PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV in de media - nieuws en geruchten
Voetbal Insite [Deel 3]
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 110 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 110 »

Poster
Topic: Voetbal Insite [Deel 3] 
Matthew Dekay
Legende

Uit: Den Haag
Vak: West - K
Reg.: 26 oktober 2002
Gepost op 20 maart 2006 om 22:26:09.     MSN: bkorf@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
johan derksen schreef:

Zoals hierboven al door een aantal mensen werd opgemerkt, ik vond 'm net ietsje te zelfverzekerd over Cocu praten. Morgen zal Cocu wel weer ontkennen dat 'ie al iets besloten heeft.

Johan, zet jij de uitzending op jouw site of is dat onmogelijk. Kon het helaas niet kijken.
 Help mods!
Pool: 254e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (1-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: SalcidoBattle-rating: 1.500,0VoVo: 281e / 687e / 331eOpstelling: 3-4-3
PSFAUER Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Uit: AMsterdam
Vak: Oost - Y
Reg.: 9 juli 2004
Gepost op 20 maart 2006 om 22:38:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja johan je zou mij daar ook een GROOT plezier meedoen.

ik ben ontzettend benieuwd namelijk en heb helaas de uitzending moeten missen.

aan de reacties valt wel af te leiden dat het een leuke uitzending was.

En had le Guen zichzelf nu bij PSv aangeboden of hoe moet ik dit intepreteren.?
 Help mods!
Pool: 2730e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Pusphaira 3
International

Uit: Eindhoven
Vak: West - KK
Reg.: 8 oktober 2003
Gepost op 20 maart 2006 om 22:41:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Fijn om te lezen dat we de hel en verdoemenisverhalen van Van den Nieuwenhof vanochtend in het ED met een flinke schep zout moeten nemen. Westerhof werd zwaar aan de schandpaal genageld en door Timmers kritiek zou PSV voortaan van Hiddinks netwerk verstoken blijven. Erg kort door de bocht allemaal.

Ging het echt niet over Null Zwanzig?
 Help mods!
Pool: 2629e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1108e / 1733e / 899eOpstelling: incompleet
psv-vonk
Bankzitter

Uit: eindhoven
Vak: West - J
Reg.: 4 augustus 2002
Gepost op 20 maart 2006 om 22:54:42.       MSN: psv_vonk@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hiddink reageert vanavond over alle perikelen in barend en van dorp.
 Help mods!
Pool: 2481e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.489,9VoVo: 2252e / - / 1908eOpstelling: 4-4-2
nilispsv
Veelbelovend talent

Vak: -
Reg.: 5 juli 2005
Gepost op 20 maart 2006 om 23:15:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hij zei net dat ie ff timmer gaat bellen en dat ze hem aan het eind van het programma terug mogen bellen over wat ie nu gaat doen.... Of was het cynisch bedoeld?
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Olai
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Almere
Uploads: 10
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 20 maart 2006 om 23:48:09.     MSN: olav@musicspot.nl      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik mag hopen dat het cynisch was, het zou wel heel onprofessioneel zijn als hij wel in Barend en Van Dorp bekend maakte of ie nou blijft of niet.
 Help mods!
Pool: 2424e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
bukowski
International

Uit: krommenie
Reg.: 2 november 2005
Gepost op 21 maart 2006 om 00:03:10.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zat Guus in Kapsel & V.Dorp? Dat heb ik dus gemist.
Ik zie dat de herhaling om 1.00 uur is, dat is me iets te laat.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.511,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Red Bastard
Legende

Reg.: 27 oktober 2001
Gepost op 21 maart 2006 om 08:52:12.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hiddink gaat dus weg. Dat lag er bij VI wel erg dik bovenop. Het enige wat ontbrak was dat Westerhof het ook daadwerkelijk uitsprak.
 Help mods!
Pool: 1866e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.486,2VoVo: -Opstelling: -
brig.
Legende
Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen

Vak: West - J
Uploads: 186
Reg.: 12 juli 2001
Gepost op 21 maart 2006 om 09:04:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bukowski schreef:

Zat Guus in Kapsel & V.Dorp? Dat heb ik dus gemist.
Ik zie dat de herhaling om 1.00 uur is, dat is me iets te laat.

Hij was aan de telefoon.
 Help mods!
Pool: 94e, SC Heerenveen-PSV MotM Sparta Rotterdam-PSV: SimonsBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Willy ML
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Eindhoven
Reg.: 27 februari 2003
Gepost op 21 maart 2006 om 09:05:05.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ook mij is het optreden van onze voorzitter heel erg meevallen. Westerhof heeft er bij mij voor gezorgd dat ik minder ongerust naar de toekomst kijk. Vind het nu ook niet meer zoo rampzalig als Hiddink weg zou gaan. Wanneer een Jol of een Ten Cate (of misschien Van Marwijk) hem zou vervangen boet je niet veel kwaliteit in.
En wanneer de informatie die Westerhof geeft (belangrijke spelers wellicht toch blijven, bestedingsbedrag van 15-20 miljoen) klopt, zullen ook wij volgend jaar weer landskampioen worden!

[Dit bericht is veranderd door Willy ML (op 21 maart 2006 09:05:34).]
 Help mods!
Pool: 2552e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Balinho
Legende

Uit: Eindhoven-Stratum-Kruidenbuurt
Vak: Oost - W
Reg.: 1 augustus 1999
Gepost op 21 maart 2006 om 09:17:11.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na er een nachtje over geslapen te hebben, ben ik er nog steeds een stuk geruster op, dan gisteren rond deze tijd.

Het enige gevoel wat me vannacht een beetje bekroop, is dat ik met alle kracht hoop, dat ik niet naief ben, om mijn mening over Westerhof bij te stellen.

Want het was toch niet niets, wat hij gisteren allemaal verklaarde:

-verwacht dat Cocu nog een jaar doorgaat (maar dat verwachtte ik zelf toch ook al)
-verwacht dat Ooijer blijft (dat kan ik alleen maar hopen)
-repte toch weer, over een beschikbaar transferbudget, van 15-20 mln., zonder dat daar spelers voor verkocht zouden moeten worden. Nou, zou ik dan op mijn beurt zeggen, steek dan een paar miljoen, in het overnemen van Alex van Chelsea, breek het contract van Gomes open, verhoog zijn salaris, en schrap die clausule in zijn contract. Aangezien Farfan ook niet perse verkocht hoeft te worden, doe er dan ook alles aan, hem minimaal nog een jaar in Eindhoven te houden.
Al deze besluiten, kosten natuurlijk al een paar centjes, maar we weten al wat we aan bovengenoemde spelers hebben. Dat liever, dan bekende waarden te verkopen, en hopen op weer een schot in de roos met een nieuwe aankoop...

Het zou trouwens wel voor het eerst sinds mensenheugenis zijn, dat PSV geen spelers hoeft te verkopen, om de kosten/baten schaal wat te doen balanceren...Derhalve, klinkt het mij misschien zelfs wat te onwerkelijk goed...
 Help mods!
Pool: 1858e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
BasUtrecht
Legende

Uit: Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 september 2003
Gepost op 21 maart 2006 om 09:21:51.     MSN: b_vanderiet@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Westerhof versprak zich inderdaad meteen in de beginfase van het programma toen hij stelde dat "(...) als Guus was gebleven". Toen Babs vroeg of het dus zeker was dat Guus wegging, begon hij een heel verhaal wat er eigenlijk niks meer mee te maken had. Toen was voor mij eigenlijk wel duidelijk dat er intern wel duidelijkheid is!
Verder begrijp ik inderdaad de haast bij iedereen niet zo goed. Zoals Westerhof aangaf, is er eind maart duidelijkheid. De eerste training is vast weer op 10 juli ofzo, wat toch inhoudt dat je 3 volledige maanden hebt om de zaken voor volgend seizoen voor te bereiden. Dat is echt niet te kort ofzo, alleen moet je zorgen dat je voor het WK de grote lijnen (nieuwe trainer, evt. grote aankoop) al rond hebt. Voor de details heb je dan na 10 juli ook nog 6 weken uitlooptijd voor de competitie weer begint en de transferdeadline verstrijkt.
Verder vond ik het optreden van Westerhof niet zo indrukwekkend. Natuurlijk houdt hij zich op de vlakte en wordt er niet gesproken tot Guus duidelijkheid geeft. Het was te verwachten dat er geen opzienbarende nieuwtjes zouden komen. Dat deed hij allemaal aardig. Echter heb ik bij Guus of bv. Harry het idee dat hij precies weet waar hij mee bezig is, terwijl het publiek aan zijn lippen gekluisterd zit. Westerhof maakt op mij toch enigszins een zenuwachtige, nonchalante indruk. Ook toen het over Ball ging, vond ik dat zijn verdediging echt aan de magere kant was. Derksen begon met afkraken, toen Westerhof zei: "De laatste paar wedstrijden doet hij het best aardig". Hij had ook kunnen zeggen: "Johan, je hebt Michael Ball nog nauwelijks aan het werk gezien. Omdat hij in de CL niet speelgerechtigd was, heeft Guus in eerste instantie voor Lamey gekozen. Ook is hij geblesseerd geweest. Nu krijgt hij de kans om zijn waarde te laten zien, en sinds hij in het elftal staat, maakt hij een goede, zekere indruk. Dus waar jij op baseert dat Ball niks is, is mij een groot raadsel."
Ik ben overigens totaal niet anti-Westerhof. Tot op dit moment vind ik dat hij aardig werk levert. Echter wordt het nu 'de zomer van de waarheid' voor Westerhof, want hij is nu degene die verantwoordelijk is voor het kiezen van de weg die PSV gaat inslaan.
 Help mods!
Pool: 125e, SC Heerenveen-PSV 1-1 (0-0)MotM Sparta Rotterdam-PSV: SimonsBattle-rating: 1.487,8VoVo: 252e / 609e / 194eOpstelling: 4-4-2
biggel
Talentje

Uit: Hong Kong
Reg.: 20 september 1999
Gepost op 21 maart 2006 om 10:08:07.       MSN: mbiggel@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BasUtrecht schreef:

Ik ben overigens totaal niet anti-Westerhof. Tot op dit moment vind ik dat hij aardig werk levert. Echter wordt het nu 'de zomer van de waarheid' voor Westerhof, want hij is nu degene die verantwoordelijk is voor het kiezen van de weg die PSV gaat inslaan.

Helemaal mee eens, na deze zomer weet je of hij het goed doet of niet. Verder versprak hij zich volgens mij nog een keer met een opmerking ergens dat Hiddink wel een talentje aan zou kunnen bieden vanuit Rusland. Dus dat Hiddink weg gaat is wel een heel eind zeker.
 Help mods!
Pool: 2272e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
BasUtrecht
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 18 september 2003
Gepost op 21 maart 2006 om 10:16:33.     MSN: b_vanderiet@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
biggel schreef:

Verder versprak hij zich volgens mij nog een keer met een opmerking ergens dat Hiddink wel een talentje aan zou kunnen bieden vanuit Rusland. Dus dat Hiddink weg gaat is wel een heel eind zeker.

Dat was geen verspreking volgens mij. Er werd gesuggereerd door Derksen, dat Hiddink niks meer met PSV te maken moest hebben als hij zou vertrekken. Toen zei Westerhof gekscherend: "Als hij belt met een tip over een talentje uit Rusland, dan gaan wij echt niet de haak erop gooien!".
 Help mods!
Pool: 125e, SC Heerenveen-PSV 1-1 (0-0)MotM Sparta Rotterdam-PSV: SimonsBattle-rating: 1.487,8VoVo: 252e / 609e / 194eOpstelling: 4-4-2
Geissbock
Internationale topspeler

Uit: Leuven, België
Vak: West - LL
Reg.: 4 april 2000
Gepost op 21 maart 2006 om 13:08:04.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Johan heeft de aflevering op goalzzz.com gezet. Bedankt johan, wederom klasse!
 Help mods!
Pool: 1446e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.452,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Aadjeafkoopsom
Talentje

Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 21 maart 2006 om 13:25:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Men nam een slok uit een stormend waterglas, deed een plas en alles bleef zoals het was. Westerhof heeft op punten gewonnen van die drie kakkerlakken. Hulde!
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Balinho
Legende

Gepost op 21 maart 2006 om 13:31:06.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Aadjeafkoopsom schreef:

Men nam een slok uit een stormend waterglas, deed een plas en alles bleef zoals het was. Westerhof heeft op punten gewonnen van die drie kakkerlakken. Hulde!

Wat heeft vHanegem nou weer misdaan?

En alles bleef zoals het was?

Als het aan mij ligt, en reken maar op velen met mij, vliegt Timmer er zo snel mogelijk uit, of Hiddink nu aanblijft ja of nee.

Die man heeft inmiddels bewezen, de gevleugelde uitspraak "niemand is groter dan de club" als holle terminologie te beschouwen, en heeft zichzelf juist voor de (naar mijn mening) tweede keer boven die stelling verheven...
 Help mods!
Pool: 1858e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
sweex
Internationale topspeler

Uit: Cork - Ireland
Uploads: 12
Reg.: 17 april 2005
Gepost op 21 maart 2006 om 15:38:36.         MSN: patrick_alferink@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Balinho schreef:

(...)

Wat heeft vHanegem nou weer misdaan?

En alles bleef zoals het was?

Als het aan mij ligt, en reken maar op velen met mij, vliegt Timmer er zo snel mogelijk uit, of Hiddink nu aanblijft ja of nee.

Die man heeft inmiddels bewezen, de gevleugelde uitspraak "niemand is groter dan de club" als holle terminologie te beschouwen, en heeft zichzelf juist voor de (naar mijn mening) tweede keer boven die stelling verheven...

Niemand is toch ook groter dan de club, of wil jij beweren dat, als Hiddink naar Rusland vertrekt, jij PSV in de steek laat en voor Rusland wordt.
 Help mods!
Pool: -, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.435,0VoVo: 549e / 497e / 582eOpstelling: incompleet
Matthew Dekay
Legende

Uit: Den Haag
Reg.: 26 oktober 2002
Gepost op 21 maart 2006 om 16:01:02.     MSN: bkorf@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb het inmiddels ook gezien. Johan bedank!

Ik moet zeggen dat dit toch een zeer goed optreden van onze voorzitter was. Sceptisch blijf ik over hem, maar hij heeft zich zeer goed geprofileerd in het programma.

Ook dat mag wel eens gezegd worden.
 Help mods!
Pool: 254e, SC Heerenveen-PSV 1-3 (1-1)MotM Sparta Rotterdam-PSV: SalcidoBattle-rating: 1.500,0VoVo: 281e / 687e / 331eOpstelling: 3-4-3
Balinho
Legende

Gepost op 21 maart 2006 om 16:06:22.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sweex schreef:

(...)

Niemand is toch ook groter dan de club, of wil jij beweren dat, als Hiddink naar Rusland vertrekt, jij PSV in de steek laat en voor Rusland wordt.

Sweex, jij begrijpt niet wat ik bedoel.

Door (met name) het moment en de manier, waarop Timmer zich (weer eens) meende te moeten uiten in de media, geeft Timmer er juist blijk van, zichzelf boven de club te stellen.

Als hij dan zelf over Hiddink begint, met teksten als "niemand is groter dan de club", meot hij zichzelf eens een spiegel voorhouden.
Want het naar buiten brengen van dit soort dingen, op deze manier, op het moment dat de prijzen verdeeld worden, zou toch zeker net zo schadelijk voor de club kunnnen zijn, als hetgeen waarbvan Timmer Hiddink beticht.
 Help mods!
Drs. P
Regelmatige invaller

Uit: Geldrop
Vak: West - L
Reg.: 6 augustus 2003
Gepost op 21 maart 2006 om 16:24:02.         Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daar ben ik het geheel mee eens. Nu heeft Timmer al vaker op een dergelijke manier in de pers gecommuniceerd. Zo fanatiek als de supporters 'vechten' voor het blijven van Hiddink, zo fanatiek zouden wij ook moeten 'strijden' voor het vertrek van Timmer!
 Help mods!
Pool: 1098e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Rood Wit Hart
Legende

Uit: Eindhoven - Bennekel
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 21 maart 2006 om 16:25:22.       MSN: rood_wit_hart@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Balinho schreef:

(...)

Sweex, jij begrijpt niet wat ik bedoel.

Door (met name) het moment en de manier, waarop Timmer zich (weer eens) meende te moeten uiten in de media, geeft Timmer er juist blijk van, zichzelf boven de club te stellen.

Als hij dan zelf over Hiddink begint, met teksten als "niemand is groter dan de club", meot hij zichzelf eens een spiegel voorhouden.
Want het naar buiten brengen van dit soort dingen, op deze manier, op het moment dat de prijzen verdeeld worden, zou toch zeker net zo schadelijk voor de club kunnnen zijn, als hetgeen waarbvan Timmer Hiddink beticht.

Ja, zo zie ik 't ook. Timmer is niet écht gelukkig geweest met z'n uitspraken.
Beetje jammer, want hij kan nu voor de volle 100 % verantwoordelijk gehouden worden voor het vertrek van Guus.
 Help mods!
Pool: 2585e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: 652e / 261e / 686eOpstelling: incompleet
Juanito
Regelmatige invaller

Uit: Malaga/Amsterdam
Reg.: 2 maart 2001
Gepost op 21 maart 2006 om 18:36:45.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

rood Wit Hart,
Waarom zou het geen politiek spel kunnen zijn dat gespeeld wordt met Jan Timmer in de rol van bad guy en Westerhof in de rol van good guy.
Als de bad guy rol van Timmer betekent dat Hiddink weggaat heeft Hiddink daardoor een probleem met de RVC, Timmer. Dit betekent dat Westerhof een goed contact kan blijven onderhouden met Guus om zodoende toch optimaal te kunnen blijven profiteren van het netwerk van Hiddink.
Nogmaals of het zo is zoals hier beschreven weet ik niet, wat ik wel weet is dat er machtsspelletjes gespeeld worden en vooralsnog is de uitkomst daarvan niet duidelijk. Wie wint: kamp Hiddink of kamp Timmer en wie zit in welk kamp?
 Help mods!
Pool: 187e, SC Heerenveen-PSV 0-3 (0-1)MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.520,8 (daag uit)VoVo: 587e / 1037e / 504eOpstelling: incompleet
RobyOost
Legende

Uit: Eindhoven/ Devizes (United Kingdom)
Reg.: 23 april 2001
Gepost op 21 maart 2006 om 19:09:17.       MSN: robyvandenbrand@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Balinho schreef:

(...)

Nou gezien de omvang van die arrogantie hork weet ik dat zo net nog niet hoor
 Help mods!
Pool: 2380e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.487,1VoVo: -Opstelling: -
Joschka
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 27 augustus 2003
Gepost op 21 maart 2006 om 20:13:49.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb grote twijfels over de rol van Timmer. Hij hoort een rol op de achtergrond te vervullen en niet op een precair moment naar buiten te treden. Wat er ook speelt rondom Hiddink, niemand maakt me wijs dat PSV erbij gebaat is dat de heren rollebollend over straat gaan, ongeacht de vraag wie er gelijk heeft.
Er is ook veel aan te merken op Hiddink - dat voortdurende gekoketteer met buitenlandse interesse is iedereen beu. Wat ik wel in hem waardeer, is dat hij de sportieve prestaties niet wil laten verstoren door gedoe eromheen. En ik ben ook de overtuiging toegedaan dat hij momenteel probeert PSV een zo goed mogelijk elftal voor volgend jaar te bezorgen, ook als hij de club verlaat.
Wat de uitlatingen van de heer Timmer aan dat laatste bijdragen, is volstrekt onduidelijk.
 Help mods!
Pool: 2611e, SC Heerenveen-PSV MotM: Sparta Rotterdam-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 110 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk