PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV in de media - nieuws en geruchten
Voetbal Insite [Deel 3]
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 110 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 110 »

Poster
Topic: Voetbal Insite [Deel 3] 
santheman
Meervoudig international

Uit: Soest
Vak: -
Reg.: 28 oktober 2000
Gepost op 14 maart 2006 om 13:34:01.       MSN: Kuylenfan@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Balinho schreef:

(...)

Ja, nu wil ik ook wel weten wat Derksen mankeert, als je er zo geheimzinnig over doet...

Ja dat wil ik ook wel weten inderdaad... ik ben hier namelijk wel redelijk geschokt van moet ik zeggen...

wat ik wel weet is dat je van Prednison en al die meuk een redelijk dikke kop kan krijgen (had mijn vrouw ook) en dat is dan tegen onstekingen e.d.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.469,9VoVo: -Opstelling: -
Danielle
Jeugdspeler

Uit: Beek en Donk
Vak: Oost - W
Reg.: 25 mei 2005
Gepost op 14 maart 2006 om 16:00:52.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Prednison is ook niet zomaar een ontstekingsremmer. Dat is een paardenmiddel. Die medicijnen zijn behoorlijk aan de zware kant als je ze vergelijkt met een paracetamol. En van prednison zwel je ontzettend op. Wat voor ziekte heeft hij dan onder z'n leden?

[Dit bericht is veranderd door Danielle (op 14 maart 2006 16:02:12).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
sweex
Internationale topspeler

Uit: Cork - Ireland
Uploads: 12
Reg.: 17 april 2005
Gepost op 14 maart 2006 om 17:57:39.         MSN: patrick_alferink@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap sowieso niet dat mensen zitten te sms-en naar voetbalinsite.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.435,0VoVo: 549e / 497e / 582eOpstelling: incompleet
Petrovic
Vedette

Vak: Oost - YY
Reg.: 28 november 2001
Gepost op 14 maart 2006 om 18:07:30.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
guusje schreef:

(...)

Ze werd helemaal wild toen Derksen ook nog eens zei dat ie misschien nu wel eerder terug kwam. Sprak ze snel overheen.

Dat viel me inderdaad ook op. Ze wist niet hoe vlug ze hier overheen zou moeten praten...

En inderdaad wederom een waardeloze uitzending verder. Door gebrek aan beter blijf ik iedere maandag trouw kijken (al is het maar voor het nieuws dat Derksen te melden heeft), maar het kan me aan de andere kant eigenlijk ook helemaal niet boeien. Wat een dramatisch niveau.

Ik kan bijna niet wachten tot het kampioensfeest van PSV is gevierd. Zouden er beelden uit Eindhoven getoond worden? Hoe lang? Of toch gewoon een gast uit Amsterdam of Alkmaar en lekker weer een uitzending daarover vullen????
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Roy-Forza-Psv!
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - XX
Reg.: 1 januari 2003
Gepost op 14 maart 2006 om 18:23:57.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Petrovic schreef:

(...)
Dat viel me inderdaad ook op. Ze wist niet hoe vlug ze hier overheen zou moeten praten...

En inderdaad wederom een waardeloze uitzending verder. Door gebrek aan beter blijf ik iedere maandag trouw kijken (al is het maar voor het nieuws dat Derksen te melden heeft), maar het kan me aan de andere kant eigenlijk ook helemaal niet boeien. Wat een dramatisch niveau.

Ik kan bijna niet wachten tot het kampioensfeest van PSV is gevierd. Zouden er beelden uit Eindhoven getoond worden? Hoe lang? Of toch gewoon een gast uit Amsterdam of Alkmaar en lekker weer een uitzending daarover vullen????

Ik denk het laatste...
 Help mods!
Pool: 2532e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.464,5VoVo: -Opstelling: -
Danielle
Jeugdspeler

Gepost op 14 maart 2006 om 22:12:15.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sweex schreef:

Ik snap sowieso niet dat mensen zitten te sms-en naar voetbalinsite.

Ik eigenlijk ook niet. Want als je naar het verschil van supporters kijkt dan heeft ajax er nog steeds veel meer in Nederland. Dus mocht het zo zijn dat er een goal van ajax tussen zit dan kan ik van te voren al zeggen dat die wint.

[Dit bericht is veranderd door Danielle (op 14 maart 2006 22:17:19).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Nimrod
Vedette

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 14 maart 2006 om 22:54:53.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Danielle schreef:

Prednison is ook niet zomaar een ontstekingsremmer. Dat is een paardenmiddel. Die medicijnen zijn behoorlijk aan de zware kant als je ze vergelijkt met een paracetamol. En van prednison zwel je ontzettend op. Wat voor ziekte heeft hij dan onder z'n leden?

Mijn gok ; Longemfyseem
 Help mods!
Pool: 225e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.419,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Danielle
Jeugdspeler

Gepost op 14 maart 2006 om 23:19:44.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nimrod schreef:

(...)

Mijn gok ; Longemfyseem

Dat zou dan heel goed kunnen ja, als hij zoveel rookt of gerookt heeft. Niet zo mooi voor hem.
 Help mods!
driekes
Legende

Reg.: 15 januari 2002
Gepost op 15 maart 2006 om 08:53:26.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Molshoop schreef:
Als redelijke insider hier kan ik melden dat Derksen redelijk goed ziek is....
Hij kan niet sporten wat hij elke dag deed waardoor hij nu ineens heel erg dik is geworden

Waarom vind jij het nodig om dit soort opmerkingen te maken? Het enige wat je hiermee bereikt is dat er termen als longemfyseem en prednison neergekwakt worden in het wilde weg.

lekker met z'n allen gaan gokken wat Derksen mankeert .
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.491,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Balinho
Legende

Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Reg.: 1 augustus 1999
Gepost op 15 maart 2006 om 09:19:11.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
driekes schreef:

(...)

Waarom vind jij het nodig om dit soort opmerkingen te maken? Het enige wat je hiermee bereikt is dat er termen als longemfyseem en prednison neergekwakt worden in het wilde weg.

lekker met z'n allen gaan gokken wat Derksen mankeert .

Inderdaad, het wachten is op de eerste primeurjager hier, die alvast een condoleanceregister opent...

Nou, voor de draad ermee!
 Help mods!
Pool: 1858e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Czor Rode kaart: waarschuwing
Jeugdspeler

Uit: Breugel
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 7 maart 2006
Gepost op 15 maart 2006 om 09:53:47.       MSN: cz0r@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat ie ****** heeft
 Help mods!
Balinho
Legende

Gepost op 15 maart 2006 om 11:01:57.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Czor schreef:

Ik denk dat ie ****** heeft

Ik denk dat het beter is, als iedereen voorzichtig is, met wat hij of zij allemaal meent te moeten denken...

Molshoop laat je eens horen joh!
 Help mods!
Pool: 1858e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Vak: West - K
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 15 maart 2006 om 11:33:13.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou toch wel wa zijn als Derksen niet meer op tv te bewonderen is.
Wie hebben we dan nog, die z'n zegje durft te doen? Hugo Borst...
De rest zijn allemaal een stel meelopers en meepraters.
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
17.Farfan
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 15 maart 2006 om 11:37:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rood Wit Hart schreef:

Zou toch wel wa zijn als Derksen niet meer op tv te bewonderen is.
Wie hebben we dan nog, die z'n zegje durft te doen? Hugo Borst...
De rest zijn allemaal een stel meelopers en meepraters.

Jij loopt wel heel erg ver vooruit op de zaken.
Iemand schreeuwt hier op het forum dat Derksen een ernstige ziekte heeft en vervolgens worden er allerlei ziektes genoemd en jij bent zelfs al in het stadium dat je niet zonder Derksen op TV kan!
 Help mods!
Pool: 2739e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.495,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Balinho
Legende

Gepost op 15 maart 2006 om 11:41:28.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Molshoop schreef:

Als redelijke insider hier kan ik melden dat Derksen redelijk goed ziek is....
Hij kan niet sporten wat hij elke dag deed waardoor hij nu ineens heel erg dik is geworden

Dat is (vooralsnog) wat anders, dan een ernstige ziekte hebben...

Ik wacht nog steeds op Molshoop...
 Help mods!
Rood Wit Hart
Legende

Gepost op 15 maart 2006 om 12:06:31.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
17.Farfan schreef:

(...)

Jij loopt wel heel erg ver vooruit op de zaken.
Iemand schreeuwt hier op het forum dat Derksen een ernstige ziekte heeft en vervolgens worden er allerlei ziektes genoemd en jij bent zelfs al in het stadium dat je niet zonder Derksen op TV kan!

Ach ja, zat zomaar wat te denken wie evt zijn plaats in kan vullen als hij vertrekt.
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
Molshoop
Basisspeler

Uit: Schiedam!!!
Reg.: 9 januari 2003
Gepost op 15 maart 2006 om 15:54:13.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hier is de molshoop weer. Had niet verwacht dat er zoveel over nagepraat zou worden en had al helemaal niet verwacht dat mensen over een zeer ernstige ziekte zouden gaan praten....

Ik kan jullie geruststellen. Zo ernstig is het ook allemaal weer niet. Zoals veel mensen zich waarschijnlijk kunnen herinneren was Derksen vroegen ook altijd heel erg dik. Hij heeft toen een dieet gevolgd, maar nog belangrijker, hij is heel erg veel gaan sporten. Derksen gaat elke dag ongeveer 15 kilometer hard lopen en daardoor bleef hij nu prima op gewicht.

Nu komt alleen het probleem. Er is iets niet helemaal goed met zijn been. Er zit iets wat niet goed is en wat vocht vast houdt (helemaal precies weet ik het ook niet) waardoor hij voorlopig niet meer mag hardlopen en dus zijn de kilootjes er weer aangekomen... Daarbij slikt hij nu ook medicijnen die het aankomen ook verergeren...

Allemaal tevreden?

p.s. Misschien had ik idd beter niet de term redelijk goed ziek moeten gebruiken.... oke voortaan zeg ik, hij voelt zich op dit moment niet helemaal lekker
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.492,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Balinho
Legende

Gepost op 15 maart 2006 om 16:04:26.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo, die kou is weer uit de lucht...
 Help mods!
Rood Wit Hart
Legende

Gepost op 15 maart 2006 om 16:16:31.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo, ben ik weer gerust gesteld...
 Help mods!
brig.
Legende
Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen

Vak: West - J
Uploads: 186
Reg.: 12 juli 2001
Gepost op 15 maart 2006 om 16:54:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dankje Molshoop voor de duidelijke uitleg, zijn wij ook weer op de hoogte
 Help mods!
Pool: 94e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: SimonsBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
driekes
Legende

Reg.: 15 januari 2002
Gepost op 15 maart 2006 om 21:07:50.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hé gelukkig. Kunnen we weer over tot de orde van de voetbal insite topic.
Nog altijd leuker dan "Vinger aan de pols" .

[Dit bericht is veranderd door driekes (op 15 maart 2006 21:08:17).]
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.491,4VoVo: -Opstelling: incompleet
meijer
Legende
Poedelprijs PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Vak: Oost - X
Reg.: 17 mei 2000
Gepost op 18 maart 2006 om 11:07:54.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De colum van onze M uit L gaat deze maand over het orakel van Voetbal Inside:

http://www.randstadphoolies.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=278&mode=&order=0&thold=0/
 Help mods!
Pool: 44e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.499,6VoVo: -Opstelling: -
Nimrod
Vedette

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 18 maart 2006 om 17:20:44.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Molshoop schreef:

Hier is de molshoop weer. Had niet verwacht dat er zoveel over nagepraat zou worden en had al helemaal niet verwacht dat mensen over een zeer ernstige ziekte zouden gaan praten....

Ik kan jullie geruststellen. Zo ernstig is het ook allemaal weer niet. Zoals veel mensen zich waarschijnlijk kunnen herinneren was Derksen vroegen ook altijd heel erg dik. Hij heeft toen een dieet gevolgd, maar nog belangrijker, hij is heel erg veel gaan sporten. Derksen gaat elke dag ongeveer 15 kilometer hard lopen en daardoor bleef hij nu prima op gewicht.

Nu komt alleen het probleem. Er is iets niet helemaal goed met zijn been. Er zit iets wat niet goed is en wat vocht vast houdt (helemaal precies weet ik het ook niet) waardoor hij voorlopig niet meer mag hardlopen en dus zijn de kilootjes er weer aangekomen... Daarbij slikt hij nu ook medicijnen die het aankomen ook verergeren...

Allemaal tevreden?

p.s. Misschien had ik idd beter niet de term redelijk goed ziek moeten gebruiken.... oke voortaan zeg ik, hij voelt zich op dit moment niet helemaal lekker

Oef, andere gok.

Diep veneuze trombose in het been, of als hij niet mag sporten en last heeft van gewoon oedeem ; Claudicatio intermittens (hoewel dit eigenlijk nooit gepaard gaat met oedeem, maar wel met pijn).
 Help mods!
Pool: 225e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.419,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Balinho
Legende

Gepost op 18 maart 2006 om 17:48:21.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nimrod schreef:

(...)

Oef, andere gok.

Diep veneuze trombose in het been, of als hij niet mag sporten en last heeft van gewoon oedeem ; Claudicatio intermittens (hoewel dit eigenlijk nooit gepaard gaat met oedeem, maar wel met pijn).

Ik zag Derksen gisteren bij RTL5, maar volgens mij was zelfs de Rigor Mortis al ingetreden, als we toch weer aan het speculeren slaan...
 Help mods!
Ranzige Ridder
Internationale topspeler
Derde plek PSV Quiz 2005/2006

Uit: Breda
Reg.: 17 februari 2004
Gepost op 20 maart 2006 om 09:49:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vanavond dus Westerhof, hoewel volgens Hugo Borst gisteren bij Studio Voetbal iedereen hem afgeraden heeft om daar te gaan zitten...Ik kan me daar iets bij indenken gezien de rumoerige tijden en de wedstrijd PSV-AZ voor de boeg.
Aan de andere kant denk ik dat de PSV supporters wel eens recht op duidelijkheid hebben, maar of Westerhof nou de aangwezen persoon is om die te verschaffen?
Maar ja ze weten bij Voetbal Insite ook donders goed dat Westerhof nog weleens dingen wil zeggen die hij beter voor zich kan houden, dus daarom nodigen ze hem uit. Als je Guus uitnodigt dan weet je van tevoren dat hij ofwel niet komt, ofwel dat als hij komt je aan het eind van de discussie geen steek wijzer bent dan je al was toen de discussie begon.

[Dit bericht is veranderd door Ranzige Ridder (op 20 maart 2006 11:29:50).]
 Help mods!
Pool: 835e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 2.022,4 (daag uit)VoVo: 745e / 321e / 774eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 110 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk