PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV in de media - nieuws en geruchten
Voetbal Insite [Deel 3]
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 111 pagina's: « 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 111 »

Poster
Topic: Voetbal Insite [Deel 3] 
Ton Ojers
Toeschouwer

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 20 december 2005
Gepost op 11 april 2006 om 18:47:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij had, zoals veel voetballers op TV, helaas erg weinig nieuws te melden, maar ik vind dat Phillip het heel goed gedaan heeft.

Waar bijvoorbeeld Andre Ooijer en Theo Lucius eerder al duidelijk geirriteerd calimerotrekjes vertoonden bleef hij een gentleman. Zelfs het opzetje van Babs, iets van: "Hoe vind jij dat Ajax het dit jaar gedaan heeft?", wist hij stijlvol te pareren i.p.v. eens lekker uit te halen naar de zo gehate grote broer uit Amsterdam (waarom zit dat eigenlijk zo diep?).

Kortom: Phillip straalde topklasse uit!

NB: Babsje is toch wel een heel klein beetje lekker hoor...

[Dit bericht is veranderd door Ton Ojers (op 11 april 2006 18:59:51).]
 Help mods!
Pool: 3168e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.476,5VoVo: -Opstelling: incompleet
bukowski
International

Uit: krommenie
Reg.: 2 november 2005
Gepost op 11 april 2006 om 19:09:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hé Ton, wanneer kom jij es bij Voetbal Insite?

quote:
Ton Ojers schreef:

NB: Babsje is toch wel een heel klein beetje lekker hoor...

Huh?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.511,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
johninho
Internationale topspeler

Uit: Helmond
Reg.: 11 juli 2004
Gepost op 11 april 2006 om 23:33:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bukowski schreef:

Hé Ton, wanneer kom jij es bij Voetbal Insite?

(...)

Huh?

Hij bedoelt dattie Babsje op zich nog wel lekker vind ook nog
 Help mods!
Pool: 409e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV&WEST HAM UTD-FAN
Legende
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2006/2007 (derde plek Soccer Netwerk); meer prijzen

Uit: Helmond
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2003
Gepost op 12 april 2006 om 10:17:00.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stofzuiger schreef:

Trouwens MauroPSV, Babs is een rasechte pot.

Gisteren rond half 8 was ik aan het zappen en zodoende kwam ik bij een of ander programma ( NSE Nieuws? ) op Talpa terecht en daarin was een item over Babs dat zij en haar relatie, ene Fleur, uit elkaar waren.
 Help mods!
Pool: 374e, SC Heerenveen-PSV 1-2 (0-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: BakkalBattle-rating: 1.890,5 (daag uit)VoVo: 16e / 155e / 31eOpstelling: 4-3-3
hoofddorp on tour
Vedette

Uit: hoofddorp
Vak: Oost - Y
Reg.: 17 maart 2004
Gepost op 12 april 2006 om 12:39:24.       MSN: johnnybogaard@gmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nou ton ojers pak je kans zou ik zeggen.
 Help mods!
Pool: 160e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.476,7VoVo: -Opstelling: incompleet
realist
International

Uit: Eindhoven
Vak: West - LL
Reg.: 13 maart 2000
Gepost op 12 april 2006 om 13:04:50.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ton Ojers schreef:

Waar bijvoorbeeld Andre Ooijer en Theo Lucius eerder al duidelijk geirriteerd calimerotrekjes vertoonden bleef hij een gentleman.

Jullie mogen daar in Amsterdam nooit meer enige relatie leggen tussen PSV en Calimero sinds jullie daar Sneijder en opper-calimero Blind hebben lopen.
 Help mods!
Pool: 247e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Urby
Toeschouwer

Reg.: 12 april 2006
Gepost op 12 april 2006 om 13:21:27.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jullie mogen daar in Amsterdam nooit meer enige relatie leggen tussen PSV en Calimero sinds jullie daar Sneijder en opper-calimero Blind hebben lopen.
Ik zou zeggen kijk eens in de topics over oranje.
AJAX dit AJAX dat het gaat alleen maar over spelers van AJAX. Als jullie psv supporters vinden dat jullie geen calimerogedrag vertonnen waarom beginnen jullie dan steeds over AJAX. Dus toch een beetje frustratie.

man geniet toch eens van jullie succes en wijs niet steeds naar AJAX. ZO kom je inderdaad nooit van het calimero gedoe af.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Piet de Visser Rode kaart: waarschuwing
International

Reg.: 10 april 2004
Gepost op 12 april 2006 om 14:10:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als jij die Urby bent die naar duitsland gaat van het ajax BB dan kunnen de moderators hier je netzogoed gelijk een IP-ban tot 2031 opleggen om een hoop ellende voor te zijn.

Zelden zo'n slap gelul gehoord als van deze knakker
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Urby
Toeschouwer

Gepost op 12 april 2006 om 14:31:24.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik moet je teleurstellen Pietje de Visser. Maar nogmaals als je van het calimerogedrag van jezelf en je psv maatjes af wil , dan moet je vooral niet reageren op zo'n topic.

dit gedrag wekt alleen maar meer calimero op

P.S. kijk eens bij iemand profielgegevens voordat je onnodige conclusies trekt.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
17.Farfan
Internationale topspeler

Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 12 april 2006 om 14:54:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Urby schreef:

Ik moet je teleurstellen Pietje de Visser. Maar nogmaals als je van het calimerogedrag van jezelf en je psv maatjes af wil , dan moet je vooral niet reageren op zo'n topic.

dit gedrag wekt alleen maar meer calimero op

Als er dit seizoen ergens Calimero gedrag te zien was. Dan was dat toch wel in 020 bij jullie clubje hoor vriend.

Blind die bijna huilend voor de camera's verteld hoe klaasje steeds gepest werd door de Roda spelers bijv.
 Help mods!
Pool: 2739e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 12 april 2006 om 14:58:52.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat Ajax alle recht heeft om voor de calimero te spelen.
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
Urby
Toeschouwer

Gepost op 12 april 2006 om 15:00:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ok ben ik helemaal met je eens het is om je kapot voor te schamen, maar het gaat er mij om dat jullie ondanks dat je zo succesvol bent de laaste jaren steeds op AJAX af moet geven.

waarom nou? Moeten bepaalde bepaalde spelers (lucius, ooijer) stees weer calimerogedrag tonen.

ga toch lekker je succes vieren in plaats van steeds AJAX erbij te halen.
 Help mods!
17.Farfan
Internationale topspeler

Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 12 april 2006 om 15:29:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Urby schreef:

Ok ben ik helemaal met je eens het is om je kapot voor te schamen, maar het gaat er mij om dat jullie ondanks dat je zo succesvol bent de laaste jaren steeds op AJAX af moet geven.

waarom nou? Moeten bepaalde bepaalde spelers (lucius, ooijer) stees weer calimerogedrag tonen.

ga toch lekker je succes vieren in plaats van steeds AJAX erbij te halen.

Is toch mooi om de 'godenzonen' want dat zijn jullie al jaren er even op te attenderen dat wij ALWEER een feestje hebben. In de media is het veelal Ajax dit Ajax dat. Alsof Ajax nog steeds de trots van Nederland is!? Dat waren jullie toen jullie de wereldbeker en de CL wonnen ja..
 Help mods!
Pool: 2739e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ton Ojers
Toeschouwer

Uit: Amsterdam
Reg.: 20 december 2005
Gepost op 12 april 2006 om 18:30:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
17.Farfan schreef:

(...)

Is toch mooi om de 'godenzonen' want dat zijn jullie al jaren er even op te attenderen dat wij ALWEER een feestje hebben. In de media is het veelal Ajax dit Ajax dat. Alsof Ajax nog steeds de trots van Nederland is!? Dat waren jullie toen jullie de wereldbeker en de CL wonnen ja..

Ik kan niet ontkennen dat PSV de laatste jaren de beste resultaten neer heeft gezet, da's duidelijk.

