| Poster | | Topic: Voetbal Insite [Deel 3] |  |
|
|
Matthew Dekay Legende
Uit: Den Haag Vak: West - K Posts: 5041 Reg.: 26 oktober 2002 | volgende week Westerhof.... tenzij ook hij afmeldt of iemand anders wordt gekozen.
|
|
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2834 Reg.: 29 juli 2005 | Volgende week westerhof.... Ajajajaj... Dat gaat gergarandeerd fout... Tenzij Westerhof met het nieuws komt dat hiddink blijft
|
|
|
Roy-Forza-Psv! Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 1243 Reg.: 1 januari 2003 | Eerst maar eens kijken of hij wel komt, Simons en Cocu zouden ook al een keertje te gast zijn, maar ging ook niet door..
|
|
|
STRIKER Internationale topspeler
Uit: Zevenhuizen Vak: - Posts: 1664 Reg.: 16 december 2004 | Ik heb de uitslag van de stelling gemist. Zijn ze het vergeten of zat deze vlak na een reclame?
|
|
|
Remco B. Legende
Uit: Geldermalsen Vak: West - JJ Posts: 8537 Reg.: 19 juni 2003 | Zal wel weer een uitzending worden waarbij Derksen zich volledig kan laten gaan t.o.v. PSV en haar beleid. En Westerhof zich maar verdedigen...
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Ruud Van Nistelrooy Vedette Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 7028 Reg.: 17 oktober 2003 | Vond het terrechte kritiek van De snor over v.gaal.
Verder weer een waardeloze uitzending.
Als v.Dijk goed keept tegen feyenoord, Waarom dan een blunder van een tijd terug uitzenden 
|
|
|
Ranzige Ridder Internationale topspeler Derde plek PSV Quiz 2005/2006
Uit: Breda Vak: West - K Posts: 1117 Reg.: 17 februari 2004 | Heb niet gekeken, heeft die rooie heks nog gemeld waarom Cocu er niet zat zoals ze eerder aankondigde?
|
|
|
bukowski International
Uit: krommenie Vak: - Posts: 592 Reg.: 2 november 2005 | Wat een maffe stelling."Ajax heeft niets te zoeken in Milaan". Ze moeten er toch een wedstrijd spelen morgen?
|
|
|
Farfanfan Regelmatige invaller
Uit: Boxtel Vak: Noord - RR Posts: 240 Reg.: 6 augustus 2004 | Tjonge, vanavond voor de eerste keer sinds lange tijd weer eens voetbal insite gekeken. Sinds BB het ging presenteren heb ik niet meer gekeken. Maar vanwege het naderende kampioenschap en de openstaande vraag wat Hiddink gaat doen na de zomer dacht ik, kom, laat ik het er eens op wagen. Ik ben me suf geschrokken.
Ten eerste dacht ik toen ik 'm aanzette dat mijn TV op standje breedbeeld was blijven hangen! Waar heeft die Derksen die plofkop opeens vandaan? Heeft ie iets onder de leden of heeft ie gewoon de McDonalds in Gouda ontdekt??
Ten tweede viel me het niveau echt vies tegen. Gelukkig zat v. Hanegem er bij want die kan het soms grappig maken. Verder vond ik er niks aan. Volgende week nog een keer kijken vanwege Westerhof en daarna is het wel weer mooi geweest.
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 | Derksen heeft inderdaad een plofkop gekregen. Misschien is hij gestopt met (sigaren) roken?
|
|
|
Tyskie Toeschouwer
Uit: Den Dungen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9 Reg.: 22 augustus 2003 |
quote: Farfanfan schreef:
Tjonge, vanavond voor de eerste keer sinds lange tijd weer eens voetbal insite gekeken. Sinds BB het ging presenteren heb ik niet meer gekeken. Maar vanwege het naderende kampioenschap en de openstaande vraag wat Hiddink gaat doen na de zomer dacht ik, kom, laat ik het er eens op wagen. Ik ben me suf geschrokken.
Ten eerste dacht ik toen ik 'm aanzette dat mijn TV op standje breedbeeld was blijven hangen! Waar heeft die Derksen die plofkop opeens vandaan? Heeft ie iets onder de leden of heeft ie gewoon de McDonalds in Gouda ontdekt??
Ten tweede viel me het niveau echt vies tegen. Gelukkig zat v. Hanegem er bij want die kan het soms grappig maken. Verder vond ik er niks aan. Volgende week nog een keer kijken vanwege Westerhof en daarna is het wel weer mooi geweest.
Zelfde verhaal hier. Had het programma ook al lang niet meer gezien, maar die Derksen is echt uit zijn voegen aan het barsten.
Het mooie is dat ik vanmiddag toevallig een oude VI (van rond de jaarwisseling) had doorgelezen (op het toilet uiteraard ), waarin Derksen verkondigde dat je overgewicht aan jezelf te danken hebt. Elke ochtend veel sporten plus gezond eten (elk pondje komt door je mondje) leverde hem een goed figuur op.
Nou kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat Derksen ineens weer ongezond is gaan leven, zou er iets met hem aan de hand zijn? Is echt niet gezond dit.
