| Poster | | Topic: Voetbal Insite [Deel 3] |  |
|
|
Super Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Son Vak: - Posts: 2058 Reg.: 20 april 2001 | Zou heel slap zijn van de heer Westerhof om er niet heen te gaan, en juist goed als hij er wel gaat zitten 
|
|
|
Heesch Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | Eens kijken wat we nu allemaal krijgen, ik ga dit keer proberen te kijken naar die Barend.
[Dit bericht is veranderd door Heesch (op 20 maart 2006 12:00:27).]
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 | Ik ben ook zeer benieuwd...
|
|
|
nilisfanforlife Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1361 Reg.: 1 februari 2005 | tuurlijk is hij daarvoor de juiste persoon, hij g.v.d de voorzitter van psv en het wordt tijd dat hij zich ook als een voorzitter gaat gedragen en niet in deze tijden op vakantie gaat.
die andere eikel,timmer is ook al op vakantie
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 | Zoals van Raaij vandaag al aangeeft: van de voorzitter horen we maar weinig. Ik zou het dapper van hem vinden als hij in Voetbal Insite vanavond wel een standpunt in durft te nemen. Maar vooralsnog ga ik er van uit dat hij overal omheen gaat draaien en zich op de vlakte houdt. Misschien is dat niet eens onverstandig gezien het feit dat momenteel iedereen maar van alles roept.
|
|
|
Het Kanon Legende Runner-up PSV Netwerk Battle 2006
Vak: Noord - PP Posts: 2099 Reg.: 13 maart 2000 |
quote: Makaveli schreef:
Zoals van Raaij vandaag al aangeeft: van de voorzitter horen we maar weinig. Ik zou het dapper van hem vinden als hij in Voetbal Insite vanavond wel een standpunt in durft te nemen. Maar vooralsnog ga ik er van uit dat hij overal omheen gaat draaien en zich op de vlakte houdt. Misschien is dat niet eens onverstandig gezien het feit dat momenteel iedereen maar van alles roept.
Natuurlijk moet hij zich op de vlakte houden. Wat moet hij anders? Het zou wat zijn als Westerhof, momenteel de enige(!) met een blijvende 'richtinggevende' functie de club, mee zou gaan in het geschreeuw ten behoeve van de verkoop van nóg meer metallicgrijze middenklassers en scheerschuim (laten we wel wezen... ). Zaterdagavond hield hij zich al op een schitterende manier van de domme. Vanavond moet hij zich een uurtje langer dom houden.
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8459 Reg.: 15 januari 2002 | Ik baal er wel erg van dat "de perikelen" bij PSV het succes van Hiddink en z'n mannnen gaan overschaduwen.
Er is in de laatste week zoveel shit naar buiten gekomen, dat het halen van de dubbel al niet eens meer voorop lijkt te staan.
|
|
|
Delerium04 Nationale topspeler
Uit: Heinkenszand Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 755 Reg.: 30 juni 2005 | Westerhof bij Vi, dat staat gegarandeerd voor een avond waarin hij zich flink zal moeten verdedigen, en uiteraard weer dingen gaat vertellen die eigelijk binnen de club moeten blijven.
net als die 20 miljoen euro die vrijkomt voor volgend seizoen. Dat blijft hij maar over de daken schreeuwen terwijl niemand er zeker van is! Bovendien heeft de concurentie dan ook direct een indicatie over ons.
|
|
|
dekeesman Lid 2e elftal
Uit: heesch Vak: - Posts: 161 Reg.: 16 september 2002 | ik denk dat we op het einde van de uitzending wel zullen weten wie de ideale opvolger voor Danny Blind is 
[Dit bericht is veranderd door dekeesman (op 20 maart 2006 14:52:47).]
|
|
|
Aadjeafkoopsom Talentje
Vak: - Posts: 87 Reg.: 22 februari 2006 | Barbara: 'Johan, is Westerhof nou niet dé ideale kandidaat om volgend jaar bij Ajax de voorzittershamer op te pakken?'
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 | Nee..."Johan, zou Hiddink niet de ideale trainer zijn om Ajax weer op de rails te zetten?" 
|
|
|
Dylan Dog Legende
Vak: - Posts: 1971 Reg.: 12 januari 1999 |
Nee..."Johan, zou Hiddink niet de ideale trainer zijn om Ajax weer op de rails te zetten?" 
De kans is 99% dat ze daarover begint...
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 14690 Reg.: 26 april 2002 | Vooraf ben je enorm benieuwd naar wat westerhof allemaal te melden heeft.
Maar achteraf ben je weer geen steek wijzer. Ik weet nu al dat het zo gaat.....
|
|
|
bukowski International
Uit: krommenie Vak: - Posts: 592 Reg.: 2 november 2005 | Westerhof heeft een makkie vanavond, zodra PSV aan bod komt is Barbára met haar gedachten bij de stelling, de reclame en Ajax, dus die zal niet veel doorvragen, en Derksen zal alleen maar Hiddink tot de grond gaan afbranden.
En tóch ga ik weer kijken.
|
|
|
Brabantia Nostra Nationale topspeler
Uit: Deurne Vak: Noord - U Posts: 1164 Reg.: 3 juni 2005 |
Nee..."Johan, zou Hiddink niet de ideale trainer zijn om Ajax weer op de rails te zetten?" 
Bovendien zal die pruik ook nog wel ff verkondigen dat de F-jes van Ajax het eigenlijk nog niet zo slecht gedaan hebben tegen Groningen 
|
|
|
Bombolda Legende
Uit: Heerlen Vak: - Posts: 1546 Reg.: 18 augustus 2001 |
quote: Juancho schreef:
Vooraf ben je enorm benieuwd naar wat westerhof allemaal te melden heeft.
Maar achteraf ben je weer geen steek wijzer. Ik weet nu al dat het zo gaat.....
Hier ben ik ook bang voor, maar toch maar weer kijken...
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 | Ik denk ook niet dat we veel wijzer zullen worden vanavond, al hoop ik van wel...
De bal ligt gewoon bij Hiddink. Die gaat na woensdag het een en ander bekendmaken. De stellingen zijn inmiddels betrokken, maar van Westerhof verwacht ik vanavond niet veel duidelijkheid. Het siert hem wel overigens, dat hij er gewoon gaat zitten vanavond, ondanks alle organisatorische strubbelingen...
|
|
|
drkjn82 Toeschouwer
Vak: - Posts: 1 Reg.: 20 maart 2006 | *
[Dit bericht is veranderd door Jan F (op 20 maart 2006 23:22:07).]
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: drkjn82 schreef:
(...)
Ik als neutrale supporter (liefhebber van NL's voetbal) kijk wel eens wat rond op de forums van de grote NL's clubs, maar het valt me erg op dat jullie het erg veel over 020 hebben. 
Gek he, in een Voetbal Insite topic? Heb je dat programma ooit gezien, beste neutrale supporter?
|
|
|
fanvanfarfan Internationale topspeler
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 939 Reg.: 8 juli 2004 | Toch handig en makkelijk dat je direct kunt zien of iemand al lang op dit forum rondhangt en iets zinnigs wil melden of vanuit zijn veilige Amster- of Rotterdamse studentenkamertje de boel eens lekker wil provoceren door even snel lid te worden en een pesterige opmerking te maken. Je valt direct door de mand met je zonnebrilletje en 'toeschouwer'titel.
Houdoe neutrale supporter!
|
|
|
Sappelaar Nationale topspeler
Vak: - Posts: 1004 Reg.: 6 juni 2005 | Nog een potentiele vraag van Babs: "Johan denk je niet dat de kans nu groot is dat Farfan, Gomes, Alex, Ooijer en Cocu bij Ajax zullen tekenen?" Of zijn zij niet goed genoeg voor Ajax"?
|
|
|
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | Eens kijken waar ons Snorreke nu mee komt als geruchten
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 | Volgens 'de snor' is PSV bezig met Henk ten Cate en Bert van Marwijk. Er was contact met Martin Jol.
|
|
|
Skele Wie Wau International
Uit: Helmond Vak: - Posts: 621 Reg.: 14 februari 2006 | Nou geweldige Voorzitter! Praat in de eerste zin al z´n mond voorbij. `Guus WAS`
Geeft ook nog effe aan, dat hij zich kan vinden in Timmer,
dus voor mij is het duidelijk.
Einde Guus Hiddink bij PSV.
Er zullen heel wat veranderingen gaan komen.
|
|
|
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 |
quote: Skele Wie Wau schreef:
Nou geweldige Voorzitter! Praat in de eerste zin al z´n mond voorbij. `Guus WAS`
Geeft ook nog effe aan, dat hij zich kan vinden in Timmer,
dus voor mij is het duidelijk.
Einde Guus Hiddink bij PSV.
Er zullen heel wat veranderingen gaan komen.
Ik vond dat ie zichzelf er wel geweldig uit l u lde toen ie zich versprak 
|
|
|