| Poster | | Topic: Voetbal Insite [Deel 3] |  |
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: Piet de Visser schreef:
(...)
Als ik mijn exen en mn huidige vriendin vergelijk met Barbara Barend dan durf ik wel te stellen dat zij er allen stuk-ken beter uit zien dan dat lesbisch monster uit amsterdam ja.
Om nou foto's van mn vriendin op internet te gaan zetten omdat jij me niet geloofd gaat me toch wat tever Balinho, maakt me eigenlijk ook niet veel uit of je me in deze serieus neemt of niet.
Maar mocht je desondanks toch de drang voelen om het 1 en ander na te checken dan kom maar naar "de vooruitgang" op de markt met de huldiging van PSV over een paar weken.
Als je lief bent laat ik je wel een keertje met haar dansen ...ben de flauwste niet. 
Hahaha Piet, maak me gek!
Ik verkondig overigens nergens, dat ik Barbara Barend een stoot eerste klas vind, laat dat wel even duidelijk zijn.
Maar ik vind haar zeker niet zo afzichtelijk, als sommige vergelijkingen die hier gemaakt worden, zouden doen geloven...
Overigens, ben ik, net als jou, van mening dat mijn huidige vriendin, en ook mijn ex-vriendin (ik heb maar 2 serieuze relaties gehad, de rest was allemaal van de bloemetjes en de bijtjes zeg maar), er ook beter uitzien dan juffrouw Barend.
Misschien tijd voor een keurmiddag?
[Dit bericht is veranderd door Balinho (op 23 maart 2006 11:12:52).]
|
|
|
Piet de Visser  International
Vak: - Posts: 609 Reg.: 10 april 2004 | Juist ja wanneer we een PSVnetwerk vrouwen keurmiddag zouden houden dan heb ik binnen de kortste keren ook zo'n coole toevoeging bij mn nickname staan hiero.
Piet de visser
vaste waarde in elftal
winnaar psvnetwerkcup lekkere vrouwen veroveren
...welk kipje is van jou dan balinho op die site ?? zit te kijken maar kom alleen maar van die amerikaanse gothic kippen tegen daaro
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | hahahahaha! Lachwekkend dit! Waar gaat 't over!
Of Babs wél of niet lekker is!
Nou, nogmaals. Ik vind 'r niet lekker, maar ze kan er mee door. zó oerlelijk is ze nou toch ook niet?
Maar ik ga toch liever voor m'n eigen vriendin als ik toch mag kiezen.
Dat vind ik dé mooiste!
|
|
|
realist International
Uit: Eindhoven Vak: West - LL Posts: 622 Reg.: 13 maart 2000 | Hey leuk, een BB-topic binnen de VI-topic.
BB is niet afzichtelijk maar ook niet knap of lekker. Gewoon zeg maar! Ik zou haar in een kroeg straal voorbij lopen.
Ze heeft wel een schaapachtige, uilige en subjectieve manier van presenteren.
Leuk voor achter ipv voor de schermen, zullen we maar zeggen.
|
|
|
10. Diego Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6287 Reg.: 1 september 2002 | Barbara oke? Sommige nemen wel met weinig genoeg zeg 
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Nou tip voor de mensen die ooit een keer een uitzending bij willen wonen:
Na de uitzending is ze voor iedereen bereikbaar.
Je kan dan nog ff naar een de plaatselijke kantine om een pilsje te pakken, want voor de uitzenidng wordt er geen alcohol gedronken.
De presentatoren (dus ook Babs ) gaan dan met de camera mensen, produktie etc ook naar die kantine.
Er kwamen, toen wij er waren, bitterballen op tafel etc.
We hebben daar zeker nog wel anderhalf uur gezeten en zitten praten over voetbal met Babs en wat mensen van 't produktie team.
Ik vind 't een leuke meid in d'r omgang en ze is zeker veel anders dan dat ze op tv overkomt.
Maar goed, dit gaat niet echt over d'r uiterlijk.
Op deze site staan genoeg foto's van haar. Even zoeken op Barbara Barend 
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
Piet de visser
vaste waarde in elftal
winnaar psvnetwerkcup lekkere vrouwen veroveren
Mwoa, de term Superscout zou ook hier wel op zijn plek zijn, indien je tenminste de vrouwenveroveraar bent, die je doet voorkomen te zijn...
|
|
|
Piet de Visser  International
Vak: - Posts: 609 Reg.: 10 april 2004 | de vooruitgang Balinho ..waarschijnlijk 9 april.
Kom me maar halen dan loop ik wel ff mee naar een andere kroeg dan fix ik voor jou en je maten ook nog wel een lekker roofkipje. 
Trouwens ..hoeveel superscouts ken je eigenlijk wel niet??
Piet de Visser ..ennuuuhhhhhh.... 
[Dit bericht is veranderd door Piet de Visser (op 22 maart 2006 17:53:07).]
|
|
|
Balinho Legende
de vooruitgang Balinho ..waarschijnlijk 9 april.
Kom me maar halen dan loop ik wel ff mee naar een andere kroeg dan fix ik voor jou en je maten ook nog wel een lekker roofkipje. 
Deal!
Hoe herken ik je? Aan je 8 bypass-omleidingen? Of sta je bloedverdunners te dealen?
En trouwens, wel alleen gevaccineerde kippetjes he! Ginne flauwekul!
[Dit bericht is veranderd door Balinho (op 22 maart 2006 18:04:43).]
|
|
|
pollie Vedette
Uit: nuenen Vak: West - J Posts: 1490 Reg.: 30 januari 1999 | Babs was vanavond in Eindhoven in het stadion.
Ze was in Avant-Garde (restaurant boven 'de verlenging'. Ze zat vooral veel te kletsen met de vriendin van Hiddink. Waarschijnlijk hoopte ze op een 'scoop'.
Maar mevrouw Hiddink werd bijgestaan door Hiddink's zaakwaarnemer (vermoed ik), dus ze heeft pech gehad.
|
|
|
Geissbock Internationale topspeler
Uit: Leuven, België Vak: West - LL Posts: 1079 Reg.: 4 april 2000 | Wel lachen ja. Ik maak ff een opmerking dat ze niet lelijk is (ik had erger verwacht nadat ik de verhalen hier hoorde), en nu zijn we al twee pagina's over BB aant lullen. 
|
|
|
Grey Legende
Uit: Dordrecht Vak: Zuid - BB Posts: 4123 Uploads: 1 Reg.: 25 juli 2002 | is er iemand al opgevallen dat ze dezelfde afwijking als haar vader heeft? Namelijk het nat maken van de lippen (die van haar mond) door haar tong tijdens het spreken.Het geen een gesmak oplevert en als je er op gaat letten word het een beetje irritant.Alleen ze doet het (nu) nog niet zo vaak als haar vader.....
|
|
|
Tobo Internationale topspeler Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Eersel Vak: Noord - U Posts: 2356 Uploads: 5 Reg.: 17 september 2004 |
quote: Grey schreef:
is er iemand al opgevallen dat ze dezelfde afwijking als haar vader heeft? Namelijk het nat maken van de lippen (die van haar mond) door haar tong tijdens het spreken.Het geen een gesmak oplevert en als je er op gaat letten word het een beetje irritant.Alleen ze doet het (nu) nog niet zo vaak als haar vader.....
Jij let wel erg goed op zeg! 
|
|
|
Nimrod Vedette
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 4490 Reg.: 18 oktober 2003 | Gasten, ga jullie diep schamen...
Barbera Barend en lekker ding in 1 zin... dat kan alleen als er een niet/nooit bij zit!
Ze ziet eruit als een Gremlin met een rode pruik en een pigment probleem. Babs, onze tapijt-eter, heeft haar beste jaren gehad en volgens mij zijn die er nauwelijks geweest.
Het idee dat er mannen zijn die geilen op Babsje komen hier volgens mij puur om onrust te creeren. Of ze moeten altijd het verlangen hebben gehad om het onmogelijke te willen. Of het idee dat ze een 2e vrouw erbij hebben wanneer ze intiem zijn met hun vriendin.
Over smaak valt niet te twisten ; je hebt het of je hebt het niet. Barbera heeft de X-factor duidelijk niet. Zelfs niet de A,B,C,.....Z-factor niet! 1 factor heeft ze wel, de Y-factor. En dat zijn de minst aantrekkelijke factoren die een vrouw kan hebben.
Statement : Zelfs met een geweer tegen mijn slaap zal Nimrods lans nooit de schede van Barbera betreden! Nog niet eens HEEL MISSCHIEN! Repulsive....
(lichtelijk overdreven, maar ik heb mij kostelijk vermaakt)
[Dit bericht is veranderd door Nimrod (op 23 maart 2006 13:56:01).]
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: Nimrod schreef:
Gasten, ga jullie diep schamen...
Barbera Barend en lekker ding in 1 zin... dat kan alleen als er een niet/nooit bij zit!
Ze ziet eruit als een Gremlin met een rode pruik en een pigment probleem. Babs, onze tapijt-eter, heeft haar beste jaren gehad en volgens mij zijn die er nauwelijks geweest.
Het idee dat er mannen zijn die geilen op Babsje komen hier volgens mij puur om onrust te creeren. Of ze moeten altijd het verlangen hebben gehad om het onmogelijke te willen. Of het idee dat ze een 2e vrouw erbij hebben wanneer ze intiem zijn met hun vriendin.
Over smaak valt niet te twisten ; je hebt het of je hebt het niet. Barbera heeft de X-factor duidelijk niet. Zelfs niet de A,B,C,.....Z-factor niet! 1 factor heeft ze wel, de Y-factor. En dat zijn de minst aantrekkelijke factoren die een vrouw kan hebben.
Statement : Zelfs met een geweer tegen mijn slaap zal Nimrods lans nooit de schede van Barbera betreden! Nog niet eens HEEL MISSCHIEN! Repulsive....
(lichtelijk overdreven, maar ik heb mij kostelijk vermaakt)
hahahahahaha! Respct voor die post! 
|
|
|
bukowski International
Uit: krommenie Vak: - Posts: 592 Reg.: 2 november 2005 |
quote: Grey schreef:
is er iemand al opgevallen dat ze dezelfde afwijking als haar vader heeft? Namelijk het nat maken van de lippen (die van haar mond) door haar tong tijdens het spreken.Het geen een gesmak oplevert en als je er op gaat letten word het een beetje irritant.Alleen ze doet het (nu) nog niet zo vaak als haar vader.....
Frits is wat smakken op tv betreft de absolute koning.
En hij kan geen r uitspreken, gegiging ipv regering.
On topic: Ik zit maandagavond om 22.30 weer voor de buis, het gestuntel van Barb begint steeds vermakelijker te worden, en Willem v. hanegem heeft nog wel eens leuke uitspraken.
|
|
|
John M Moderator
Vak: - Posts: 387 Reg.: 4 december 2004 | Deze topic gaat over het programma Voetbal Insite en niet over het al dan niet mooi/lelijk zijn van de presentatrice (en haar vader). Dus graag weer on-topic!
|
|
|
PSFAUER  Geselecteerd voor Oranje
Uit: AMsterdam Vak: Oost - Y Posts: 506 Reg.: 9 juli 2004 | *besteed aandacht aan je postings*
[Dit bericht is veranderd door John M (op 23 maart 2006 17:31:04).]
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
quote: John M schreef:
Deze topic gaat over het programma Voetbal Insite en niet over het al dan niet mooi/lelijk zijn van de presentatrice (en haar vader). Dus graag weer on-topic!
Zo is't John!
Ik vind voetbal insite een waardeloos programma, dit omdat ik Babs absoluut géén uitstraling vind hebben op de televisie...
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 |
quote: John M schreef:
Deze topic gaat over het programma Voetbal Insite en niet over het al dan niet mooi/lelijk zijn van de presentatrice (en haar vader). Dus graag weer on-topic!
Dat kan toch bijdragen aan de kwaliteit van het programma??
|
|
|
Zeistenaar Legende
Uit: Brussel Vak: - Posts: 1537 Reg.: 12 maart 1999 | Weet iemand of het mogelijk is om een aflevering van VI later via het www te bekijken? Thanks
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
quote: jpderksen schreef:
(...)
Dat kan toch bijdragen aan de kwaliteit van het programma??
Nee JP, we moeten ons houden aan de topic. En niet afdwalen, door over Babs of d'r vader te gaan zitten roddelen.
Ben blij dat er eindelijk ingegrepen is. Het liep een beetje uit de hand.
|
|
|
Ranzige Ridder Internationale topspeler Derde plek PSV Quiz 2005/2006
Uit: Breda Vak: West - K Posts: 1117 Reg.: 17 februari 2004 |
quote: Zeistenaar schreef:
Weet iemand of het mogelijk is om een aflevering van VI later via het www te bekijken? Thanks
Kijk hier eens (met dank aan onze eigen Johan Derksen). Ik neem tenminste aan dat het je te doen is om de uitzending van afgelopen maandag met Rob Westerhof?
|
|
|
Ranzige Ridder Internationale topspeler Derde plek PSV Quiz 2005/2006
Uit: Breda Vak: West - K Posts: 1117 Reg.: 17 februari 2004 | Vanavond ontvangt die lelijke lesbo (sorry, kon het niet laten) Dave van den Bergh. Verder zit René van der Gijp er. Let op! De uitzending vanavond is om 22:29 op RTL7 i.p.v. 20:30. Blijkbaar is de herhaling van dansende uitgerangeerde bekende Nederlanders (Dancing with the stars) belangrijker...
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Na ja, Dave v.d. Bergh vind ik niet zó boeiend. Die gast vertrekt toch en zal wel een partij over Amerika gaan
V.der gijp vind ik dan weer wel grappig..
|
|
|