PSV Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 03:16                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Eredivisie live

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 100 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 100 »

HR

GillesDeBilde aka De Ket
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 9 augustus 2005

Wat vinden jullie van het commentaar van Jan van Halst bij eredivisie live voor en na de wedstrijd.

Persoonlijk heb ik me weer groen en geel lopen ergeren aan deze kale paljas. Zijn voorkeur voor Ajax laat hij altijd zo duidelijk blijken. Nu ook weer, voor de wedstrijd hoopte hij dat die jonge debuterende spits van Utrecht de winnende zou gaan maken. Na de wedstrijd moest hij nog maar eens zeggen hoe jammer het wel niet was dat het doelpunt van die Uiterloo niet de winnende was. Bah ik noem dat verre van onpartijdig.

Hoog calimero gehalte deze post en ja ik hoef de analyses niet te bekijken, ik weet het.
HR
HR

Pimmel
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2002

Ik vind Jan van Halst juist iemand die heel neutraal analyseert. Dat heeft hij altijd al gedaan en ik kan heel goed naar hem luisteren.
Wat Eredivisie Live betreft; ik ben benieuwd naar Gary Lineker :B
HR
HR

haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000

Man piep niet zo, als je het in het juiste kader plaatst begrijp je best waarom. Doe niet zo zielig. Zijn we nou een grote club of niet?

Jan van Halst is verre van partijdig en sprakpositief over PSV in deze wedstrijd.

Mensen, we staan er al weer 3 los!! En dat in augustus!
:pul
HR
HR

Marc39
Legende

Uit:
Vak: Noord - PP
Reg.: 15 september 2001

quote:HR
GillesDeBilde aka De Ket schreef:

Wat vinden jullie van het commentaar van Jan van Halst bij eredivisie live voor en na de wedstrijd.

Persoonlijk heb ik me weer groen en geel lopen ergeren aan deze kale paljas. Zijn voorkeur voor Ajax laat hij altijd zo duidelijk blijken. Nu ook weer, voor de wedstrijd hoopte hij dat die jonge debuterende spits van Utrecht de winnende zou gaan maken. Na de wedstrijd moest hij nog maar eens zeggen hoe jammer het wel niet was dat het doelpunt van die Uiterloo niet de winnende was. Bah ik noem dat verre van onpartijdig.

Hoog calimero gehalte deze post en ja ik hoef de analyses niet te bekijken, ik weet het.
HR
Beetje spijkers op laag water zoeken zeg. Van Halst was uiterst positief over PSV en je moet die uitspraak zien in de context van het gesprek voorafgaand aan de wedstrijd.
HR
HR

gilles de bilde
Nationale topspeler

Reg.: 20 april 2008

Jan van Halst vind ik wel oké, de commentatoren vind ik dramatisch. Toen ik hoorde dat een groot deel van het De Wedstrijden-team naar Eredivisie Live ging, was ik zeer teleurgesteld. Ik snap het ook niet, waarom niet gewoon die van de NOS inhuren en de kosten met elkaar delen? De huidige commentatoren zien alles verkeerd: 'Dat was toch een duidelijke overtreding', 'Dat was buitenspel', 'Dat was opzettelijk hands', en dan wordt in de herhaling hun ongelijk weer eens bewezen. Ze spreken gewoon voor hun beurt, en ik hoef hun persoonlijke mening over de 'maniertjes' van bepaalde spelers ook niet te horen.

Trouwens, vinden jullie Calimero-gedrag echt zo'n gek verschijnsel? De medewerkers van Eredivisie Live hebben nu eenmaal een rochel-g, dus de kans is groot dat ze voor onze Amsterdamse vrienden zijn - sterker, van sommigen is het algemeen bekend. Dat is natuurlijk niet erg, maar de heren beoefenen hun vak niet correct, want objectief blijven blijkt vaak erg moeilijk.