Het lijkt er echter op dat dat niet genoeg is, wil je als dé trots van Nederland bekend staan (tenzij je de CL wint, kijk maar eens wat er dán gebeurt). Omdat Ajax met afstand de mooiste en succesvolste geschiedenis heeft, heeft het ook nog steeds die goede naam in Nederland en de rest van de wereld. Daarnaast heeft Ajax gewoon een ander imago dan PSV (niet zozeer arrogant, maar noem het flair, gogme), dat misschien meer mensen aanspreekt. Ik wil niet stoken of zo, maar een heel groot gedeelte van Nederland vindt dat PSV lelijk en saai resultaatvoetbal speelt. Dat recht heeft PSV natuurlijk, maar het heeft gewoon een MINDER GOEDE uitstraling. Daarom wordt AZ ook zo bewierookt, hoewel zij niks gewonnen hebben. Heef een PSV'er daarom ook een hekel aan AZ eigenlijk?

Dat Ajax veel aandacht van de media krijgt is op zich ook niet zo gek, gezien alle ellende dit jaar. De berichtgeving is dan ook niet altijd positief geweest. Maar inderdaad, er wordt meer over Ajax gepraat dan PSV. Maar het is echt niet zo dat PSV wordt genegeerd, en al helemaal niet dat Ajax daar achter zit. Zoveel lekt er nou ook weer niet uit bij PSV toch?

Wat mij gewoon verbaast is dat zoveel PSV'ers zo'n immense hekel hebben aan Ajax. Ik ken veel PSV'ers, en zij hebben hetzelfde. Is het dan enkel jalouzie of afgunst, gevoed door de frustratie dat, hoe goed het resultaat ook, Ajax meer media-aandacht krijgt? Ach, misschien zou ik als Ajacied dat ook wel hebben, als het andersom zou zijn...

Maar wat Urby daarnet al schreef, trek gewoon jullie eigen plan, en stop toch eens met dingen als 'Are you watching Amsterdam?'. Vraag je eens af hoe de rest van Nederland zo'n tekst interpreteert. Zo kom je NOOIT van dat Calimero-stempel af. Daar doen jullie jezelf echt tekort mee, alsof je als PSV alleen maar je best doet om Ajax af te troeven. Wat zijn de échte idealen??

Wil PSV meer gewaardeerd worden t.o.v. Ajax, dan zal het aan de uitstraling (daar hoort ook de speelstijl bij) naar de buitenwereld én de (Internationale) prijzenkast moeten werken. Tien keer op rij nationaal kampioen op de manier waarop het NU gaat zal niet genoeg zijn om de aandacht te krijgen die jullie als PSV'ers zo graag willen, bij wijze van spreken, sorry...

NB 1: Ik zou Ton Ojers graag bij Johan en Babs aan tafel zien, die man is een levende legende!

NB 2: Ja ik vind Babsje lekker, maar ze valt vast niet op kerels met een matje...

[Dit bericht is veranderd door Ton Ojers (op 12 april 2006 18:32:15).]
 Help mods!
Pool: 3168e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.476,5VoVo: -Opstelling: incompleet
chev
Nationale topspeler

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 13 april 2006 om 09:46:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

het is zeker niet zo dat wij meer media aandacht willen, liever niet zelfs.
het is dat ajax de hele tijd opgehemeld wordt en meer aandacht krijgt dan zeg een utrecht dat het naarmate erg goed doet of een groningen.
nee je zet de tv aan en alles afgestemd op ajax.
er wordt bv alleen al vermeld daty iemand ooit eens bij ajax heeft gespeeld en men doet dat niet bij andere clubs.

dus dit gaat niet zozeer over psv nee het gaat over eerlijkheid ten opzichte van alle andere clubs, de ranglijst zou moeten laten zien hoeveel media aandacht je krijgt.
en az is gewoon mini ajax alleen al door van gaal die nog steeds ongepast naar ajax loopt te geile.

neem bv gisteren zeggen ze bij talpa dat het randje buitenspel was van huntelaar terwijl de actie ervoor duidelijk buitenspel was.
en bij feyenoord laten ze een doelpunt van kalou wat randje was niet eens zien.

ps wie weet trouwens wat de regel voor buitenspel is, is dat de positie van de voeten of het hele lichaam?
sta je buitenspel als je voeten achter de verdediger zijn en de rest van je lijf voor de speler?
of sta je niet buitenspel als je lijf voor de speler is maar 1 hand wel? wie weet dat zeker?
 Help mods!
Pool: 3129e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,0 (daag uit)VoVo: 1162e / 1160e / 1699eOpstelling: -
Urby
Toeschouwer

Gepost op 13 april 2006 om 12:48:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Maar wat Urby daarnet al schreef, trek gewoon jullie eigen plan, en stop toch eens met dingen als 'Are you watching Amsterdam?'. Vraag je eens af hoe de rest van Nederland zo'n tekst interpreteert. Zo kom je NOOIT van dat Calimero-stempel af. Daar doen jullie jezelf echt tekort mee, alsof je als PSV alleen maar je best doet om Ajax af te troeven. Wat zijn de échte idealen??
Bedankt Ton, ik dacht effe dat ik alleen stond hiero
gelukkig zijn er mensen met mij eens.

[Dit bericht is veranderd door Urby (op 13 april 2006 12:55:22).]
 Help mods!
panna10eigengoals
Veelbelovend talent

Reg.: 1 maart 2006
Gepost op 13 april 2006 om 13:30:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

"Are you watching Amsterdam" komt in mijn geval niet voort uit het calimero-gedrag (tenminste zo zie ik het). Ik vind het gewoon leuk om extra zout in de wonden van de supporters van de tegenpartij te strooien net als dat zij dat zouden doen wanneer ze zelf successen behalen. Ik kan alleen maar zeggen dat het me een goed gevoel geeft wanneer ik kan zingen: Helemaal niets in Amsterdam! of Helemaal niets in Rotterdam!
Als kampioen mag je naar mijn mening opscheppen dat je beter bent dan de rest en dat kan via deze uitspraken heel goed!
 Help mods!
Pool: 3223e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Urby
Toeschouwer

Gepost op 13 april 2006 om 13:41:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Als kampioen mag je naar mijn mening opscheppen dat je beter bent dan de rest en dat kan via deze uitspraken heel goed!
En als wij dat doen wanneer wij kampioen zijn is het gelijk arrogant

Want zo zien jullie het toch?
 Help mods!
panna10eigengoals
Veelbelovend talent

Reg.: 1 maart 2006
Gepost op 13 april 2006 om 13:53:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Urby schreef:

(...)

Hoe kom je daar dan weer bij?
Het kan wellicht kloppen dat sommige mensen jullie arrogant vinden, maar dat zal echt niet alleen op de momenten zijn dat jullie successen behalen. Het is bekend dat de mentaliteit in het zuiden en het noorden nogal van elkaar verschillen. Het is alleen raar dat je opeens zoiets gaat roepen terwijl niemand dat hier zegt.
 Help mods!
Pool: 3223e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jeroenho
Legende

Vak: Oost - XX
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 14 april 2006 om 01:08:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga als PSV-supporter hier toch echt even Urby steunen. Ik begrijp ook niet dat overal Ajax bijgehaald moet worden. Als wij op 7 mei de beker winnen en we zingen dan wat liedjes richting 020, dan is dat natuurlijk logisch (om met een ietwat overschatte Amsterdamse wijsgeer te spreken ) maar voor de rest???? Wij moeten gewoon trots zijn op onze prestaties en ons niet bezig houden met de nummer vier van de eredivisie. Als dat Heerenveen was, zouden we dat toch ook niet doen?

quote:
Urby schreef:

Dat zie je dan weer verkeerd. Punt is dat zelfs wanneer het bij Ajax volstrekt klote is, er nog een houding is van 'kijk ons eens'. Dat getuigt van bijzonder weinig realiteitszin en dat wekt weinig sympathie op bij niet-gelijkgestemden.

[Dit bericht is veranderd door Jeroenho (op 14 april 2006 01:13:39).]
 Help mods!
Pool: 1297e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.491,1VoVo: -Opstelling: incompleet
MauroPSV
Vedette

Uit: Utrecht / Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 mei 2004
Gepost op 14 april 2006 om 10:34:36.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het ook maar onnodig om in de wedstrijden die niet tegen Ajax zijn om dan te gaan zingen : 'Helemaal niets in A'dam' of 'Are you watching A'dam?'. Als PSV tegen Ajax speelt is dat wel leuk, maar niet als je tegen een pak em beet RBC speelt ofzo.

