien of je een ethernet verbinding hebt?
 Help mods!
Pool: 2661e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
hoolie v
Legende

Uit: is goed voor U!
Vak: Oost - V
Reg.: 9 september 1999
Gepost op 14 september 2005 om 14:17:38.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kobus1 schreef:

Ik heb een vraag: Hoe kan je zien of je een ethernet verbinding hebt?

Klik op Start »» configuratiescherm »» netwerkverkverbindigen, en daar staat precies wat voor verbindingen je hebt, en welke er actief zijn.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.408,1VoVo: -Opstelling: incompleet
kobus1
Nationale topspeler
Brons PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 14 september 2005 om 19:17:55.       MSN: remco_dehaan@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bedankt voor de tip!
 Help mods!
Pool: 2661e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
super psv-er
Internationale topspeler

Gepost op 15 september 2005 om 00:00:23.       ICQ: 95264799  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hallo

ik krijg het maar niet voor elkaar om windows en msn geluiden terug te krijgen. dan dan komt er ook nog bij dat er uit de 2 voorste speakers van een 5,1 set geen geluid komt.

iemand? drivers zijn allemaal geupdate enzo
 Help mods!
Pool: 573e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
A3
Legende

Gepost op 15 september 2005 om 09:14:16.       Lid van Supportersvereniging PSV   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Had je al geprobeert wat ik hierboven had gepost?

En voor je speakers. Je hebt neem ik aan wel een geluidskaart die 51 ondersteunt? En loop eerst de kabel voor de zekerheid NOG een keer na zodat je zeker weet dat deze goed zijn aangesloten.

Verder kun je kijken bij Start-Instellingen-Configuratiescherm-Geliuden en Multimedia en dan tabblad Audio daar kies je Geavanceerd en zet Luidsprekeropstelling op 5.1 Surround Sound-luidsprekers.
 Help mods!
super psv-er
Internationale topspeler

Gepost op 15 september 2005 om 09:54:57.       ICQ: 95264799  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
A3 schreef:

Had je al geprobeert wat ik hierboven had gepost?

En voor je speakers. Je hebt neem ik aan wel een geluidskaart die 51 ondersteunt? En loop eerst de kabel voor de zekerheid NOG een keer na zodat je zeker weet dat deze goed zijn aangesloten.

Verder kun je kijken bij Start-Instellingen-Configuratiescherm-Geliuden en Multimedia en dan tabblad Audio daar kies je Geavanceerd en zet Luidsprekeropstelling op 5.1 Surround Sound-luidsprekers.

Hoi ja ik had dat geprobeerd maar lukte ook nie, en ja heb een 5.1 geluidskaart. hij heeft het altijd gedaan maar sinds kort nie meer.
ik had wel iets gevonden dat je bij regedit iets moest verwijderen, maar dan staat er kan waarden niet verwijderen?
 Help mods!
psv_lover
Internationale topspeler

Uit: kaart verplicht?:@
Reg.: 26 januari 2004
Gepost op 17 september 2005 om 16:51:16.     MSN: stabeltom@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hey
ik heb 'n probleempje:
als ik mijn bureaublad indeel naar hoe ik wil.(dus die pictogrammen)(bijv.: spellen-->rechts, overige-->links)
na 'n aantal minuten
gaat 't op een of andere manier helemaal door melkaar, en kan ik dus naar alle dingen gaan zoeken..
hoe kan ik dit oplossen?
 Help mods!
Pool: 950e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.091,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hoolie v
Legende

Uit: is goed voor U!
Vak: Oost - V
Reg.: 9 september 1999
Gepost op 17 september 2005 om 18:10:48.       ICQ: 81192298  MSN: hoolie_v@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psv_lover schreef:

hey
ik heb 'n probleempje:
als ik mijn bureaublad indeel naar hoe ik wil.(dus die pictogrammen)(bijv.: spellen-->rechts, overige-->links)
na 'n aantal minuten
gaat 't op een of andere manier helemaal door melkaar, en kan ik dus naar alle dingen gaan zoeken..
hoe kan ik dit oplossen?

Hoogstwaarschijnlijk heb je 'automatisch schikken' aan staan.
Ga naar je bureaublad »» rechtsklikken »» [Pictrogrammen schikken op..] »» [Automatisch schikken] Die moet je uitvinken.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.408,1VoVo: -Opstelling: incompleet
psv_lover
Internationale topspeler

Uit: kaart verplicht?:@
Reg.: 26 januari 2004
Gepost op 17 september 2005 om 19:24:34.     MSN: stabeltom@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hoolie v schreef:

(...)Hoogstwaarschijnlijk heb je 'automatisch schikken' aan staan.
Ga naar je bureaublad »» rechtsklikken »» [Pictrogrammen schikken op..] »» [Automatisch schikken] Die moet je uitvinken.

ok
bedankt
 Help mods!
Pool: 950e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.091,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 41 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk