| Poster | | Topic: Voetbal Insite [Deel 3] |  |
|
|
tho Meervoudig international
Uit: Etten-Leur Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 639 Reg.: 22 november 2004 | ja dat viel me ook al op
heb een vraag ingestuurd betreffende de 15 tot 20 miljoen volgend seizoen. ben benieuwd of hij aan bod komt
|
|
|
Mariahout Legende
Uit: ook altijd aanwezig Vak: Oost - W Posts: 1507 Reg.: 3 oktober 2002 | Westerhof moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen worden. Als er al een kans is dat Hiddink blijft dan is Westerhof er nu mee aan het rouletten.
|
|
|
Uit: Etten-Leur Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 639 Reg.: 22 november 2004 | hij sprak net alweer in de verleden tijd...
als hiddink gebleven was, dan waren rutten etc bla bla bla
|
|
|
10. Diego Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6287 Reg.: 1 september 2002 | Precies, het moge nu wel duidelijk zijn dat Hiddink na dit seizoen weg is.
Ik weet niet wat het is, maar iedere keer als ik Westerhof in de media zie vind het toch wel zo'n enorme flapdrol die geen enkele kennis van voetbalzaken lijkt te bezitten.
|
|
|
Heesch Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | Ik wacht wel nog steeds op de vraag van Babs:'Is Hiddink niet de beste trainer voor Ajax en vindt u dat structureel Ajax gewoon veel beter in elkaar zit dan PSV?'
|
|
|
pgeven Nationale topspeler
Uit: Dongen Vak: Zuid - D Posts: 746 Reg.: 9 mei 1999 | Als hiddink belt over een Goeie Rus dan legeen we de telefoon niet zomaar neer..hmmmmmmmm 
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8459 Reg.: 15 januari 2002 | Gewoon een duidelijk en helder verhaal tot nu toe toch? Weinig mis mee, wat mij betreft.
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Nou, duidelijk. Guus vertrekt dus naar Rusland.
Westerhof over de adviesrol die Hiddink evt zou kunnen hebben: "Ik zou niet degene zijn die de telefoon ophangt, als er een talentvolle jonge Rus aangeboden zou worden..."
Het is mij nu wel duidelijk. Lekker anti-psv en Babs probeert 't vuurtje hoog te houden. Vind dat Westerhof 't op dit moment niet slecht doet.
Alleen jammer dat hij constant in verleden tijd over Hiddink praat.
Dus 't is duidelijk, de kogel is door de kerk.
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 | Westerhof doet het naar omstandigheden hardstikke goed. Valt mij echt voor de volle 100% mee.
Hij praat duidelijk, er is ook nog niets voor de volle 100% zeker, dus wat verwacht je van hem?
Ik vind de stemming ook helemaal niet anti-PSV, hoe je daar bij komt Rood Wit Hart vraag ik me af...
[Dit bericht is veranderd door Balinho (op 20 maart 2006 21:04:22).]
|
|
|
ChrisSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: driekes schreef:
Gewoon een duidelijk en helder verhaal tot nu toe toch? Weinig mis mee, wat mij betreft.
Juist, bij sommige mensen kan Westerhof gewoon nooit goed doen 
|
|
|
10. Diego Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6287 Reg.: 1 september 2002 |
quote: Rood Wit Hart schreef:
Nou, duidelijk. Guus vertrekt dus naar Rusland.
Westerhof over de adviesrol die Hiddink evt zou kunnen hebben: "Ik zou niet degene zijn die de telefoon ophangt, als er een talentvolle jonge Rus aangeboden zou worden..."
Het is mij nu wel duidelijk. Lekker anti-psv en Babs probeert 't vuurtje hoog te houden. Vind dat Westerhof 't op dit moment niet slecht doet.
Alleen jammer dat hij constant in verleden tijd over Hiddink praat.
Dus 't is duidelijk, de kogel is door de kerk.
Precies. Hiddink is weg na dit seizoen.
Waar ik me wel aan irriteerde is dat stukje over Ball.
De laatste tijd speelt hij vrij aardig en dan wordt er zo over gepraat door Derksen.
Westerhof ga nog een beetje tegengas, door te zeggen dat hij het de laatste tijd aardig doet. Toen gaf van Hanegem zn mening door te zeggen dat het 10 keer niks was ofzo en toen zat die Westerhof leuk mee te lachen?
Of was ik de enige die zich daar aan stoorde?
|
|
|
Zeljko Legende Initiator Banner Battle
Vak: Oost - X Posts: 3406 Reg.: 13 januari 1999 | Ik vind dat Westerhof het prima doet. Hij zit met twee enorme flapdrollen en een amsterdamse doos aan tafel, maar beantwoordt alle vragen rustig, doordacht en ogenschijnlijk moeiteloos. Die heeft duidelijk al wat meer meegemaakt in zijn Philips-tijd. Hij staat mijlenver boven de anderen aan tafel.
|
|
|
10. Diego Legende
quote: ChrisSibon schreef:
(...)
Vanavond doet hij het aardig idd. Maar als ik Westerhof vergelijk met van Raaij is het verschil als dag en nacht.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24845 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: ChrisSibon schreef:
(...)
Idd, iedereen zoekt gewoon naar foute uitspraken. Iedereen neemt alles te letterlijk, als vRaay dit in zijn voorzitterschap gezegd zou hebben, had niemand er een reactie op gegeven.
Westerhof houdt zich best aardig staande vind ik. Derksen blijft maar anti Hiddink, bah.
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: Balinho schreef:
Westerhof doet het naar omstandigheden hardstikke goed. Valt mij echt voor de volle 100% mee.
Hij praat duidelijk, er is ook nog niets voor de volle 100% zeker, dus wat verwacht je van hem?
Ik vind de stemming ook helemaal niet anti-PSV, hoe je daar bij komt Rood Wit Hart vraag ik me af...
Oké...anti-psv is een beetje overdreven. Excusez les mots...
Maar super positief wordt er toch niet over PSV gesproken door onze Babs. Of ben je 't hier ook niet mee eens, mijn beste Balinho.
|
|
|
HHC Hardenberg Bankzitter
Uit: Hardenberg Vak: Oost - W Posts: 202 Reg.: 11 augustus 2003 |
quote: 10. Diego schreef:
(...)
Precies. Hiddink is weg na dit seizoen.
Waar ik me wel aan irriteerde is dat stukje over Ball.
De laatste tijd speelt hij vrij aardig en dan wordt er zo over gepraat door Derksen.
Westerhof ga nog een beetje tegengas, door te zeggen dat hij het de laatste tijd aardig doet. Toen gaf van Hanegem zn mening door te zeggen dat het 10 keer niks was ofzo en toen zat die Westerhof leuk mee te lachen?
Of was ik de enige die zich daar aan stoorde?
Volgens mij zei Van Hanegem dat Boll niks was maar Ball wel redelijk, ? kan het mis hebben hoor
|
|
|
10. Diego Legende
quote: HHC Hardenberg schreef:
(...)
Volgens mij zei Van Hanegem dat Boll niks was maar Ball wel redelijk, ? kan het mis hebben hoor
hmm oke, nou ik dacht dat ik wat anders hoorde 
|
|
|
sweex Internationale topspeler
Uit: Cork - Ireland Vak: - Posts: 2606 Uploads: 12 Reg.: 17 april 2005 | Nou, we mogen niet klagen over de aandacht die PSV vandaag krijgt.
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Die Fransman, bedoelen ze nou Le Guen?
|
|
|
Uit: Etten-Leur Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 639 Reg.: 22 november 2004 | wie is boll dan? 
volgens mij ging het wel over ball...
toch spreekt westerhof ook in tegenwoordige tijd over Hiddink. Ik vind westerhof het heel goed doen. zeker toen hij verdedigde tegenover derksen dat hiddink niet naar australie zou mogen gaan en dan spelers aankopen
westerhof vertelde dat hij dit ook deed in zuid-amerika met zijn oude werkgever etc etc
|
|
|
10. Diego Legende
quote: Rood Wit Hart schreef:
Die Fransman, bedoelen ze nou Le Guen?
Ja idd.
Toch niet onaardig, maargoed een buitenlander is toch weer nadelig ivm de taal.
|
|
|
Heesch Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | Vond ik een groot compliment. Le Guen is echt een toptrainer als je ziet wat hij met Lyon heeft gedaan. Maar ik snap wel dat de prioriteit ligt bij een Nederlandse Coach
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Ja, maar toch een groot compliment als een trainer als Paul Le Guen aanbied om PSV te komen trainen.... 
Edit: Heesch, je was me net voor... 
[Dit bericht is veranderd door Rood Wit Hart (op 20 maart 2006 21:24:01).]
|
|
|
leiden Internationale topspeler
Uit: Eindhoven! Vak: Oost - Y Posts: 1112 Reg.: 16 maart 2002 |
quote: driekes schreef:
Gewoon een duidelijk en helder verhaal tot nu toe toch? Weinig mis mee, wat mij betreft.
hij verspreekt zich af en toe stom, maar op zich houdt hij een goed verhaal. Zijn toon blijft heel rustig en neutraal en daarmee wordt derksen steeds belachelijker gemaakt.
Ik vind zijn presentatie prima.
Eigenlijk doet hij net als Hiddink, hij houdt alle opties open. Ik denk dat Hiddink gewoon blijft. Hij blijft technisch directeur en Rutten neemt de veldleiding op zich.
Alle commotie weer voor niets geweest.
|
|
|
Sjefkoning Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - E Posts: 1074 Reg.: 30 mei 2001 | Westerhof doet het gewoon prima. Duidelijk is dat Hiddink geen hoofdcoach meer is volgend jaar alleen is de vraag in hoeverre hij nog betrokken is bij PSV en in welke rol. In geen van de 4 scenarios die Hiddink heeft voorgesteld is hij nog hoofdcoach.
Wel heb je gewoon ballen als je in deze periode als voorzitter daar gaat zitten, hulde!
|
|
|