Tweede ergernis aan Eredivisie Live: die studio. Als je Match of the Day als voorbeeld hebt (en dat moet wel, want het is het beste sportprogramma op tv), waarom ziet die studio er dan weer uit als een ruimteschip? :denk Hoe moeilijk is het nou? Warme kleuren, drie schermen en een hoekbank.
HR
HR

Sjakske
Aanstormend talent

Vak: Noord - O
Reg.: 12 maart 2001

Zo: Gisteren lekker PSV gekeken op Eredivisie Live via UPC. Ik vond dat ze het goed brachten, al was die verslaggever inderdaad niet echt blij bij de meeste goals van PSV.

Jan van Halst vond ik wel weer interessant om naar te luisteren. Hij voorspelt dan wel ieder jaar dat Ajax kampioen gaat worden, maar hij zei ook dat hij juichend door de studio liep bij die tweede goal van Afellay.

Heeft iemand trouwens al kunnen ontdekken hoe je wedstrijden terug kunt kijken? Ik heb gisteren Willem 2 - Ajax niet kunnen zien en toen ik de uitslag zag was ik toch wel benieuwd naar deze wedstrijd :B
HR
HR

Bas_1979
Geselecteerd voor Oranje
Chatoperator

Uit: Wehl (Achterhoek)
Vak: Zuid - CC
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 7 februari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 31 augustus 2008 om 10:29:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 46071816  MSN: bdijkhof79@live.nl  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV
HR

Sjakske schreef:

Zo: Gisteren lekker PSV gekeken op Eredivisie Live via UPC. Ik vond dat ze het goed brachten, al was die verslaggever inderdaad niet echt blij bij de meeste goals van PSV.

Jan van Halst vond ik wel weer interessant om naar te luisteren. Hij voorspelt dan wel ieder jaar dat Ajax kampioen gaat worden, maar hij zei ook dat hij juichend door de studio liep bij die tweede goal van Afellay.

Heeft iemand trouwens al kunnen ontdekken hoe je wedstrijden terug kunt kijken? Ik heb gisteren Willem 2 - Ajax niet kunnen zien en toen ik de uitslag zag was ik toch wel benieuwd naar deze wedstrijd :B
HR
Dat kan binnenkort geloof ik via 'On Demand'. Sommige wedstrijden worden ook nog wel eens herhaald (integraal) op de andere kanalen. Maar ik ben ook zeer zeker goed te spreken over Eredivisie live. Ben blij dat ik het genomen heb! Al zit ik bij wedstrijden van PSV altijd in het stadion, mijn decoder is voorzien van een harde schijf, dus kan het ook opnemen en de dag erop nog eens lekker rustig bekijken :D
HR
HR

Tureluur
Jeugdspeler

Reg.: 2 december 2006

kan je ook via internet kijken.
heb orange.
en ik kan niet overstappen .
dus kan je het via internet kijken?
HR
HR

di-osta
Vedette

Uit: Udenhout
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 oktober 2001

Via internet kun je het ook kijken ja. (voetbalinbeeld.nl)
Maar je betaalt nu 4,50 per wedstrijd! En of het niet al te zot voor woorden is, wordt dit vanaf 1 november 6 euro per wedstrijd! :crap :kots
HR
HR

gilles de bilde
Nationale topspeler

di-osta schreef:

Maar je betaalt nu 4,50 per wedstrijd! En of het niet al te zot voor woorden is, wordt dit vanaf 1 november 6 euro per wedstrijd! :crap :kots
HR
Ja, echt een belachelijke prijs. Planet Voetbal vroeg (als ik het me goed herinner) 4,50 euro voor één speelronde. Als je voor 9,95/14,95 euro een maandabonnement op Eredivisie Live kunt krijgen, is 4,50/6 euro natuurlijk een wedstrijdprijs die nergens op slaat.
HR
HR

Voijke
Legende

Vak: West - J
Reg.: 18 november 2005

di-osta schreef:

HR
Via internet kan je ook een stream volgen. Hiervoor betaal je 0 euro per wedstrijd.
HR
HR

Voijke
Legende

Vak: West - J
Reg.: 18 november 2005

dubbelpost

[Dit bericht is veranderd door Voijke (op 31 augustus 2008 15:48:51).]
HR
HR

Geert.
Legende

Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005

Voijke schreef:

(...)