De hekel die sommigen aan Ajax hebben, is denk ik gewoon vanwege het feit hoe jullie je zelf naar buiten tonen. Allemaal te arrogant. Ik zal eens een voorbeeld geven :
Ajax werd uitgeschakeld in de CL-groepsfase (Bayern, Juve en ...?) en haalde op het nippertje UEFA-CUP. Toen speelde jullie 1 wedstrijd tegen de tegenstander in de UEFA-CUP, een niet-aansprekende club en jullie winnen, allemaal leuk en goed voor het Nederlands voetbal natuurlijk. Maar nou komt het, een dag later gaat Sneijder op alle media liggen roepen dat dit Ajax eens even de UEFA-CUP gaat winnen DAT is nou een voorbeeld waarom dat meerdere mensen Ajax niet moeten.

En natuurlijk lijkt het dat Ajax op tv moet worden ge-promote door allerlei mensen ook als het slecht gaat. Ook al gaat het goed, ook al gaat het slecht of er tussenin het is altijd Ajax, zelfs als er iemand bij zit die niet voor Ajax (zou willen) spelen is Ajax onderwerp nr 1. Dat kan niet. Voorbeeld : Ooijer zat bij Voetbal Insite een aantal weken geleden en dan gaat Babsie eens even polsen hoe Ooijer denkt over Ajax, of hij niet bij Ajax zou willen spelen, de problemen rondom Ajax. Nou dat kan niet. Dat heeft Ooijer toen ook aangegeven.

Of dat Feyenoord in 2002 de UEFA-CUP won, wat een fantastische prestatie was, maar iedereen (media) vond het mooier hoe Ajax de kwartfinales haalden (zonder ook maar een keer te winnen) in de CL. Dat mag niet. Dat soort dingen zijn gewoon zo irritant, al dat opgehemel van Ajax, zelfs als het wat minder gaat

Ik geef toe, soms neigt de antipathie wel een beetje naar de Calimero-kant, maargoed.

Maar als jullie vinden dat er echt een club is met zo veel haat en jaloezie op Ajax, dan is dat nooit PSV. Maar Feyenoord. Die zijn pas geobsedeerd door Ajax. Woensdag zongen ze redelijk veel, maar minstens de helft was tegen Ajax/j-o-d-e-n.

Ik vind antipathie Ajax duidelijk maken in wedstrijden tegen hen en anders niet (tenzij je de CL wint )
 Help mods!
Pool: 161e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (0-2)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.443,7VoVo: 381e / 733e / 364eOpstelling: incompleet
Spicy_Meatball
Legende

Uit: Hilversum
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 21 maart 2000
Gepost op 14 april 2006 om 23:02:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Grappig om te zien hoe een discussie over een voetbalprogramma kan ontsporen in een totaal andere (zinloze) discussie als er weer een stok word gevonden om mee te slaan...

Ik doe maar even een duit in het zakje: Het zingen "helemaal niets in A'dam" is leuk, maar doe dat WEL even NA het seizoen... Ze kunnen altijd nog de beker winnen en dan slaan jullie wel een beetje een zielig figuur met die yell...

[Dit bericht is veranderd door Spicy_Meatball (op 14 april 2006 23:02:45).]
 Help mods!
Pool: 1615e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.472,2VoVo: -Opstelling: incompleet
geertjuh23
Nationale topspeler

Reg.: 3 mei 2005
Gepost op 15 april 2006 om 00:14:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat de brabantse nuchterheid en de amsterdamse arrogantie ook botsen
 Help mods!
Pool: 763e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 742e / 849e / 702eOpstelling: 4-3-3
hoofddorp on tour
Vedette

Uit: hoofddorp
Vak: Oost - Y
Reg.: 17 maart 2004
Gepost op 15 april 2006 om 12:30:46.       MSN: johnnybogaard@gmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nou maar weer over het programma, wie zit er maandag aan tafel?
 Help mods!
Pool: 160e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.476,7VoVo: -Opstelling: incompleet
super_stinga
Vaste waarde in elftal

Uit: Almere
Reg.: 9 december 2000
Gepost op 17 april 2006 om 10:49:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Joost Broerse en Yuri Cornelisse.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 111 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk