| Poster | | Topic: Voetbal Insite [Deel 3] |  |
|
|
John M Moderator
Vak: - Posts: 387 Reg.: 4 december 2004 | Dit deel gaat verder waar deel 2 gebleven is:
quote: Joschka schreef:
Ik vond die VI cijfers een openbaring. Er wordt altijd net gedaan alsof PSV drie kansen per wedstrijd krijgt en twee goals daaruit maakt. Dat is dus niet waar. PSV krijgt veel kansen en benut er nog veel te weinig.
Al die meningen op tv zijn afkomstig van vooringenomen heren die elkaar napraten. Zijn het er drie over eens dat psv zakelijk en italiaans is, dan vinden ze bijna allemaal dat dat de waarheid is. Het is dus niet de waarheid, zo blijkt.
|
|
|
Ranzige Ridder Internationale topspeler Derde plek PSV Quiz 2005/2006
Uit: Breda Vak: West - K Posts: 1117 Reg.: 17 februari 2004 | Ah, een nieuw deel van de Voetbal Insite topic.
Bij deze; Tijdens de eerstvolgende uitzending op maandag 6 maart zijn Hans Kraay jr. en Foeke Booy, trainer van FC Utrecht te gast.
|
|
|
bukowski International
Uit: krommenie Vak: - Posts: 592 Reg.: 2 november 2005 | Ah...Kraai Jr, dat wordt kontkruipen bij de bondscoach.
|
|
|
frico Vedette
Uit: Woerden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1242 Reg.: 23 juli 2002 |
quote: Joschka schreef:
Ik vond die VI cijfers een openbaring. Er wordt altijd net gedaan alsof PSV drie kansen per wedstrijd krijgt en twee goals daaruit maakt. Dat is dus niet waar. PSV krijgt veel kansen en benut er nog veel te weinig.
Al die meningen op tv zijn afkomstig van vooringenomen heren die elkaar napraten. Zijn het er drie over eens dat psv zakelijk en italiaans is, dan vinden ze bijna allemaal dat dat de waarheid is. Het is dus niet de waarheid, zo blijkt.
Maar je moet wel weten in welke context dat artikel geschreven is. Dat artikel zegt alleen qua benutten van kansen dat PSV niet de zakelijkste club van Nederland is.
Qua (veld)spel is PSV gewoon zakelijk en vaak saai om naar te kijken. Net alsof ze niet teveel energie verspillen en in dat ookpunt speelt PSV dus gewoon wel zakelijk. Maar kan jij ermee zitten??? Ik vind het alleen al prachtig om die verhalen te horen en te lezen dat mensen er frustraties aan over houden, omdat ze dachten dat PSV te pakken was.
Trouwens wat is een kans. Een schot van 25m wat uitmondt in een rolletje of recht op de keeper is ook al een kans, waar ik spreek van een mogelijkheid (vandaar dat Ajax waarschijnlijk de meeste kansen heeft).
|
|
|
bart-psv Nationale topspeler
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2834 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: frico schreef:
(...)
Maar je moet wel weten in welke context dat artikel geschreven is. Dat artikel zegt alleen qua benutten van kansen dat PSV niet de zakelijkste club van Nederland is.
Qua (veld)spel is PSV gewoon zakelijk en vaak saai om naar te kijken. Net alsof ze niet teveel energie verspillen en in dat ookpunt speelt PSV dus gewoon wel zakelijk. Maar kan jij ermee zitten??? Ik vind het alleen al prachtig om die verhalen te horen en te lezen dat mensen er frustraties aan over houden, omdat ze dachten dat PSV te pakken was.
Trouwens wat is een kans. Een schot van 25m wat uitmondt in een rolletje of recht op de keeper is ook al een kans, waar ik spreek van een mogelijkheid (vandaar dat Ajax waarschijnlijk de meeste kansen heeft).
020 heeft in de tijd dat ze alles verloren en gelijkspeelde echt wel goeie kansen gehad hoor.. Dat waren dus echt geen slappe Kansjes. Vandaar staan ze zo laag, ze missen 100% kansen...
|
|
|
frico Vedette
Uit: Woerden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1242 Reg.: 23 juli 2002 |
quote: bart-psv schreef:
(...)
020 heeft in de tijd dat ze alles verloren en gelijkspeelde echt wel goeie kansen gehad hoor.. Dat waren dus echt geen slappe Kansjes. Vandaar staan ze zo laag, ze missen 100% kansen...
Dat is idd waar, maar Ajax heeft met een Sneyder een speler die veelal vaker schiet dan de aktie aangaat met de spits voor een kaats en dan in de 16 de bal erin prikken. Blijft gewoon een feit dat Ajax vaker van afstand schiet dan PSV (en dat is al jaren zo aangezien de nummer 10 van AJax een goed schot moet hebben).
Maar daar ging overigens mijn punt niet om. Het ging mij erom dat sommige PSV-ers (die je eerst niet hoorde toen PSV beschuldigt werd van "zakelijk" spel) nu ineens wat gaan beweren terwijl ze de context van het bericht niet begrijpen. Gewoon een kwestie van begrijpend lezen. Anders heb ik nog wel een ander punt voor ze;
Als je van de 3 clubs het minst scoord, maar toch de meeste punten heb is dit dan ook een statistiek die bewijst dat je zakelijk speelt? Dan heb ik al 2 punten die beweren dat PSV de zakelijke is tegen 1 punt die het tegendeel zou beweren. Niet dat het mij enigzins ook maar kan boeien!
[Dit bericht is veranderd door frico (op 3 maart 2006 18:12:34).]
|
|
|
Feyenoordfan  Toeschouwer
Uit: nieuwegein Vak: - Posts: 2 Reg.: 3 maart 2006 | *
[Dit bericht is veranderd door Hugo R (op 4 maart 2006 06:20:20).]
|
|
|
Heesch Nationale topspeler
Uit: Heesch Vak: Noord - T Posts: 1133 Reg.: 29 augustus 2005 | Hans Kraay jr. zit er. Wat een geweldige avond moet dit worden
Vind het gewoon zielig voor Foeke Booy 
|
|
|
Super Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Son Vak: - Posts: 2058 Reg.: 20 april 2001 | Die stropdas van Kraay 
|
|
|
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2834 Reg.: 29 juli 2005 | Het is weer eens een grote Anti-PSV show!!
Hahaha die ouwe uitgezakte *** daar aan tafel vind Guusje egoistisch ... Dat ie ff naar zichzelf kijkt!!
Foeke is t helemaal niet met hem eens, maar durft t niet te zeggen...
En die lolbroek van een Kraay denkt ook weer eens dat ie grappig is!
|
|
|
Matthew Dekay Legende
Uit: Den Haag Vak: West - K Posts: 5041 Reg.: 26 oktober 2002 |
quote: bart-psv schreef:
Het is weer eens een grote Anti-PSV show!!
Hahaha die ouwe uitgezakte *** daar aan tafel vind Guusje egoistisch ... Dat ie ff naar zichzelf kijkt!!
Foeke is t helemaal niet met hem eens, maar durft t niet te zeggen...
En die lolbroek van een Kraay denkt ook weer eens dat ie grappig is!
Vind die anti-PSV show wel meevallen.
Johan Derksen heeft op zich ook een punt. De kwaliteiten van Hiddink staan buiten beschouwing, maar het lange wachten op zijn besluit komt mij ook wel de keel uit.
Ik wil dat mijn club eens met wat positieve geluiden tov het volgende seizoen naar buiten komt.
|
|
|
Super Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Son Vak: - Posts: 2058 Reg.: 20 april 2001 | Phillip Cocu volgende week, heb er nu al zin in 
|
|
|
RickT International
Uit: Horst Vak: - Posts: 592 Reg.: 16 juli 2002 |
quote: Matthew Dekay schreef:
(...)
Vind die anti-PSV show wel meevallen.
Johan Derksen heeft op zich ook een punt. De kwaliteiten van Hiddink staan buiten beschouwing, maar het lange wachten op zijn besluit komt mij ook wel de keel uit.
Ik wil dat mijn club eens met wat positieve geluiden tov het volgende seizoen naar buiten komt.
precies, volgende week cocu 
|
|
|
Matthew Dekay Legende
Uit: Den Haag Vak: West - K Posts: 5041 Reg.: 26 oktober 2002 | Wat ik wel grappig vond, is dat BB alleen de CL van PSV aankaartte maar niet die van Ajax.
Laat iedereen ons maar lekker een verlies aanpraten in Lyon, ik zie nog wel een winst daar voor ons.
Volgende week Cocu bij VI.
|
|
|
mikegouda Vaste waarde in elftal
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 405 Reg.: 18 juni 2005 |
quote: Matthew Dekay schreef:
Wat ik wel grappig vond, is dat BB alleen de CL van PSV aankaartte maar niet die van Ajax.
Op zich niet meer dan logisch gezien het feit dat onze vrienden uit sneerlands grootste poel des verderfs pas een week later in actie komen
|
|
|
Matthew Dekay Legende
Uit: Den Haag Vak: West - K Posts: 5041 Reg.: 26 oktober 2002 |
quote: mikegouda schreef:
(...) Op zich niet meer dan logisch gezien het feit dat onze vrienden uit sneerlands grootste poel des verderfs pas een week later in actie komen
Klopt, maar normaal gesproken ziet ze overal wel een reden om over haar cluppie te praten.
|
|
|
mikegouda Vaste waarde in elftal
Uit: Gouda Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 405 Reg.: 18 juni 2005 | dat is dan ook wel weer zo ja 
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3033 Reg.: 24 december 2000 | Ajax speelt pas over 1,5 week tegen Inter dus ze had niet eens recht van spreken.
Opmerking van De Snor over Hiddink is helaas waar, de manier waarop ie het dan zegt moeten we gewoon accepteren want zo praat ie over iedereen he.
Na de zaak Kalou zullen we een volgende lobby krijgen:
Moet KJ Huntelaar mee naar Duitsland. Wordt interessant.
|
|
|
van nistelrode Nationale topspeler
Uit: Schijndel Vak: Oost - YY Posts: 846 Reg.: 3 mei 2001 | KJ moet ook mee naar Duitsland!!
|
|
|
Stofzuiger Legende
Uit: Waalre Vak: - Posts: 3240 Reg.: 13 juni 2002 |
quote: Matthew Dekay schreef: Klopt, maar normaal gesproken ziet ze overal wel een reden om over haar cluppie te praten.
Viel me ook wel op, ja. Het was de laatste tijd ook wel tenenkrommend hoe elk onderwerp naar Ajax werd gedraaid. Bovendien niet verstandig voor de kijkcijfers.
Zou Babs op de vingers zijn getikt? Als programmamaker zou ik dat niet meer dan logisch vinden.
|
|
|
Fraas International
Uit: Gulpen Posts: 579 Reg.: 28 augustus 2002 | Zou me niks verbazen aangezien het de laatste weken opeens wel erg veel minder over 020 gaat. Zou wel mooi zijn als Cocu daar volgende week naar buiten brengt dat hij bijtekend 
|
|
|
Willy ML Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 |
quote: Fraas schreef:
Zou me niks verbazen aangezien het de laatste weken opeens wel erg veel minder over 020 gaat. Zou wel mooi zijn als Cocu daar volgende week naar buiten brengt dat hij bijtekend 
Misschien omdat het 'lek' nu zo ongeveer wel boven is in amsterdam, zoals ze daar zeggen. Wanneer het rustig is, is er minder nieuws te vertellen en kan ook VI het niet maken om het alleen over ajax te hebben.
|
|
|
nabanaba Jeugdspeler
Uit: Zeeuws-Vlaanderen Vak: - Posts: 32 Reg.: 31 januari 2001 | heb voor het eerst sinds maanden en maanden weer eens gekeken en vond het wel leuk om naar te kijken. Hoewel ik nog niet bepaald fan van haar ben doet BB het een stuk beter als in het begin.
Verder denk ik dat Booy best een geschikte kandidaat kan zijn om Hiddink op te volgen mocht dit nodig blijken te zijn.
|
|
|
Volgas!! Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 2611 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: Willy ML schreef:
(...)
Misschien omdat het 'lek' nu zo ongeveer wel boven is in amsterdam, zoals ze daar zeggen. Wanneer het rustig is, is er minder nieuws te vertellen en kan ook VI het niet maken om het alleen over ajax te hebben.
Het lek??? Kijk dan welke tegenstanders ze gehad hebben
Ik heb het niet helemaal gezien, maar irriteer me mateloos aan die Kraay Jr. die compleet in een deuk ligt om zichzelf 
|
|
|
Uit: Nuenen De Gekste! Vak: Noord - M Posts: 2834 Reg.: 29 juli 2005 |
quote: Volgas!! schreef:
(...)
Het lek??? Kijk dan welke tegenstanders ze gehad hebben
Ik heb het niet helemaal gezien, maar irriteer me mateloos aan die Kraay Jr. die compleet in een deuk ligt om zichzelf 
Hij zegt toch ook ZOALS ZE DAAR ZEGGEN
|
|
|