Deze topic is open en bestaat uit 61 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 61 »
LopatTjai
Legende
Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 9 januari 2000
quote:Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat Wuytens een transferclausule in zijn contract kan bedwingen!!! Als het Balasz was, dan kan ik het nog begrijpen, hun gebruiken dat als middel om bij te tekenen. Maar Wuytens heeft tijdens het tekenen van zijn contract toch helemaal niks te eisen?
#Wuytens heeft een transferclausule die #Groningen komende zomer makkelijk op kan hoesten. Hij sprak al met groningen #PSV
wolken17
Nationale topspeler
Uit: Eindhoven
Reg.: 19 januari 2011
LucNilis18
Meervoudig international
Uit: Venlo
Vak: West - HH
Reg.: 2 augustus 2004
quote:Je weet niet hoe zijn zaakwaarnemer het speelt tijdens de onderhandelingen.
LopatTjai schreef:
De PSV-Wachter van VI Thijs Slegers komt altijd wel met interessante berichten. Als er een tweet van hem is die boeiend is, kan je hem hier plaatsen. Ik trap af:
(...)
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat Wuytens een transferclausule in zijn contract kan bedwingen!!! Als het Balasz was, dan kan ik het nog begrijpen, hun gebruiken dat als middel om bij te tekenen. Maar Wuytens heeft tijdens het tekenen van zijn contract toch helemaal niks te eisen?
wolken17
Nationale topspeler
Reg.: 19 januari 2011
quote:ED: Zeefuik mag voorlopig mee blijven trainen
wolken17 schreef:
"Uit de categorie toch wel verrassend: #zeefuik blijft voorlopig als stagiair bij a-selectie #psv."
Speelde toch wel als een van de enige redelijk in het eerste oefenduel tegen cartagena, explosief en snel!
Bjorn1997
Internationale topspeler
Uit: Haaren
Vak: Zuidoost - ZZ
Droomaankoop: Gary Hooper
Reg.: 19 augustus 2010
Beaucaron
Vedette
Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 27 juni 2009
LopatTjai
Legende
quote:Pieters misschien niet helemaal fit? Een andere reden kan ik me niet bedenken...
Afgaande op de standaardsituaties starten #rodriguez en #tamata in de basis. De laatste zou #Pieters dan vervangen. Dat is opmerkelijk
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Jeffrey Bruma
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
quote:
Interesse #PSV in #gudjohnsson is onzin
quote:[Dit bericht is veranderd door Ricardo Izecson Santos (op 21 januari 2011 12:17:23).]
#gudjohnsson was aangeboden en is door #PSV als niet interessant gekenmerkt
MantelPSV
Vedette
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Cristiano Ronaldo
Reg.: 1 maart 2005
MantelPSV
Vedette
MantelPSV
Vedette
koetje
Legende
Uit: Helmond
Vak: Noord - S
Reg.: 7 juni 2006
Mischa.
Nationale topspeler
Uit: The Playboy Mansion
Vak: Oost - V
Droomaankoop: Eric Addo
Reg.: 25 januari 2008
quote:
# De eerste stappen van #PSV in India zijn op een mislukking uitgelopen. De partij met wie PSV in zee dacht te gaan heeft voor ADO gekozen
quote:
Zonder PSV of het als intermediair fungerende Orange Sports Forum in te lichten heeft de provinciale overheid van New Delhi ADO als partner gekozen
quote:
Het OSF ontdekte dit toen het in VI las dat ADO een samenwerking met de deeloverheid in New Delhi heeft opgestart
quote:
PSV en het OSF gaan nu op zoek naar een andere partn
er om de mogelijkheden in India te onderzoeken.
quote:
#psv verwijt het OSF, een netwerk waarin enkele multinationals en de KNVB zitten, overigens niets. Ze blijven samen optrekken
quote:Laatste tweets van Thijs Slegers
Moeilijk zaken doen daar. De Indiase partij heeft ineens voor andere partner gekozen, zonder verklaring
mj
Vedette
Uit: Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 20 januari 2001
Beaucaron
Vedette
Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 27 juni 2009
Ezekiel
Vedette
Uit: Amersfoort
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 6 juni 2009
LopatTjai
Legende
quote:Mee eens!
Beaucaron schreef:
Wat heeft dit topic voor zin als iedereen alleen de posts lukraak overneemt en er geen enkele vorm van discussie is??
quote:Ik denk niet dat hij gaat spelen, aangezien hij (licht?) geblesseerd is. Ik weet niet of hij als invaller potten kan breken...
Ezekiel schreef:
Omdat mijn goede vriend Beaucaron een discussie wil, zal ik de discussie starten.
Ik hoop dat Bakkal er vanavond bij is, ik heb het vreemde gevoel dat hij vanavond beslissend kan zijn. En anders moet Zeefuik op de bank.
Ezekiel
Vedette
quote:Daar ben ik ook bang voor, ja.
LopatTjai schreef:
(...)
Ik denk niet dat hij gaat spelen, aangezien hij (licht?) geblesseerd is. Ik weet niet of hij als invaller potten kan breken...
LopatTjai
Legende
quote:Hoeveel operaties moet Reis eigenlijk ondergaan...
Eerste knie-operatie van #reis is achter de rug. De tweede operatie volgt over enkele weken. Later meer
Ezekiel
Vedette
LopatTjai
Legende
Ramptoerist
Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard
Reg.: 21 augustus 2004
quote:Zou ernstig zijn, of ik moet me sterk vergissen maar dan zou hij de verkeerde knie nemen
Ezekiel schreef:
Op de PSV-site staat dat Steadman besloten heeft in twee sessies te opereren. Gisteren waren de mediale band en meniscus van zijn linkerknie aan de beurt, volgende keer de kruisbanden.
Twee dus.
BruggiKeane
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg
Vak: Oost - X
Reg.: 29 april 2000
psvpsvpsvpsv
Vedette
Vak: Oost - YY
Reg.: 28 augustus 2009
quote:Ik denk Erik Pieters.
BruggiKeane schreef:
thijsslegers
Vanavond bij VI TV ins en outs over nieuw contract #dzsudzsak en nieuws over een andere basisspeler van #PSV
Ben benieuwd.
Smiger
Internationale topspeler
Uit: Aalst
Vak: Oost - V
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 6 juli 2005
quote:Of Marcus Berg?
psvpsvpsvpsv schreef:
(...)
Ik denk Erik Pieters.
Deze topic is open en bestaat uit 61 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 »
PSV Forums » B - PSV Netwerk » PSV in de media - nieuws en geruchten » Tweets van PSV-Watcher Thijs Slegers

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Heeft PSV gelijk om Toivonen en Pieters te verbannen naar Jong PSV als ze niet bijtekenen?
Van de PSV-fans denkt 82,0% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.