Via internet kan je ook een stream volgen. Hiervoor betaal je 0 euro per wedstrijd.
HR
Je bent dan echter wel afhankelijk van anderen en de kwaliteit is vaak een stuk minder.
HRHR
HR

NilisForPresident
Legende

Reg.: 12 maart 2000

Voorafgaand aan FC Utrecht-PSV liet Eredivisie Live afgelopen zaterdag een prachtig filmpje zien over Afellay en diens rol in de 4 kampioenschappen van PSV. Heeft iemand dit filmpje in bezit en zou diegene het kunnen uploaden?
HR
HR

Paganitzu
Legende

Vak: West - JJ
Reg.: 3 maart 2007

Geert. schreef:

(...)

Je bent dan echter wel afhankelijk van anderen en de kwaliteit is vaak een stuk minder.
HR
Elk seizoen worden de streams iets beter en stabieler, maar het kan natuurlijk nooit tippen aan TV of betaalde streams. En dat is maar goed ook, om eerlijk te zijn...

En NilisForPresident:

mms://87.249.114.212/eredivisielive/stream/END_18340.wmv

Helaas niet direct te downloaden, maar met bijvoorbeeld StreamDown of Windows Media Recorder lukt het wel :)
HR
HR

NilisForPresident
Legende

Zou heel vet zijn als iemand dit zou kunnen rippen en op Youtube zetten :)
HR
HR

johan derksen
Legende

Uit: Venlo
Reg.: 19 april 2001

Ik heb het filmpje even gedownload en hier ge-upload:
http://www.upitus.net/rj3dfttq7n92/END_18340.wmv.htm

Dus voor degenen die het filmpje graag willen downloaden...
HR
HR

NilisForPresident
Legende

Dankjewel :)
Ik heb hem inmiddels op Youtube gezet, voor de liefhebbers:

KLIK
HR
HR

gilles de bilde schreef:

Jan van Halst vind ik wel oké, de commentatoren vind ik dramatisch. Toen ik hoorde dat een groot deel van het De Wedstrijden-team naar Eredivisie Live ging, was ik zeer teleurgesteld. Ik snap het ook niet, waarom niet gewoon die van de NOS inhuren en de kosten met elkaar delen? De huidige commentatoren zien alles verkeerd: 'Dat was toch een duidelijke overtreding', 'Dat was buitenspel', 'Dat was opzettelijk hands', en dan wordt in de herhaling hun ongelijk weer eens bewezen. Ze spreken gewoon voor hun beurt, en ik hoef hun persoonlijke mening over de 'maniertjes' van bepaalde spelers ook niet te horen.
...HR
Hier ben ik het helemaal mee eens. Jan van Halst vind ik wel vermakelijk, maar het commentaar bij de wedstrijden is dramatisch! Precies de voorbeelden die jij geeft ("Dat was buitenspel!" wat vervolgens niet klopt) erger ik me dood aan.

Filmpje van Afellay en de 4 kampioenschappen is wel mooi zeg! :schrik
HR
HR

Geert.
Legende

Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005

Ik heb vandaag de herhaling van ''Sport aan Tafel'' gekeken en kan niet anders zeggen dan dat het behoorlijk tegenviel. De studio vind ik niet mooi en daarnaast keek ik me scheel op de lampen aan de muur van de studio. Het commentaar bij het overzicht van het weekend was weer ongelofelijk irritant (die gast die dat ook al deed bij Voetbal Insite) en als ik op een voetbalzender naar een discussieprogramma kijk zit ik niet te wachten op een trainer van de waterpolo-dames.

Edit: het programma 'FIFA Futbol Mundial' vond ik daarentegen wel heel erg boeiend om te kijken. Mooie reportages.

[Dit bericht is veranderd door Geert. (op 2 september 2008 22:53:54).]
HR
HR

gilles de bilde
Nationale topspeler

Sport aan tafel heb ik niet gezien, maar dat is inderdaad raar. Onbegrijpelijk dat Eredivisie Live niet gewoon Voetbal Insite heeft overgenomen, dat werd altijd goed bekeken en het duo Derksen/Genee is zeer vermakelijk.

Wat vonden jullie van Lineker? Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze hem gewoon een aantal feitjes hebben voorgeschoteld die hij vervolgens braaf opleest. Als ze het echt goed willen doen moeten ze de Match of the Day-studio afhuren en Alan Hansen erbij zetten. Zal wel te duur zijn. Desondanks wel een leuk item, het moet zeker blijven.
HR
HR

johan derksen
Legende

Uit: Venlo
Reg.: 19 april 2001

Sport aan tafel voegt inderdaad helemaal niets toe, dat is gewoon een promotieprogrammatje zonder vervelende vragen (anders schuift Van Gaal heus niet aan) gepresenteerd door de meest talentloze man in voetbalprogramma's. (gedeelde eerste plaats met Van Cuilemborg)

gilles de bilde schreef:
Wat vonden jullie van Lineker? Ik kreeg een beetje het gevoel dat ze hem gewoon een aantal feitjes hebben voorgeschoteld die hij vervolgens braaf opleest.
HR
Ik denk ook niet dat Lineker zijn tijd gaat verdoen met het kijken van eredivisie wedstrijden. Hij zal wel een paar hoogtepuntjes te zien krijgen zodat 'ie het verhaaltje een beetje geloofwaardiger kan brengen. En dat leest 'ie vervolgens inderdaad braaf voor.

Maarja, ze zijn net begonnen dus we geven ze nog maar even het voordeel van de twijfel.

:)
HR
HR

Vak X PsV simply the best
Legende

Uit: Oss
Vak: Noord - N
Reg.: 27 juni 2007

Ik ben het niet met jullie eens. Ik vond Sport aan tafel wel erg leuk om naar te kijken. Jan-Joost vind ik een goede gespreksleider, is in ieder geval niet irritant. Dat de coach van de waterpolo-dames er zat is inderdaad ietwat vreemd op een 100% voetbalzender, maar zijn verhaal over de OS vond ik zeer interessant. Ook de vergelijking tussen hem en Louis van Gaal vond ik wel leuk.

Het filmpje met beelden van de afgelopen speelronde met commentaar van Leo Driessen (zoals vorig jaar in Voetbal Insite) is eens weer iets anders als het commentaar bij de reguliere samenvattingen. Een andere insteek is wel leuk om naar te kijken. Verder vind ik beelden laten zien en een muziekje eronder ook wel wat hebben.

De rubriek Lineker vond ik ook wel goed. Een 'engelse' kijk op de afgelopen speelronde. De kwaliteit hiervan zal alleen maar toenemen naar gelang hij onze competitie beter leert kennen.

Wat ik wel een nadeel vind is dat het programma doordekken maar 10-15 minuten duurt en dat het vrij laat op de avond komt. Ook ik was een fan van Voetbal Insite en vind het klote dat dit programma er niet meer is. Nu moeten we het helaas met Studio Voetbal (of moet ik zeggen Studio Ajax) doen op de zondagavond. :nee
HR
HR

Geraldo82
Meervoudig international

Vak: Zuid - CD
Reg.: 18 oktober 2005

Vrijdag om 20.00 uur komt de Ontknoping op eredivisie live. In de Ontknoping wordt nogmaals uitgebreid teruggekeken op het knotsgekke voetbalseizoen 2006-2007. Waarin wij uiteindelijk aan het langste eind trokken in een van de spannendste zondagen ooit! Ik ga zeker kijken om nogmaals te genieten van die gedenkwaardige dag.
HR
HR

KoningGomes
Legende

Reg.: 13 april 2002

Geraldo82 schreef:

Vrijdag om 20.00 uur komt de Ontknoping op eredivisie live. In de Ontknoping wordt nogmaals uitgebreid teruggekeken op het knotsgekke voetbalseizoen 2006-2007. Waarin wij uiteindelijk aan het langste eind trokken in een van de spannendste zondagen ooit! Ik ga zeker kijken om nogmaals te genieten van die gedenkwaardige dag.
HR
Ga zeker ook kijken! bedankt voor de tip!

Wat een ontlading toen zeg....
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 100 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

PSV Forums » B - PSV Netwerk » PSV in de media - nieuws en geruchten » Eredivisie live

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is ‘Connected Stadium’ een goede investering van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 48,9% dat AZ wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!