| Poster | | Topic: Voetbal Insite [Deel 3] |  |
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3322 Reg.: 24 december 2000 | Heldere teksten. Ook aan tafel komt Reker slecht weg.
|
|
|
van nistelrode Internationale topspeler
Uit: Schijndel Vak: Oost - YY Posts: 986 Reg.: 3 mei 2001 | Grappig om te weten dat Jan vroeger bij de commando's heeft gezeten...verklaart een hoop.
|
|
|
bladieblaa Aanstormend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 124 Reg.: 8 januari 2008 | Wtf ouwe..
Bestuurcrisis Ajax; Het gaat 2 uur over Ajax
Bestuurcrisis PSV; Het gaat 15 min over PSV
Wat een ******** programma zeg! 
[Dit bericht is veranderd door bladieblaa (op 27 april 2008 22:03:25).]
|
|
|
Lightbringer Aanstormend talent
Uit: Nykoping Sweden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 128 Reg.: 14 mei 2007 | Kan dat gezeur over hoeveel seconden aandacht een club krijgt niet ophouden? Voor het eerst sinds maanden was het een uitzending die ik in zijn geheel kon bekijken zonder me teveel te irriteren. Van Hanegem had niet verloren met Utrecht en had goede zin, Snor had behalve zijn reclame voor VI heldere teksten en sabelde niet alles neer en hoewel Mulder af en toe naief overkomt vond ik hem in zijn rol als stem van de supporter het best leuk doen.
Vervelende van die VI reclame is wel dat ik tot vrijdag moet wachten tot de VI in Zweden is aanbeland en verder van internet afhankelijk ben
|
|
| Pool: 3015e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
French Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 758 Reg.: 2 maart 2005 | Het doek is wel gevallen na deze aflevering van Voetbal Insite voor Jan Reker. Mark my words.
|
|
|
Godfather  Meervoudig international
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 880 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: bladieblaa schreef:
Wtf ouwe..
Heb je er met een stopwatch bijgezeten 
[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 27 april 2008 22:30:46).]
|
|
|
johnan Vaste waarde in elftal
Posts: 377 Reg.: 11 februari 2000 | Gelukkig komt er van de week weer meer nieuws van binnenuit in de VI te staan dus kunnen we weer met z'n allen genieten hoe de club naar de klote gaat.
|
|
|
malibu Meervoudig international
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2281 Reg.: 1 augustus 2006 |
quote: French schreef:
Het doek is wel gevallen na deze aflevering van Voetbal Insite voor Jan Reker. Mark my words.
Let us pray!
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26383 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: French schreef:
Het doek is wel gevallen na deze aflevering van Voetbal Insite voor Jan Reker. Mark my words.
Dat Reker deze week vertrekt geloof ik best, maar dat zal echt niet door deze uitzending van voetbal insite komen...
|
|
|
Berry van Kilsdonk Vedette
Uit: Amsterdam Vak: Noord - PR Posts: 1476 Reg.: 27 december 1999 |
quote: Giallorossi schreef:
Dat Reker deze week vertrekt geloof ik best, maar dat zal echt niet door deze uitzending van voetbal insite komen...
Dat niet. Maar het wordt zo langzamerhand wel steeds duidelijker dat Reker zn positie steeds zwakker wordt.
Nu weer meldt Hiele bij Studio Voetbal dat Reker de laatste maanden steeds vaker Pinocchio wordt genoemd....
|
|
|
Enclave Toeschouwer
Uit: Amstelveen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 27 Reg.: 11 maart 2008 | Wat te denken van het gelul aan tafel, als zou Marin van Geel solliciteren naar de funktie van Technisch Directeur bij PSV? Dat geintje kennen we al: AZ, Ajax, PSV en na een half jaar wil Kenneth van Geel/Martin Perez zeker weer terug naar Ajax?
|
|
|
Thomas Luijben Internationale topspeler
Uit: 's-Hertogenbosch Vak: Noord - Ere Noord Posts: 2000 Reg.: 10 april 2005 |
quote: bladieblaa schreef:
Wtf ouwe..
Calimero-opmerking van de week 
|
|
|
Lightbringer Aanstormend talent
Uit: Nykoping Sweden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 128 Reg.: 14 mei 2007 |
quote: Enclave schreef:
Wat te denken van het gelul aan tafel, als zou Marin van Geel solliciteren naar de funktie van Technisch Directeur bij PSV? Dat geintje kennen we al: AZ, Ajax, PSV en na een half jaar wil Kenneth van Geel/Martin Perez zeker weer terug naar Ajax?
Helemaal geen gelul aan tafel. Genee doet braaf wat de redactie hem opdraagt en wordt in zijn gezicht uitgelachen door Snor, Van Hanegem en Mulder
[Dit bericht is veranderd door Lightbringer (op 27 april 2008 23:54:16).]
|
|
| Pool: 3015e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
|
Enclave Toeschouwer
Uit: Amstelveen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 27 Reg.: 11 maart 2008 |
quote: Lightbringer schreef:
(...)
Helemaal geen gelul aan tafel. Genee doet braaf wat de redactie hem opdraagt en wordt in zijn gezicht uitgelachen door Snor, Van Hanegem en Mulder
Wat dat betreft heb je groot gelijk. Ik heb die snor wel eens in een ander programma, waar hij te gast was, over Barbara Barend horen zeggen dat zij te dominant werd.
Waarschijnlijk een reden waarom zij weer naar de interviewmicrofoon is verbannen en aan tafel is vervangen door Genee.
De presentator is, in de visie van de snor, niet meer als een aangever die vragen stelt waarna Johan Derksen en andere "deskundigen" hun mening kunnen spuien.
Volgens mij betaalt VI een hoop geld aan RTL. Maar in plaats van "dit programma wordt mogelijk gemaakt door VI", voor en na het programma, koopt dit geld gewoon een plaats aan tafel voor Derksen die, met mate, reklame mag zit te maken voor zijn echte werkgever. Volgens mij hebben Derksen en VI ook een veel grotere invloed op de inhoud van het programma als menigeen denkt....
|
|
|
Sander mr psv Veelbelovend talent
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 104 Reg.: 21 juli 2007 | Hij zit in Mexico, hopen dat het een enkeltje was.
|
|
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 3292 Reg.: 20 augustus 2003 |
quote: Sander mr psv schreef:
Hij zit in Mexico, hopen dat het een enkeltje was.
Ik hoop dat de RvC Reeker onder het motto "scouten" naar Mexico heeft gestuurd, om vervolgens in alle rust met alle mensen binnen PSV gesprekken te voeren en vervolgens tot de conculusie komen dat Reeker de "rotte appel" is.
|
|
|
ajax_michael
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 52 Reg.: 23 april 2008 |
quote: HJB schreef:
(...)
Die Van Hanegem moeten ze niet meer toelaten in het programma, die gast voegt echte helemaal niets toe aan het programma!
Jammer dat ze de doelpunten van de wedstrijden niet hebben laten zien, aangezien ook rtl voetbal niet te vinden is op rtlgemist.nl
Ik snap niet wat jullie tegen die Willem van Hanegem hebben. Als ik "serieus" de hele avond naar die Johan Derksen en Wilfred Genee moet luisteren word ik daar ook ziek van. Door de houding van Willem lag ik juist wat af op de zondagavond, ik vind het prachtig zoals die soms reageert op Genee en Derksen.
Nog leuker vond ik het toen Hans Kraay sr. er nog bijzat ipv Willem van Hanegem. Die burenruzies die hij altijd voerde met Derksen vond ik altijd prachtig om te zien , maar met Willem van Hanegem is het ook wel mooi nu 
[Dit bericht is veranderd door ajax_michael (op 28 april 2008 14:18:44).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
robbendoesje International
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - F Posts: 549 Reg.: 22 december 2002 | Van Hanegem zit er bij als een autist, niet meer en niet minder
|
|
|
ajax_michael
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 52 Reg.: 23 april 2008 |
quote: robbendoesje schreef:
Van Hanegem zit er bij als een autist, niet meer en niet minder
Ja okay, maar daarom kan ik wel een hoop lachen op de zondagavond, en dat is mij ook wel wat waard 
En ik vind dat je van Hanegem hier wel erg mee degradeert, sommige vragen zijn ook werkelijk zo dom, dat je als Genee of Derksen op zo'n houding van hem kunt wachten.
[Dit bericht is veranderd door ajax_michael (op 28 april 2008 17:09:48).]
|
|
|
Vak_O Legende
Uit: Eindhoven Vak: Noord - N Posts: 3609 Reg.: 14 januari 1999 |
quote: ajax_michael schreef:
(...)
Ja okay, maar daarom kan ik wel een hoop lachen op de zondagavond, en dat is mij ook wel wat waard 
En ik vind dat je van Hanegem hier wel erg mee degradeert, sommige vragen zijn ook werkelijk zo dom, dat je als Genee of Derksen op zo'n houding van hem kunt wachten.
Van Hanegem reageert op elke vraag zo. Ook de normale.
|
|
|
West Side United International
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 877 Reg.: 14 september 2006 | Vanavond is toekomstig trainer van Ajax en huidige bondscoach Marco van Basten te gast in het voetbalpraatprogramma Voetbal Insite.
Hopenlijk voelt Johan Derksen hem eens flink aan de tand.
|
|
|
West Side United International
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 877 Reg.: 14 september 2006 | Heeft Marco van Basten zich een nieuw kapsel aan laten smeren?! 
|
|
|
Godfather  Meervoudig international
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 880 Reg.: 20 augustus 2006 | Hahaha ik herkende hem niet meer, wat een verschrikkelijke coupe 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26383 Reg.: 8 juni 2001 | En toch zette werd Derksen geweldig op z'n plek gezet door bassie 
|
|
|
Thomas Aruba Vaste waarde in elftal
Uit: Aruba Vak: - Posts: 628 Reg.: 19 mei 2007 | Het was sowieso weer een uitstekende presentatie van Van Basten. Hij is verbaal erg sterk.
|
|
|