PSV Netwerk
maandag 6 september 2010 - 04:32                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Forza PSV

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Omroep Brabant
Toeschouwer

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 6 augustus 2009

In de uitzending van Omroep Brabant TV van donderdag 26 november blikken we in Forza PSV met Fred Rutten vooruit op het duel met Sparta Rotterdam. PSV aast daarin op een nieuw clubrecord van 32 ongeslagen wedstrijden op rij.

De supporter van de week is Eric Lede. Hij kwam 35 jaar geleden naar Nederland. In het vliegtuig van Suriname naar Amsterdam hoorde hij over de gebroeders Van de Kerkhof. Een tweeling, net zoals hij en zijn zus. Vanaf dat moment is de Amsterdammer Eric Lede supporter van PSV.

Met een andere Amsterdammer wordt deze week het reilen en zeilen van PSV besproken. Acteur Frank Lammers is Brabander van geboorte, maar zijn werk bracht hem naar Amsterdam. Toch blijft hij PSV trouw. Lammers blikt in Forza PSV samen met FC Eindhoven-trainer Jan Poortvliet terug op enkele mooie periodes in de geschiedenis van PSV en natuurlijk wordt er ook gesproken over het PSV van nu.

Forza PSV gaat ook op bezoek bij Rob Landsbergen. De aanvaller speelde begin jaren '80 bij PSV en is tegenwoordig postbode in Helmond.

Dat en meer bij Forza PSV, elke donderdag vanaf 18.00 en daarna elk uur herhaald.
HR
HR

PSVEindhoven92
Internationale topspeler

Droomaankoop: Ruud van Nistelrooy
Reg.: 4 maart 2007

Waar kan ik ergens de afleveringen van Forza PSV terugkijken?
HR
HR

psv4lif
Toeschouwer

Uit: Terneuzen
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Miroslav Stoch
Reg.: 22 oktober 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 november 2009 om 10:41:57.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Op omroep brabant zelf volgens mij, ook op youtube staan de uitzendingen.
HR
HR
HR
HR

TPF
Regelmatige invaller
Runner-up PSV Netwerk Pool 2005/2006

Uit: Drachten
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 7 augustus 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 november 2009 om 12:18:23.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: theopsv@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik als Fries kijk dit meestal wel even op digi tv...
Het is een leuk programma om te zien.

Succes met het programma......

Friesland for :psv
HR
HR

PuPPy_EyeZ
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - Y
Reg.: 24 februari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 november 2009 om 13:22:09.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Afgelopen zondag tegen Heracles stonden Poortvliet en Lammers al buiten voor de trap bij de zuidkantingang...:) dus dacht al wel zoiets
HR
HR

prince en de paarse regen
Legende

Uit: The Dawn
Vak: Noord - R
Reg.: 19 november 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 november 2009 om 11:48:17.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben woonachtend in regio Amsterdam en ik kijk via digitale TV.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat de reportage van postbode Landsbergen echt een juweeltje is!
Ook bij de reportage over gebroeders VD Kerkhof moest ik wat emoties wegslikken.

Hulde! Journalistiek net iets beter dan PSV TV.
HR
HR

killermfc
Vaste waarde in elftal

Reg.: 13 februari 2009

In één woord drama, net als PSV.tv... :\[
HRHR
HR

Omroep Brabant
Toeschouwer

Reg.: 6 augustus 2009

In de uitzending van 3 december leren we in Forza PSV Balasz Dzsudzak beter kennen. De pas 22-jarige Hongaar kwam twee jaar geleden naar PSV en is nu één van de mensen in vorm.

Dzsudzak liet alleen al in de Eredivisie tot nu toe acht doelpunten en zes assists noteren. Met hem praten we over de schoonheid van een goede assist, de stad Eindhoven, de sfeer binnen het team en over Ajax.

Natuurlijk is er ook aandacht voor de Euro League-wedstrijd van PSV tegen Sparta Praag. Bij winst is PSV zeker van overwinteren in de Euro League. Om 18:00 uur beschouwen we voor op deze wedstrijd en vanaf 23:00 uur zie je reacties van PSV’ers op de confrontatie met Sparta Praag.

Verder gaan we op bezoek bij oud-PSV’er Fons van Wissen. Hij kwam eind jaren vijftig over van MVV en werd in 1963 landskampioen met PSV. Ook speelde hij 30 interlands. Tegenwoordig werkt hij nog altijd, op 76-jarige leeftijd, in zijn eigen sportwinkel in Eindhoven. En daar zochten wij hem op.

Dat en nog veel meer deze week in Forza PSV.
HR
HR

Boca J.
Legende
Voorzitter Stichting 1913 Eindhoven
Lid van verdienste

Uploads: 6
Reg.: 29 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 december 2009 om 20:01:00.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wat weet Cees Geel toch perfect te verwoorden wat ik als PSV supporter heb gevoeld vorig seizoen. Een hele mooie uitzending verder, met alle hoogtepunten van de eerste seizoenshelft die uitvoerig voorbijkomen.

En Rutten is in mijn ogen de coach voor PSV op dit moment, heerlijk rustig en weloverwogen antwoorden, al waren de vragen natuurlijk niet al te kritisch.

Enig punt van kritiek is de pijnlijke fout in het logo van PSV dat een keer of 20 voorbijkomt. ;)
HR
HR

Geert.
Legende

Vak: Noord - NN
Droomaankoop: Mark van Bommel
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005

quote:HR
Boca J. schreef:

Wat weet Cees Geel toch perfect te verwoorden wat ik als PSV supporter heb gevoeld vorig seizoen. Een hele mooie uitzending verder, met alle hoogtepunten van de eerste seizoenshelft die uitvoerig voorbijkomen.

En Rutten is in mijn ogen de coach voor PSV op dit moment, heerlijk rustig en weloverwogen antwoorden, al waren de vragen natuurlijk niet al te kritisch.

Enig punt van kritiek is de pijnlijke fout in het logo van PSV dat een keer of 20 voorbijkomt. ;)
HR
Ik ben benieuwd wanneer die nieuwe uitzending eens online komt, want nu staat er nog steeds de aflevering van vorige week.
HR
HR

PSV, red-white army
Basisspeler

Reg.: 25 mei 2009

Zit net Forza PSV te kijken en zie ik ineens de petitie tegen Frits Schuitema voorbijkomen die we hier begonnen zijn op het netwerk!
HR
HR

Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 maart 2001

quote:HR
PSV, red-white army schreef:

Zit net Forza PSV te kijken en zie ik ineens de petitie tegen Frits Schuitema voorbijkomen die we hier begonnen zijn op het netwerk!
HR
Klopt: http://www.omroepbrabant.nl/?program/701102/Forza+PSV.aspx&missed=4 :B
HR
HR

stephan
Talentje

Uit: beers
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 1 augustus 2003

Wat een nepsupporter deze keer bij Forza PSV: Als ze volgend jaar geen kampioen worden zeg ik mijn Seizoenskaart op!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV Netwerk » PSV in de media - nieuws en geruchten » Forza PSV

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Wie moet er op de nr 10 positie achter de spits?

Afellay
Toivonen
een andere speler
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 98,9% dat Nederland wint van Finland. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-NEC:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!