| Poster | | Topic: Voetbal Insite [Deel 3] |  |
|
pimforpsv Internationale topspeler
Uit: eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 943 Reg.: 20 januari 2005 | ik heb sinds lange tijd weer gekeken maar ik vond helemaal niet dat alles over ajax ging wat vele mensen hier zeiden na ongeveer alle vorige uitzendingen, ik vond het een best leuke uitzending alleen werd ik een beetje ziek van die kraay met zijn ongelooflijk saaie grappen 
|
|
|
Volgas!! Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2611 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: bart-psv schreef:
(...)
Hij zegt toch ook ZOALS ZE DAAR ZEGGEN
Ik heb het toch ook over hun? 
|
|
|
Flipje Basisspeler
Uit: Roosendaal Vak: Zuid - E Posts: 300 Reg.: 28 mei 2005 | Ik vond het deze keer wel gaan. Kwam ook wel omdat Hans Kraay er zat. Die laat zich de mond niet snoeren door BB. Ook Booy gaf goede antwoorden.
Alleen die Johan Derksen, daar wordt je toch ook misselijk van. Tot voor enkele weken geleden was Guus zo ongeveer heilig en nu in eens deugt er niets meer van hem. Maar ja, hij moet natuurlijk ook steeds iets nieuws verzinnen om z'n geld te krijgen.
Ik ben benieuwd naar volgende week met Cocu. Ik heb wel een dubbel gevoel hierbij. Van de ene kant denk ik van blijf als zijnde weg bij dit programma, van de andere kant is het wel goed dat er -ers worden uitgenodigd.
Afwachten maar; ben zeer benieuwd naar de nieuwe stelling.
|
|
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 2814 Reg.: 20 augustus 2003 | De vragen van Baps aan Cocu:
Philip zou je na dit seizoen naar Ajax willen?
Wat vind je er van dat Stam naar Ajax gaat?
Wie vind je de beste spits Vennegoor of Huntelaar?
Vind je dat Huntelaar mee moet naar het WK?
Zou Hiddink trainer willen worden bij Ajax samen met jou als assistent?
Vind je de haren van Danielle de Ridder ook zo leuk zitten?
( Tsja, over die laatst kan ik geen vraag meer bedenken, Babs wrs. ook niet meer)
|
|
|
Wilma de Wert Vaste waarde in elftal
Uit: Son Vak: - Posts: 378 Reg.: 13 september 2005 | Valt me wel op dat die uitspraken van Johan Derksen over de dubbelrollen van Guus hier nauwelijks meer ter sprake komen.
Blijkt maar weer eens dat niemand meer die vent serieus neemt...
Ik herhaal nog maar eens mijn post van een half jaar terug: zolang Hiddink prijzen blijft oogsten mag ie van mij 20 bijbanen erbij hebben. Het blijkt dat hij keer op keer de gave heeft om op het juiste moment in te grijpen/aanwezig te zijn. Dát typeert een leider. Niet het 24 uur klaarstaan voor je groep. (dat kun je delegeren).
Maar goed, ben overigens benieuwd naar de hoogte van de vergoeding van alle bijbanen van Derksen. Waarom beperkt hij zich niet tot hoofdredacteur van de VI en blijft ie lekker in Amsterdam op zijn kantoortje i.p.v. voor de buis te verschijnen telkens in een bijbaan????
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Met enig, niet te verwaarlozen, verschil dat Hiddink 3 banen heeft. Trainer PSV, TD PSV en bondscoach Australie. Daar komt het reizen bij etc. Voorlopig blijkt díe combinatie iets teveel gezien de huidige onzekere toestand.
Bovendien kan Derksen kan alles van achter zijn geraniums doen.
|
|
|
Revolinho Internationale topspeler
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2048 Reg.: 1 september 2004 | Ik moest ook zo lachen toen Derksen zei dat Hiddink alleen maar bezig is met Australie en de openstaande vacatures bij Rusland en Engeland. Volgens mij is die Derksen daar meer mee bezig dan onze Guus 
|
|
|
DeZolder Bankzitter
Uit: Valkenswird Posts: 202 Reg.: 29 augustus 2001 |
quote: guusje schreef:
De vragen van Baps aan Cocu:
leuke spandoeken voor bij ajax 
boven aan het uitvak:
Babs barend @ ajax insite:
etc
hehe 
|
|
|
Farfeasly Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Zuid - EE Posts: 1822 Reg.: 3 september 2004 |
quote: guusje schreef:
De vragen van Baps aan Cocu:
( Tsja, over die laatst kan ik geen vraag meer bedenken, Babs wrs. ook niet meer)
die laatste is wel leuk 
Maar het wordt wel een bietje flauw, al die vragen bedenken..
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 7394 Reg.: 19 februari 2000 | Die Derksen begint weer dik te worden! Ik zag net een stukje voetbal insite. Effe wennen.
|
|
|
PSFAUER  Geselecteerd voor Oranje
Uit: AMsterdam Vak: Oost - Y Posts: 506 Reg.: 9 juli 2004 | Robbie Muntz das pas humor, maar dat terzijde
|
|
|
PuPPy_EyeZ Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 189 Reg.: 24 februari 2003 | Babs kan weer voor de TV gaan zitten ! de Ridder staat weer eens in de basis 
|
|
|
Paatrick Vak X Bankzitter
Uit: Roosendaal Vak: Oost - X Posts: 183 Reg.: 15 december 2002 | Cocu komt niet...
Tijdens de eerstvolgende uitzending op maandag 13 maart zijn Marcel Brands en Willem van Hanegem te gast. Op 3 april neemt bondscoach Marco van Basten plaats aan tafel.
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8459 Reg.: 15 januari 2002 |
quote: Paatrick Vak X schreef: Op 3 april neemt bondscoach Marco van Basten plaats aan tafel.
Ik ben benieuwd of hij ook echt aan tafel komt zitten, want de vorige keer liet hij zich ergens interviewen en toen mochten van Hanegem en Derksen daar over oordelen. Lekker makkelijk van de bondskneus coach.
|
|
|
Ranzige Ridder Internationale topspeler Derde plek PSV Quiz 2005/2006
Uit: Breda Vak: West - K Posts: 1117 Reg.: 17 februari 2004 | Wat zou de reden zijn dat Cocu niet komt? Dit is overigens niet de eerste keer dat een eerder aangekondigde gast gewijzigd wordt...
|
|
|
mikegouda Vaste waarde in elftal
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 405 Reg.: 18 juni 2005 |
quote: Wilma de Wert schreef: Waarom beperkt hij zich niet tot hoofdredacteur van de VI en blijft ie lekker in Amsterdam op zijn kantoortje i.p.v. voor de buis te verschijnen telkens in een bijbaan????
Dat hoofdkantoortje zit niet in Adam maar hier in het door marokkanen overbevolkte Gouda
[Dit bericht is veranderd door mikegouda (op 12 maart 2006 23:43:36).]
|
|
|
Roy-Forza-Psv! Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 1243 Reg.: 1 januari 2003 | Vanavond geen Cocu...
Is al de 2de keer dat ze eerst zeggen dat er een psv'er te gast zou zijn (Simons, nu Cocu), en hat daarna "afblazen" 
|
|
|
Informateur  Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1062 Reg.: 24 september 2004 |
quote: Roy-Forza-Psv! schreef:
Vanavond geen Cocu...
Is al de 2de keer dat ze eerst zeggen dat er een psv'er te gast zou zijn (Simons, nu Cocu), en hat daarna "afblazen" 
Mischien omdat Cocu bang is dat hij de verkeerde dingen zal zeggen ? Over het vertrek van Hiddink waar hij waarschijnlijk van op de hoogte is , zijn eigen vertrek of iets anders wellicht?
|
|
|
Roebin Regelmatige invaller
Uit: Schoonhoven Vak: - Posts: 271 Reg.: 28 februari 2005 | Jaja.... die Johan Derksen is een echt schabbelkoning. Op de school waar mijn vriendin werkt, hield hij op de nieuwjaarsreceptie een lezing. Op die school werken bijna alleen maar vrouwen (op de directeur na) en niemand die het iets kon boeien. Dus iedereen stapte voortijdig op. Johan Derksen ging daardoor natuurlijk compleet over de zeik en maakte zijn speech niet af. Hij wilde wel geld zien, maar uiteindelijk hebben beide partijen geschikt en is de schnabbel op rekening van een goed doel gestort.
Leek me best aardig om even met jullie te delen.
|
|
|
Grey Legende
Uit: Dordrecht Vak: Zuid - BB Posts: 4123 Uploads: 1 Reg.: 25 juli 2002 | Drie weken geleden schrok ik me eigen een hartverzakking toen ik in de auto bij toeval voorbijzapte bij Radio Rijnmond.......wat blijkt: Meneer Derksen heeft daar een eigen muziekprogramma.......intelectuele muziek (jazz en blues)! En ook daar zit hij (net zoals in zijn Column in de VI) van die googlefeiten te projecteren aan de luisteraars........
en dan zeuren dat onze Guus veel bijbaantjes heeft....... 
|
|
|
Informateur  Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1062 Reg.: 24 september 2004 |
quote: Grey schreef:
Drie weken geleden schrok ik me eigen een hartverzakking toen ik in de auto bij toeval voorbijzapte bij Radio Rijnmond.......wat blijkt: Meneer Derksen heeft daar een eigen muziekprogramma.......intelectuele muziek (jazz en blues)! En ook daar zit hij (net zoals in zijn Column in de VI) van die googlefeiten te projecteren aan de luisteraars........
en dan zeuren dat onze Guus veel bijbaantjes heeft....... 
Is dacht ik toch wel redelijk bekend dat Derksen helemaal into Jazz e.d. is en hij zijn eigen programma heeft?
|
|
|
Sappelaar Nationale topspeler
Vak: - Posts: 1004 Reg.: 6 juni 2005 | De "stelling" belooft ook al weinig goeds. Die gaat namelijk als volgt: "Ajax heeft niks te zoeken in Milaan". Vorige week werd er op het laatst slechts 1 minuut aan Lyon-PSV besteed, ben benieuwd hoe lang vanavond over de champions league wedstrijd van Ajax wordt gesproken. Ik vrees dat mijn mening over de objectiviteit van de voetbaljournalistiek wederom wordt herbevestigd
|
|
|
Grey Legende
Uit: Dordrecht Vak: Zuid - BB Posts: 4123 Uploads: 1 Reg.: 25 juli 2002 |
quote: Informateur schreef:
(...)
Is dacht ik toch wel redelijk bekend dat Derksen helemaal into Jazz e.d. is en hij zijn eigen programma heeft?
Dan had je mij wel mogen informeren......
|
|
|
Matthew Dekay Legende
Uit: Den Haag Vak: West - K Posts: 5041 Reg.: 26 oktober 2002 | Van Hanegem is God. 
Tenminste nog een beetje humor in het programma dat vol staat met suggestieve vragen.
|
|
|
mikegouda Vaste waarde in elftal
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 405 Reg.: 18 juni 2005 | vond het weer een oersaaie uitzending 
|
|
|