PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV in de media - nieuws en geruchten
Voetbal Insite [Deel 3]
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 110 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 110 »

Poster
Topic: Voetbal Insite [Deel 3] 
Geissbock
Internationale topspeler

Uit: Leuven, België
Vak: West - LL
Reg.: 4 april 2000
Gepost op 21 maart 2006 om 20:31:46.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb, dankzij johan, voetbal insite voor de allereerste keer gezien. Vond ook dat Westerhof het niet slecht deed. En zoals hier altijd wordt aangegeven, is die Johan wel negatief over Hiddink, zeg. Maar daarna probeert hij Westerhof/Hiddink weer op te vrijen met: "PSV is een topclub en zal het ook blijven", "Hiddink is een toptrainer".
Overigens begrijp ik heel die commotie omtrent Barbara Barend niet? Ik heb eigenlijk weinig Ajax-gevoel/anti-PSV bij haar bemerkt. Maar had mss met deze aflevering te maken.
: overigens vind ik het nog niet eens een lelijke vrouw. Word ik nu geband?

[Dit bericht is veranderd door Geissbock (op 21 maart 2006 20:32:15).]
 Help mods!
Pool: 1446e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.452,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 21 maart 2006 om 20:41:24.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juanito schreef:

rood Wit Hart,
Waarom zou het geen politiek spel kunnen zijn dat gespeeld wordt met Jan Timmer in de rol van bad guy en Westerhof in de rol van good guy.
Als de bad guy rol van Timmer betekent dat Hiddink weggaat heeft Hiddink daardoor een probleem met de RVC, Timmer. Dit betekent dat Westerhof een goed contact kan blijven onderhouden met Guus om zodoende toch optimaal te kunnen blijven profiteren van het netwerk van Hiddink.
Nogmaals of het zo is zoals hier beschreven weet ik niet, wat ik wel weet is dat er machtsspelletjes gespeeld worden en vooralsnog is de uitkomst daarvan niet duidelijk. Wie wint: kamp Hiddink of kamp Timmer en wie zit in welk kamp?

Tjee Juanito,

Da's wel écht een complottheorie...
Ik weet wel dat er machtspelletjes gespeeld worden. Maar om nu te zeggen dat Timmer the badguy is en Westerhof the goodguy vind ik wel érg ver gaan.
Ik was het eens met Johan Derksen gisteren. Weg = Weg.
Een Technisch directeur/trainer laat toch nooit gebeuren dat Hiddink (als ie vertrekt) op de achtergrond nog allerlei dingetjes wil gaan regelen voor PSV?
Dat werkt niet...
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
bart-psv
Nationale topspeler

Uit: Nuenen De Gekste!
Vak: Noord - M
Reg.: 29 juli 2005
Gepost op 21 maart 2006 om 21:05:53.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Geissbock schreef:

Ik heb, dankzij johan, voetbal insite voor de allereerste keer gezien. Vond ook dat Westerhof het niet slecht deed. En zoals hier altijd wordt aangegeven, is die Johan wel negatief over Hiddink, zeg. Maar daarna probeert hij Westerhof/Hiddink weer op te vrijen met: "PSV is een topclub en zal het ook blijven", "Hiddink is een toptrainer".
Overigens begrijp ik heel die commotie omtrent Barbara Barend niet? Ik heb eigenlijk weinig Ajax-gevoel/anti-PSV bij haar bemerkt. Maar had mss met deze aflevering te maken.

Dit was inderdaad een PSV Uitzending. Weinig over 020. Dus ze had ook niet veel over 020 gezegt. En over BB,, Dat is jou Mening
 Help mods!
Pool: 2982e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Balinho
Legende

Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Vak: Oost - W
Reg.: 1 augustus 1999
Gepost op 21 maart 2006 om 21:16:52.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Geissbock schreef:

In mij heb je een medestander, alhoewel ik wel benieuwd ben, hoe ze er zonder make-up en een verzorging door de hairdresser uitziet...
 Help mods!
Pool: 1858e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Heesch
Nationale topspeler

Uit: Heesch
Vak: Noord - T
Reg.: 29 augustus 2005
Gepost op 21 maart 2006 om 21:29:29.     MSN: Vraag maar    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Geissbock schreef:

...............................Ban

Neeh ze is nog niet eens zo lelijk, maar 't kan ook dat ze kei veel make-up heeft...Dan kun je zelfs een mooie vrouw van Sugah lee Ho..(ohneej die niet )
 Help mods!
Pool: 3034e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.473,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Afellay_Aissati
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Reg.: 14 april 2002
Gepost op 21 maart 2006 om 22:22:17.     MSN: -      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat hoofd van Johan, opgeblazen.Ik schrok gewoon toen ik het zag!
 Help mods!
Pool: 1462e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.485,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
MauroPSV
Vedette

Uit: Utrecht / Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 mei 2004
Gepost op 21 maart 2006 om 22:45:49.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Barbara Barend is opzich niet lelijk, maar heeft de inhoud van een verpakking bounty qua voetbalverstand dan he

Daarnaast heeft ze iets schaapachtigs over haar heen, vind ik. Maar qua gezicht en verder volgens mij best pittig, alleen wat schaapachtige uitstraling.
 Help mods!
Pool: 161e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.443,7VoVo: 381e / 733e / 364eOpstelling: incompleet
jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 1999
Gepost op 22 maart 2006 om 00:37:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Geissbock schreef:

Ze is niet lelijk, maar als ze niet super knap is, moet ze wel iets toevoegen op voetbaltechnisch gebied. Dat doet ze weinig, dus zet er dan maar een lekker ding neer, daar heb je dan nog maar aan

ps. heb de laatste maand geen VI meer gekeken...
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.312,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Geissbock
Internationale topspeler

Gepost op 22 maart 2006 om 01:08:43.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik dacht echt dat ik gelynched ging worden.
Maar op zich zit ze er maar als opvulsel en moet ze ook niks van voetbal kennen. Zolang ze maar een onderwerp aangeeft (die ze wel grotendeels vooraf krijgt opgegeven), kunnen de echte kenners er hun mening over geven.
Overigens spijtig dat Van Hanegem zo verdomd weinig aan het woord kwam.
 Help mods!
Pool: 1446e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.452,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 22 maart 2006 om 01:51:59.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Geissbock schreef:

Nou, ze is zéker niet lelijk. Ik ben in januari naar een uitzending geweest van Voetbal Insite en toen kwam ze ons op de trap tegemoet.
Wij naar beneden en zij naar boven.
Moet zeggen dat ze een aardige inkijk had, dus dat zit ook wel goed
Vind d'r in het écht zeker niet lelijk.
Alleen jammer dat ze voor die club uit Amsterdam is...
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
Rabba
Vaste waarde in elftal

Uit: Roosendaal
Vak: Oost - X
Reg.: 15 oktober 2002
Gepost op 22 maart 2006 om 09:41:39.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rood Wit Hart schreef:

(...)

Nou, ze is zéker niet lelijk. Ik ben in januari naar een uitzending geweest van Voetbal Insite en toen kwam ze ons op de trap tegemoet.
Wij naar beneden en zij naar boven.
Moet zeggen dat ze een aardige inkijk had, dus dat zit ook wel goed
Vind d'r in het écht zeker niet lelijk.
Alleen jammer dat ze voor die club uit Amsterdam is...

En dat ze lesbisch is....
 Help mods!
Pool: 1469e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
belu
Basisspeler

Uit: veldhoven
Vak: Oost - VV
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 22 maart 2006 om 09:51:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En geen programma kan presenteren.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.480,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rabba
Vaste waarde in elftal

Uit: Roosendaal
Vak: Oost - X
Reg.: 15 oktober 2002
Gepost op 22 maart 2006 om 09:53:08.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
belu schreef:

En geen programma kan presenteren.

En een misselijke vader heeft !
 Help mods!
Pool: 1469e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Piet de Visser Rode kaart: waarschuwing
International

Reg.: 10 april 2004
Gepost op 22 maart 2006 om 11:48:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als jullie Barbara niet lelijk vinden dan krijgen jullie vast en zeker ook een stijf plassertje wanner pappa Frits 's avonds voor de buis zit.

Als ik haar zie dan zie ik een kloon van Frits Barend met lang haar.
Misschien ben ik wel teveel gewend vergeleken met mannen als Geisbock maar ik vind Babs een oerlelijk manswijf.

Stop mn piemel nog liever in een zak potgrond dan in babs ...sodeju wat een lelijk wicht.

[Dit bericht is veranderd door Piet de Visser (op 22 maart 2006 11:49:25).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Balinho
Legende

Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Vak: Oost - W
Reg.: 1 augustus 1999
Gepost op 22 maart 2006 om 11:56:14.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Piet de Visser schreef:

Als jullie Barbara niet lelijk vinden dan krijgen jullie vast en zeker ook een stijf plassertje wanner pappa Frits 's avonds voor de buis zit.

Misschien ben ik wel teveel gewend vergeleken met mannen als Geisbock maar ik vind Babs een oerlelijk manswijf.

Stop mn piemel nog liever in een zak potgrond dan in babs ...sodeju wat een lelijk wicht.

Nou Piet, bij deze ben ik benieuwd of je de uitdaging aandurft, hier een foto van je vriendin/vrouw, of je laatste paar snabbels neer te planten. Gezien je dikgedrukte opmerking, hebben we hier namelijk schijnbaar met een heuze womenizer te maken...Ben heel benieuwd...
 Help mods!
Pool: 1858e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Metz
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Kaatsheuvel
Reg.: 25 oktober 2000
Gepost op 22 maart 2006 om 12:37:08.       MSN: h@nsmetzke.eu    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rabba schreef:

(...)

En een misselijke vader heeft !

Zo misselijk is hij niet hoor. Heb twee jaar geleden een hele tour etappe met hem zitten kijken in het altijd zonnige Aubenas. Een hele aardige kerel, maargoed het was dan ook vakantie
 Help mods!
Pool: 1301e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.496,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
belu
Basisspeler

Uit: veldhoven
Vak: Oost - VV
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 22 maart 2006 om 13:04:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar wel lelijk.
En samen met Geert Wilders de slechtste kapper van het land.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.480,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
bukowski
International

Uit: krommenie
Reg.: 2 november 2005
Gepost op 22 maart 2006 om 13:14:33.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Barbára is niet bepaald miss World, maar het ergste is wel die snaterstem. Hoe ze ooit V.I. is binnengerolt blijft een raadsel. En dan die familie van d'r: "Wij zijn links dus wij zijn O.K." Sonja en Frits.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.511,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
International

Gepost op 22 maart 2006 om 13:23:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Balinho schreef:

(...)

Nou Piet, bij deze ben ik benieuwd of je de uitdaging aandurft, hier een foto van je vriendin/vrouw, of je laatste paar snabbels neer te planten. Gezien je dikgedrukte opmerking, hebben we hier namelijk schijnbaar met een heuze womenizer te maken...Ben heel benieuwd...

Als ik mijn exen en mn huidige vriendin vergelijk met Barbara Barend dan durf ik wel te stellen dat zij er allen stuk-ken beter uit zien dan dat lesbisch monster uit amsterdam ja.
Om nou foto's van mn vriendin op internet te gaan zetten omdat jij me niet geloofd gaat me toch wat tever Balinho, maakt me eigenlijk ook niet veel uit of je me in deze serieus neemt of niet.

Maar mocht je desondanks toch de drang voelen om het 1 en ander na te checken dan kom maar naar "de vooruitgang" op de markt met de huldiging van PSV over een paar weken.
Als je lief bent laat ik je wel een keertje met haar dansen ...ben de flauwste niet.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Geissbock
Internationale topspeler

Gepost op 22 maart 2006 om 14:03:36.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Piet, je moet ook vanuit mijn standpunt kijken, he. Het was de alleereerste keer dat ik het programma zag. Ik las hier alleen maar nare verhalen over dat mens. Ik dacht dus dat het een wijf van 40 a 50 was, met het uiterlijk van Angela Merkel. Viel me ff mee, dat het nog zo'n jonge vrouw is. Wat haar vader ermee te maken heeft, is hier niet relevant. Die man ken ik zelfs niet, maar ik heb begrepen dat hij ook een voetbalprogramma heeft.
En verder gaf ik gewoon een off-topic vrolijke noot. Persoonlijk vind ik rood haar wel iets hebben en vind ik het een knappe vrouw (waar ik dus niet de enige in ben). We hebben gewoon een andere smaak.
Maar he, waar maken we ons druk om, het is zo zalig mooi weer...

EDIT: ik ben even wat andere foto's van Babsie gaan opzoeken. Ze ziet er inderdaad NIET ALTIJD even charmant uit, nee.

[Dit bericht is veranderd door Geissbock (op 22 maart 2006 14:08:31).]
 Help mods!
International

Gepost op 22 maart 2006 om 14:07:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

haha ik maak me nergens druk over hoor Geissbock al gaat dat wijf op het dak zitten.
Kan het me echter niet voorstellen dat er mannen zijn die haar aantrekkelijk vinden maargoed zoals je al zei smaken verschillen.

Maar als je al opgewonden word van dat rode monster uit amsterdam dan moet je er misschien toch maar is aan denken om je naam te veranderen in Geilebok in plaats van Geissbock
 Help mods!
Metz
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Kaatsheuvel
Reg.: 25 oktober 2000
Gepost op 22 maart 2006 om 14:21:35.       MSN: h@nsmetzke.eu    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Piet de Visser schreef:
Maar als je al opgewonden word van dat rode monster uit amsterdam dan moet je er misschien toch maar is aan denken om je naam te veranderen in Geilebok in plaats van Geissbock

Kom op, het is geen Angelina Jolie of Daphne Bunskoek, maar om nou te zeggen dat ze oerlelijk is
 Help mods!
Pool: 1301e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.496,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Geissbock
Internationale topspeler

Gepost op 22 maart 2006 om 14:33:05.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Piet de Visser schreef:

haha ik maak me nergens druk over hoor Geissbock al gaat dat wijf op het dak zitten.
Kan het me echter niet voorstellen dat er mannen zijn die haar aantrekkelijk vinden maargoed zoals je al zei smaken verschillen.

Tsja, dan zijn Balinho en ik de uitzonderingen op de regel he

Goh, die is nieuw. In ieder geval is ze 10 jaar ouder, dus opgewonden raak ik er niet van...
 Help mods!
PSFAUER Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Uit: AMsterdam
Vak: Oost - Y
Reg.: 9 juli 2004
Gepost op 22 maart 2006 om 14:35:26.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Piet de Visser schreef:

ik sluit me hier volledig bij aan, en aangezien ik haar al twee keer overdag op het amstelpark (tennisbaan in het Vondelpark) ben tegen gekomen spreek ik dus uit ervaring.

het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Veel mensen vinden dione de graaf ook een lekker ding te vinden en zie ziet er in het nachtleven al een stuk beter uit
 Help mods!
Pool: 2730e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
International

Gepost op 22 maart 2006 om 14:42:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

haha ja dione de graaf ja die heb ik hier ook al is voorbij horen komen.
volgens velen ook een echte TV babe ...ik val niet op vrouwen met een hoofd zogroot als een betonmolen.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 110 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk