| Poster | | Topic: Voetbal Insite [Deel 3] |  |
|
|
Vol Manlijke Kracht Vedette Winnaar PSV Quiz Seizoen 2003/2004
Uit: Veghel Vak: - Posts: 1297 Reg.: 22 augustus 2002 | Goede performance van Westerhof.
Als Westerhof het voor mekaar krijgt om alle spelers te behouden en een goede trainer aan te stellen, dan ben ik een tevreden man. Wat geld investeren in nieuwe spelers en we hebben weer een leuk komend seizoen!
|
|
|
Almere vak V Vedette
Uit: Dronten Vak: - Posts: 1314 Reg.: 28 juli 1999 |
quote: Wilma de Wert schreef:
Wat een verademing zeg! Die Westerhof... Met mijn tenen gekromd startte de uitzending en juichend ren ik door de kamer na afloop. Nog twee jaar en die vent kan helemaal niet meer kapot!
Hij pakt die zijksnor in waar die bijzit en Derksen heeft het niet eens in de gaten.
Westerhof, van schlemiel tot held!!!
Helemaal eens. Ik heb echt met angst en beven zitten kijken. maar die man heeft veel geleerd.
Wat overeind blijft is dat Derksen een gruwelijke hekel heeft aan Hiddink. Weet niet wat die hem misdaan heeft. De rol van Timmer in deze blijft totaal onbelicht. Dit zelf ingenomen pedante mannetje denkt dat ie de wijsheid in pacht heeft. Alleen omdat ie duizenden mensen bij Philips ontslagen heeft. Dat lukt nou eenmaal niet bij een voetbalclub. Daar moet je met het filleermes aan de gang. Timmer is meer iemand van de botte bijl.
Blijft er nog één vraag open:
Wordt de kop van Derksen nu met de week dikker of mijn televisie elke week een stukje smaller?? 
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Zou toch mooi zijn als Martin Jol zich zo zou aanbieden bij PSV.
Of 't trainersduo Rijkaard/ten Cate en meteen de halve selectie van Barca meenemen... 
|
|
|
driekes Legende
Vak: - Posts: 8459 Reg.: 15 januari 2002 |
quote: Balinho schreef:
Ik heb in ieder geval na vanavond, meer vertrouwen in onze voorzitter gekregen, en heb een veel beter gevoel over de algemene stand van zaken, dan vanochtend.
Één van de belangrijkste taken van een voorzitter toch?
Ja, goeie presentatie van Westerhof. Ben blij hem nou ook eens zo meegemaakt te hebben. Hij komt zeer rustig over, weet precies wat hij zegt, wat hij kan zeggen en vooral wat hij wil zeggen.
Barbara gleed al bijna kreunend van de stoel in de jacht op haar primeur, maar steeds weer die slag om de arm.
Prima voetbal insite vanavond, met dank aan Westerhof.
[Dit bericht is veranderd door driekes (op 20 maart 2006 21:47:05).]
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: Almere vak V schreef:
(...)
Blijft er nog één vraag open:
Wordt de kop van Derksen nu met de week dikker of mijn televisie elke week een stukje smaller?? 
Scroll eens wat pagina's terug...
Over dit onderwerp zijn al een paar pagina's aan gewijd...
|
|
|
Rabba Vaste waarde in elftal
Uit: Roosendaal Vak: Oost - X Posts: 374 Reg.: 15 oktober 2002 | Opmerking van Babsie over Gomes: 'maar hij lust wel appelmoes...' 
|
|
|
latinclubePSV Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 741 Reg.: 2 augustus 2005 | Degelijk, netjes en van een goed niveau!
Dat is het optreden van Westerhof!
Prima...zo hoor je een club te vertegenwoordigen.
Alles rustig gepareerd, we onderschatten de man teveel.
Westerhof is voor mij de man of the match vanavond!!! 
|
|
|
Olympiakos Legende Derde plaats PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Athene Vak: - Posts: 2368 Reg.: 17 september 1999 | Helaas moet ik dit heerlijke ( ) programma missen in mijn Balkan-hoekje...
maar naar aanleiding van die opmerkingen over die dikke kop: was het niet gewoon Timmer met een nepsnor? 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24845 Reg.: 8 juni 2001 | Westerhof hield zich heel goed staande, alleen HOOP IK dat hij niet te voorbarig was met z'n uitspraken over Cocu en Ooijer, Cocu heeft hem vorigjaar ook al moeten verbeteren toen Westerhof zei dat Cocu vrijwelzeker blijft.
Wat me wel goed doet is dat er dus veel geld te besteden is.
|
|
|
latinclubePSV Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 741 Reg.: 2 augustus 2005 |
quote: Giallorossi schreef:
Westerhof hield zich heel goed staande, alleen HOOP IK dat hij niet te voorbarig was met z'n uitspraken over Cocu en Ooijer, Cocu heeft hem vorigjaar ook al moeten verbeteren toen Westerhof zei dat Cocu vrijwelzeker blijft.
Helemaal mee eens!!!!!
|
|
|
frico Vedette
Uit: Woerden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1242 Reg.: 23 juli 2002 | Ach we hebben in ieder geval alle gemiste tijd van PSV tijdens vorige afleveringen in 1x goed gemaakt denk ik
Die filmpjes over de hoogtepunten van het voetbal worden idd met de week beter door er wat cynisme bij te doen.
Overigens nam van Hanegem het volgens mij juist op voor Michael Ball. Volgens mij zei hij dat "Boll" 10x niks was omdat die niet bestaat (of in ieder geval niet bij PSV voetbalt) maar dat "Ball" juist wel een redelijke speler was. Dat lijkt me logisch aangezien hij nog in het begin van het seizoen zei dat Ball een Engels talent was, wat last had van blessures. Dit was volgens mij dus ook puur een ergernis over de uitspraak van een voetbalnaam.
|
|
|
bukowski International
Uit: krommenie Vak: - Posts: 592 Reg.: 2 november 2005 | Deze uitzending viel me alleszins mee. Westerhof heeft volgens mij nog geen mediatraining gehad, ik vond hem redelijk eerlijk overkomen. Aardige discussies (misschien ook omdat Barbára zich er niet te veel mee bemoeide) en natuurlijk hoopgevende nieuwtjes: Grote kans dat Cocu er nog een seizoen bij PSV aanplakt en de namen die genoemd werden als evt. opvolgers van Guus: Jol, Ten Cate en Van Marwijk. Van mij mag Willem ook wel aan dat rijtje worden toegevoegd.
|
|
|
HHC Hardenberg Bankzitter
Uit: Hardenberg Vak: Oost - W Posts: 202 Reg.: 11 augustus 2003 |
quote: frico schreef:
Ach we hebben in ieder geval alle gemiste tijd van PSV tijdens vorige afleveringen in 1x goed gemaakt denk ik
Die filmpjes over de hoogtepunten van het voetbal worden idd met de week beter door er wat cynisme bij te doen.
Overigens nam van Hanegem het volgens mij juist op voor Michael Ball. Volgens mij zei hij dat "Boll" 10x niks was omdat die niet bestaat (of in ieder geval niet bij PSV voetbalt) maar dat "Ball" juist wel een redelijke speler was. Dat lijkt me logisch aangezien hij nog in het begin van het seizoen zei dat Ball een Engels talent was, wat last had van blessures. Dit was volgens mij dus ook puur een ergernis over de uitspraak van een voetbalnaam.
idd dat bedoelde ik ook haha maar kon nog niet echt uit mijn woorden komen
|
|
|
MauroPSV Vedette
Uit: Utrecht / Helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2047 Reg.: 19 mei 2004 |
quote: Almere Vak V schreef :
Wat overeind blijft is dat Derksen een gruwelijke hekel heeft aan Hiddink. Weet niet wat die hem misdaan heeft
Omdat Hiddink naast PSV een extra baantje neemt om te beuren. Omdat Hiddink Derksen niet mag. Omdat Hiddink niet naast Derksen aan tafel wil zitten (zeker als het slecht gaat niet). Opzich vind ik de eerste heel begrijpelijk en ben ik het er ook gedeeltelijk mee eens.
Verder vind ik dat Westerhof een fantastische performance heeft afgegeven. De man kón eigenlijk alléén maar fouten maken, maar maakte er geen één. Want dat Hiddink gaat, is toch eigenlijk al van de oude doos. Hopelijk kan Westerhof waarmaken met wat hij heeft gezegd (grote Nederlandse trainer, Cocu, Ooijer en de bub behouden en investeringsfonds van 15-20 miljoen)
ALLE LOF VOOR ROB WESTERHOF !!
dat is nog eens een slogan !! zou leuk spandoek zijn, wanneer PSV (Westerhof) volgend seizoen weer een goed team + goede technische staf op de been zou hebben gezet
p.s. wat me opviel is dat Westerhof ook niet positief is over het ED en vice versa ook.
|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: Giallorossi schreef:
Westerhof hield zich heel goed staande, alleen HOOP IK dat hij niet te voorbarig was met z'n uitspraken over Cocu en Ooijer, Cocu heeft hem vorigjaar ook al moeten verbeteren toen Westerhof zei dat Cocu vrijwelzeker blijft.
Ligt er net aan, welke woorden jij Westerhof in de mond wil leggen. Hij heeft zojuist niet gezegd, dat Cocu vrijwel zeker blijft. Hij zei, dat hij goede hoop had, dat Cocu blijft. Hij zei het wel op zo'n manier, dat je meent te horen dat hij zegt: Cocu blijft. 
En inderdaad, het geeft vertrouwen, dat Westerhof (nogmaals) duidelijk laat merken, dat er, zelfs al worden er geen spelers verkocht(!!!), eventueel (dus alleen als het nodig is), 15 tot 20 mln. beschikbaar is, voor versterkingen...
Dus hebben we die 9 mln. voor Gomes ook niet nodig.
Dus kan Hiddink ook net zo goed blijven eigenlijk...
|
|
|
ChrisSibon Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 13958 Reg.: 10 maart 2003 | Als ik dan toch een minpunt mag noemen...
Breng die dingen over Cocu lekker naar buiten als Cocu het contract ondertekend heeft, goede hoop hebbe we niets aan, zekerheid wel!
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Ja, over 't ED was Westerhof niet erg tevreden. "grote volger van Hiddink" -> Logisch als v.d. Nieuwenhof een boek gaat schrjven i.s.m. Hiddink.
|
|
|
Tommm Geselecteerd voor Oranje
Uit: Valkenswaard Vak: Oost - W Posts: 476 Reg.: 21 augustus 2004 |
En Wilma, wat ben je eigenlijk toch een heerlijk wijf! 
Vlaag van verstandsverbijstering Balinho? Meestal 'betrap' ik jou op verstandige uitspraken 
|
|
|
johan derksen Legende
Uit: Venlo Vak: - Posts: 3276 Reg.: 19 april 2001 | Zoals hierboven al door een aantal mensen werd opgemerkt, ik vond 'm net ietsje te zelfverzekerd over Cocu praten. Morgen zal Cocu wel weer ontkennen dat 'ie al iets besloten heeft.

|
|
|
Balinho Legende
Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt Vak: Oost - W Posts: 4218 Reg.: 1 augustus 1999 |
quote: Tommm schreef:
(...)
Vlaag van verstandsverbijstering Balinho? Meestal 'betrap' ik jou op verstandige uitspraken 
Hahaha, soms schiet dat olifant-in-een-porseleinkast-opportunisme van Wilma me ook wel wel eens in het goede keelsgat! Zoals nu dus, en dan mag dat ook gezegd worden!
quote: johan derksen schreef:
Zoals hierboven al door een aantal mensen werd opgemerkt, ik vond 'm net ietsje te zelfverzekerd over Cocu praten. Morgen zal Cocu wel weer ontkennen dat 'ie al iets besloten heeft.
Maar Westerhof heeft toch niet gezegd dat Cocu al iets besloten heeft? Ik zei al, het feit dat hij zo onomwonden stelde, dat hij goede hoop heeft, dat Cocu (en nog wat anderen) blijft, is niet hetzelfde als zeggen dat hij blijft.
En zet je deze aflevering op je site trouwens? Dan kan ik nog een keer woord voor woord gaan ontleden vannacht...
|
|
|
Tobo Internationale topspeler Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Eersel Vak: Noord - U Posts: 2356 Uploads: 5 Reg.: 17 september 2004 |
quote: johan derksen schreef:
Zoals hierboven al door een aantal mensen werd opgemerkt, ik vond 'm net ietsje te zelfverzekerd over Cocu praten. Morgen zal Cocu wel weer ontkennen dat 'ie al iets besloten heeft.

Heb je de uitzending opgenomen johan?
|
|
|
Rood Wit Hart Legende
Uit: Eindhoven - Bennekel Vak: West - K Posts: 4388 Reg.: 31 mei 2003 | Westerhof zei idd dat ie goede hoop had, dat Cocu bleef.
Nou da's in iedergeval iets... 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 24845 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Rood Wit Hart schreef:
Westerhof zei idd dat ie goede hoop had, dat Cocu bleef.
Nou da's in iedergeval iets... 
Maar hij wist zeker dat Ooijer blijft.
|
|
|
Tommm Geselecteerd voor Oranje
Uit: Valkenswaard Vak: Oost - W Posts: 476 Reg.: 21 augustus 2004 |
Hahaha, soms schiet dat olifant-in-een-porseleinkast-opportunisme van Wilma me ook wel wel eens in het goede keelsgat! Zoals nu dus, en dan mag dat ook gezegd worden!
Maar Westerhof heeft toch niet gezegd dat Cocu al iets besloten heeft? Ik zei al, het feit dat hij zo onomwonden stelde, dat hij goede hoop heeft, dat Cocu (en nog wat anderen) blijft, is niet hetzelfde als zeggen dat hij blijft.
Haha, goed verwoord over onze raschauvinist!
Hoop dat Cocu inderdaad blijft, en het beviel me ook hoe Westerhof van Gomes benadrukte dat hij buiten zijn keeperskwaliteiten om ook zeer belangrijk in de groep en naar supporters toe is. Maar ik ben toch bang dat Gomes weggaat. Iedereen die vaak in het stadion komt en van interactie tussen sporter en publiek houdt, vindt het alleen daarom al zonde als Gomes weggaat. Bovendien is hij een enorme sfeermaker in de groep en niet te vergeten een topkeeper!
|
|
|
Ranzige Ridder Internationale topspeler Derde plek PSV Quiz 2005/2006
Uit: Breda Vak: West - K Posts: 1117 Reg.: 17 februari 2004 | Ik denk dat het verhaal over Cocu en Ooijer + het te besteden bedrag van 15 a 20 miljoen allemaal onderdeel zijn in het spel om de opvolger van Hiddink binnen te halen, als eventuele opvolgers nl. weten dat er een solide basis om vanuit te werken dan zullen zij eerder instappen. Als zij de indruk krijgen dat er en geen geld is plus alle belangrijke spelers ook nog eens weg zijn en dat ze dus weer op 0 moeten beginnen zal er veel meer aarzeling zijn.
Hierin herken je het zakelijk denken van iemand die hoge managementfuncties heeft bekleed bij een multinational. Kortom, chapeau Westerhof!
|
|
|