| Poster | | Topic: Voetbal Insite [Deel 3] |  |
|
|
hoofddorp on tour Vedette
Uit: hoofddorp Vak: Oost - Y Posts: 3560 Reg.: 17 maart 2004 |
quote: bukowski schreef:
(...)
Ik begrijp er helemaal niets van, je gaat dusvrijwillig bij B&vD zitten...ik zou zeggen: Sterkte en zonde van je tijd.
dat kan ik me voorstellen hoe jij er over denkt, maar dit is op uitnodiging van mij werk.
|
|
|
Vanderweerden123 Talentje
Vak: - Posts: 66 Reg.: 25 augustus 2005 | Vanavond Cocu staat op de site van VI! Is dit waar of is er inmiddels iets gewijzigd?
Ik denk dat als hij komt zitten dat hij wellicht een tip van de sluier kan geven over zijn toekomst, nieuwe trainer ed!
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: Vanderweerden123 schreef:
Vanavond Cocu staat op de site van VI! Is dit waar of is er inmiddels iets gewijzigd?
Ik denk dat als hij komt zitten dat hij wellicht een tip van de sluier kan geven over zijn toekomst, nieuwe trainer ed!
Ja, Hiddink zit bij Holland Sport en Cocu bij Amsterdamse Babs...
|
|
|
Savage Vedette
Uit: Walik. Vak: Oost - W Posts: 1334 Reg.: 19 mei 2002 |
quote: Rood Wit Hart schreef:
(...)
Ja, Hiddink zit bij Holland Sport en Cocu bij Amsterdamse Babs...
En het word dus inderdaad Rusland voor Guus Hiddink.
Dalijk maar weer eens naar Babs kijken.
|
|
|
geertjuh23 Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 872 Reg.: 3 mei 2005 | de vragen voor vanavond:
Wat vind je van Emanuelsson?
Wat vind je van Sneijder?
Moet Huntelaar volgens jouw mee naar Duitsland?
Denk je dat jullie van Ajax winnen in de finale van de GC?
enz...
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: geertjuh23 schreef:
de vragen voor vanavond:
Wat vind je van Emanuelsson?
Wat vind je van Sneijder?
Moet Huntelaar volgens jouw mee naar Duitsland?
Denk je dat jullie van Ajax winnen in de finale van de GC?
enz...
Ik heb zo'n vermoeden dat Cocu daar niet op zit te wachten 
|
|
|
Pedro Pauleta Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: - Posts: 15118 Reg.: 24 maart 2002 | Cocu oogt nog redelijk fit 
|
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2047 Reg.: 19 mei 2004 | Hahaha. Inderdaad ja
Ben benieuwd wat Cocu allemaal te zeggen heeft over de toekomst van PSV en zijn eigen toekomst.
Ik ga denk ik weer een vraag proberen er doorheen te pushen. Ah jammer, Babs vraagt het nu net aan hem
Hahaha, blijft moeilijk voor Babs om uit te spreken dat PSV weer kampioen wordt volgend jaar met Cocu 
|
|
|
Marc36 Legende
Uit: Boxtel Vak: Noord - PP Posts: 1603 Reg.: 15 september 2001 | Geweldig...
Derksen tegen die muts die een glas champagne probeert in te schenken: "Ja het is geen Yogo Yogo he?"
|
|
|
Olai Legende Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Almere Vak: - Posts: 5822 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 | Muwahahaha
Babs over de goal van Boukhari: "GENIAAL gelopen". Ze kreeg bijna een orgasme.
|
|
|
PFL_STEIN_CITY Internationale topspeler
Uit: Stein Vak: - Posts: 1194 Reg.: 31 augustus 2003 | "Ja, het is geen Yogho Yogho he?"
Schitterend! 
|
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 | Haha, op het laatat was Babs op haar teentjes getrapt ( k kon nie horen wah Johan zei ), maar lach wel dubbel ( hoe dubbel ) 
|
|
|
Zuyd Geselecteerd voor Oranje
Uit: Voorthuizen Vak: - Posts: 504 Reg.: 8 mei 2001 | Derksen attendeerde haar dr ff op dat er niet altijd alleen ajaksieden in het NL hoefden te staan toen BB net beweerde dat vd vaart eigenlijk linkshalf speelt en Cocu er daarom niet kan spelen.
Toen derksen dat zei was ze helemaal beledigd: "Van der vaart speelt toch helemaal niet bij ajax johan??"
haha schitterend 
|
|
|
johninho Internationale topspeler
Uit: Helmond Vak: - Posts: 1126 Reg.: 11 juli 2004 |
quote: Farfeasly schreef:
Haha, op het laatat was Babs op haar teentjes getrapt ( k kon nie horen wah Johan zei ), maar lach wel dubbel ( hoe dubbel ) 
Dat ging over haar vorige baantje (ZappSport ofzo?) waar ze "van achter het hek de spelers van het Nederlands Elftal leerde kennen". Zei Derksen nav dat ze weer over vd Vaart begon toen Cocu zei dat hij meestal centrale middenvelder of linksmidden speelt bij Oranje.
Barbara: "Ow, maar daar speelt Vd Vaart ook al natuurlijk" 
|
|
|
Uit: Almere Vak: - Posts: 5822 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 | Goude opmerking toennet bij Voetbal Insite 
Stond een donkere ballenjongen. Leo Driessen: "Anita vorige week nog gewoon in de basis, deze week weer ballenjongen".
Geweldig 
Toch mooi hoe Barends weer een uitzending weet te verkrachten. Voor discussie hoef je het niet te doen. Ze is bang om de gast ook maar op enige manier te kwetsen. Met dat schijnheilige lachje van der. Het lijkt meer op een tv-interview van een kinderprogramma.
Voor doodnormale 10 in een dozijn interviews lees ik wel gewoon de Sportweek en de VI.
|
|
|
jpderksen  Legende
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 4086 Reg.: 22 september 1999 |
quote: PFL_STEIN_CITY schreef:
"Ja, het is geen Yogho Yogho he?"
Schitterend! 
Als Derksen zo tegen Babs gaat beginnen wordt het aanlokkelijk om weer naar het programma te gaan kijken 
|
|
|
Paulus22 Legende
Uit: Venlo Vak: Oost - YY Posts: 2259 Reg.: 11 juni 2001 | Ik vond het ook een geweldige opmerking van Derksen. Alleen jammer dat Cocu verder niet zoveel nieuws te vertellen had. En ik vrees een beetje voor de wedstrijd van morgen...
|
|
|
Vanderweerden123 Talentje
Vak: - Posts: 66 Reg.: 25 augustus 2005 |
quote: Olai schreef:
Goude opmerking toennet bij Voetbal Insite 
Stond een donkere ballenjongen. Leo Driessen: "Anita vorige week nog gewoon in de basis, deze week weer ballenjongen".
Hij had het over Sarpong, niet over Anita!
|
|
|
Uit: Almere Vak: - Posts: 5822 Uploads: 10 Reg.: 7 december 2001 | Ik vond hem meer lijken op Anita 
|
|
|
17.Farfan Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 2876 Reg.: 18 juli 2004 |
quote: Olai schreef:
Ik vond hem meer lijken op Anita 
Nou Anita heeft lang haar en Sarpong heeft geen haar. Snap niet hoe jij ze op elkaar vind lijken dus 
|
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2047 Reg.: 19 mei 2004 | Naast al die grappige dingen tussen Johan Derksen en Babs, viel mij toch wel iets op. Ik vond echt dat Babsie helemaal zat te kwijlen bij Cocu. Hoe ze naar hem keek enzovoorts.
Is dat jullie ook iemand opgevallen ?
Fantastisch weer die opmerking van Johan : 'Ja dat meisje heeft haar eigen rubriek gehad, waar ze achter het hek stond...' (doelend op AT5?) 
|
|
|
sjappie Aanstormend talent
Vak: - Posts: 136 Reg.: 31 mei 2005 | mij viel vooral op hoe mager Cocu is. Daar zit werkelijk geen grammetje vet op.
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Ik heb het deze keer niet gezien, maar Babs en Johan zijn blijkbaar weer flink tegen elkaar tekeergegaan. Is die uitzending nog ergens terug te zien?
Trouwens MauroPSV, Babs is een rasechte pot. 
[Dit bericht is veranderd door Stofzuiger (op 11 april 2006 15:54:54).]
|
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2047 Reg.: 19 mei 2004 |
quote: Stofzuiger schreef :
Trouwens MauroPSV, Babs is een rasechte pot.
Daarom was het ook zo opvallend
En over het tekeergaan, mwoah JD liet Babsie weer eens alle hoeken van de kamer zien, om me zo maar even uit te drukken over hen gisteravond. Maar het was wel om te lachen ja 
|
|
|
Gaizka Geselecteerd voor Oranje Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Gemert Vak: - Posts: 515 Reg.: 12 juni 2002 | Geweldige opmerkingen van Derksen Ook van Hanegem had trouwens een paar grappige opmerkingen.
|
|
|