| Poster | | Topic: Voetbal Insite [Deel 3] |  |
|
|
Piet de Visser  International
Vak: - Posts: 609 Reg.: 10 april 2004 | Nou ga vanavond maar weer is een poging wagen, wie weet gaat deze uitzending is een keerjte niet voor 99% over ajax al heb ik daar mn twijfels over met van Basten als gast en dat rooie loeder als gespreksleidster.
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: Piet de Visser schreef:
Nou ga vanavond maar weer is een poging wagen, wie weet gaat deze uitzending is een keerjte niet voor 99% over ajax al heb ik daar mn twijfels over met van Basten als gast en dat rooie loeder als gespreksleidster.
Piet, hoe laat zondag ook alweer in de Vooruitgang?
|
|
|
mikegouda Vaste waarde in elftal
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 405 Reg.: 18 juni 2005 | Veel reacties tot nu toe over de uitzending met Bassie.
Is nog niet veel zinnigs uit gekomen 
|
|
|
bukowski International
Uit: krommenie Vak: - Posts: 592 Reg.: 2 november 2005 | Ze gaan het na de reclame hebben over ajax en PSV die kampioen gaan worden. Twee kampioenen? Dat zou een unicum zijn.
|
|
|
mikegouda Vaste waarde in elftal
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 405 Reg.: 18 juni 2005 | Ik had liever Van Hanegem ipv de saaie Kieft. Overigens ben ik benieuwd of de 'kwestie' van Bommel nog uitgebreid aan bod zal komen.
|
|
|
EibergenPSV Legende
Uit: Enschede/Eibergen Vak: West - K Posts: 1576 Reg.: 13 juni 2001 | Wat een rotzooi maken ze daar bij V Insite. Het gaat dan ook werkelijk de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd over Ajax. "Marco, heb jij nog een idee wat er mis is bij Ajax?" Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Blind, Huntelaar, Van der Lem, on ge lo ve lijk.
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3033 Reg.: 24 december 2000 | |
|
lempkesfabriek Internationale topspeler Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 4456 Reg.: 26 november 2004 | haha, van der Lem, wat een loser zeg.
Het wordt met de dag erger in calimerodrecht.
tegen de ene grensrechter: "jij was goed"
Tegen de scheidsrechter (Braamhaar): "jij bent zo slecht, we ergeren je nog aan je als je op tv bent.".
Tegen de andere grensrechter: jij was niet slecht, jij was dramtisch
Om af te sluiten: "de arrogantie waarmee ze het doen, van 'wij zijn onaantastbaar', dat is gewoon het ergste!"
den pot verweijt den keetel dat hy swart ziet
Koop dit nu gauw, amsterdommer-dan-dommertjes

|
|
|
EibergenPSV Legende
Uit: Enschede/Eibergen Vak: West - K Posts: 1576 Reg.: 13 juni 2001 | |
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Ik wacht nog steeds tot ze gaan praten over PSV en haar kampioensschap. Babs heeft het beloofd!! 
Met deze persoonlijke vete tussen Bassie en Derkie komt het er nooit van!
[Dit bericht is veranderd door Remco B. (op 3 april 2006 23:50:44).]
|
|
|
Olai Legende Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Almere Vak: - Posts: 5822 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 | Oei een persoonlijke vete tussen Van Basten en Derksen 
Wat weet Barends het programma te verkrachten zeggen. Ze benadert het ook helemaal verkeerd. Ze zit nat Marco te interviewen terwijl er gediscussieerd moet worden.
Quote van de dag: "Nog heel even over Ajax" 
[Dit bericht is veranderd door Olai (op 3 april 2006 23:53:15).]
|
|
|
vonlanthen15 Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - JJ Posts: 767 Reg.: 13 december 2004 | Derksen kreeg het wel te horen van van Basten
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: Remco B. schreef:
Ik wacht nog steeds tot ze gaan praten over PSV en haar kampioensschap. Babs heeft het beloofd!! 
Mijn hemel wat is Barrrr slecht zeg. Slechte houding, slechte vragen en beloftes niet nakomen. Heb hier nog wel een boek liggen> "leren interviewen". Gaat morgen op de bus naar Mevrouw en mevrouw Barend.
Wel leuk hoe Babs steeds de discussie af moet kappen ivm reclames, einde zendtijd etc. 
|
|
|
Kalusha the King Veelbelovend talent
Uit: van Zummeruh en nie bang Vak: - Posts: 116 Reg.: 11 september 2005 | Van Basten: onze verstandhouding lijkt me wel goed 
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: vonlanthen15 schreef:
Derksen kreeg het wel te horen van van Basten
Ja, en na het eerstvolgende reclameblok, was Derksen opeens de enige, die Oranje nog wel zag stunten op het WK, hahaha...
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Belachelijke situatie ook dat een blad als VI een interview moet laten autoriseren door de bondscoach of zijn media-man. Als een dagblad zo zou moeten werken ligt de krant van morgen pas volgende week op de mat.
Staat er iets in een artikel dat je niet zint, reageer daar dan op (of niet). Ik weet best dat journalisten neigen naar overdrijving, maar maak daar niet zo'n punt van. Er wordt in tal van programma's en gedrukte media toch wel onzin verteld, dat kun je niet voorkomen. Maar voor een voetbalblad als VI is de autorisatie-afspraak gemaakt, anders krijg je geen interview meer. En waag het niet dat ter discussie te stellen. Belachelijk.
Die strakke regie rond Oranje lijkt wel een dictatoriaal regime. De polonaise van Oranje-supporters met opblaasbare klomp op hun hoofd zal ook wel het KNVB-goedgekeurd stempel dragen.
|
|
|
Kalusha the King Veelbelovend talent
Uit: van Zummeruh en nie bang Vak: - Posts: 116 Reg.: 11 september 2005 |
quote: Stofzuiger schreef:
Die strakke regie rond Oranje lijkt wel een dictatoriaal regime. De polonaise van Oranje-supporters met opblaasbare klomp op hun hoofd zal ook wel het KNVB-goedgekeurd stempel dragen.
Alleen verbieden ze een middel om het echt dictatoriaal te laten lijken, de duitse helm.
Misschien is dat wel het toppunt van dictatuur.
|
|
|
psvT Regelmatige invaller
Uit: Enschede Posts: 246 Reg.: 3 oktober 2002 | Bassie is mij als persoon niet meegevallen. Naarmate de uitzending voortduurde, begon ik me steeds meer aan hem te ergeren. Zodra hij wat tegengas kreeg dropen de arrogantie en zelfgewaande onaantastheid er van af.
De manier hoe hij zijn streven naar dominante voetbal verdedigde is ronduit belachelijk. Als je naar iets streeft, dan moet je het tenminste proberen uit te voeren. Dat heb ik bij het Nederlands elftal niet gezien. En over zijn definitie van dominant voetbal...zo lust ik ook nog wel een paar. Dan spelen PSV en vrijwel alle Italiaanse ploegen ook dominant voetbal.
Verder mag Wim Kieft nooit meer uitgenodigd worden. Die nerveuze stotteraar heeft aan geen enkele gast ooit tegengas gegeven en heeft verder gewoon geen toegevoegde waarde.
[Dit bericht is veranderd door psvT (op 4 april 2006 00:20:54).]
|
|
|
sjappie Aanstormend talent
Vak: - Posts: 136 Reg.: 31 mei 2005 | vond vooral Derksen slecht vandaag. Altijd een grote bek over anderen die maar eens zo sportief moeten zijn om iets toe te geven en nu ie zelf een keer aan de beurt is, blijft er weinig van zijn principes over. Bah!
Waarom niet gewoon gezegd tegen Marco: 'goed, je hebt gelijk! Dat hebben we niet netjes gedaan met dat interview; volgende keer doen we dat anders'. Dat komt toch veel sterker over? Nu probeerde ie met een slap lulverhaal te redden wat er te redden viel, maar het werkte averechts.
Ook met zijn nieuws vond ik 'm slap. Wat PSV betreft (toch een hot issue op het moment) baseerde hij zich alleen op andere bronnen. "ja, de Engelse kranten beweren dat ie met Real Madrid gesproken heeft". En: "Ten Cate schijnt toch eerste keus te zijn, hoor ik van alle kanten". Maar Johan, dan check je dat toch even bij de betrokken partijen? Heb je de hele dag de tijd voor gehad.
|
|
|
PSFAUER  Geselecteerd voor Oranje
Uit: AMsterdam Vak: Oost - Y Posts: 506 Reg.: 9 juli 2004 | sorry maar die vrouw moet snel van de tv want dit is echt een aanfluiting. Jammer dat VI zichzelf blijkbaar ook niet erg serieus neemt.
Tijd niet gezien ( denk 3 maanden maar weet nu idg dat ik al die tijd niets gemist heb). Geef mij die neusjes van ned 2 dan meer.
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 |
Derksen kreeg het wel te horen van van Basten
Heb het niet gezien...Wat gebeurde er?
|
|
|
vonlanthen15 Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: West - JJ Posts: 767 Reg.: 13 december 2004 | ging over een interview met van Basten in de VI van vorige week, waarin hij gezegd zou hebben dat van Nistelrooij zich niet druk hoefde te maken voor het WK.. tenminste zo stond het geschreven..
Waardoor de Media ervan uit ging dat hij ook zeker was voor de WK selectie..
maar van Basten zei dat hij had gezegd dat Van nistelrooij zich NOG niet druk hoefde te maken.. het woordje NOG ontbrak dus in de quote die in de VI stond..
dit vond van Basten niet chique en hij vond dat Derksen het interview ook eerst had moeten laten zien aan VB voordat het geplaatst werd..
Johan vond dit eigenlijk gezeur om 1 woordje en zoveel stelde het interview niet voor vond hij ..
VB was het daar zeker niet mee eens.. en vond het niet Chique en eerlijk van VI tov van hem..
|
|
|
Thoresen KONING Legende
Uit: Breda Vak: - Posts: 6322 Reg.: 23 augustus 2001 | Misschien kan Marco samen met Danny in een hokje gaan zitten grienen ! 
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 |
VB was het daar zeker niet mee eens.. en vond het niet Chique en eerlijk van VI tov van hem..

dat worden dus geen interviews meer van Van Basten in de VI...
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Wat Derksen zei over Woerts vond ik wel deels terecht. Alleen moet hij niet de popiejopie uit gaan hangen als blijkt dat de spelersgroep van Feyenoord de grootste stem had in de vraag om een brief te sturen.
quote: Wij vinden dat een schandelijke manier om met de waarheid te woekeren. Na overleg met de spelersraad is besloten om Talpa een brief te sturen. Als signaal dat we dit niet pikken.’’
Het kwam dus niet alleen van Woerts af. Dat Derksen hem aanvalt omdat hij degene is die dit soort zaken naar buiten moet brengen is kortzichtig. De Toiletjuffrouw had niemand serieus genomen.
http://www.ad.nl
|
|
|