Verder vond ik het niveau nog redelijk in vergelijking met de eerste afleveringen van dit seizoen. Babs is dus wel iets vooruitgegaan, maar echt spraakmakend is het niet meer.
|
|
|
santheman Meervoudig international
Uit: Soest Vak: - Posts: 691 Reg.: 28 oktober 2000 |
quote: Stofzuiger schreef:
Derksen heeft inderdaad een plofkop gekregen. Misschien is hij gestopt met (sigaren) roken?
Nope hij meldde tenminste tijdens de uitzending dat hij nooit bij AZ zou kunnen werken omdat hij daar niet mag roken van Scheringa... Dus dan neem ik aan dat hij nog steeds rookt anders had ie daar natuurlijk allang technisch directeur geweest gezien zijn zeer goede band met gekke louistje 
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 7808 Uploads: 186 Reg.: 12 juli 2001 | Volgens mij is Derksen ook gestopt met Roken, anders zou hij ook weleens aan de medicijnen kunnen zijn daar kan je ook een dikkere hoofd van krijgen.
Hij is al ooit heel zwaar geweest en toen ontzettend veel afgevallen.
Vond er niet veel aan de uitzending, viel me tegen dat Cocu er niet was.
Eens kijken ofdat Westerhof er wel zit volgende week.
|
|
|
belu Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Oost - VV Posts: 348 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: STRIKER schreef:
Ik heb de uitslag van de stelling gemist. Zijn ze het vergeten of zat deze vlak na een reclame?
Ik ook.Kreeg mijn net mijn moeder aan de telefoon.
Dus wie kan even de uitslag vermelden.En die stelling uit de mond van Babs.Wil ze zich indekken voor het geval ze bij Inter verliezen met 5-0. Kan ze volgende week haar eerste vraag al vergeten."Meneer Westerhof,dat verlies tegen Lyon en het vertrek van Hiddink,is dat niet het begin van het einde voor PSV". 
|
|
|
Danielle Jeugdspeler
Uit: Beek en Donk Vak: Oost - W Posts: 37 Reg.: 25 mei 2005 | De reactie op de stelling "Ajax heeft niks te zoeken in Milaan" was: 31% eens en 69% oneens.
|
|
|
santheman Meervoudig international
Uit: Soest Vak: - Posts: 691 Reg.: 28 oktober 2000 |
quote: Danielle schreef:
De reactie op de stelling "Ajax heeft niks te zoeken in Milaan" was: 31% eens en 69% oneens.
Ik snap eigenlijk überhaupt niet waarom mensen zich intereseren over de uitslag van een of andere domme stelling.....maar zal wel aan mij liggen....
|
|
|
Danielle Jeugdspeler
Uit: Beek en Donk Vak: Oost - W Posts: 37 Reg.: 25 mei 2005 |
quote: santheman schreef:
(...)
Ik snap eigenlijk überhaupt niet waarom mensen zich intereseren over de uitslag van een of andere domme stelling.....maar zal wel aan mij liggen....
Mij maakt de stelling ook niet zoveel uit. Maar er waren mensen die het wel wilde weten.
[Dit bericht is veranderd door Danielle (op 14 maart 2006 11:18:20).]
|
|
|
Molshoop Basisspeler
Uit: Schiedam!!! Vak: Oost - W Posts: 333 Reg.: 9 januari 2003 | Als redelijke insider hier kan ik melden dat Derksen redelijk goed ziek is....
Hij kan niet sporten wat hij elke dag deed waardoor hij nu ineens heel erg dik is geworden
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: Molshoop schreef:
Als redelijke insider hier kan ik melden dat Derksen redelijk goed ziek is....
Hij kan niet sporten wat hij elke dag deed waardoor hij nu ineens heel erg dik is geworden
Ja, nu wil ik ook wel weten wat Derksen mankeert, als je er zo geheimzinnig over doet...
|
|
|
25cent Nationale topspeler
Uit: eindhoven Vak: Noord - U Posts: 749 Reg.: 22 augustus 2004 |
quote: Molshoop schreef:
Als redelijke insider hier kan ik melden dat Derksen redelijk goed ziek is....
Mmmm das niet zo mooi .. 
|
|
|
Kampioenuh 2005-2006! Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 103 Reg.: 15 juli 2005 | tsja, als je je hele leven sigaren rookt, roep je het natuurlijk wel over jezelf af...
Toch jammer als hij moet besluiten om te stoppen. 
|
|
|
Vanderweerden123 Talentje
Vak: - Posts: 66 Reg.: 25 augustus 2005 | wie heeft Barends gezicht gezien toen derksen zei dat v Nistelrooy maar ben een club wilde afsluiten en dat dat PSV was?
Ze had echt zo iets van aub niet!
|
|
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 2814 Reg.: 20 augustus 2003 |
quote: Vanderweerden123 schreef:
wie heeft Barends gezicht gezien toen derksen zei dat v Nistelrooy maar ben een club wilde afsluiten en dat dat PSV was?
Ze had echt zo iets van aub niet!
Ze werd helemaal wild toen Derksen ook nog eens zei dat ie misschien nu wel eerder terug kwam. Sprak ze snel overheen. 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|