PSV Netwerk
maandag 6 september 2010 - 04:32                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Forza PSV

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Omroep Brabant
Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 6 augustus 2009

Omroep Brabant TV zendt donderdagavond 6 augustus de allereerste aflevering van Forza PSV uit, het nieuwe tv-magazine over de Eindhovense voetbalclub. Op de website van Omroep Brabant is nu al een voorproefje te bekijken.

In het programma Forza PSV worden de fans, spelers en trainer van voetbalclub PSV op de voet gevolgd. Er is aandacht voor het roemruchte verleden van de club, maar ook voor de ontwikkelingen van nu.

De eerste uitzending zit meteen boordevol. We kijken terug op de competitiewedstrijd tegen VVV-Venlo en vanaf tien uur ‘s avonds uur brengen we je de reacties na afloop van het Europa League-duel met Cherno More Varna.

Verder is er een gesprek met René Eijkelkamp, is er aandacht voor een koppel uit Best waarbij de vonk oversloeg in het Philips Stadion en tonen we in de serie Toppers van Toen een portret van PSV-ster Luc Nilis.

Tenslotte kijken twee bekende supporters naar de huidige stand van zaken bij PSV. Dit keer zijn dat acteur Cees Geel en oud-speler Björn van der Doelen.

Forza PSV wordt gemaakt in samenwerking met PSV en PSV.tv. Het wordt elke donderdagavond uitgezonden vanaf 18.00 uur en daarna herhaald tot en met vrijdagmiddag.

Sportieve groet,
Omroep Brabant
HR
HR

B. Dzsudzsak
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004

Oftewel gewoon excact hetzelfde als PSV.tv!???
Beetje dubbel moet ik zeggen.
HR
HR

TurboMcKwek
Legende
Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005

Vak: Zuid - F
Reg.: 4 mei 2002

Ach, ik kijk zelden PSV.tv omdat mijn internetverbinding dat niet toelaat, maar kijk wel regelmatig gewoon tv. (en zo zullen er wel meer zijn die geen psv tv kijken, denk aan de oudere supporters)
Dus ik vind dit een goed en leuk initiatief, dat ik zeker wekelijks zal gaan proberen te kijken. :ja
HR
HR

4 op een rij
Regelmatige invaller

Uit: uden
Vak: Noord - T
Reg.: 6 juni 2005

Vind het ook wel een grappig iniatief. Snap alleen echt helemaal niet dat de 1e uitzending is op het moment dat PSV live word uitgezonden ivm een europese wedstrijd.. :huh

Een dommer moment om te beginnen met zo'n programma lijkt me niet denkbaar..
HR
HR

ogvtw
Regelmatige invaller

Uit: Hoogvliet
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 augustus 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 augustus 2009 om 13:51:48.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Was dat interview van OB afgelopen zondag met Cees Geel en Bjorn van der Doelen voor ingang Oost ook voor dat programma, of was dat ergens anders voor?
HR
HR

TurboMcKwek
Legende
Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005

Vak: Zuid - F
Reg.: 4 mei 2002

Dat zal dan ongetwijfeld ook voor dat programma zijn geweest.
HR
HR

Pimmel
Internationale topspeler

Reg.: 31 juli 2002

http://streams.kpnwebcast.nl/cgi-bin/reflector.cgi?type=wmv&title=Omroep+Brabant&dir=kpnmms&subdir=omroepbrabant\omroepbraban
t\2009\video&stream=psv050809_800k.wmv

Dit stukje onderscheid zich igg al van PSV.tv. Opzich wel leuk toch? Hoop eigenlijk nog stil op een vaste rubriek met Berry van Aerle, maar laat ik geen te hoge verwachtingen hebben.
HR
HR

leonm
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Utrecht
Reg.: 4 maart 2006

quote:HR
4 op een rij schreef:

Vind het ook wel een grappig iniatief. Snap alleen echt helemaal niet dat de 1e uitzending is op het moment dat PSV live word uitgezonden ivm een europese wedstrijd.. :huh

Een dommer moment om te beginnen met zo'n programma lijkt me niet denkbaar..
HR
dat verbaasde mij ook al ja. Alsof ze er niet over nagedacht hebben...beetje dom.
Overigens vond ik het 'voorproefje' van de eerste uitzending, dat op de site van omroep Brabant staat, van een bedenkelijk niveau. Leuk hoor zo'n lovestory, maar om het dan op zo'n manier te gaan naspelen....tenenkrommend.
HR
HR

thedudeoff
Toeschouwer

Uit: Tilburg
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 maart 2007

Hele tijd die Witnie Houston er door heen, pffff kansloos. Verder wel een leuk programma, maar ik miste de interviews na de match.

:psv
HR
HR

Pimmel
Internationale topspeler

Reg.: 31 juli 2002

Ja, dat was denk ik een technisch foutje. Net als het foutje "even geduld aub" waardoor ik zeker een kwartier moest wachten (23.00). Heel slecht.
Programma was desondanks wel aardig, Bjorn vd Doelen en Cees Geel, daar komt altijd wel wat leuks uit. Alleen jammer van Paul Post.
HR
HR

timmetje
Aanstormend talent

Reg.: 16 maart 2008

Pimmel schreef:

Ja, dat was denk ik een technisch foutje. Net als het foutje "even geduld aub" waardoor ik zeker een kwartier moest wachten (23.00). Heel slecht.
Programma was desondanks wel aardig, Bjorn vd Doelen en Cees Geel, daar komt altijd wel wat leuks uit. Alleen jammer van Paul Post.
HR
wat is er mis met paul post?
HRHR
HR

zieggezaggejantje
Legende

Uit: eindhoven
Vak: West - H
Reg.: 24 augustus 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 augustus 2009 om 20:36:27.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: j.vangeffen@chello.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
ik heb vandaag naar forza psv gekeken en eerlijk gezegd vind ik het maar een ( slap ) aftreksel van psv tv. De uitzending begint met de mededeling dat ons psv sponsor is van forza psv. Kortom gewoon een staaltje psv propaganda. Ik zeg niet dat daar iets mis mee is want soms is het best leuk om te kijken, maar in de intervieuws die gegeven worden door de psv spelers worden alleen maar psv wenselijke antwoorden gegeven en kom je eigenlijk nog niets bijzonders te weten.
Bovendien wordt het prgramma maar1 keer in de week uitgezonden en loopt het voor mij qua nieuwswaarde dus altijd achter de feiten aan.
HR
HR

ogvtw
Regelmatige invaller

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 augustus 2009 om 20:58:58.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
is er toevallig ook een mogelijkheid om dit programma ergens op internet terug te kijken. In de Randstad hebben we namelijk geen Omroep Brabant ;)
HR
HR

Geert.
Legende

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005

ogvtw schreef:

is er toevallig ook een mogelijkheid om dit programma ergens op internet terug te kijken. In de Randstad hebben we namelijk geen Omroep Brabant ;)
HR
Jazeker! Hier: http://www.omroepbrabant.nl/?program/701102/Forza+PSV.aspx (Aan de rechterkant, onder het kopje 'Laatste uitzending', kun je een uitzending kiezen). ;)

[Dit bericht is veranderd door Geert. (op 14 augustus 2009 00:42:44).]
HR
HR

ogvtw
Regelmatige invaller

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 augustus 2009 om 20:38:24.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Geert. schreef:

(...)

Jazeker! Hier: http://www.omroepbrabant.nl/?program/701102/Forza+PSV.aspx (Aan de rechterkant, onder het kopje 'Laatste uitzending', kun je een uitzending kiezen). ;)
HR
Dank je.

Heb net ff zitten kijken, maar het lijkt wel heel erg op PSV.tv. veel filmpjes van PSV zitten er in en dan een paar kleine eigen reportages en dat aan elkaar gepraat.

Alleen bij beide link krijg ik de uitzending van gister. Jammer dat ik niet ook die van vorige kan terugkijken.
HR
HR

vennescoor
Talentje

Vak: Noord - SS
Reg.: 15 mei 2005

Net even de herhaling van Forza PSV zitten kijken op OB. Qua inhoud best een aardig programma, maar interview met Afellay na wedstrijd tegen Bnei Yehuda waar dan zijn naam in beeld komt als Affalai (!) oh oh wat slecht en amateurisch. En hoe de naam Dszudszak uitgesproken wordt in de samenvatting..dat kan ook écht niet! Ik roem PSV.TV altijd om zijn professionaliteit maar als Omroep Brabant niet eens weet hoe je de naam van onze meest bepalende speler moet spellen zou ik heel snel stoppen met de samenwerking.
HR
HR

BigMac
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 21 juli 2007

OB: Rutten blij met uitspraak Honda

3 september 2009 Verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet

PSV-trainer Fred Rutten is blij dat spelers van het kaliber Keisuke Honda aangeven het liefst bij PSV te voetballen. Volgens Rutten moet zijn club bij het aantrekken van topspelers gebruik maken van de beeldvorming dat ze zich bij PSV nog verder kunnen ontwikkelen.

Dat zegt Rutten in het programma Forza PSV, dat donderdagavond op Omroep Brabant TV wordt uigezonden.

VVV'er Honda heeft laten weten nog minimaal twee jaar in Nederland te willen voetballen en dan bij voorkeur bij PSV. Rutten sluit niet uit dat de Japanner in een volgende transferperiode de overstap naar PSV maakt.

Isaksson
In het interview voor Forza PSV praat Rutten ook over de kritiek die zijn keeper Andreas Isaksson te verduren krijgt en over de manier waarop hij, na de rumoerige seizoenen die PSV achter de rug heeft, de club weer in rustig vaarwater wil krijgen.

Direct om 19.00 uur op Omroep Brabant te zien :)
HR
HR

Godfather
Internationale topspeler

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 20 augustus 2006

Wat een kansloze struisvogel die Peter Post. :nee
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 september 2009 om 19:38:54.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: Ja  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik heb het gisteravond ook gezien.
Moet zeggen tis wel grappig.
Fijner kijken als die filmpjes van PSV tv op internet :ja
HR
HR

deninho32
Vaste waarde in elftal

Uit: Aarle-Rixtel
Reg.: 26 januari 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 november 2009 om 16:32:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Een kansloze presentator met een gigantisch spraakgebrek en supporters van het niveau 0 zeg maar... Zo'n dokus die bij spelers de schoenen ging schooien en iemand die na 85 jaar op de pc shirts printen er nog steeds 8 uur mee bezig is...Niet echt reclame voor PSV supporters zeg maar...
HR
HR

Belgian PSV Fan !
PSVdieHard ! Zonnebril
Basisspeler

Uit: Kleine-Brogel (Belgie) / Helmond
Vak: Noord - PR
Reg.: 15 juli 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 november 2009 om 16:53:24.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: -  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Waarom zetten ze geen camera op de Oost-tribune & uitvak ??
kunnen ze iedere week een mini-compilatie maken van de sfeer. (tenzij je wedstrijden zoals laatst tegen Vites hebt natuurlijk.)
Zouden er direct al wat meer man kijken.. Zie maar hoeveel dit soort filmpjes op youtube bekeken wordt. + na het seizoen kunnen ze dan een seizoensoverzicht maken. Prachtige, vaste beelden. Op DVD, en verkopen maar.
Ben er zeker van dat ie verkoopt ! :)

[Dit bericht is veranderd door Belgian PSV Fan ! (op 6 november 2009 16:55:51).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV Netwerk » PSV in de media - nieuws en geruchten » Forza PSV

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Wie moet er op de nr 10 positie achter de spits?

Afellay
Toivonen
een andere speler
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 98,9% dat Nederland wint van Finland. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-NEC:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!