PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV in de media - nieuws en geruchten
Voetbal Insite [Deel 3]
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 110 pagina's: « 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 »

Poster
Topic: Voetbal Insite [Deel 3] 
Godfather
Nationale topspeler

Uit: Bergen op Zoom
Vak: -
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 17 mei 2008 om 19:37:03.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Morgenavond om 21:30 vindt er weer een nieuwe uitzending plaats van Voetbal Insite, toekomstig Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek zal aanschuiven bij presentator Wilfred Genee, Johan Derksen en Willem van Hanegem.
 Help mods!
Pool: 20eMotM AZ-PSV: NiemandBattle-rating: 1.510,7 (daag uit)VoVo: 864e / - / 564eOpstelling: 4-2-4
catomarco
Toeschouwer

Reg.: 18 maart 2005
Gepost op 18 mei 2008 om 21:50:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Genee: "wat dat betreft kan je beter bij een subtopper werken."
Verbeek: "daarom ben ik ook naar Feyenoord gegaan."

Help mods!
Pool: -MotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.479,7VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV&WEST HAM UTD-FAN
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Uit: Helmond
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2003
Gepost op 18 mei 2008 om 21:53:30.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een kulverhaal van die snor over die play-offs.
Klant dit, klant dat.
Vent ben gewoon eerlijk en zeg dat jij aan de euro's voor jou blad denkt.
 Help mods!
Pool: 380eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.884,0 (daag uit)VoVo: 310e / - / 362eOpstelling: 4-5-1
Adje Interim
Regelmatige invaller

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 18 mei 2008 om 21:54:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
catomarco schreef:

Genee: "wat dat betreft kan je beter bij een subtopper werken."
Verbeek: "daarom ben ik ook naar Feyenoord gegaan."

Die was pijnlijk voor de Feyenoord-supporter
 Help mods!
Pool: 467eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.480,4VoVo: 505e / - / 474eOpstelling: 4-3-3
Berry van Kilsdonk
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - PR
Reg.: 27 december 1999
Gepost op 18 mei 2008 om 22:40:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat gaat het toch weinig over Ajax vanavond!
 Help mods!
Pool: -MotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.479,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rajkovic86
Aanstormend talent

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 18 mei 2008 om 22:48:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zijn er nog nieuwtjes? Ik kan niet kijken door een gebrek aan een tv toestel
 Help mods!
Pool: 1312eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.467,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Adje Interim
Regelmatige invaller

Gepost op 19 mei 2008 om 00:39:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rajkovic86 schreef:

Zijn er nog nieuwtjes? Ik kan niet kijken door een gebrek aan een tv toestel

Helemaal niks te melden.
 Help mods!
Pool: 467eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.480,4VoVo: 505e / - / 474eOpstelling: 4-3-3
10. Danny Koevermans
Internationale topspeler

Uit: roosendaal
Vak: Noord - M
Uploads: 1
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 10 juni 2008 om 14:37:27.       MSN: iron_stampurtjeh@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vanaf 10 juni 14:30 Voetbal Insite op vi.nl.
 Help mods!
Pool: 4eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.480,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 10 juni 2008 om 15:02:53.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoorde toen straks Voetbal Outsite bij Stenders op Radio 3.
 Help mods!
Pool: -MotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
arne
Meervoudig international

Reg.: 25 april 2001
Gepost op 13 juni 2008 om 15:44:41.     ICQ: 7      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
10. Danny Koevermans schreef:

Vanaf 10 juni 14:30 Voetbal Insite op vi.nl.

Zo ligt het aan mij of is Wilfred Genee echt erg humeurig iedere keer. Heeft de snor iets gemeens gezegt ofzo?
 Help mods!
Pool: 761eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
StephanPSV
Lid 2e elftal

Reg.: 6 april 2008
Gepost op 18 juni 2008 om 11:23:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arne schreef:

(...)

Zo ligt het aan mij of is Wilfred Genee echt erg humeurig iedere keer. Heeft de snor iets gemeens gezegt ofzo?

Hij is gewoon kritisch naar Johan toe en dat is alleen maar terecht!
 Help mods!
Pool: -MotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.606,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Sappelaar
Vedette

Reg.: 6 juni 2005
Gepost op 18 juni 2008 om 13:11:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Strontvervelende televisie. Het is een grote ego-show voor Derksen en Genee. Het gaat alleen maar over de (terechte) kritiek die Derksen de afgelopen jaren op van Basten geuit heeft. Genee begint daarop steeds weer te zeuren dat Derksen zijn excuses moet aanbieden.
 Help mods!
Pool: -MotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.490,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Vak X PsV simply the best
Lid 2e elftal

Uit: Oss
Vak: Oost - X
Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 18 juni 2008 om 18:51:44.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vond de aflevering van vandaag wel goed. Als één van de weinige geeft Johan aan dat hij Affelay het bijzonder goed vond doen. De meesten hebben het weer over een geweldige Huntelaar (vond ik niet) en een geweldige Heitinga (ben ik het wel mee eens). Affelay had het in het begin wat lastig (balverlies, moeite met aanname), maar na een minuut of 20 heeft hij (eerst op rechts en later op links) een uitstekende wedstrijd gespeeld. Ik vind het mooi dat die snor het hiermee eens is.

[Dit bericht is veranderd door Vak X PsV simply the best (op 18 juni 2008 18:54:01).]
 Help mods!
Pool: 1373eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Differente
Regelmatige invaller

Gepost op 18 juni 2008 om 18:53:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vak X PsV simply the best schreef:

Ik vond de aflevering van vandaag wel goed. Als één van de weinige geeft Johan aan dat hij Affelay het bijzonder goed vond doen. De meesten hebben het weer over een geweldige Huntelaar (vond ik niet) en een geweldige Heitinga (ben ik het wel mee eens). Affelay had het in het begin wat lastig (balverlies, moeite met aanname), maar een minuut of 20 heeft hij (eerst op rechts en later op links) een uitstekende wedstrijd gespeeld. Ik vind het mooi dat die snor het hiermee eens is.

Ja, daar snapte ik ook geen hol van.
Huntelaar heeft 1x gescoord, en dat hoort een spits ook te doen, dus dat is goed.
Maar voor de rest heeft 'ie gewoon slecht gespeeld.
Afellay was een van de beste spelers, met een assist die in het AD niet eens wordt toegekend
 Help mods!
El Differente
Regelmatige invaller

Gepost op 8 juli 2008 om 15:39:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ViTv op Internet is echt geweldig sinds Derksen het in z'n eentje doet.

"Wilfred ligt nu in de zon in een te strakke tangastring"
 Help mods!
Unito
Legende

Uit: 's-Hertogenbosch
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 februari 2001
Gepost op 9 juli 2008 om 10:18:28.       MSN: stijnsels84@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Genee schrijft op vakantie wel gewoon z'n column's voor het AD. Vond het niet de moeite om er een apart topic voor te openen, maar de column verdient wel een vermelding klik.
 Help mods!
Pool: -MotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.489,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Hannibal Smith
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 22 augustus 2004
Gepost op 9 juli 2008 om 13:44:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Unito schreef:

Genee schrijft op vakantie wel gewoon z'n column's voor het AD. Vond het niet de moeite om er een apart topic voor te openen, maar de column verdient wel een vermelding klik.

Inderdaad een sterke column. Vooral die opmerking op het laatst is briljant. "Eén ding is duidelijk, Reker is geen schijterd. Gomes wel, maar dat was natuurlijk onvermijdelijk met zo’n opleiding." (Gomes trainde zijn sprongkracht vroeger als klein jongetje op de WC)
 Help mods!
Pool: -MotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
22. Balazs Dzsudzsak
Peter Poepsaus
Vedette

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 10 juli 2008 om 12:36:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Unito schreef:

Ben geen grote fan van de columnist Genee, maar hij slaat de spijker echt op zijn kop. Geweldige column!
 Help mods!
Pool: 161eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV&WEST HAM UTD-FAN
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2007/2008; meer prijzen

Uit: Helmond
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2003
Gepost op 6 augustus 2008 om 22:02:45.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

‘Voetbal Insite niet terug bij RTL’

Voetbal Insite keert komend seizoen niet terug bij RTL7. Dat zegt vaste analist Johan Derksen van het programma.

,,Nu RTL het Eredivisievoetbal kwijt is aan de NOS, heeft voetbal geen prioriteit meer bij de zender,’’ zegt de hoofdredacteur van Voetbal International. ,,RTL zit nog vast aan de Eerste Divisie en wat uitwedstrijden van Oranje, maar daarmee houdt het op.’’

Presentator Wilfred Genee en Derksen waren van plan om in het nieuwe seizoen elke maandagavond live vanuit een stadion hun praatprogramma te maken. ,,Maar zoiets kost geld, en dat is er niet meer bij RTL,’’ zegt Derksen ,,Er is een nieuwe directeur gekomen en die heeft de opdracht vanuit Luxemburg meegekregen om te bezuinigen.’’

RTL spreekt tegen dat de kogel al door de kerk is. ,,We willen heel graag door met Voetbal Insite,’’ zegt woordvoerder Jaap Paulsen. ,,Maar de financiële onderbouwing is nog niet rond. We pinnen ons ook niet vast op het begin van de competitie. Het is denkbaar dat we bijvoorbeeld in oktober pas starten.’’

Derksen en Genee zijn vanaf de eerste speelronde sowieso te zien op Eredivisie Live. Voor dit nieuwe betaalkanaal maken ze van maandag tot en met vrijdag het programma Doordekken, waarin ze in krap tien minuten het belangrijkste voetbalnieuws van de dag doornemen.

Bron
 Help mods!
Pool: 380eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.884,0 (daag uit)VoVo: 310e / - / 362eOpstelling: 4-5-1
Number 8 On Tour
Vaste waarde in elftal

Uit: Beuningen
Vak: Noord - P
Reg.: 29 januari 2004
Gepost op 9 september 2008 om 13:18:19.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Doorstart voor Voetbal Insite

AMSTERDAM - Voetbal Insite keert vanaf maandag toch terug op de buis. Nadat de voetbalrechter weer bij de NOS waren beland, schrapte RTL7 het voetbaldiscussieprogramma, maar na het strikken van twee sponsoren maakt het programma van Johan Derksen en Wilfred Genee een doorstart.

Dat gebeurt onder de naam Voetbal International, zo vertelt Genee bij Radio 538. Het voetbalmaandblad van hoofdredacteur Derksen is een van de sponsoren, het biermerk Jupiler de andere. "Wellicht dat deze week nog een derde sponsor zich aansluit, die ook veel affiniteit met de voetbalwereld heeft", aldus de presentator. De presentator deed er afgelopen maanden alles aan om geldschieters binnen te slepen.

Het team komt weer in vertrouwde samenstelling terug, al is de aanwezigheid van Willem van Hanegem nog onzeker. "Het geld is allemaal wat minder dan vroeger. Nu doet Willem het ook niet voor het geld maar voor de leuk. Hij is alleen een beetje boos zoals hij door RTL gebrieft is over de gang van zaken", aldus Genee.

Het nieuwe Voetbal International wordt voortaan zonder publiek gemaakt vanuit de ministudio van RTL Boulevard. "We hebben minder budget, het moet allemaal kleiner. In een grote studio heb je publiek, dan heb je en cameraman meer nodig en meer licht. Het scheelt zo tienduizend euro."

Edwin Evers belde ter plekke met Van Hanegem. "Als ik voor het geld aan die tafel moest zitten, kwam ik van de honger om", aldus Van Hanegem. "Dan moet ik in dat studiootje van RTL Boulevard. Dan weet je al wat het gaat worden. Dan krijg ik allemaal vragen zoals die van Boulevard. Nou, daar heb ik niets mee."

Toch lijkt hij aan het einde van het gesprek om. René van der Gijp schuift ook weer aan als gast.

Goed nieuws! Altijd vermakelijk de strijd tussen Johan Derksen en Wilfred Genee en de humor van Willem!
 Help mods!
Pool: 923eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.464,8VoVo: -Opstelling: 4-2-4
TheChosenOne
Jeugdspeler

Reg.: 3 augustus 2008
Gepost op 9 september 2008 om 14:00:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Number 8 On Tour schreef:

Doorstart voor Voetbal Insite

AMSTERDAM - Voetbal Insite keert vanaf maandag toch terug op de buis. Nadat de voetbalrechter weer bij de NOS waren beland, schrapte RTL7 het voetbaldiscussieprogramma, maar na het strikken van twee sponsoren maakt het programma van Johan Derksen en Wilfred Genee een doorstart.

Dat gebeurt onder de naam Voetbal International, zo vertelt Genee bij Radio 538. Het voetbalmaandblad van hoofdredacteur Derksen is een van de sponsoren, het biermerk Jupiler de andere. "Wellicht dat deze week nog een derde sponsor zich aansluit, die ook veel affiniteit met de voetbalwereld heeft", aldus de presentator. De presentator deed er afgelopen maanden alles aan om geldschieters binnen te slepen.

Het team komt weer in vertrouwde samenstelling terug, al is de aanwezigheid van Willem van Hanegem nog onzeker. "Het geld is allemaal wat minder dan vroeger. Nu doet Willem het ook niet voor het geld maar voor de leuk. Hij is alleen een beetje boos zoals hij door RTL gebrieft is over de gang van zaken", aldus Genee.

Het nieuwe Voetbal International wordt voortaan zonder publiek gemaakt vanuit de ministudio van RTL Boulevard. "We hebben minder budget, het moet allemaal kleiner. In een grote studio heb je publiek, dan heb je en cameraman meer nodig en meer licht. Het scheelt zo tienduizend euro."

Edwin Evers belde ter plekke met Van Hanegem. "Als ik voor het geld aan die tafel moest zitten, kwam ik van de honger om", aldus Van Hanegem. "Dan moet ik in dat studiootje van RTL Boulevard. Dan weet je al wat het gaat worden. Dan krijg ik allemaal vragen zoals die van Boulevard. Nou, daar heb ik niets mee."

Toch lijkt hij aan het einde van het gesprek om. René van der Gijp schuift ook weer aan als gast.

Goed nieuws! Altijd vermakelijk de strijd tussen Johan Derksen en Wilfred Genee en de humor van Willem!

Vooropgesteld.
Zeer goed dat het terug is want Studio Voetbal is zoooooo ongelofelijk saai.

Jammer dat van Hanegem terug komt
(en toch niet vander Gijp !!!!)

gewoon Snor, van Halst en een goeie gast (bv een Kraay senior (niet die kwal van Junior) Stevens, van Basten et cetera.

maar ik ben blij dat het terug komt.
Wel vreemd dat het best bekeken programma van RTL niks mag kosten.
 Help mods!
Pool: 1749eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Dropshot
Internationale topspeler

Uit: Drachten
Reg.: 14 april 2005
Gepost op 9 september 2008 om 15:05:43.       MSN: keeszijnstra007@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geweldig want die Voetbal Insite op VI.TV vond ik niet zoveel aan.
 Help mods!
Pool: 155eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.488,9 (daag uit)VoVo: 188e / - / 203eOpstelling: 4-5-1
johan derksen
Legende

Uit: Venlo
Reg.: 19 april 2001
Gepost op 9 september 2008 om 17:04:12.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prima dat het goedkoper moet. Ze moeten terug naar het basisconcept zoals vroeger bij "Sport aan tafel" (met nu dus Genee i.p.v. Ruud ter Weijden.
Gewoon één of ander donker hol van een studio, een hoop rook (helaas geen sigaren erlaubt dus dan maar een rookmachine...) en verder geen publiek, dat leidt toch alleen maar af.

Dit dus:
http://www.youtube.com/watch?v=RyX_uVOAf5I&feature=related
(Zo, die Johan is echt geen steek verandert...)

Help mods!
Pool: -MotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Kez-chelsea
Jeugdspeler

Reg.: 5 juli 2004
Gepost op 9 september 2008 om 17:04:34.     ICQ: 92716624      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
TheChosenOne schreef:

(...)

gewoon Snor, van Halst en een goeie gast (bv een Kraay senior (niet die kwal van Junior) Stevens, van Basten et cetera.

Kraay sr. zal nooit meer aan tafel gaan zitten met derksen en genee.
 Help mods!
Pool: -MotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
TheChosenOne
Jeugdspeler

Reg.: 3 augustus 2008
Gepost op 9 september 2008 om 17:51:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kez-chelsea schreef:

(...)

Kraay sr. zal nooit meer aan tafel gaan zitten met derksen en genee.

We zijn toch ook op de maan geland ?
 Help mods!
Pool: 1749eMotM: AZ-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 110 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk