PSV Netwerk
woensdag 23 april 2014 - 18:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » PSV in de media - nieuws en geruchten » Tweets van PSV-Watcher Thijs Slegers

HR

Deze topic is open en bestaat uit 78 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 78 »

HR

LopatTjai
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 9 januari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 januari 2011 om 00:04:03.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 60084353  MSN: mokkie_88@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
De PSV-Wachter van VI Thijs Slegers komt altijd wel met interessante berichten. Als er een tweet van hem is die boeiend is, kan je hem hier plaatsen. Ik trap af:

quote:HR
#Wuytens heeft een transferclausule die #Groningen komende zomer makkelijk op kan hoesten. Hij sprak al met groningen #PSV
HR
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat Wuytens een transferclausule in zijn contract kan bedwingen!!! Als het Balasz was, dan kan ik het nog begrijpen, hun gebruiken dat als middel om bij te tekenen. Maar Wuytens heeft tijdens het tekenen van zijn contract toch helemaal niks te eisen?
HR
HR

wolken17
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 19 januari 2011

"Uit de categorie toch wel verrassend: #zeefuik blijft voorlopig als stagiair bij a-selectie #psv."

Speelde toch wel als een van de enige redelijk in het eerste oefenduel tegen cartagena, explosief en snel!
HR
HR

LucNilis18
Meervoudig international

Uit: Venlo
Vak: West - HH
Reg.: 2 augustus 2004

LopatTjai schreef:

De PSV-Wachter van VI Thijs Slegers komt altijd wel met interessante berichten. Als er een tweet van hem is die boeiend is, kan je hem hier plaatsen. Ik trap af:

(...)

Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat Wuytens een transferclausule in zijn contract kan bedwingen!!! Als het Balasz was, dan kan ik het nog begrijpen, hun gebruiken dat als middel om bij te tekenen. Maar Wuytens heeft tijdens het tekenen van zijn contract toch helemaal niks te eisen?

HR
Je weet niet hoe zijn zaakwaarnemer het speelt tijdens de onderhandelingen.
Ik kan ernaast zitten, maar ik verwacht dat dit weer door Meneer Reker komt, die helemaal thuis was in transferclausules. Goed topic trouwens, ben blij dat hij PSV weer mag volgen, want brengt vaak exclusief nieuws.
HR
HR

wolken17
Internationale topspeler

Reg.: 19 januari 2011

wolken17 schreef:

"Uit de categorie toch wel verrassend: #zeefuik blijft voorlopig als stagiair bij a-selectie #psv."

Speelde toch wel als een van de enige redelijk in het eerste oefenduel tegen cartagena, explosief en snel!
HR
ED: Zeefuik mag voorlopig mee blijven trainen

19 januari 2011

Het Eindhovens Dagblad meldt dat Género Zeefuik voorlopig mee mag blijven trainen bij het eerste elftal. De spits ging als 'opvulling' mee op het trainingskamp, maar maakte daar een dusdanige indruk dat hij net als Tamata bij het eerste elftal mag blijven.
HR
HR

Bjorn1997
Internationale topspeler

Uit: Haaren
Vak: Zuidoost - ZZ
Droomaankoop: Gary Hooper
Reg.: 19 augustus 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 januari 2011 om 14:04:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: bjorn243@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Voor mij is dat van Zeefuik niet meer als een verrassing, reis is volgend seizoen op 't begin nog niet fit, koef weg, berg terug en we hebben gewoon geen geld!
HR
HR

Beaucaron
Legende

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 27 juni 2009

Wuytens is bruikbare speler, zou jammer zijn als hij voor een klein bedrag zou vertrekken. Zeefuik mag het laten zien, als het bevalt kan je hem evt 1-jarig contract extra aanbieden.
HR
HR

LopatTjai
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 januari 2011 om 11:36:23.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 60084353  MSN: mokkie_88@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Afgaande op de standaardsituaties starten #rodriguez en #tamata in de basis. De laatste zou #Pieters dan vervangen. Dat is opmerkelijkHR
Pieters misschien niet helemaal fit? Een andere reden kan ik me niet bedenken...
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 januari 2011 om 12:02:35.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@marcobinnekamp.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Interesse #PSV in #gudjohnsson is onzinHR

#gudjohnsson was aangeboden en is door #PSV als niet interessant gekenmerktHR
[Dit bericht is veranderd door Ricardo Izecson Santos (op 21 januari 2011 12:17:23).]
HR
HR

MantelPSV
Legende

Vak: Oost - X
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 1 maart 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 januari 2011 om 12:26:23.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
thijsslegers
Pieters nog klein beetje last v knie. Speelt tegen #VVV gewoon. #tamata werd op zijn plek even getest

thijsslegers
#zeefuik tot einde seizoen volwaardig lid a-selectie dus geen stagiair #PSV
HR
HR

MantelPSV
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 januari 2011 om 14:03:47.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
thijsslegers thijsslegers
#graafschap heeft #PSV laten weten #vukovic te willen huren. PSV doet t alleen als ze zelf alternatief kunnen vinden

Dit nieuws staat inmiddels ook op de voorpagina
HR
HR

MantelPSV
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 januari 2011 om 16:55:04.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
#marcelo paar weken eruit. Band is opgerekt, blijkt na onderzoek #PSV
HR
HR

koetje
Legende

Uit: Helmond
Vak: Noord - S
Reg.: 7 juni 2006

@thijsslegers eerst 1 1/2 jaar Milan en daarna terug naar PSV?

@Joris2309 jij denkt toch niet echt dat het zo werkt hè?
about 2 hours ago via Twitter for iPhone in reply to Joris2309

Dit soort tweets heeft tweety vaak, licht zure reactie om de naviteit van zijn volgers te benadrukken :D
HR
HR

Mischa.
Internationale topspeler

Uit: The Playboy Mansion
Vak: Oost - V
Droomaankoop: Eric Addo
Reg.: 25 januari 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 januari 2011 om 19:42:06.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

# De eerste stappen van #PSV in India zijn op een mislukking uitgelopen. De partij met wie PSV in zee dacht te gaan heeft voor ADO gekozen HR

Zonder PSV of het als intermediair fungerende Orange Sports Forum in te lichten heeft de provinciale overheid van New Delhi ADO als partner gekozenHR

Het OSF ontdekte dit toen het in VI las dat ADO een samenwerking met de deeloverheid in New Delhi heeft opgestartHR

PSV en het OSF gaan nu op zoek naar een andere partn
er om de mogelijkheden in India te onderzoeken.
HR

#psv verwijt het OSF, een netwerk waarin enkele multinationals en de KNVB zitten, overigens niets. Ze blijven samen optrekkenHR

Moeilijk zaken doen daar. De Indiase partij heeft ineens voor andere partner gekozen, zonder verklaringHR
Laatste tweets van Thijs Slegers

[Dit bericht is veranderd door Mischa. (op 24 januari 2011 19:44:38).]
HRHR
HR

mj
Vedette

Uit: Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 20 januari 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 januari 2011 om 13:21:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: mjnunen@hotmail.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
thijsslegers
#Bakkal eerder naar binnen. Reden onbekend #PSV
HR
HR

Beaucaron
Legende

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 27 juni 2009

Wat heeft dit topic voor zin als iedereen alleen de posts lukraak overneemt en er geen enkele vorm van discussie is??
HR
HR

Ezekiel
Legende

Uit: Amersfoort
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 6 juni 2009

Omdat mijn goede vriend Beaucaron een discussie wil, zal ik de discussie starten ;).
Ik hoop dat Bakkal er vanavond bij is, ik heb het vreemde gevoel dat hij vanavond beslissend kan zijn. En anders moet Zeefuik op de bank :bang.
HR
HR

LopatTjai
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 26 januari 2011 om 15:14:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 60084353  MSN: mokkie_88@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Beaucaron schreef:

Wat heeft dit topic voor zin als iedereen alleen de posts lukraak overneemt en er geen enkele vorm van discussie is??
HR
Mee eens!

Ezekiel schreef:

Omdat mijn goede vriend Beaucaron een discussie wil, zal ik de discussie starten ;).
Ik hoop dat Bakkal er vanavond bij is, ik heb het vreemde gevoel dat hij vanavond beslissend kan zijn. En anders moet Zeefuik op de bank :bang.
HR
Ik denk niet dat hij gaat spelen, aangezien hij (licht?) geblesseerd is. Ik weet niet of hij als invaller potten kan breken...
HR
HR

Ezekiel
Legende

LopatTjai schreef:

(...)

Ik denk niet dat hij gaat spelen, aangezien hij (licht?) geblesseerd is. Ik weet niet of hij als invaller potten kan breken...
HR
Daar ben ik ook bang voor, ja.
Nou ja, dan maar (ik denk) Zeefuik op de bank.

[Dit bericht is veranderd door Ezekiel (op 26 januari 2011 15:27:22).]
HR
HR

LopatTjai
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 januari 2011 om 13:52:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 60084353  MSN: mokkie_88@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Eerste knie-operatie van #reis is achter de rug. De tweede operatie volgt over enkele weken. Later meerHR
Hoeveel operaties moet Reis eigenlijk ondergaan... :crap
HR
HR

Ezekiel
Legende

Op de PSV-site staat dat Steadman besloten heeft in twee sessies te opereren. Gisteren waren de mediale band en meniscus van zijn linkerknie aan de beurt, volgende keer de kruisbanden.
Twee dus.

[Dit bericht is veranderd door Ezekiel (op 27 januari 2011 13:56:48).]
HR
HR

LopatTjai
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 januari 2011 om 14:02:43.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 60084353  MSN: mokkie_88@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ok, als alles maar goed gaat.
HR
HR

Ramptoerist
Internationale topspeler

Uit: Valkenswaard
Vak: Oost - W
Reg.: 21 augustus 2004

Ezekiel schreef:

Op de PSV-site staat dat Steadman besloten heeft in twee sessies te opereren. Gisteren waren de mediale band en meniscus van zijn linkerknie aan de beurt, volgende keer de kruisbanden.
Twee dus.
HR
Zou ernstig zijn, of ik moet me sterk vergissen maar dan zou hij de verkeerde knie nemen :bang
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 31 januari 2011 om 19:19:14.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
thijsslegers
Vanavond bij VI TV ins en outs over nieuw contract #dzsudzsak en nieuws over een andere basisspeler van #PSV

Ben benieuwd.
HR
HR

psvpsvpsvpsv
Legende

Vak: Oost - YY
Reg.: 28 augustus 2009

BruggiKeane schreef:

thijsslegers
Vanavond bij VI TV ins en outs over nieuw contract #dzsudzsak en nieuws over een andere basisspeler van #PSV

Ben benieuwd.
HR
Ik denk Erik Pieters.
HR
HR

Smiger
Internationale topspeler

Uit: Aalst
Vak: Oost - V
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 6 juli 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 31 januari 2011 om 20:29:35.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: geert_8@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

psvpsvpsvpsv schreef:

(...)

Ik denk Erik Pieters.
HR
Of Marcus Berg?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 78 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV Netwerk » PSV in de media - nieuws en geruchten » Tweets van PSV-Watcher Thijs Slegers

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is ‘Connected Stadium’ een goede investering van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 93,5% dat Bayern München wint van Real Madrid CF. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!